EM PRESENTO
EM PRESENTO
Hola a totes, algunes ja ens coneixem, altres no... no entro gaire per aqui perque no tinc gaire temps pero ara he decidit apuntar-me oficialment entre les que busquen
NOIES A PARTIR D'ARA CONFIRMO QUE ESTIC BUSCANT
(potser si ho dic en veu alta tindre mes sort)
Encara no tinc laregla i m'he fet la prova i noe stic embarassada per tant estic buscant
Potser durant les vacances tindre un xic mes de temps i intentare coneixer-vos una mica
Tinc 36 anys i despres de trigar tant a tenir l'Amalia em moro de por de no poder-me quedar embarassada un altre cop...

NOIES A PARTIR D'ARA CONFIRMO QUE ESTIC BUSCANT
(potser si ho dic en veu alta tindre mes sort)
Encara no tinc laregla i m'he fet la prova i noe stic embarassada per tant estic buscant
Potser durant les vacances tindre un xic mes de temps i intentare coneixer-vos una mica
Tinc 36 anys i despres de trigar tant a tenir l'Amalia em moro de por de no poder-me quedar embarassada un altre cop...

benvinguda anna, al meravellòs món de les buscadores!!!!!
Qué bé, tu ja tens l'Àmàlia! i a nosltres ans anirà molt bé tenir una buscadora amb experiència entre nosaltres!
Quant vas trigar en quedar-te embarassada de l'Amàlia...?
I no tinguis por home, si tu ja t'has quedat embarasada una vegada, ja saps que pots aconseguir-ho i segur que ho aconsegueixes!!!!
SORT!!!!
Qué bé, tu ja tens l'Àmàlia! i a nosltres ans anirà molt bé tenir una buscadora amb experiència entre nosaltres!
Quant vas trigar en quedar-te embarassada de l'Amàlia...?
I no tinguis por home, si tu ja t'has quedat embarasada una vegada, ja saps que pots aconseguir-ho i segur que ho aconsegueixes!!!!
SORT!!!!
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
gracies per la rebuda
ja fa temps que vull quedar-me embaracada pero despres de veure que no hi ha sort he pensat que si hod eia en veu alta potser m'aniria be
Per l'Amalia vam trigar 6 anys
No em fan por les vostres preguntes, moltes coses ja les he explicat aixi que no tingueu por
Auqalta i gbalch xaferderes, que feu vosaltres per aqui...
res que li volem fer la competencia a la leire i no sabem com!!!!!!!!!
ja fa temps que vull quedar-me embaracada pero despres de veure que no hi ha sort he pensat que si hod eia en veu alta potser m'aniria be
Per l'Amalia vam trigar 6 anys
No em fan por les vostres preguntes, moltes coses ja les he explicat aixi que no tingueu por
Auqalta i gbalch xaferderes, que feu vosaltres per aqui...
res que li volem fer la competencia a la leire i no sabem com!!!!!!!!!
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |