els primers símptomes
els primers símptomes
Hola noies!!
Fa molt poquet que m'he estrenat en el món dels blogs de mares i acabo d'escriure un post sobre els símptomes que vaig tenir al principi de l'embaràs. He pensat que potser llegir-lo us ajuda a identificar-ne algun o a estar tranquil·les en aquest procés de cerca de l'embaràs.
Feu-hi un cop d'ull (http://sermare.wordpress.com/) i estaré encantada que si us agrada em visiteu i comenteu de tant en tant!!

Fa molt poquet que m'he estrenat en el món dels blogs de mares i acabo d'escriure un post sobre els símptomes que vaig tenir al principi de l'embaràs. He pensat que potser llegir-lo us ajuda a identificar-ne algun o a estar tranquil·les en aquest procés de cerca de l'embaràs.
Feu-hi un cop d'ull (http://sermare.wordpress.com/) i estaré encantada que si us agrada em visiteu i comenteu de tant en tant!!

Re: els primers símptomes
Hola! Gràcies per l'enllaç, molt xulu i interesant. Crec que totes pasem pels dubtes, l'ansia del positiu :)
ragi ha escrit:Es molt bonic!!! me l'he llegit tot!!
Uooooooo!!! Moltes gràcies pel comentari! Me n'alegro molt que t'hagi agradat!! ;)
Maria que preciósssss!!!
quasi que ploro amb la crònica de la primera eco

mel29 ha escrit:Maria que preciósssss!!!
Ohhhhh, moltes gràcies!! És que realment és un moment súper emotiu!!!

- papallona84
- :: conillet

- Entrades: 352
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm
- Petitalinx
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm
Un post molt emotiu i amb moltes ganes de passar per els mateixos sintomes o similars.
Gràcies per compartir-ho!!!
Gràcies per compartir-ho!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |