Dubté apirofreno
- ISDISYUNAO
- :: zebra

- Entrades: 1276
- Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
Re: Dubté apirofreno
L'apirofeno és la meitat de dosi que el dalsy, ja que és més concentrat, té 40 mg/ml i el Dalsy 20 mg/ml.
roseta1977 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 28, 2014 3:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Re: Dubté apirofreno
Truca a sanitat respon: 061
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






