Concertades a Sarrià

Canvia el seu entorn: professores i amics.

FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Concertades a Sarrià

EntradaAutor: FloR » dc. nov. 20, 2013 10:12 pm

Hola noies! Tot just començem a buscar escola pel proper any. Ens aniria bé la zona de sarrià però com anirem amb 10 punts de la zona de treball doncs mirem la concertada directament..

Ens podeu recomanar alguna escola? Ens agradaria que fosin de les que es bassen en l'experimentació, els projectes, els racons.. Que no tinguin llibres.. Demano massa? ;-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Concertades a Sarrià

EntradaAutor: kabbisa » dj. nov. 21, 2013 1:46 pm

Vas amb 20 punts per feina.
10 son per viure al mateix municipi.

Per sarrià hi ha dues zones. Quina et toca? La de cap a Balmes o la de cap a Pedralbes?

En la 1a tens l'escola Projecte i l'Horitzó amb projectes educatius molt "moderns"
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
FloR

EntradaAutor: FloR » dj. nov. 21, 2013 2:48 pm

Gràcies Kabbisa! Pensava que només eren els 10 de la feina.. Estic a prop de la de pedralbes. L'Horitzó la tinc a la llista :ok:
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dj. nov. 21, 2013 9:02 pm

I és per entrar al proper setembre?
Si és així compartim zona, puntuació i any de preinscripció!! Aaaarggh!! Fuuú fuuú! :-D

Per cert, a aquesta zona, una de les públiques que ofereixen, la Duran i Bas, de les Corts, te mooolt bona pinta en el sistema més d'experimentació.
El que no sé és com queda amb el tema de puntuació si només és feina. Suposo que aniries amb 20 punts igual.
No he pogut trobar massa info del col·legi, potser trucaria per saber si els de 20 van a sorteig...

Un altre que també té bona pinta el Sant marc, però no estic segura que només sigui en base a projectes.
Està molt encarada a les Tic i a que els joves surtin havent tocat diversos usos i aplicacions de les tic (fent un curtmetratge, una web,...). És d'una sola línia.

A la web de l'Horitzó diu que hi ha nens de tot barcelona, per tant és una tranquilitat, però per zona NO et toca. Ni l'escola projecte...
A mí em va molar prou com per posar-la a la llista de visites escolars perque ens expliquéssin exactament què éa tanta experimentació, però al final ens estem plantejant un trilingüe i ja no "perdo el temps" (tot i que segueixo encuriosida!).

Vaja, que si ens surt be, no serem "competidores" de plaça :-)

FloR

EntradaAutor: FloR » dj. nov. 28, 2013 2:55 pm

Siiiiii per setembre jejejeje :***: :***: :***:

Les públiques la veritat és que ni les he mirat.. Al no tocar-me per zona no compto amb entrar, ni de conya..
A la llar ens informen de les PO de les del meu barri, les anirem a mirar, però no ens va bé ni per tema horari ni per serveis que ofereixen.

Al Sant Marc ja hi he anat, sense paraules, em va encantar, tant el projecte com la torre del parvulari, molt personalitzat i molt pocs nens.. Fan molt d'anglès molt lúdic, piscina i tot en horari escolar, treballen les emocions, no fan fitxes ni tenen llibres, els inicien en una altra cultura i fan iniciació al xinès... Però és la que mes lluny ens cau amb diferència, tot i que tenen servei d'autocar que ens va bé, però fa coseta un nen tan petit..

La Projecte i l´Horitzò les aniré a veure però em cauen lluny, hauria de ser alguna entre la Sant Marc i la diagonal, he mirat les salesianes i no m'han agradat..

Quan dius trilingüe vols dir cat, cast i anglès? A mi m'agradaria que fos aixì també tot i que el castellà em sobra perque ja l'aprèn al carrer i amb els avis..

És molt difícil això no? :-:) :-:)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » ds. nov. 30, 2013 1:20 pm

Hi ha poques entre el st marci la diagonal...
Podries mirar la Peter pan (ni la he vist), o el John Talabot (no estic segura de si ens toca a aquesta zona).

Més cap a la diagonal tens el Santa Dorotea (és el qr tinc més aprop jo, però ... No se... Ni l'he mirat), les Teresianes (era de nenes abans, i crec que encara te un deje a ser molt per nenes) i el Santa Isabel (de les legionarias de cristo)!!
No conec cap dels tres, però no em sona que apliquin sistemes moderns ;-)

kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dt. gen. 21, 2014 9:30 pm

Flor, has pogut visitar alguna?
Nosaltres anirem a veure el Frederic Mistral, el conèixes?

FloR

EntradaAutor: FloR » dt. gen. 21, 2014 11:09 pm

Sii vaig anar a l'Horitzó, m'encanta, un luxe d'escola i de preu :( impagable.....
La frederic te parada de bus al costat de casa, la mirarem!! Ja em faràs cinc centims si no et fa res...
Aquest dissabte fan PO dels escolapis de sarrià, ens aproparem també. De moment guanya la sant marc, vull veure però l'edifici de primària i que m'expliquin una mica com ho fan a partir de p5..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dc. gen. 22, 2014 7:51 am

Anem la setmana vinent, il'altre setmana anem al st marc (tinc curiositat ;)).
A priori tinc bon feeling amb el F. Mistral, i per telèfon em van dir q amb 20pts entrava segur.

On vaig apuntar-me a les visites i que ara emfa mandra és al Sagrat Cor... Ja veurem. Per una banda m'han dit q molt be , però que sigui tan religiós no em motiva massa...

Nime
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dc. gen. 22, 2014 10:37 am

Jo vaig estudiar als Escolapis i en vaig sortir molt contenta (i els meus pares també). L'any passat vam anar a les PO per curiositat (a mi em feia gràcia que el meu fill hi anés també quan comencés P3) i em va decepcionar força en quant a instal·lacions de preescolar. Quan jo hi vaig estudiar, hi havia tres edificis diferents; un per a P3 i P4, un per a P5 i depsrés ja passaves al "cole gran" quan començaves primer; el que han fet és treure les estances dels cures i convertir-les en la nova zona, jo les vaig trobar velles i força desendreçades. D'altra banda, comentar que encara que sigui religiosa ens van dir que la religió es fa només com a extraescolar, el que s'estudia és història i cultura de les religions :ok:

Molta sort a totes amb les inscripcions!
Imatge
FloR

EntradaAutor: FloR » dc. gen. 22, 2014 7:06 pm

El sagrat cor es el padre damián?? Vaig mirar la web i uuff no em mola gaire.. Aquests tan tan religiosos no els miraré.. Ja em diràs que et sembla el sant marc, a mi m'agrada molt!!

Nime gràcies! Una companya de feina porta als nens i està molt contenta, el mirarem dissabte!! I per cert avui han penjat un paper a la llar, les primeres portes obertes de la pública del costat és l'11 de febrer, de 15,30h a 17h!! Perfecte pels que treballem!! Puuuffffff
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dl. feb. 24, 2014 1:33 pm

Floreta jo porto al Marc al Montserrat. Està a Vallvidrera. A propet de Sarrià. És de monjos. El fundador és el Pare Manyanet que és al cole que jo vaig anar. Estem encantants.

Al llistat d'escoles que publica El Mundo cada any surt el primer de Catalunya. I és concertat! El Marc hi va des de P1 i estem encantats. Tenen una profe que parla en català i castellà i una altra anglesa nativa. Creuen en l'estimulació primerenca i estem molt contents. L'Arnau hi començarà al setembre.

Porten uniforme. Jo ho prefereixo, així sempre van tots iguals i no hi ha diferències entre uns i altres.

El tema de la religió per mi no és un problema ja que no és invasiu; serveix per donar valors. No són com els coles de l'Opus.

El però d'aquesta escola és lo difícil que és entrar. És una escola molt sol·licitada.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » dl. jul. 21, 2014 10:37 am

Perdoneu que em fiqui a aquest fil, però Flor, estic interessada en l'escola l'Horitzó... quines et van dir que eren les quotes? Com vas veure l'escola, i l'ambient?
Danu

EntradaAutor: Danu » dl. jul. 21, 2014 10:39 am

Dinser, l'escola Montserrat és una meravella, exemple de moltes escoles. És una llàstima que ens agafi tan lluny... A més, nosaltres no estem casats, la nena no està batejada, no podria fer la comunió com els altres de classe... així que encara que el tema religiós no ens preocupa gaire, suposo que seria un problema.
FloR

EntradaAutor: FloR » dl. jul. 21, 2014 10:42 pm

Ostres dinser juraria que t'havia contestat!!! :o!!! Bé, més o menys.. No dubto un segón que sigui bona escola però és el contrari del que busquem.. No voliem massa religioses ni amb estimulacions tempranes, més haviat escoles que respectin els ritmes i amb metodologies més manipulatives :) finalment ens hem quefat al barri de sants!! Un canvi laboral d'última hora ens va fer recollir cap a casa!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Danu

EntradaAutor: Danu » dt. jul. 22, 2014 5:40 pm

Flor, l'escola Montserrat és religiosa, i jo en principi tampoc en vull, de religioses, però aquesta és especial. No perquè facin estimulació temprana, sinò perquè treballen per projectes, és tot molt pràctic i experimental, amb rutines de pensament, ensenyen als nois a pensar... de debò que està molt bé.
http://www.rtve.es/alacarta/videos/la-aventura-del-saber/aventura-del-saber-colegio-montserrat-barcelona/2559083/
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » ds. des. 27, 2014 12:30 pm

Danu el fet de no estar Casaus, ni la nena batejada ni que no faci la comunió no és CAP problema. Hi han molts nens que van a aquesta escola sense batejar-se. L'únic ue pot passar és que el teu Fill et digui que vol fer la comunió com els seus amics.

Flor l'estimulació temprana no està renyida amb la mAnipulació ni deixa de respectar els tempos de cada nen. Per. Exemple, al Marc no li vam treure el bolquer fins un mes abans dels 3 anys perquè a l'escola respeten els temps de cada nen i no que s'ha de treure el bolquer amb dos anys com en molts llocs.
Segur que l'elecció d'escola que Vau fer és bona. L 'important és que el David sigui feliç igual que els meus fills. Crec que jo també vaig encertar en l'elecció.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mar36
:: lleona
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 7:36 pm

EntradaAutor: mar36 » dg. des. 28, 2014 11:03 pm

Em podeu donar info de federic mistral?
Preus, projecte...
Imatge
18 de juny: Morfologica OK. i ens confirmen que son NEN i NENA!!
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dl. des. 29, 2014 6:06 pm

mar36 ha escrit:Em podeu donar info de federic mistral?
Preus, projecte...

Nosaltres voliem entrar a una escola internacional i no vam poder. A partir d’aquí, de tot el que haviem vist, l’escola que ens donava més comfiança va ser el Frederic Mistral. No ens enganyem, a mí no m’acabava de convèncer. Era tot allò que no volia en una escola:
una escola enorme, amb llibres de text des de ben petits, molta (massa) organització (que ho entenc, sent tan gran), amb un anglès "pobre", una metodologia que em semblava massa tradicional i unes instal·lacions amb massa formigó.
Anava tranquila (el nen sortiria preparat de l’escola), però no podia dir que m’agradés l’escola.

En un trimestre tampoc no es pot ser massa concluent, però sí que puc dir que ara vaig tranquila i comfiada. L’escola cada cop m’agrada més.

És gran, sí. 6 línies son moltes. Ara al “parvulari” (com diuen ells) son 4 línies a l’edifici del Tibidabo i 2 al de Sarrià. Nosaltres estem al Tibidabo. I no es noten les 4 classes. En el dia a dia no he notat que hi hagués tants nens. Els professors i les monitores de suport saben el nom de tots, nens i pares, saben com dirigir-se a tots, saben si algu necessita ànims per entrar o un dibuix d’un solet,… Suposo que serà com a totes les escoles, i precisament per això m’agrada.
L’únic dia que he notat lo gran que era va ser al recital de nadal. A l’auditori erem només els pares de p3. Erem molts!! I el Marcel ho va notar. Es va posar molt nerviós. Però en comptes de deixar-lo allà, cada cop més trist, a la que va posar-se a plorar, la Raquel ja estava allà per rescatar-lo, el va portar a un racó amb ella i no el va tornar amb els de la classe fins que el nen va dir-li que ja estava preparat.

No sé, la sensació és que de debó que cuiden als nens i que si un nen necessita una estona més, ells els hi donen i estan pendent d'ells i de com reaccionen.

Els nens poden entrar amb alguna joguina, si ho volen. Tenen el protagonista de la setmana que ha de portar una capsa de joguines seves per explicar i compartir amb la resta de la classe.

Metodològicament parlant, tot i que no en sé massa, comparant el que hem fet nosaltres aquest trimestre amb la quantitat de fitxes que han fet les cosines, prefereixo el que hem fet nosaltres. La seva escola, més petita i que treballa amb projectes, han fet fitxes de reconeixement de lletres i xifres ja a p3. Nosaltres, hem fet fitxes, però poquetes.
Per lo que ens van explicar, quan van estar treballant la granja, un cop treballat en format “experimental” (explicacions, jocs, la visita a la granja,…) llavors agafen la fitxa.
El meu nen encara no m’explica gran cosa del que fan a l’escola, però espero poder veure el tipus de projectes que fan durant el que queda d’any i com de “experimental” son les explicacions que els donen.
Ens van dir que col·laboren amb parcs i jardins en la cura d’un parc que tenen allà mateix. No sé de què va, però a priori sembla bona cosa: cuidar un jardinet que realment no és nostre.

Paralel·lament, l’escola fomenta la participació en temes culturals des de ben petits a pares i nens. Ens han convidat a un concert, fan recomanacions de lectura per a cada nivell lector (inclòs el de "encara no sap"), en cada festivitat proposen una pel·lícula per nens grans i una per nens petits (les de nadal: Pels petits The Snowman. Diane Jackson i Jummy T. Murakami. Gran Bretanya, 1982; pels grans Plácido. Luis García Berlanga. Espanya, 1961). Em mola perquè no hi ha cap obligació, però alhora estàn mostrant que la cultura hi és allà on vulguis que hi sigui.

De cara als cursos futurs, ens van explicar que cada dos anys fan una selecció de projectes (proposats i organitzats pel mateix professorat) per aplicar a l’escola i fer-la avançar. Aquest any, han introduït tres projectes nous: el Batxibac (o el batxillerat francès), el Jump-Math (o com explicar les matemàtiques de forma que més nens les entenguin) o incidir més amb l’anglès.

De preus, quedant-nos a dinar, paguem uns 350€ (crec que al juliol també es paga).

Si tens algun dubte xxo.0.o

Mamá Molona
Entrades: 3
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:16 pm

EntradaAutor: Mamá Molona » dt. abr. 14, 2015 7:04 am

Hola a totes!
Perdoneu que em fiqui al fil, ja que segurament, a aquestes alçades, tots heu triat escola. Em passa el mateix que a la Kabbisa, però amb el Col·legi Padre Damian. És una escola gran, amb nens des de P3 a 2n de Batx, tenen 3 línies però tots es coneixen molt i molt bé, des de la persona que està a porteria fins al profe més jove passant per direcció. És una gran escola familiar. Els pares participem molt en l'educació dels nostres fills i estem convidats en molts moments a gaudir amb ells dins l'espai escolar. Pel que fa a la religió, és una escola religiosa, però amb una ment molt oberte i respectuosa, no és gens "carca". Tenen una frase q ens va encantar: La religió es proposa, no s'imposa.
Pel que fa a la metodologia, treballen de maneres divereses, per projectes, treball cooperatiu, classe més tradicional. Fan anglès i assignatures en anglès, cuiden la música i la plàstica... Nosaltres estem molt contents!!! I els nens surten molt ben preparats!
Espero haver-vos ajudat!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::