Novata+discos de lactància...

Tria el pit o el biberó.

Busy_Bee
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Novata+discos de lactància...

EntradaAutor: Busy_Bee » ds. feb. 08, 2014 6:58 pm

Hola marones!

No fa ni una setmana que va néixer la meva primera filla i estic amb els pits a topeeee!! Els primers dos dies vaig fer servir els discos de lactància "desechables" de suavinex però a la visita de control de pes la infermera em va dir que res d'utilitzar aquests discs perquè el mugró queda humit i a banda de no curar bé, pot provocar infeccions. Durant el dia porto el protector de Medela aquell que recull la llet i té uns forats per a que el pit respiri, però clar, a la nit no el puc fer servir... Com ho feu vosaltres a les nits? és que també perdo molta llet i si els desechables no em serveixen...HELP!!!!
Imatge

Imatge
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

Re: Novata+discos de lactància...

EntradaAutor: AnnaGP » ds. feb. 08, 2014 9:10 pm

Jo n'he probat de moltes marques, i em quedo amb dues, els discos del Mercadona, i els de suavinex, aquests son els millors que m'han anat, i que encara faig servir.

Jo per la nit, a l'estiu dormia amb els sostens de lactancia, i ara dormo amb unes camisetes de lactancia del H&M, i que em van genial per donar el pit tant a la nit com de dia (sobretot al carrer). I sempre porto els discos posats.

Jo crec que el pit sempre respira, els discos no estan enganchats a la pell, ni son de plàstic perquè no deixi transpirar. Jo almenys no he tingut cap problema, i porto ja 8 mesos de lactancia, no se si algú ha tingut algun tipus de problema, a ver si algú diu mes cosetes.
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » ds. feb. 08, 2014 9:59 pm

Busy-bee, hi ha discos reutilitzables de coto, bambu, seda que et poden anar molt bé. Dedueixo que tens clivelles o fongs pel teu missatge, és així? Sempre que puguis deixa els pits a l'aire, sense cassoleta de medela ni discs ni res, és el millor per curar-los! I si a la nit ho deixes tot mullat compra dos o tres parells de discos reutilitzables. Quantes menys capes de pull tinguin més transpiraran tot i que no seran antifugues i al cap d'unes hores traspassarà la llet i te'ls hauràs de canviar més sovint.
Espero que trobis la manera d'estar còmoda aviat!
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dg. feb. 09, 2014 12:25 am

Hola! Una mica d'acord amb les 2 respostes anteriors. Amb el primer nen, vaig utilitzar al principi els discos de roba (reutilitzables), i a mi em van anar fatal, perquè la llet que sortia feia com una crosta que m'enganxava el mugró amb el disc, i per treure-me'l em feia mal... m'hi havia de tirar unes gotetes d'aigua perquè no me'n fes al desenganxar-lo... total que vaig provar els d'usar i tirar, i amb aquells no em passava. A part amb els de roba acabava traspassant la llet, i llavors no sevien de gaire!

Amb la nena directament he fet servir aquests (justament els del Mercadona, que crec que són fabricats pels de Suavinex), i m'han anat bé, tot i que en buscaré d'aquests de bambú o seda que no he provat, perquè fa temps que no taco tant ja.

Jo crec que si durant el dia pots portar aquests de plàstic (el mugró queda força "a l'aire"), i de nit portes els d'usar i tirar, no crec que passi res. Només tingues la precaució de canviar-los si veus que estan molt mullats, perquè no quedin humits, i això sí que propiciaria el creixement de fongs...
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dg. feb. 09, 2014 11:34 am

jo amb el meu primer fill vaig fer clivelles molt importants (tot el mugro en carn viva) i dormia amb recolectors , nit i dia, es el que millor em va anar (si que a vegades a la nit si et gires, segons com et mulles, pero almenys mantenia el mugro airejat. Despres vaig fer servir discos del suavinex i de la chico. Els de la chico em van millor, ara els torno a fer servir.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Marsa
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Marsa » dg. feb. 09, 2014 12:18 pm

Com ja t'han anat dient... i el pit ven airejat és ideal. Jo per dormir em posava discs (suavinex i més tard meracdona "hippos") però quan em girava ja els havia perdut >.-<: >.-<: >.-<: així que al final vaig optar per dormir sense! Tot i que cada dia m'havia de canviar el pijama zz:-) :love: :***: jejeje
sota el llençol vaig posar protectors d'un sol ús, i cada setmana els canviava i llestos... tot i que recordo canviar els llençols del llit dia si i dia també ja que el meu home és al·lèrgic a la llet i quan sentia aquella "olor" no podia ni dormir!!

si no et fa res fer més maquinades deixa els pits "lliures" a la nit, o a mb un parell de samarretes (una de tires xq et subjectin) i el pijama a damunt i llestos!!
Imatge
Marsa
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Marsa » dg. feb. 09, 2014 12:19 pm

aps! hem deixava! el meu petit té 16 mesos, seguim amb el pit i encara hi ha molts dies que quan mama d'un pit em raja l'altre.... :p-)

Marsa
Imatge
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » dg. feb. 09, 2014 9:04 pm

El truc es canviar sovint els discos i llestos! No he tingut cap problema en cap dels 2 alletaments i si noestas convenćuda q aixo sigui ssuficient doncs dorm sense sostenidors ni discs i t poses protector llit!
Alaieta
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:16 am

EntradaAutor: Alaieta » dv. feb. 14, 2014 2:07 pm

Hola!
Doncs jo al principi tenia el mateix problema, amb els Suavinex o els Tigex o altres em començaven a regalimar en el moment menys oportú, o es quedaven fets una pedra... Vaig anar provant diferents marques i per mi la millor és la Lansinoh, que vaig comprar per internet a Amazon (no sé si la tenen a més llocs). És super absorbent, jo tinc un bon xorro que se'm disparava en qualsevol moment (ara no tant) i mai, mai, m'ha regalimat i sense necessitat de canviar-los cada dos per tres. La llet es converteix en una especie de gel (com els bolquers) i sempre tens el pit sec. A més van en bossetes individuals i te'ls pots endur al bolso per si de cas cal canviar o el que sigui.

Et deixo l'enllaç per si ho vols mirar:
http://www.amazon.es/Lansinoh-Almohadil ... m_sbs_ba_1

Per cert, ara veig que estan a més de 9€ però a mi em van costar 6,27€ (no pago despeses d'enviament perquè som clients habituals), crec que està força bé perquè com que no els has de canviar cada dos per tres, duren molt.

Sort!
Busy_Bee

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. feb. 25, 2014 3:10 pm

Moltes gràcies a totes!!

Ara per ara segueixo amb el recolector de Medela durant el dia i a la nit em poso protectors del Mercadona i me'ls canvio cada cop que acabo de donar pit però no em va massa bé pq em llevo amb un dolor als pits... no goso posar-me els recolectors a la nit pq he arribat a treure 50ml d'un pit mentre la nena mamava de l'altre, i com vessi això sobre el llit no hi haurà protectors ni tovalloles que valguin, jeje!

En fi, ara que estic més centrada em dedicaré a investigar les opcions que m'heu dit i aniré provant!

un petonarro!!!!
Imatge

Imatge
Cleo79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dv. març 22, 2013 8:41 pm

EntradaAutor: Cleo79 » dt. feb. 25, 2014 9:53 pm

Busy bee jo igual que tu, em podia treure 50ml de l'altre pit mentres mamava! A 5 mesos continuo utilitzant discs protectors, ja em faig a la idea de que els utilitzaré fins que deixi la lactància. Els que millor m'han anat són els de Chicco però són cars, i després els de Mercadona, i n'he provat molts. Per la nit dormo amb sostens i discs, alguna vegada amb alguna samarreta de tirants on em pugui posar els discs perquè si no em mullo.
Canviant de tema, has pensat potser en fer-te donant de llet? Jo me'n vaig fer perquè em sabia greu estar llencant la llet per la pica, és molt fàcil i una experiència molt gratificant sense cap compromís :-)
http://www.bancsang.net/donants/banc-llet-materna/
samsung
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

EntradaAutor: samsung » dl. març 03, 2014 7:44 am

Bon dia guapes!

Jo també vig usar els discos del Mercadona i em van anar bé, encara que no més mullava les samarretes al principi, crec que fins al segòn mes, desprès, suposo que el pit es va regular, i ja no mullo.

Per cert, podríeu posar alguna foto d'aquestes samarretes de lactància del H&M, plis? L'única vegada que vvaig anar a buscar-ne (a Bcn, i visc lluny) no n'hi havien :( però tothom en parla tant bé i de lo econòmiques que són. Jo m'he n'he comprat per internet al Tetatet i van bé però són 25€/u...(+envio)
Busy_Bee

EntradaAutor: Busy_Bee » dl. març 03, 2014 12:49 pm

Hola samsung!

Mira, jo em vaig comprar aquestes del HM que dius, són aquestes: http://www.hm.com/es/product/23558?article=23558-A

També hi son en blanc i negre llises i valen 19.95€, la veritat és que són pràctiques pq no passes fred a la panxolina :)

Cleo79 siii!! tinc pensat fer-me donant!! Però al grup de lactància m'han dit que esperi a que passi una mica més de temps per a que tingui la lactància ben establerta, ja tinc ganes de començar! >.-<:

Per cert, sabeu si hi ha altres marques que fabriquin recolectors com els de Medela?
Imatge

Imatge
samsung
Entrades: 397
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

EntradaAutor: samsung » dl. març 03, 2014 1:39 pm

Ei gràcies Busy_Bee! Ara hi faig una ullada ;)
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dl. març 03, 2014 10:41 pm

Busy Bee jo vaig fer servir els de phillips avent
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::