7 mesos...cal sopar??
7 mesos...cal sopar??
la meva nena te 7 mesos i fem el següent:
9 mati-pit
12:30 verdura amb pollastre o vdella
16:00 fruita
i aqui venen els problemes...no aguanta gaire estona despres de la fruita i fem pit a les 18 i a les 20 i despres ja dorm i es desperta 2 o 3 vegdes per fer pit...
d aqui poc començre a treballa i voldria deixar el pit perque tindre horaris diferents cada dia... no se que donarli a les 18 i a les 20 ja que els bibis no els vol ni veure...
que farieu vosaltres?
9 mati-pit
12:30 verdura amb pollastre o vdella
16:00 fruita
i aqui venen els problemes...no aguanta gaire estona despres de la fruita i fem pit a les 18 i a les 20 i despres ja dorm i es desperta 2 o 3 vegdes per fer pit...
d aqui poc començre a treballa i voldria deixar el pit perque tindre horaris diferents cada dia... no se que donarli a les 18 i a les 20 ja que els bibis no els vol ni veure...
que farieu vosaltres?
Re: 7 mesos...cal sopar??
Hola
Jo intentaria fer una papilla intentant a poc a poc anar treient el pit...
això es cosa d paciència...
Jo provaria això anat-li donant papilla enlloc d pit, ja veuràs com a poc a poc s'anirà acostumant...
Sort i paciència
Jo intentaria fer una papilla intentant a poc a poc anar treient el pit...
això es cosa d paciència...
Jo provaria això anat-li donant papilla enlloc d pit, ja veuràs com a poc a poc s'anirà acostumant...
Sort i paciència
Jo al meu fill a la nit li dóno cereals amb caldo (flocs de civada, arròs passadet,...). He de dir que el meu menja cada dues hores i quan no hi sóc si que fa un biberó de la meva llet i també galetes, trossets de pa... Jo no faig cada dia el mateix horari i no he deixat el pit. Per ell no ha estat cap problema. Si hi sóc teta a tope i si no...doncs el puré, la fruita, galetes, ...
el meu no pren pit, encara no té els 7 mesos, però al matí no esmorça, bé a les 5 del matí es pren un bibi i fins les 12 o de vegades les 2 (pq hem d'anar a buscar el germà i ell encara dorm) no menja la verdura... amb el berenar em passa el mateix, si dorm fins les 5,30 no berena i de vegades més tard i ja de vegades és el sopar... un desastre... llavors a les 6,30 sopa llet amb cereals perque torna a tenir gana i s'adorm a les 7,30 després de la banyera.
si no vol el bibi li pots donar amb cullera, és més estona però bueno...
si no vol el bibi li pots donar amb cullera, és més estona però bueno...
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
El millor que pot prendre és el pit a aquesta edat hauria de ser l'aliment principal. Per tema d'horaris no t'has de preocupar ja que la producció s'adapta segur. I així, a part de dona-li el millor aliment, podreu seguir gaudint de la lactància.
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
Normalment no accepten el bibe si li dona la mare, però sí quan els hi dona una altra persona. Segur que quan no hi siguis, agafa el bibe.
Si vols deixar pit, endavant. Però si només ho vols deixar pel tema feina, amb un nen de 7-8 mesos, encara que vagis canviant d'horari, la llet no té perquè marxar. Pots seguir fent pit quan estiguis a casa i biberó quan treballis.
Apart de bibe de LA, li pots oferir cereals normals (arròs o sèmola d'arròs, sèmola de blat si ja menja gluten, tapioca) o cereals de bebé però en un platet en comptes de en bibe.
De totes formes, el meu no va començar a sopar fins que no tenia un anyet o més. Al vespre estava cansat i només volia pit o alguna cosa molt lleugera. Em sembla que és habitual que no sopin.
Si vols deixar pit, endavant. Però si només ho vols deixar pel tema feina, amb un nen de 7-8 mesos, encara que vagis canviant d'horari, la llet no té perquè marxar. Pots seguir fent pit quan estiguis a casa i biberó quan treballis.
Apart de bibe de LA, li pots oferir cereals normals (arròs o sèmola d'arròs, sèmola de blat si ja menja gluten, tapioca) o cereals de bebé però en un platet en comptes de en bibe.
De totes formes, el meu no va començar a sopar fins que no tenia un anyet o més. Al vespre estava cansat i només volia pit o alguna cosa molt lleugera. Em sembla que és habitual que no sopin.
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |