noia per cangur i neteja fixe vs guarde
noia per cangur i neteja fixe vs guarde
Hola noies
Tinc una nena q va al cole i ara un bebe. La gran va anar a la guarde a P1 i el primer any va estar amb les iaies...i a P1quan es posava malalta amb firça frequencia tot s ha d dir...doncs tirava d iaies. Po ara les iaies no poden estar tan disponibles pq tenen cura dels besavis...i no vull abusar...
El tema es: he fet numeros i entre el q pago de la gran del menjador del cole i el q em costara la guarde...i el q pago x la neteja d casa per hores...potser em surt mes a compte agafar a algu 8h a casa i no pagar guarde ni menjador...
Pero com trobes algu d confiança x deixarli el mes preciat del mon q son les teves filles? La meva sra de la neteja s ho esta pensant po com te mes cases...crec q prefereix cobrar x hores q a sou fixe mensual.
Algu ha fet aquest pas? On i com us heu decidit?
Tinc una nena q va al cole i ara un bebe. La gran va anar a la guarde a P1 i el primer any va estar amb les iaies...i a P1quan es posava malalta amb firça frequencia tot s ha d dir...doncs tirava d iaies. Po ara les iaies no poden estar tan disponibles pq tenen cura dels besavis...i no vull abusar...
El tema es: he fet numeros i entre el q pago de la gran del menjador del cole i el q em costara la guarde...i el q pago x la neteja d casa per hores...potser em surt mes a compte agafar a algu 8h a casa i no pagar guarde ni menjador...
Pero com trobes algu d confiança x deixarli el mes preciat del mon q son les teves filles? La meva sra de la neteja s ho esta pensant po com te mes cases...crec q prefereix cobrar x hores q a sou fixe mensual.
Algu ha fet aquest pas? On i com us heu decidit?
Re: noia per cangur i neteja fixe vs guarde
Ele, jo penso que és una decisió molt personal (ja ho has dit, els fills són el millor tresor), però jo et faré una reflexió que m'he fet: quan pagues a una persona perquè netegi la casa el que fa és això, netejar-la, i normalment en hores en què no hi ha ningú. El fet d'haver de cuidar-se d'un nadó i anar i tornar de l'escola per donar el dinar a la gran em fa la sensació que no podrà fer massa res...i potser no farà ni una cosa ni l'altra. És el meu punt de vista. A part penso que si hagués de buscar una persona per fer de cangur buscaria algú que tingués estudis relacionats amb la cura dels infants (o experiència), igual que si busco algú per netejar la casa m'agradaria tenir-ne referències (o sigui experiència). Per mi són coses bastant incompatibles, jo netejo la casa quan el meu marit està amb els nens jugant. Però ja et dic, és el meu punt de vista i cadascú s'organitza com pot, que no és poc. 
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Gracieeees!!! Algu ha agafat a algu i m explica seva experiencia?
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Hola Ele,
Nosaltres vam optar per deixar a la nena a casa amb cangur fins a l'any i 9 mesos, que va començar P2. En el nostre cas vam confiar en la nostra senyora de la neteja, que feia 15 anys que estava a casa i que és mare i àvia. És una persona de total confiança, i va començar a ajudar-me amb la nena des que va néixer i durant els 9 primers mesos jo estava d'excedència i veia com es relacionaven. Però la Violeta té tota la raó, a partir que jo vaig tornar a la feina, vam agafar una persona per fer la neteja a banda de la senyora que cuidava a la nena, ja que les dues coses no es poden fer alhora. Potser podrà fer alguna cosa nentre el nadó dormi, però no hi pots comptar, perquè no sempre dormirà o el que sigui. Aquesta és la nostra experiència i jo repetiria tal qual, la petita té tres iaies i la senyora encara la cuida quan es posa malalta i no pot anar a la llar, etc.
Nosaltres vam optar per deixar a la nena a casa amb cangur fins a l'any i 9 mesos, que va començar P2. En el nostre cas vam confiar en la nostra senyora de la neteja, que feia 15 anys que estava a casa i que és mare i àvia. És una persona de total confiança, i va començar a ajudar-me amb la nena des que va néixer i durant els 9 primers mesos jo estava d'excedència i veia com es relacionaven. Però la Violeta té tota la raó, a partir que jo vaig tornar a la feina, vam agafar una persona per fer la neteja a banda de la senyora que cuidava a la nena, ja que les dues coses no es poden fer alhora. Potser podrà fer alguna cosa nentre el nadó dormi, però no hi pots comptar, perquè no sempre dormirà o el que sigui. Aquesta és la nostra experiència i jo repetiria tal qual, la petita té tres iaies i la senyora encara la cuida quan es posa malalta i no pot anar a la llar, etc.
Gracieeees primerenca! La meva sra neteja es mare d 3 i porta 5anys amb nosaltres...coneix les nenes i es x aixo q havia pensat en ella.po com veig q tarda en decidirse...
Tb em faig carrec q si jo poca cosa puc fer amb la nena petita...segurament a ella li passaria el mateix...i primer es atendre les nenes!!!
Li donare voltes...
Una companya d feina m ha dit q una amiga seva te una filipina a casa fent aixo mateix i q esta cntenta tot i q no es gaire dolça...es veu q tenen uncaracter mes sec...po es molt eficient i pot amb tot...
Algu ho ha provat?
Tb em faig carrec q si jo poca cosa puc fer amb la nena petita...segurament a ella li passaria el mateix...i primer es atendre les nenes!!!
Li donare voltes...
Una companya d feina m ha dit q una amiga seva te una filipina a casa fent aixo mateix i q esta cntenta tot i q no es gaire dolça...es veu q tenen uncaracter mes sec...po es molt eficient i pot amb tot...
Algu ho ha provat?
No.. Ni ganes pel que dius! La senyora que ens ajuda en casa és un amor de dona.. No et puc aconsellar, amb un bebé a casa tot el dia o cuida la nena o neteja, les dues coses difícil, a no ser que tinguis un angel de filla que faci siestes de 3 hores!!
truca a l'escola de la universitat blanquerna alla tenen una borsa de treball
tu truques i dius el k necessites i en re tens resposta
tu truques i dius el k necessites i en re tens resposta
Ok Martina! Ho mirare aixo de la blanquerna...veig q en general veieu dificil tot en una persona...crec q buscare una cangur i la neteja a banda...ara a fer números. ..
Hola guapi, la meva cunyada té una noia sudamericana des de fa 6 anys, li ha cuidat els nens i ara els porta i va a buscar al cole, fa el dinar i a més li neteja. Estan encantats amb ella, tant que de vegades se la porten de vacances amb ells...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |