dues marques d'acid folic diferents

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

dues marques d'acid folic diferents

EntradaAutor: Tutty29 » dt. feb. 04, 2014 10:07 am

Hola noies!!Fa un mes que estic prenent l'acid fòlic YODOCEFOL (tambe el vaig pendre al primer embaràs), el cas es que el Dr m'ha fet la recepta electònica de l'Acid fòlic pero d'una altra marca, ASPOL 10 MG CAPSULES.
Sabeu si passa alguna cosa si prens de dues marques diferents ?
Gracies!!! :camio:
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: dues marques d'acid folic diferents

EntradaAutor: shyla » dt. feb. 04, 2014 10:42 am

Home, no crec que passi res, jo vaig començar prenent ACFOL i després vaig passar al YODOCEFOL quan ja em vaig quedar embarassada, la qüestió és que no t'ho prenguis a la vegada.
Imatge Imatge
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dt. feb. 04, 2014 1:29 pm

soc metgessa de familia. No hi ha cap problema en canviar de marca, l'únic que el yodocefol a mes d'acid folic i vitm B12, porta iode. En canvi el que t'han fet es com l'acfol, sense iode. Yo et recomano que facil el yodocefol, yoduk complex o similar, que porta yode, per a prevenir l'hipotiroidisme congenit
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dt. feb. 04, 2014 4:17 pm

Gracies noies!!!
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dc. feb. 05, 2014 9:00 am

Ostres Eternitat que bé tenir l'opinió d'una metgessa!!!!
Jo pel primer embaràs em vaig prendre el Yodocefol mentre buscàvem i al principi, després el gine em va fer passar al gestagyn embarazo perquè portava més coses.
Ara he començat a prendre el Gestagyn preconcepción perquè el mes que ve ens hi tornem a posar. No me l'ha receptat ningú, ho he fet pel meu compte, però suposo que no hi deu haver cap problema no? és que he vist que porta més cosetes i he pensat que potser m'aniria bé... (ja veus, fent de metge sense la carrera! ja em val!)
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dc. feb. 05, 2014 11:03 am

bertian ha escrit:Ostres Eternitat que bé tenir l'opinió d'una metgessa!!!!
Jo pel primer embaràs em vaig prendre el Yodocefol mentre buscàvem i al principi, després el gine em va fer passar al gestagyn embarazo perquè portava més coses.
Ara he començat a prendre el Gestagyn preconcepción perquè el mes que ve ens hi tornem a posar. No me l'ha receptat ningú, ho he fet pel meu compte, però suposo que no hi deu haver cap problema no? és que he vist que porta més cosetes i he pensat que potser m'aniria bé... (ja veus, fent de metge sense la carrera! ja em val!)

No hi ha cap problema, tot i que de tot el que porta l'unic que ha demostrat ser preventiu per alguna patologia es l'acod foli, la vitamina b12 i el iode. La resta no. Per això nomes estan financiats per la SS els que porten aquests tres. Pero si vols fer el gestagyn preconcepcion el pots fer sense problemes. Sortcen la cerca!
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dc. feb. 05, 2014 8:51 pm

Una altre pregunta!! El metge em va fer la recepta de l'acid folic que no portq iode, puc jo anar a la farmacia i dir que em donguin el YODOCEFOL?
Quan vaig anar-hi per primer cop a comprar l'acid que em va receptar metge em va dir ha de ser aquest? em va semblar que si hagues demanat el YODOCEFOL me'l hagues donat.
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dj. feb. 06, 2014 11:09 am

Tutty29 ha escrit:Una altre pregunta!! El metge em va fer la recepta de l'acid folic que no portq iode, puc jo anar a la farmacia i dir que em donguin el YODOCEFOL?
Quan vaig anar-hi per primer cop a comprar l'acid que em va receptar metge em va dir ha de ser aquest? em va semblar que si hagues demanat el YODOCEFOL me'l hagues donat.

El podras comprar sense recepta, però amb la recepta que tens feta, només et donaran els equivalents, és a dir, els que no porten iode. Si vols comprar el yodocefol amb recepta no et queda altre que o tornar a la consulta o trucar al teu metge i deixar-li l'encàrrec de que vols parlar amb ell. El normal (almenys jo ho faig així), és que quan tingui una estona al llarg del dia, et retorni la trucada i et deixi fet el canvi de recepta per a recollir a recepció, i així et puguis estalviar d'anar-hi. (Aquesta opció no se si te l'oferirà, no està obligat, però molts companys meus també ho fan així per telefon)
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dj. feb. 06, 2014 5:21 pm

Gracies eternitat!!Dema anire al CAP a preguntar-ho!!
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dv. feb. 07, 2014 6:15 pm

Moltíssimes gràcies Eternitat!!!!!!!! Ara ens hem aprofitat totes de tu!!!! ;-) ... un petonet!
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » ds. feb. 08, 2014 10:27 am

bertian ha escrit:Moltíssimes gràcies Eternitat!!!!!!!! Ara ens hem aprofitat totes de tu!!!! ;-) ... un petonet!

tranquila, que aqui cada una intenta ajudar amb el que pot o sap! pregunteu-me quan vulgueu!!
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » ds. feb. 08, 2014 10:59 am

Ahir vaig anar al CAP i dilluns aniré a recollir la recepta nova.
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dj. feb. 13, 2014 12:55 pm

Aquest mati he anat amb el meu metge de capçalera pel tema del canvi d'acid folic.M'ha dit que mentres estiguem buscant prengui el ACFOL i el YODOCEFOL quan ja estigui embarassada, perque amb el YODOCEFOL puc tenir problemes de tiroides y qye ells recomanen aixo.
Durant el primer embaraç vaig estar prenent YODOCEFOL abans' durant i despres de l' embaraç i cap problema.
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dj. feb. 13, 2014 1:00 pm

Be, aixo dels problemes de tiroides si prens iode, es un mite (excepte en hipertiroidusmes, golls i noduls hiperfuncionants), xo si ho fan aixi endevant. Pero sobretot comença el iode tant punt sapigues el possitiu!
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dj. feb. 13, 2014 5:49 pm

Si ja m'ha dit el metge que quan estigui embarassada em fara recepta del YODOCEFOL!!
estiestelet83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm

EntradaAutor: estiestelet83 » dj. feb. 20, 2014 10:52 am

Hola noies. Jo prenc el natalben supra que és el que em va recomanar la ginecòloga. Al principi molt bé, però des de fa uns dies que em noto xafada, amb un mal estar general... Però no estic embarassada, ja que la regla em va venir i marxar fa uns dies. No sé, aquestes pastilles tenen efectes secundaris?

Moltes gràcies!

Esther
Imatge
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dj. feb. 20, 2014 5:39 pm

estiestelet83 ha escrit:Hola noies. Jo prenc el natalben supra que és el que em va recomanar la ginecòloga. Al principi molt bé, però des de fa uns dies que em noto xafada, amb un mal estar general... Però no estic embarassada, ja que la regla em va venir i marxar fa uns dies. No sé, aquestes pastilles tenen efectes secundaris?

Moltes gràcies!

Esther

hola esther,
en principi no haurien de donar cap efecte secundari.
sort en la cerca!
callustrellenca
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 12:40 pm

EntradaAutor: callustrellenca » dj. feb. 27, 2014 6:25 pm

eternitat ha escrit:
estiestelet83 ha escrit:Hola noies. Jo prenc el natalben supra que és el que em va recomanar la ginecòloga. Al principi molt bé, però des de fa uns dies que em noto xafada, amb un mal estar general... Però no estic embarassada, ja que la regla em va venir i marxar fa uns dies. No sé, aquestes pastilles tenen efectes secundaris?

Moltes gràcies!

Esther

hola esther,
en principi no haurien de donar cap efecte secundari.
sort en la cerca!

Hola noies,

sóc nova des d'ahir i avui, he tingut la meva primera visita amb la llevadora per planificar el meu primer i desitjat embaràs. Suposo que sabeu tant com jo, les il·lusions i les ganes de començar aquesta nova etapa. Estic com una flam!

Seguint amb el fil, a mi la llevadora m'ha receptat el Natalben preconceptivo mentre no estic embarassada i m'ha comentat que em passi al Natalben Supra quan ja ho estigui. Ho comento com a tema informatiu, perquè la veritat es que vaig una mica perduda amb tot aquest món.

Feliç tarda!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::