•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de FEBRER 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`
Re: •´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de FEBRER 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`
paris230 ha escrit:Bon dia acrobates!!!
Post nou quina ilu!!! Les noves jefes ho fareu genial perque ja heu començat amb un súper post.
Jo em presento soc la París i veureu-ho que els meus post són modo soso perque escric desde l'ipad o el mòbil no tinc ordinador sniffff.
Tinc 37 anys i el París 41. Es el nostre primer mes de cerca oficial ja que vem començar el mes pasat però per motius familiars ho vem haver de suspendre.
Serà el nostre primer fill. Tinc cicles de 26-27 dies i la data de NW es el 22 de febrer.
Prenc àcid fòlic des de fa un mes i la meva frase és
NENES A DISFRUTAR DE LA CERCA!!!!!!!
Mes de carnaval; mes de dísbauxa a disfrutar dels nostres homes, de fer molts pinxitus, viure una segona adolescencia sense precaucions jijijiji i segur cauran moltes panxetes ja veure-ho!!!!!!!
Petonasos i anims que febrer es nostre!!!!!!!!!!
jajajajajaj m'encantaaaa la segona adolescència sense precaucions i jo afegeixo en un llit còmode a casa.... En les meves èpoques ens haviem d'espavilar fent posturetes súper incòmodes en un cotxe mega petit!

Aidín
- Mireia&Didac
- :: rateta

- Entrades: 193
- Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm
lovekyn ha escrit:Holaaa acrobates!!!
Com van els desesperos??? Jo...uffff!!! Aquest mati he fet un TE i sembla que surt una petita ombreta, pero no edtic segura...aixxx deu meu!! No puc pujar la foto... :(
I ara al mig dia m'he fet un TO per aixo que diuen que pot ser un "chivato" i pot ser una senyal de panxu i a sortit super marcat...nose que pensar! Dema al mati imagino que fare un altre TE, tinc por de que sigui linea d'evaporacio... Pero per altre banda no perdo la ilusio!!!
Petons reines!
Aixxx que pinta molt be
Una altra opció es fer-te un CB
Amb el tema dels TO jo no et puc ajudar perque no en faig, pero en el post anterior moltes foreres van comentar que no es 100% fiable, pero si un possible indicador.
- Mireia&Didac

paris230 ha escrit:Uyyyy lovekyn quins nervis....això pinta molt bé....
Aviam si estem a punt de sentir la primera cantada de panxu del mes...
Per cert, que es la línea d'evaporacio?
Moment ego: m'ha pasat una cosa molt extranya, Estic a día 7 del cicle i em sembla si no en confonc o ja veig visions que ja tinc el fluxe clara d'ou. M'he fet TO i surt negatiu però la línea de control s'intueix molttttttttt pero molt poc (a veure si puc penjar foto). La veritat es que m'extranya molt perque sempre ovuló el día 13 o 14 soc molt puntual...
Paris la linea d'evaporacio es: Las líneas de evaporación aparecen después de que pasa el tiempo en que se recomienda que se lea el resultado. La mayoría de las pruebas de embarazo recomiendan leer el resultado dentro de los 30 minutos posteriores a hacer la prueba para evitar una línea de evaporación que es un falso positivo.
- Mireia&Didac

Eiwa bonica si us plau ens pots explicar com hem de fer per penjar les fotos perque tothom les pugui veure tant les que tenen permis com no.
Merci
Merci

- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Guapis!
Jefes! Que xulo que us ha quedat el piset! Espero que tingueu un febrer moooolt reproductiu! Jo com sabeu estic en mode PAUSE o sigui que no m'apunto com a cercadora, però de tant en tant potser us passo a saludar!
Molta sort i molt líbido!
Jefes! Que xulo que us ha quedat el piset! Espero que tingueu un febrer moooolt reproductiu! Jo com sabeu estic en mode PAUSE o sigui que no m'apunto com a cercadora, però de tant en tant potser us passo a saludar!
- Mireia&Didac

petitacuca ha escrit:Guapis!
Petitacuca quina ilusió que ens passis a veure. Saps que es casa teva i sempre que et vingui de gust ens pots saludar.
Et desitjo la major tranquil.litat perque tot vagi be i si aquest mes hi ha panxeta vens que m'encantara poder fer la cantada com deu mana.
Has estat una super jefa de gener, aixi que amb el teu exemple l'Eiwa i jo farem el possible perque aquest febrer sigui igual de bo i especial,
Molts petonets guapi

- marionilla
- :: tortuga

- Entrades: 302
- Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm
Bona tarda a toteeeessss!!!!!
Quina ilu, ja tenim el nou post de febrer!
Us ha quedat super xulo jefas, m’encanta!
Intentaré estar a l’alçada de les acròbates, però no sé pas si seré capaç de fer la postureta aquesta que heu posat a la foto, ja ja ja!
Encara prendrem mal!
Però endavant les atxes i a donar-ho tot per aconseguir la nostra desitjada panxu!
Les meves dades:
Marionilla
40 tacos cadascun (però molt ben posats i en plena forma, eh? Ja ja ja!
)
3er cicle de cerca. Tinc cicles de 35 dies aprox.
Tenim tres terremotos a casa: 9, 7 i 2 anys. Anem a buscar el quart!
Data de NW: 8 de febrer
Fem SW (amb imprevistos i interrupcions de tota mena, made in fills!)
Des del mes passat prenc ovusitol i faig TO.
Em queden 6 dies per la NW però de moment no tinc ni un psicosímptoma.... De fet, no estic passant un desespero real, ja que la passada SW la vem fer fatal (un pinxitu solitari
) i no compto pas que haguem fet diana... Seria massa! En fi, que esperarem tranquil.lament la warry i ens tornarem a posar a feina.
Jefas, quina gran idea això de les frases!!!
A mi sempre m’ha agradat molt buscar i conèixer frases cèlebres, proverbis... Fins i tot fa temps vaig fer-me un petit recull de les meves preferides i les tinc impreses en un poster a casa.
Per tant, aquest mes m’ho heu posat fàcil! He fet un cop d’ull a les que tinc i he triat les que serveixen pel tema que ens ocupa: la cerca i els seus moments de baixón, quan necessitem que algú ens animi i ens doni un cop de mà. Si em permeteu passar-me una mica, en posaré més d’una.
Aquí les teniu:
Allò important no és no fracassar, sinó aixecar-te cada vegada que caiguis (proverbi xinès)
Moltes persones es perden les petites alegries mentre esperen la gran felicitat (Pearl Buck)
Caure està permès, però aixecar-se és obligatori! (proverbi rus)
Una alegria compartida es transforma en doble alegria. Una pena compartida, en mitja pena (proverbi suec)
Ens anem veient per aquí i us desitjo a totes que tingueu molta sort aquest mes, ha de ser el nostre!
Quina ilu, ja tenim el nou post de febrer!
Us ha quedat super xulo jefas, m’encanta!
Intentaré estar a l’alçada de les acròbates, però no sé pas si seré capaç de fer la postureta aquesta que heu posat a la foto, ja ja ja!
Encara prendrem mal!Però endavant les atxes i a donar-ho tot per aconseguir la nostra desitjada panxu!
Les meves dades:
Marionilla
40 tacos cadascun (però molt ben posats i en plena forma, eh? Ja ja ja!
)3er cicle de cerca. Tinc cicles de 35 dies aprox.
Tenim tres terremotos a casa: 9, 7 i 2 anys. Anem a buscar el quart!
Data de NW: 8 de febrer
Fem SW (amb imprevistos i interrupcions de tota mena, made in fills!)
Des del mes passat prenc ovusitol i faig TO.
Em queden 6 dies per la NW però de moment no tinc ni un psicosímptoma.... De fet, no estic passant un desespero real, ja que la passada SW la vem fer fatal (un pinxitu solitari
Jefas, quina gran idea això de les frases!!!
Per tant, aquest mes m’ho heu posat fàcil! He fet un cop d’ull a les que tinc i he triat les que serveixen pel tema que ens ocupa: la cerca i els seus moments de baixón, quan necessitem que algú ens animi i ens doni un cop de mà. Si em permeteu passar-me una mica, en posaré més d’una.
Aquí les teniu:
Allò important no és no fracassar, sinó aixecar-te cada vegada que caiguis (proverbi xinès)
Moltes persones es perden les petites alegries mentre esperen la gran felicitat (Pearl Buck)
Caure està permès, però aixecar-se és obligatori! (proverbi rus)
Una alegria compartida es transforma en doble alegria. Una pena compartida, en mitja pena (proverbi suec)
Ens anem veient per aquí i us desitjo a totes que tingueu molta sort aquest mes, ha de ser el nostre!
Em sap greu no haber entrat mes en cercadores de Gener, he estat liadissima amb la feina!!!
Pero a per el Febrer!!!!
m'ha de venir la no warry el 13 de Febrer.... ESPERO QUE NOOOO!!
el problema es que ahir sem van inflar moltissim els pits!!! i normalment s'hem inflen dos tres dies abans de la NW....
No tinc cam mes sintoma..
no ser que pensar.... normal en mi no es.... aixo vol dir
....
QUINS NERVIS M'HAIG D'ESPERAR 11 DIES SJHDFKLÑASDHFLÑKSADHFLÑKSAJDFLKÑS
Pero a per el Febrer!!!!
m'ha de venir la no warry el 13 de Febrer.... ESPERO QUE NOOOO!!
el problema es que ahir sem van inflar moltissim els pits!!! i normalment s'hem inflen dos tres dies abans de la NW....
No tinc cam mes sintoma..
no ser que pensar.... normal en mi no es.... aixo vol dir
....QUINS NERVIS M'HAIG D'ESPERAR 11 DIES SJHDFKLÑASDHFLÑKSADHFLÑKSAJDFLKÑS
- Mireia&Didac

Bona tarda acròbates!
Marionilla mai se sap si amb un es fa diana....no series la primera. Merci per totes les frases, en aquest cas contra més millor
Kely podria ser un simptome....a veure com evoluciona i
Jo poc us puc explicar avui, més que segueixo en modo sosillo esperant la SW
. Aquest mes nomès coincidiré 3 dies amb el Mireietu en la SW, perque marxa per feina una setmana; aixi que l'agafare per banda
i intentaré que no s'escapi cap 
Marionilla mai se sap si amb un es fa diana....no series la primera. Merci per totes les frases, en aquest cas contra més millor
Kely podria ser un simptome....a veure com evoluciona i
Jo poc us puc explicar avui, més que segueixo en modo sosillo esperant la SW
. Aquest mes nomès coincidiré 3 dies amb el Mireietu en la SW, perque marxa per feina una setmana; aixi que l'agafare per banda
i intentaré que no s'escapi cap 
AIXXXX
em torno a presentar :
edat: jo 27 ell 32 (aquest any un mes)
cicles :el novembre vaig deixar les anticonceptives. Els cicles son de 29 dies (i soc un rellotge)
no tenim cap fill pero tenim unes ganes bojes de tenir un petit terremoto per casa....
la NW ha de venir el 13 de febrer.
no prenem res....
Com he dit abans, espero aquest mes estar menys liada a la feina i poder-vos seguir cada dia!!!!
MOLTA SORT A TOTES!!!!
em torno a presentar :
edat: jo 27 ell 32 (aquest any un mes)
cicles :el novembre vaig deixar les anticonceptives. Els cicles son de 29 dies (i soc un rellotge)
no tenim cap fill pero tenim unes ganes bojes de tenir un petit terremoto per casa....
la NW ha de venir el 13 de febrer.
no prenem res....
Com he dit abans, espero aquest mes estar menys liada a la feina i poder-vos seguir cada dia!!!!
MOLTA SORT A TOTES!!!!
Hola acròbates!!!!!
Entro un segon per veure si hi ha notícies
Després entro i actualitzo les dades que no estic a casa!!!!
Mireia&Dídac després us dic com ho faig que ara mateix no tinc la pàgina en "favoritos" d'aquest pc.
Aiiiiiii Lovekyn!!!!!
Vinga vinga que aixó pinta molt bé!!!! ESTEM ANSIOSES DE CANTAR LA PRIMERA PANXU DE FEBRER!!!!!

Entro un segon per veure si hi ha notícies
Mireia&Dídac després us dic com ho faig que ara mateix no tinc la pàgina en "favoritos" d'aquest pc.
Aiiiiiii Lovekyn!!!!!
Vinga vinga que aixó pinta molt bé!!!! ESTEM ANSIOSES DE CANTAR LA PRIMERA PANXU DE FEBRER!!!!!

Hola guapíssimes!!!!
Aixxxx... entro com un raig altre vegada,he arribat tard a casa... sort de la Mireia&Dídac que ella està aquest cap de setmana a topeeee amb la jefatura!!! Això i que ella és diürna i jo sóc nocturna! jjajajajaja
He actualitzat totes les dades, perdoneu-me que no personalitzi avui estic que m'adormo...
Bona nit precioses, bueno bon dia quan ho llegiu! jejejejejjee.
Espero que demà porteu bones notícies!
MUAKKKKKKKKKKKKK
Aixxxx... entro com un raig altre vegada,he arribat tard a casa... sort de la Mireia&Dídac que ella està aquest cap de setmana a topeeee amb la jefatura!!! Això i que ella és diürna i jo sóc nocturna! jjajajajaja
He actualitzat totes les dades, perdoneu-me que no personalitzi avui estic que m'adormo...
Bona nit precioses, bueno bon dia quan ho llegiu! jejejejejjee.
Espero que demà porteu bones notícies!
MUAKKKKKKKKKKKKK

Aix... que m'oblidava!!! Segons la demanda de la Mireia&Dídac, aquí us deixo els 4 passos que heu de seguir per poder penjar fotos al fòrum i que tothom les pugui veure!
Per poder penjar fotos al fòrum:
Hi ha un programa que es diu RECORTES que ve instalat als pc amb windows 7 (o superior) sino també us podeu descarregar un que és molt semblant que es diu MWSNAP http://mwsnap.softonic.com/. Són programes que serveixen per capturar una imatge concreta de la pantalla.
1. Seleccionar la foto que voleu penjar.
2. Guardar la foto.
3. Un cop tingueu guardada al pc la imatge que voleu penjar al fòrum, cal que aneu a la pàgina http://es.tinypic.com/
4. Allà heu de buscar l'arxiu que acabeu de guardar, i donar-li a carregar.
5. Inmediatament us sortirà una pantalla on hi ha diferents links (4 en concret). Heu de copiar el segon link que diu: Código IMG para foros y paneles de mensajes (aquest serà per poder penjar una foto al fòrum).
6. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
Per poder penjar fotos al fòrum i que tothom les pugui veure: (les que encara no teniu els persmissos perquè no heu arribat als 100 missatges).
Perquè tothom les pugui veure com si fos una pàgina web, clicant el link...
1. Heu de fer el mateix procés anterior
2. Però copiar la tercera adreça que diu: Dirección URL para correo electrónico e IM.
3. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
I llestos!!! Espero que no us hagi liat massa, és molt fàcil! Qualsevol dubte m'ho pregunteu!!
Per poder penjar fotos al fòrum:
Hi ha un programa que es diu RECORTES que ve instalat als pc amb windows 7 (o superior) sino també us podeu descarregar un que és molt semblant que es diu MWSNAP http://mwsnap.softonic.com/. Són programes que serveixen per capturar una imatge concreta de la pantalla.
1. Seleccionar la foto que voleu penjar.
2. Guardar la foto.
3. Un cop tingueu guardada al pc la imatge que voleu penjar al fòrum, cal que aneu a la pàgina http://es.tinypic.com/
4. Allà heu de buscar l'arxiu que acabeu de guardar, i donar-li a carregar.
5. Inmediatament us sortirà una pantalla on hi ha diferents links (4 en concret). Heu de copiar el segon link que diu: Código IMG para foros y paneles de mensajes (aquest serà per poder penjar una foto al fòrum).
6. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
Per poder penjar fotos al fòrum i que tothom les pugui veure: (les que encara no teniu els persmissos perquè no heu arribat als 100 missatges).
Perquè tothom les pugui veure com si fos una pàgina web, clicant el link...
1. Heu de fer el mateix procés anterior
2. Però copiar la tercera adreça que diu: Dirección URL para correo electrónico e IM.
3. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
I llestos!!! Espero que no us hagi liat massa, és molt fàcil! Qualsevol dubte m'ho pregunteu!!
Hola precioses! QUIN POST MÉS XULOOOOOO!! Felicitats eiwa i mireia&didac i com no a totes les acròbates q el feu possible! Si m'ho permeteu aniré passant per veure tots els positivassos q no vam cantar al gener i q segur segur cauran aquest febrer!
Jo estic bé! He passat un finde de relax molt guai amb en prunetu! L'únic problema q estic amb molta angoixa i una mica d'ansietat per si tot va bé...divendres matí tin c la primera visita al gine! Ja us explicarél! El q passa és q segueixo sense símptomes! Només dolorets de regla! Aquest matí després d'una setmana he repetit te de tires i s'ha marcat del tot al minut! Jajajajja
Molts petonets precioses! A omplir el post de panxetes!
Jo estic bé! He passat un finde de relax molt guai amb en prunetu! L'únic problema q estic amb molta angoixa i una mica d'ansietat per si tot va bé...divendres matí tin c la primera visita al gine! Ja us explicarél! El q passa és q segueixo sense símptomes! Només dolorets de regla! Aquest matí després d'una setmana he repetit te de tires i s'ha marcat del tot al minut! Jajajajja
Molts petonets precioses! A omplir el post de panxetes!
acròbates!!!! molta sort a totes!!! a tope a buscar la panxolina... !!!!
+
=
i felicitats a la superjefa eiwa! el post t'ha quedat preciós...
espero que no us importi que entri de tant en tant... vaig passar tant temps d'angoixa amb les cercadores, que aquest post el sento una mica meu...
va, PEPO a topeeeeee

+
=
i felicitats a la superjefa eiwa! el post t'ha quedat preciós...
espero que no us importi que entri de tant en tant... vaig passar tant temps d'angoixa amb les cercadores, que aquest post el sento una mica meu...
va, PEPO a topeeeeee

Hola:
Sóc nova aquest foro, fa temps que us llegeixo i he decidit escriure.
Nom d'úsuari: Morigi80
Edat: jo 33 i ell 37
Cicle de cerca: 8 mesos
Durada del cicle: 30 dies, encara que desde que estic buscant hem varia dies.
Nº de fills: serà el primer
Data nw: Encara no la puc posar teoricament avui m'ha de venir warry o no
Estic prenent acid folic, encara no fa un mes, ja que hem vaig decidir ara anar el metge. Per si estava be. Començava a preocupar-me.
M'ajuda molt anar llegint el post.
Salutacions
Sóc nova aquest foro, fa temps que us llegeixo i he decidit escriure.
Nom d'úsuari: Morigi80
Edat: jo 33 i ell 37
Cicle de cerca: 8 mesos
Durada del cicle: 30 dies, encara que desde que estic buscant hem varia dies.
Nº de fills: serà el primer
Data nw: Encara no la puc posar teoricament avui m'ha de venir warry o no
Estic prenent acid folic, encara no fa un mes, ja que hem vaig decidir ara anar el metge. Per si estava be. Començava a preocupar-me.
M'ajuda molt anar llegint el post.
Salutacions
Hola acròbates!!
M'uneixo a les cercadores de febrer...
Nom d'usuària aixamb
Edat dels dos jo 31, ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles es el segon cicle de cerca i els cicles em duren uns 30 dies, aprox.
Nº Fills 1 preciocitat de 3 anyets i mig, quasi!
Data NW (importantíssim!) el 25 de febrer... encara em queda tot el mes per endavant...
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu prenc yodocefol, quan hi penso, la veritat...
Moment ego:
Disculpeu que sigui tant escueta, però tinc un mal dia... estic a casa amb otitis, i quin mal!! entre la setmana passada amb la grip i ara això...
Petons!!
M'uneixo a les cercadores de febrer...
Nom d'usuària aixamb
Edat dels dos jo 31, ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles es el segon cicle de cerca i els cicles em duren uns 30 dies, aprox.
Nº Fills 1 preciocitat de 3 anyets i mig, quasi!
Data NW (importantíssim!) el 25 de febrer... encara em queda tot el mes per endavant...
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu prenc yodocefol, quan hi penso, la veritat...
Moment ego:
Disculpeu que sigui tant escueta, però tinc un mal dia... estic a casa amb otitis, i quin mal!! entre la setmana passada amb la grip i ara això...
Petons!!
Toc, toc!! Bon dia!! Què teniu lloc per una més??
Nom d'usuària: lorien
Edat dels dos jo 28, ell 44
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle de cerca seriosa, i tinc cicles de 28-29 dies
Nº Fills: Seria el primer, ens faria una il·lusió enorme!!!!!
Data NW (importantíssim!): 18 de febrer
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..): fem SW tenint en compte símptomes d'ovulació, cada un o dos dies. 1er cicle amb TO!!
Ara em llegeixo les 3 pàgines i personalitzo!!
Nom d'usuària: lorien
Edat dels dos jo 28, ell 44
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle de cerca seriosa, i tinc cicles de 28-29 dies
Nº Fills: Seria el primer, ens faria una il·lusió enorme!!!!!
Data NW (importantíssim!): 18 de febrer
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..): fem SW tenint en compte símptomes d'ovulació, cada un o dos dies. 1er cicle amb TO!!
Ara em llegeixo les 3 pàgines i personalitzo!!

Hola acròbates!
Jefes, m'agrada molt aquest tema!!! La veritat és que de vegades semblem acròbates per intentar mantenir les cames en alt després del pinxitu!!!
Jo també vull ser cercadora de febrer! Aquest mes vam fer els deures millor que al desembre, així que tan de bo la
no vingui!
Aquí teniu les meves dades:
Teutona
Jo tinc 37 anys i el Teutó, 35.
Setè cicle de cerca (cicles de 28-29 dies) (per sort encara mantinc la calma)
Primer fill per a mi, segon per a ell.
Data NW: 9/02
Prenc Foli-doce des de l'estiu i Eutirox per tractar un hipotiroïdisme subclínic. Treballo a casa. Per contrarestar els efectes de tirar-me tantes hores davant l'ordinador, tres vespres a la setmana vaig a classes de dansa (clàssica, contemporània i dansa del ventre). M'ajuden moltíssim a desconnectar, encara que de vegades em senti com un elefant i un "ànec marejat". El dia que em quedi embarassada tinc previst canviar la clàssica i la contemporània pel ioga, cosa que espero que passi ben aviat!
Acròbates boniques, que el mes passat ens van deixar el llistó molt alt!! A tope aquest mes!!!!!
Petons i PePos per a totes!
Teutona
Jefes, m'agrada molt aquest tema!!! La veritat és que de vegades semblem acròbates per intentar mantenir les cames en alt després del pinxitu!!!
Jo també vull ser cercadora de febrer! Aquest mes vam fer els deures millor que al desembre, així que tan de bo la
no vingui! Aquí teniu les meves dades:
Teutona
Jo tinc 37 anys i el Teutó, 35.
Setè cicle de cerca (cicles de 28-29 dies) (per sort encara mantinc la calma)
Primer fill per a mi, segon per a ell.
Data NW: 9/02
Prenc Foli-doce des de l'estiu i Eutirox per tractar un hipotiroïdisme subclínic. Treballo a casa. Per contrarestar els efectes de tirar-me tantes hores davant l'ordinador, tres vespres a la setmana vaig a classes de dansa (clàssica, contemporània i dansa del ventre). M'ajuden moltíssim a desconnectar, encara que de vegades em senti com un elefant i un "ànec marejat". El dia que em quedi embarassada tinc previst canviar la clàssica i la contemporània pel ioga, cosa que espero que passi ben aviat!
Acròbates boniques, que el mes passat ens van deixar el llistó molt alt!! A tope aquest mes!!!!!
Petons i PePos per a totes!
Teutona
Se m'oblidava la frase!!! La meva és: ENDAVANT, TU HO POTS FER!
És una manera que tinc d'autoanimar-me quan em ve una feina que em faria sortir corrents. Moltes vegades penso: no estic capacitada per a fer-la, serà un desastre, etc. i em vénen ganes de passar-la a un company. Però intento respirar fons, mantenir la calma, analitzar el projecte fredament i, si realment no és d'un camp que no domino, l'agafo mentre em vaig repetint la frase mentalment. Totes les vegades que m'ha passat he acabat treient la feina satisfactòriament, així que era més un tema d'autoestima que no pas de capacitat.
Noies, si no ens valorem nosaltres mateixes, ningú no ho farà!

És una manera que tinc d'autoanimar-me quan em ve una feina que em faria sortir corrents. Moltes vegades penso: no estic capacitada per a fer-la, serà un desastre, etc. i em vénen ganes de passar-la a un company. Però intento respirar fons, mantenir la calma, analitzar el projecte fredament i, si realment no és d'un camp que no domino, l'agafo mentre em vaig repetint la frase mentalment. Totes les vegades que m'ha passat he acabat treient la feina satisfactòriament, així que era més un tema d'autoestima que no pas de capacitat.
Noies, si no ens valorem nosaltres mateixes, ningú no ho farà!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 105 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |