•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de FEBRER 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Eiwa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de FEBRER 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`

EntradaAutor: Eiwa » ds. feb. 01, 2014 2:24 am

Prepareu motors que arrenca Febrer!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Mes de l’amor per exel·lència on els sentiments estan a flor de pell i cada moment és màgic!

Imatge
http://es.tinypic.com/r/27ybwnt/8

Però també de la GrEsCa i la DiSbAuXa perquè és CARNAVAL!!!

:p-) :lfantrose: >.-<: :pandi: On tot s’hi val! :p-) :lfantrose: >.-<: :pandi:

Imatge
http://es.tinypic.com/r/2a9qzw3/8

Imatge
http://es.tinypic.com/r/211kqdw/8

Així que escalfeu bé els fogons...

Imatge
http://es.tinypic.com/r/zjxe85/8

Per fer molts petitons!!!!!

Imatge
http://es.tinypic.com/r/2egg278/8

Imatge
http://es.tinypic.com/r/14j6iqs/8

Una miqueta d'humor amb una "chirigota": :-D :-D :-D

L’Eiwa :content: i la Mireia&Didac :content: estem impacients per cantar moOoOoOoOoltes panxus aquest mes!!!!

Hem pensat que aquest mes serem trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

ACRÒBATES !!!!!

Imatge
http://es.tinypic.com/r/n62noh/8

Capaces de fer totes aquelles postures inimaginables :inthebed: per aconseguir el regal més esperat, la nostra maravellosa

:-()) :-()) :-()) :-()) PANXU
:-()) :-()) :-()) :-())

Imatge
http://es.tinypic.com/r/2a6js0k/8

QUI SOM LES CERCADORES DE FEBRER?

Podeu enviar missatges privats o per aquí mateix presentant-vos que us anirem afegint (per ordre alfabètic) amb el següent format:

Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!

Aidín :ufs:
jo tinc 35 anys i l'Aidino 34
Tinc uns cicles de 30 dies i fa uns 7 cicles que bosquem panxu.
Tenim dues nenes precioses de 8 i 5 anys, anem a buscar el tercer i tercera perquè els nens omplen la casa d'alegria!
La meva data de NW és el 3-1-14
Doncs m'encanta la natura i anar a caminar al bosc, també la música i la lectura. El que més m'agrada del món és estar amb la meva família a casa davant la llar de foc!
Ja he près dues caixes d'Ovusitol i també faig TO... sort que els faig perquè resulta que no sé mai quan ovulo jijijijijij Amb el tema de pusturetes de fet fem el què ens ve de gust i després de fer el pinxito poso coixí al cul i a dormir!

Aixamb
Edat dels dos jo 31, ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles es el segon cicle de cerca i els cicles em duren uns 30 dies, aprox.
Nº Fills 1 preciocitat de 3 anyets i mig, quasi!
Data NW (importantíssim!) el 25 de febrer... encara em queda tot el mes per endavant...
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu prenc yodocefol, quan hi penso, la veritat...

Denali :ufs:
Edat dels dos: jo 36 i el noiet 38
Cicle de cerca i durada del cicles: 2on cicle, la durada no la tinc clara... el primer 30 i el segon 25?
Nº Fills: cap! busquem el primer
Data NW (importantíssim!): m'havia de venir el proper 12feb o 13 de feb però se m'ha avançat una setmana... crec que em va baixar el 6feb passat (potser m'hauria d'haver apuntat ja al març? ?-) )
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: ens agrada molt estar a la montanya, fer rutes i observar/fer fotos d'animals..
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: jo prenc acid folic (m'ho va recomanar la ginecologa) i els dos prenem vit C/Zn.

Eiwa :ufs:
Eiwa 27 i l'Eiwo 29
2n cicle de cerca, durada dels cicles 34 dies aprox.
Seria el 1r fill/a.
DNW: 9 febrer
Sóc mestra d'educació especial i consultora de Bellesa de Mary Kay, m'encanten les meves feines, així com també gaudir de la família i els amics!
Fem SM, jo prenc Foli doce i Perles d'onagra i ell, maca andina.

Emami :ufs:
Jo 26 i ell 25.
Segon mes de cerca.
Tenim una nena de 19 mesets.
La veritat és que no em prenc res ni utilitzo cap programa per saber quan ovulo... Vaig febt sobre la marxa i llestos!
Ara estic amb la W així que encara em queda una mica per ovular però aquest mes anirem a tope (si la nena ens deixa) i a veure si tenim sort!
Jo sóc mestra de primària i, per sort, estic exercint. Treballo a la concertada.

Espi :ufs:
Espi ( 37) i Espinet (41)
Cicle de cerca: 6è cicle de cerca a partir del segon avort . Si ho compto des d´el principi de tot , abans dels dos avorts que he tingui al 2013, fa que busco dsd principis del 2012.
Durada del cicles: 27 dies.
Nº Fills: Seria el nostre primer petitó!!
Data NW: 15 de Febrer!
En un principi no tinc problemes per ovular però la gine em va fer prendre l´omifin. Aquest és l´últim mes que puc fer el tractament. ( en teoria només es pot 4 mesos seguit, o això és el que m´ha dit la meva gine). ja veieu que no m´ha donat resultat tot i que cada mes he tingut més d´un òvul. Bé, a veure si aquest mes sona la flauta!!
El meu home pren Aquilea Fèrtil per millorar l´esperma i jo Ovusitol i l´omifin.

Isa77 :ufs:
Jo tinc 36, ell 41. Tinc cicles llargs e irregulars, la última w va ser el 24 de febrer La data de la NW será crec entre el 1 i el 7 de març... Tinc visita el día 10, segurament em donará omifin, però no estem segurs de seguir... Ja que hi ha mes possibilitat de qué vinguin dos...
Tenim una nena de 33 mesos, es lo mes bonic que ens ha passat! fa un any que busquem...a finals de febrer de l'any passat vaig tenir un abort. Segons la gine no tenim cap problema.
Treballo de comercial ja fa 9 anys a la mateixa empresa.
Ens agrada molt passejar per la Montanya i m'encanta la fotografia.

kely :ufs:
edat: jo 27 ell 32 (aquest any un mes)
cicles :el novembre vaig deixar les anticonceptives. Els cicles son de 29 dies (i soc un rellotge)
no tenim cap fill pero tenim unes ganes bojes de tenir un petit terremoto per casa....
la NW ha de venir el 13 de febrer.
no prenem res....

Lorien :ufs:
Edat dels dos jo 28, ell 44
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle de cerca seriosa, i tinc cicles de 28-29 dies
Nº Fills: Seria el primer, ens faria una il·lusió enorme!!!!!
Data NW (importantíssim!): 18 de febrer
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..): fem SW tenint en compte símptomes d'ovulació, cada un o dos dies. 1er cicle amb TO!!

Lovekyn :ok: 1a :-())
Jo 26 i el meu lovekyno 29
Estem al 9e cicle de cerca i les meus cicles son de 35 dies (o això pensava...)
Encara no tenim fills, es el primer supermega desitjadisim ;)
La meva data de NW no tinc ni idea de quin dia serà... :ufs:
Nosaltres som sans i joves. Prenc Yodocefol des de fa uns 10 mesos.

Lluna26 :ok: 3a :-())
Jo: 35 anys (aquest febrer 36), en Llunetu 38.
Busquem un germanet o germaneta pel nostre petit llunetu, té 3 anys.
Al juny vaig tenir un avort a les 8 setmanes. Vam parar cerca pq a mi se'm va complicar un problema de salut. I per Nadal, ens hem tornat a engrescar, amb respecte però guanya la il·lusió.
2n cicle de cerca.
Data NW: 15 de febrer. Estem en plena SW. Tinc cicles de 27-28 dies (tot i que aquest cicle passat el vaig tenir de 32, no sé pq!!! :ufs: )
Aquest mes he començat amb ovusitol i també és el primer que faig TO (Clearblue).
Espero tenir aquest mes, un magnífic regal d'aniversari :love: :-()) :love:

Marionilla :ufs:
40 tacos cadascun (però molt ben posats i en plena forma, eh? Ja ja ja! ;-))) )
3er cicle de cerca. Tinc cicles de 35 dies aprox.
Tenim tres terremotos a casa: 9, 7 i 2 anys. Anem a buscar el quart!
Data de NW: 8 de febrer
Fem SW (amb imprevistos i interrupcions de tota mena, made in fills!)
Des del mes passat prenc ovusitol i faig TO.

Mireia&Didac :ok: 4a :-())
Jo 29 i ell 34
4rt mes de recerca. Durada dels cicles entre 28-30 dies
Tenim un petit de 2 anys
Data NW el 23/02
Soc mestre de Francès, tot i que la crisis no em permet exergir, aixi que estic d'adminsitrativa en una empresa internacional. Pero la major dedicació la faig totes les tardes amb el meu petit.
De moment no utilitzo cap truquillo i intentem fer SW a tope!! :ok:[/quote]

MIRI82
Edat dels dos: LA MIRI 31 ANYS I EN JOAN 30 ANYS
Cicle de cerca i durada del cicles: 1ER CICLE DE CERCA. COM HE DEIXAT LA PILDORA NO SE MOLT BÉ ARA MATEIX LA DURADA DELS CICLES.
Nº Fills: 1 ( ADRIÀ), va nèixer el 08 de Novembre del 2010, el primer mes de recerca zassss l'Adrià ja era amb nosaltres!!.
Data NW (importantíssim!):01/02/2014
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Fa ja uns mesos que voliem donar-li un germanet o germaneta a l'Adrìa pero al final ens hem decidit... ( després de moments durs que et fan plantejarte si tenir mes o no...)

Morigi80 :ufs:
Edat: jo 33 i ell 37
Cicle de cerca: 8 mesos
Durada del cicle: 30 dies, encara que desde que estic buscant hem varia dies.
Nº de fills: serà el primer
Data nw: Encara no la puc posar teoricament avui m'ha de venir warry o no :-o00m
Estic prenent acid folic, encara no fa un mes, ja que hem vaig decidir ara anar el metge. Per si estava be. Començava a preocupar-me. >.-<:

Ness86 :ufs:
Edat dels dos: 27 jo i 29 en Nesso
Cicle de cerca i durada del cicles: 4t cicle de cerca, durada aprox. de 27-29 dies
Seria el nostre primer belluguet
Data NW (importantíssim!): si no s'avança ni fa coses rares és pel proper 13-02-2014
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc treballadora social i cada dia per desgracia veig moltes injusticies i situacions complicades, d'aquí que anar sempre com una moto sigui el meu modus operandi... espero poder relaxar-me i aconseguir la panxu tan desitjada! M'encanta la lectura, pintar i les manualitats en general :DD
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Estic prenent el yodocefol des de Novembre i aquest mes he tornat a pendre oli d'onagra. Aquesta setmana ha estat la nostra SW, tot i que no hem estat al 100% la veritat que espero que hagin fet diana aquest mes...

Nimfadora :ufs:
Tinc 34 anys i el Nimfadoro també.
Els meus cicles son de entre 26-27-28 dies, i no us sabria dir quants cicles fa que busquem, un any o més!
Tenim una Nimfadoreta de 3 anys molt espavilada i volem un germanet/a.
La NW esta prevista pel 25/02/2014.
Jo sóc mestra però encara no he tingut la sort de treballar de lo meu, m'encanta fer ganxet (últimament cada dia ting algo per teixir), el cine, llegir, jugar amb la peque, cuinar...
La SW es del 6-12 de febrer i la veritat es que ho fem quan podem, no m'he fet mai TO però segueixo els calendaris del Period tracker i el Fertility Friend.
Aquest ultim cicle vaig tenir una petita esperança perque la W es va retrassar 3 dies...
Estic prenent el Supradyn i el Ovusitol des de fa 6 mesos. No tinc trucs , tampoc hi penso aixi que quan ens ve de gust fem un pinxo i ja esta, i si coincideix amb la SW doncs millor.

Nutella :ufs:
Tinc 35 i el Nutello 37
Tenim al nutellín,el príncep de la casa que fará 16 mesos al febrer.Li volem donar un germanet/a i és el segon cicle de cerca.
La data de la meva última warry va ser el 16...i tinc cicles de 28 dies aprox. La meva data de NW és el 12 de febrer!!!
Prenc foli doce, peró no tenim cap truquillo, a excepció de gaudir i no ratllar en la obsessiô (quan vulgui venir, vindrá).

Paris230 :ufs:
Tinc 37 anys i el París 41. Es el nostre primer mes de cerca oficial ja que vem començar el mes pasat però per motius familiars ho vem haver de suspendre.
Serà el nostre primer fill. Tinc cicles de 26-27 dies i la data de NW es el 22 de febrer.
Prenc àcid fòlic des de fa un mes.

Pistaxina :ufs:
Edat dels dos: Ell 32 i jo 28
Cicle de cerca i durada del cicles: 28 díes i es el primer cicle de cerca.
Nº Fills: no en tenim
Data NW (importantíssim!): 14/02/2014
Ens encanten els animals, de fet tenim dos gossets. Ens agrada el cinema, i fer diumenges de veure series. Jo soc una gran entusiasta de les cuinetes jajajaj...
Porto un mes prenen natalben (com em va indicar la ginecóloga).

Suadmi :ufs:
Edat dels dos yo tengo 36 y el 37
Cicle de cerca i durada del cicles 4º ciclo de busqueda ( despues de aborto espontaneo) me duran los ciclos 30 dias
Nº Fills tengo un hijo que esta apunto de hacer 4 añitos
Data NW (importantíssim!) 24 de febrero
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. me gusta mucho las manualidades ( hago fofuchas) son muñecas y tb me encata hacer punto de cruz, me relaja. La verdad esque soy bastante casera, pero si salgo algun sitio me gusta mas el campo que la playa.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Bueno hace 4 meses que tomo tempes, ya conozco mis ciclos pero asi controlo la ovulacion, tomo ovusitol desde la mitad de ciclo de enero, y tb uso TO de tiras y el monitor CB ( que el mes pasado fallo) a ver que hace este!! jijiji

Teutona :ok: 2a :-())
Jo tinc 37 anys i el Teutó, 35.
Setè cicle de cerca (cicles de 28-29 dies) (per sort encara mantinc la calma)
Primer fill per a mi, segon per a ell.
Data NW: 9/02
Prenc Foli-doce des de l'estiu i Eutirox per tractar un hipotiroïdisme subclínic. Treballo a casa. Per contrarestar els efectes de tirar-me tantes hores davant l'ordinador, tres vespres a la setmana vaig a classes de dansa (clàssica, contemporània i dansa del ventre). M'ajuden moltíssim a desconnectar, encara que de vegades em senti com un elefant i un "ànec marejat". El dia que em quedi embarassada tinc previst canviar la clàssica i la contemporània pel ioga, cosa que espero que passi ben aviat!
:lfantrose: :lfantrose:

Cercadores a la banqueta que ens acompanyaran al Febrer!

Montsekit (fins al Març o l'Abril). Ànims kuka!!! :-()-)

CALENDARI MENSUAL DE LES ACRÒBATES:

Imatge
http://tinypic.com/r/wqvq6x/8

DEURES DEL FEBRER: EL REI CARNESTOLTES ENS ANIMARÀ DIA A DIA AMB AQUELLES DITES I FRASES QUE ENS FAN PUJAR LA MORAL

Imatge
http://es.tinypic.com/r/35k1x6b/8

Seguint la tradició de les super jefes precedents, també us volem posar deures! Aquest cop us demanem que ens escriviu aquella dita o frase que ens ajuda a passar aquests moments tan difícils com es el període del desespero :-o00m o tan agradables com es haver aconseguit la nostra panxeta! :-()) Les anirem afegint aquí.

Mireia&Dídac:
Si plores per haver perdut el sol, les llàgrimes no et deixaran veure les estrelles.
En los sueños y en el amor no cabe lo imposible[/quote]

Aidín:
"Tot és possible i que tot està per fer"

Lluna26:
EL GOT SEMPRE MIG PLE!!!!!
Que no deixeu mai de somriure, doncs no sabeu qui el pot estar rebent!!!

Lovekyn:
"No hay mal que por bien no venga"

Nutella:
Tots els camins plans, tenen algun barranc.

Eiwa:
Imatge
http://es.tinypic.com/r/2knar9/8

¡NO DEJES DE SOÑAR!

Imatge
http://tinypic.com/r/16lids9/8

Paris230:
NENES A DISFRUTAR DE LA CERCA!!!!!!!

Isa77:
De la panxa en surt la dansa!

Marionilla:
Allò important no és no fracassar, sinó aixecar-te cada vegada que caiguis (proverbi xinès)

Moltes persones es perden les petites alegries mentre esperen la gran felicitat (Pearl Buck)

Caure està permès, però aixecar-se és obligatori! (proverbi rus)

Una alegria compartida es transforma en doble alegria. Una pena compartida, en mitja pena (proverbi suec)

Teutona:
ENDAVANT, TU HO POTS FER!

Nimfadora:
Every day may not be good, but there is something good in every day.
(No tots els dies poden ser bons però cada dia hi ha alguna cosa bona)

Lorien:
You can't always get what you want, but if you try sometimes well you might find..
You get what you need
(No sempre es pot aconseguir el que vols, però si s'intenta de vegades també és possible trobar-ho...
Aconsegueixes el que tu necessites).

Denali:
"I believe each human has the potential to change, to transform's each own attitude, no matter how difficult the situation. Dalai lama"
(Crec que cada ésser humà té el potencial per canviar, per transformar de cada pròpia actitud, no importa el difícil de la situació).

DITES DEL FEBRER
Aigua de Febrer, bona pel sementer.
Neu de Febrer, aigua en un paner.
Pel Febrer, una estona al sol i una altra al foguer.
Al Febrer has de llaurar, el que al Març vulguis sembrar.

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament :b-)))
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina :ok:

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada :-()) :-()) :-()) >.-<:

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc. :sex-|: :sex-|: :sex-|: :sex-|:

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

SW= sexy week

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final :ok:

BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols. ..::·· ..::·· ..::··

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital :ok:

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla :sogra: :sogra: :sogra: :sogra:

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry

FASE DE DESESPERO= coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!! ;-))) ;-))) ;-))) ;-)))

LA FAMOSA CLARAWEB:

Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.

Postures super sexys per fer diana

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpanat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir : Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

Webs on comprar TE i TO:

http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo) http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/

Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:

http://www.serpadres.es/tools/calculadoras
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159

*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.

Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat

Tractament amb Omifin:

Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.

Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm

Consell de la ginecòloga de la LOVER per a tenir panxolina ràpidament:

En un cicle normal de 28 dies aprox.
Es calcula el dia CD14 i 3 dies avans l'home ha d'evitar l'ejaculació, per tenir quantitat i qualitat d'esperma.
Es te coit el CD14, CD15 i CD16.
I ja teniu un bebito en camí.
Eiwa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 26, 2014 10:35 pm, en total s’ha editat 30 vegades.
Mireia&Didac
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm

Re: •´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de FEBRER 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`

EntradaAutor: Mireia&Didac » ds. feb. 01, 2014 8:24 am

Bon dia Acròbates!!!

Eiwa ens ha quedat xulissim....super equipazo cojefa!!!!!

Em sap greu, pero ahir a les 2h de la matinada em vaig quedar clapada zz:-)

Bueno bueno anims acròbates passeu-nos les vostres dades que queda oficalmente inagurat el post DIURN/NOCTURN de Febrer >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets a totes :-()-)
ImatgeImatge
Mireia&Didac

EntradaAutor: Mireia&Didac » ds. feb. 01, 2014 8:31 am

Eiwa bonica actualitza'm les dades si us plau:

Mireia&Didac
Jo 29 i ell 34
4rt mes de recerca. Durada dels cicles entre 28-30 dies
Tenim un petit de 2 anys
Data NW el 23/02
Soc mestre de Francès, tot i que la crisis no em permet exergir, aixi que estic d'adminsitrativa en una empresa internacional. Pero la major dedicació la faig totes les tardes amb el meu petit.
De moment no utilitzo cap truquillo i intentem fer SW a tope!! :ok:
ImatgeImatge
Mireia&Didac

EntradaAutor: Mireia&Didac » ds. feb. 01, 2014 8:45 am

Aquesta es la meva frase/dita:

Si plores per haver perdut el sol, les llàgrimes no et deixaran veure les estrelles.

Quan ens ve la maleida W, moltes vegades oblidem lo maco i enriquidor que es el periode de la recerca; ja que ens ajuda a apropar-nos a la nostre parella i al mateix temps gaudir plenament d'ella :inthebed:
ImatgeImatge
Morty
:: zebra
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » ds. feb. 01, 2014 9:01 am

Hola!

M'infiltro un moment a aquest post perquè m'ha fet molta il·lusió veure'l! Jo vaig ser la "jefa" del post de febrer del 2012, ja fa dos anys i encara no he aconseguit el meu somni... si tot va bé, aquest proper dia 10 començaré la meva primera FIV.

Desitjo que totes les que us apunteu al post de febrer compliu el vostre somni dins aquest mes meravellós!

Una abraçada a totes d'una ex-jefa de febrer!!
Imatge
Imatge
Goli
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

EntradaAutor: Goli » ds. feb. 01, 2014 9:25 am

Oleeeeee post inaugurat!! :ok: :ok: :ok: :ok: us ha quedat chulissim :***: :***:
Morty bonica, voràs com tot anirà bé! Un petó ben fort
Imatge
Aidín
Membre des de: dg. des. 08, 2013 9:36 pm

EntradaAutor: Aidín » ds. feb. 01, 2014 9:47 am

SÚPER JEFAS!!! :b-))) :b-)))
Quin post més bonic i enèrgic i bona combinació entre el romanticisme del febrer i la bogeria del Carnestoltes, m'encantaaaaaa!
Ja ens coneixem una mica però em torno a presentar, ahi va:
Aidín
jo tinc 35 anys i l'Aidino 34
Tinc uns cicles de 30 dies i fa uns 7 cicles que bosquem panxu.
Tenim dues nenes precioses de 8 i 5 anys, anem a buscar el tercer i tercera perquè els nens omplen la casa d'alegria!
La meva data de NW és el 3-1-14
Doncs m'encanta la natura i anar a caminar al bosc, també la música i la lectura. El que més m'agrada del món és estar amb la meva família a casa davant la llar de foc!
Ja he près dues caixes d'Ovusitol i també faig TO... sort que els faig perquè resulta que no sé mai quan ovulo jijijijijij Amb el tema de pusturetes de fet fem el què ens ve de gust i després de fer el pinxito poso coixí al cul i a dormir!
Aidín
Aidín
Membre des de: dg. des. 08, 2013 9:36 pm

EntradaAutor: Aidín » ds. feb. 01, 2014 9:53 am

Jo no en sé gaire de dites ni frases, però m'agrada pensar que:

"Tot és possible i que tot està per fer"

Sóc una persona tossuda i que quan s'en posa una idea al cap l'acabo fent d'una manera o altra... si més no ho provo! I resulta que se m'ha fotut al cap tenir un altre bitxo per casa i en ello estem!!! neujor:-)
Aidín
Lluna26
Entrades: 1093
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: Lluna26 » ds. feb. 01, 2014 10:02 am

M'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! M'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! I m'encantaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :p-) :p-) >.-<: >.-<: >.-<:

"Jefas", us ha quedat xulíssim!!!! Com diu la Aidin, entre amor i disbauxa (que d'això es tracta a l'hora de pinxutejar, hehehehe), i aquest mes de febrer, curtet i ple d'emocions, segur que superarem les panxulines de gener, que no han estat poques!!!!

Em presento de nou: Lluna26
Jo: 35 anys (aquest febrer 36), en Llunetu 38.
Busquem un germanet o germaneta pel nostre petit llunetu, té 3 anys.
Al juny vaig tenir un avort a les 8 setmanes. Vam parar cerca pq a mi se'm va complicar un problema de salut. I per Nadal, ens hem tornat a engrescar, amb respecte però guanya la il·lusió.
2n cicle de cerca.
Data NW: 15 de febrer. Estem en plena SW. Tinc cicles de 27-28 dies (tot i que aquest cicle passat el vaig tenir de 32, no sé pq!!! :ufs: )
Aquest mes he començat amb ovusitol i també és el primer que faig TO (Clearblue).
Espero tenir aquest mes, un magnífic regal d'aniversari :love: :-()) :love:
Imatge
Lluna26
Entrades: 1093
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: Lluna26 » ds. feb. 01, 2014 10:11 am

Morty, espero que tot et vagi bé, reina. Segur que el teu somni es fa realitat ben aviat! :-()-)

Aidin, segur que les pròximes festes de Nadal, teniu més enrenou per casa!!! Ole tu, 3 petitons!!! Tot és possible i tot està per fer, i tant com sí!!!! :ok:

La meva frase ara mateix (va a temporades hihihihhi): EL GOT SEMPRE MIG PLE!!!!!
Per davant de tot, hem de ser positives, i visualitzar els nostres somnis, de ben segur que es compliran!!!! :ok: :ok: :ok:

Què més? Avui, dia CD14, encara no m'ha marcat res el Clearblue de TO. Seguint amb la conversa de cercadores de gener, jo el faig a 1a hora del matí, quan em llevo. Espero no cagar-la, de fet al prospecte posa que es pot fer a qualsevol hora del dia i també al matí. Potser els de tiretes van diferent alhora de detectar l'hormona i per això no s'aconsella fer-lo amb el 1r pipi?

D'altra banda, continuo amb el Llunetu ben posat en el tema del cicle, TO, i preocupant-se molt per si ja m'ha marcat o no... ja portem uns quants anys junts i encara em sorprèn :love: :love: :love:

Bé acròbates, no sé si em podré connectar més aquest cap de setmana, així que gaudiu molt d'aquests 2 dies de festa, pinxutejeu molt a les sewyweekeres (jo ho faré :ok: ), a les modo soso, ànims que els dies passen volant, i a les des(esperant), molts :-o00m :-o00m :-o00m Qui serà la primera panxu a inaugurar el post de febrer????
Imatge
suadmi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2168
Membre des de: dg. juny 14, 2009 2:44 pm

EntradaAutor: suadmi » ds. feb. 01, 2014 11:50 am

Nom d'usuària Suadmi
Edat dels dos yo tengo 36 y el 37
Cicle de cerca i durada del cicles 4º ciclo de busqueda ( despues de aborto espontaneo) me duran los ciclos 30 dias
Nº Fills tengo un hijo que esta apunto de hacer 4 añitos
Data NW (importantíssim!) 24 de febrero
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. me gusta mucho las manualidades ( hago fofuchas) son muñecas y tb me encata hacer punto de cruz, me relaja. La verdad esque soy bastante casera, pero si salgo algun sitio me gusta mas el campo que la playa.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Bueno hace 4 meses que tomo tempes, ya conozco mis ciclos pero asi controlo la ovulacion, tomo ovusitol desde la mitad de ciclo de enero, y tb uso TO de tiras y el monitor CB ( que el mes pasado fallo) a ver que hace este!! jijiji

Bueno creo que ya lo he contestado todo, espero que este mes aunque es cortito, tb sea tan fructifero como el mes anterior y entre las panxus cantadas, este tb la mia, pq ya empiezo a desperar un poquito, se que es poquito tiempo son solo 4 meses pero despues del aborto, no se todo se esta haciendo un poco cuesta arriba, se que si este mes no es, vendra en otro eso lo tengo claro, pero ...... si este mes tampoco resulta, dejare un tiempo el SP para desconectar a ver si me relajo, tengo menos ansiedad y damos en la diana!!!!

Besos a todas y feliz busqueda!!!
lovekyn
Entrades: 315
Membre des de: dc. des. 18, 2013 9:46 pm

EntradaAutor: lovekyn » ds. feb. 01, 2014 12:49 pm

Bon dia acróbates boniques!!!

Molt xulo el post Eiwa i Mireia&Didac >.-<: >.-<: >.-<:

Esperem que aquest mes hi hagi tantes (o més) :-()) :-()) :-()) :-()) que al gener!!!

JO segueixo sense W, pero com vaig explicar "en teoria" el meu dia de NW era el 31/01 pero no va venir i el TE va sortir negatiu, com la ovulació també va ser més tard potser s'ha retrasat també el dia de la W???? o sigui que segueixo igual!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Em torno a presentar:

Lovekyn
Jo 26 i el meu lovekyno 29
Estem al 9e cicle de cerca i les meus cicles son de 35 dies (o això pensava...)
Encara no tenim fills, es el primer supermega desitjadisim ;)
La meva data de NW no tinc ni idea de quin dia serà... :ufs:
Nosaltres som sans i joves. Prenc Yodocefol des de fa uns 10 mesos.

La meva dita es "No hay mal que por bien no venga"

Vinga neneees!!A per totes per aconseguir el que tant desitjem!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-()) :-())

Un petó!!!
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14
TE+ 25/02/17 (marxes el 18/03, adeu bb)

Imatge

Imatge
lovekyn
Entrades: 315
Membre des de: dc. des. 18, 2013 9:46 pm

EntradaAutor: lovekyn » ds. feb. 01, 2014 12:52 pm

Per cert... quan em baixi la maleïeda (tot i que espero que no...) ja mirariem la nova data de NW...
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14
TE+ 25/02/17 (marxes el 18/03, adeu bb)

Imatge

Imatge
nutella
Entrades: 174
Membre des de: dv. març 01, 2013 11:27 am

EntradaAutor: nutella » ds. feb. 01, 2014 3:38 pm

Bona tarda!!
M'encanta el nou post! I m'encanta ser acròbata!
Quina currada!
Bé primer de tot em torno a presentar:
Sóc la nutella, tinc 35 i el nutello 37
Tenim al nutellín,el príncep de la casa que fará 16 mesos al febrer.Li volem donar un germanet/a i és el segon cicle de cerca.
La data de la meva última warry va ser el 16...i tinc cicles de 28 dies aprox.
Prenc foli doce, peró no tenim cap truquillo, a excepció de gaudir i no ratllar en la obsessiô (quan vulgui venir, vindrá)
La meva dita és la següent:
Tots els camins plans, tenen algun barranc.
(oi que sí acròbates?)
Apa! Petonarrossss ben forts!!!
nutella
Entrades: 174
Membre des de: dv. març 01, 2013 11:27 am

EntradaAutor: nutella » ds. feb. 01, 2014 3:42 pm

Ahhhh! M'he deixat una cosa molt important!!! La meva data de NW és el 12 de febrer!!!
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » ds. feb. 01, 2014 3:48 pm

Bones!
Una que s'apunta.
Emami.
Jo 26 i ell 25.
Segon mes de cerca.
Tenim una nena de 19 mesets.
La veritat és que no em prenc res ni utilitzo cap programa per saber quan ovulo... Vaig febt sobre la marxa i llestos!
Ara estic amb la W així que encara em queda una mica per ovular però aquest mes anirem a tope (si la nena ens deixa) i a veure si tenim sort!
Jo sóc mestra de primària i, per sort, estic exercint. Treballo a la concertada.
Us ha quedat preciós!!
Ànims a totes que serà el nostre mes! Segur!
Mireia&Didac

EntradaAutor: Mireia&Didac » ds. feb. 01, 2014 4:26 pm

Bona tarda super acròbates!!

Com la meva super cojefa es nocturna :love: , jo intentare estar al maxim en el periode diurn

Morty espero que tot vagi genial; si et ve de gust et pots quedar amb nosaltres

Goli gracies per passar a veure'ns :b-))) :b-)))

Aidin quien la sigue la consigue. Anims que Febrer es nostre!!! >.-<: >.-<:

Lluna26 pinxuteja a tope aquest cap de setmana :sex-|: i no deixis escapar cap ni un ..::··

Suadmi no te nos desanimes, eres nuestra maestra, mentora y super guia. Me encantan tus clases magistrales. Esto para ti :-()-)

Lovekyn no vull donar-te falses esperances, pero el mes passat vem tenir algun fals negatiu; pel que tot podria ser. De totes maneres ves informant-nos de l'evolucio i de si decideixes fer-te algun TE més :ok:

Nutella i tant que tots els camins tenen algun barranc, pero aquest mes el saltarem amb forces :p-) :p-)

Emami el modo soso passa volant :motu::
ImatgeImatge
Mireia&Didac

EntradaAutor: Mireia&Didac » ds. feb. 01, 2014 4:31 pm

Aixxx amb l'emoció de conestar-vos a totes, he oblidat el meu modo ego :love:

Jo ja estic sortint del modo soso, pero fins d'aqui una setmana no comença la meva SW.

Així que de moment escalfem fogons :: orrr:: :: orrr::
ImatgeImatge
miri82
:: pantera
:: pantera
Entrades: 836
Membre des de: dc. març 11, 2009 2:34 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: miri82 » ds. feb. 01, 2014 6:06 pm

Nom d'usuària: MIRI82
Edat dels dos: LA MIRI 31 ANYS I EN JOAN 30 ANYS
Cicle de cerca i durada del cicles: 1ER CICLE DE CERCA. COM HE DEIXAT LA PILDORA NO SE MOLT BÉ ARA MATEIX LA DURADA DELS CICLES.
Nº Fills: 1 ( ADRIÀ), va nèixer el 08 de Novembre del 2010, el primer mes de recerca zassss l'Adrià ja era amb nosaltres!!.
Data NW (importantíssim!):01/02/2014
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Fa ja uns mesos que voliem donar-li un germanet o germaneta a l'Adrìa pero al final ens hem decidit... ( després de moments durs que et fan plantejarte si tenir mes o no...)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

[Url = http://lilypie.com] [img] http://lt1f.lilypie.com/enPop1.png [/ img] [/ url]
08 de Novembre del 2010, vas arribar a les 04.20 hores
Arrebol
Entrades: 157
Membre des de: dg. nov. 03, 2013 7:45 am

EntradaAutor: Arrebol » ds. feb. 01, 2014 6:10 pm

Acròbates boniques!!!

Super inici de mes amb aquesta primera entrada!! Ha quedat genial jefas!!! ara tenim 28 dies per endavant per poder cantar moooltes panxus (desitjo que la meva també ja que seria molt especial perquè el naixement coincidiria amb l'aniversari del Nesso :love: )

Ness
Edat dels dos: 27 jo i 29 en Nesso
Cicle de cerca i durada del cicles: 4t cicle de cerca, durada aprox. de 27-29 dies
Seria el nostre primer belluguet
Data NW (importantíssim!): si no s'avança ni fa coses rares és pel proper 13-02-2014
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc treballadora social i cada dia per desgracia veig moltes injusticies i situacions complicades, d'aquí que anar sempre com una moto sigui el meu modus operandi... espero poder relaxar-me i aconseguir la panxu tan desitjada! M'encanta la lectura, pintar i les manualitats en general :DD
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Estic prenent el yodocefol des de Novembre i aquest mes he tornat a pendre oli d'onagra. Aquesta setmana ha estat la nostra SW, tot i que no hem estat al 100% la veritat que espero que hagin fet diana aquest mes...

Arranquem motors boniques!! >.-<: >.-<:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::