G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

Tria el pit o el biberó.

martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: martina13 » dc. març 05, 2014 11:07 am

doncs els bibis son genials tb!!!
jo fai servir la nidina premium i un dia k sem va acabar i era diumenge vai comprar la NAN k tb es nestle xo les caques les fa diferent i crec k tornare ala nidina
ragi
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: ragi » dc. març 12, 2014 11:18 am

Vinga també participare amb vosaltres, encara que em queda molt!!!!

Amb la primera nena vaig intentar fer LM..pero no em va pujar mai la llet, vaig sortir de lhospital amb bibis i a casa ja li donava bibis, vaig intentar treurem llet, donarli pit i res de res, als 15 dies LA total!!!!! Quan sortia al carrer em vaig trobar moltissima gent que també li va donar bibis!!!!! Jo amb cap moment em vaig sentir malament, he de dir que la meva nena te 3 anys i mig i quasi mai s'ha ficat malalta!!!!!! Amb els bibis vaig disfrutar molt donant-li, també perque va ser una nena molt glotona....segurament perque a la clinica amb el pit li vaig fer passar molta gana, pobreta mevaaaaa!!! :love:
Ara torno a estar embarassada i ser segur que donare LA desde el primer dia!!!! ara també tinc molta por, perque segur que el segon es ficara molt més malalt perque la nena va al colegi i porta els virus a casa, pero suposo que de tot ens en sortirem!
Jo a la primera nena li donava de llet BLEMIL!! i de bibis feia anar els suavinex y els tommy tipe!!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Rousi
:: cèrvol
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

EntradaAutor: Rousi » dc. març 12, 2014 11:37 am

Quina descoberta de grup!!!! >.-<: >.-<:

A mi em passa com a tu Ragi, jo amb la nena vaig intentar fer LMaterna, però només posar-la al pit, ja tenia la boca plena de sang, de les ferides que em va fer amb 5 xuclades!!! :ufs: :ufs: i vaig agunatr així 13 dies, que vaig decidir donar-li un biberó perquè veia que perdia pes i allò era un suplici!!! Al final vam fer mixta fins als 6 mesos!!
Però ara que torno a estar embarassada, faré LA des d'un bon començament, no vull tornar a passar pel mateix i crec que podré dedicar més temps a la filla gran.

Jo amb la petita vaig fer servir Nidina i Almiron alguna vegada, però basicament Nidina, i els biberons Avent.
Per cert, l'altre dia vaig veure que havien canviat les tetines dels biberons Avent, sabeu si són molt diferents??

Apa, fins aviat!
ImatgeImatge
Coloma32
:: gosset
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dv. oct. 26, 2012 3:15 pm

EntradaAutor: Coloma32 » dv. març 14, 2014 5:51 pm

Bones,

Doncs els biberons Avent si que han canviat, la tetina em fa pensar amb la dels tomme tippe (no estic segura que s'escrigui així). Jo segueixo utilitzant el model anterior i m'agrada molt i sobretot perquè en Marc ara comença a xuclar amb força i les que eren de caucho doncs es quedaven deformades.

Segueixo amb lactància mixta i cada dia que faig extra doncs mira un dia més. Si als 10 dies que naixés en Marc m'haguesisn dit que que seguiria fins ara doncs no m'hi hagués cregut.

Ragi, sgur que la teva filla serà una fortota, no pateixis de que es posi malalta :ok:
Martina20
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » ds. març 15, 2014 3:55 pm

Quin grup tan xulu que he trobat!, també m'hi apunto i a veure si l'animem.
La veritat és que si que estaria bé que hi hagués un grup de suport per les que donem biberó perquè hi han forces dubtes. Per exemple, en Marc té com crisis de creixement, està amb el biberó i comença fer el tonto amb ell i hi han moments que l'estira i gira el cap... El mateix que fa amb els meus pits,p (faig lactància mixta).

Biberons que faig sevir: Avent, m'agraden molt a mi i el meu marit fa servir els Nuk, li agraden mes a ell, :-)

Després un altra cosa, li vaig intentar a canviar la tetina per una que ragés més perquè ja li tocaria i s'ennuega. Té gairebé 5 mesos i encara està amb tetina de dos mesos. No em preocupa, deu ser que li agrada saborejar el menjar. ;-)))
martina13

EntradaAutor: martina13 » ds. març 15, 2014 9:00 pm

hola Martina 20!!!
doncs a mi els Nuk em van fatal rajen molt i li cau tot per sobre ejej

amb les tetines em passa el mateix jo faig servir la marca MAM i la tetina de 4 mesos ( la meva bebota te 4 mesos i mig) no li va bé pq tb s'ennuega
de la marca MAM les tetines de 4 mesos són per quan introdueixes cereals i per tant la "boquilla" es mes gran pq la llet queda més espessa

i això que dius de les crisi de creixement a mi m passa igual!!! la meva va fent ( 120-150ml fins i tot 180 en alguna toma) i de cop i volta no vol el bibi i amb les mans se'l treu de la boca i es salta alguna presa o despres al cap de dos o tres diez et fa alguna presa de 210ml...i jo que creia que la teta era més complicada que no sabies mai que menjaves...i el bibis tela tbbbb!! :mu:: :content: :content:
picdeladona
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dg. març 16, 2014 4:47 pm

Hola noies, m'apunto al grup!
El meu petitó té 1 mes i 8 dies i estem fent LMixta. Va nèixer a la setmana 37 amb baix pes i vam haver recòrrer a suplement ja que va perdre força pes..
Als matins fem força teti (és quan tinc més llet) i seguim amb un bibe de 60 ml. Al migdia idem, però a l'arribar la tarda i a la nit ja passem a bibes de 90 ml. Fem servir el Bibe de Medela, el que simula la manera de xuclar amb teti (també em vaig comprar el famós tirallets de Medela..)
Més o menys ho portem bé, però de vegades el meu peque després de teti i bibe de 60 ml plora perque es queda amb gana ..Amb els de 90 ja es que més tranquil. Fem servir aquesta pauta que és la que ens va recomanar la pediatra per veure si enganxava més pit, però vaja.. veig que passen els dies i el meu fill si no li dono bibe es torna histèric.. viingaaa plorar i fa una peneta. De moment ens ha dit que 120 ml seria massa per un bebe d' 1 mes, així que anem fent amb teti + 60 ml o bé 90 ml
Bé, entro per comentar-vos que faig servir el bibe de Medela i de moment ens va de conya! No sé si alguna ho ha probat..
martina13

EntradaAutor: martina13 » dl. març 17, 2014 7:27 am

hola Karma!!!
jo vaig fer servir els 2 primers mesos molt el tirallets medela i el bibi tb medela però després a saber pq ja no l'ha volgut més...són més punyeteros!!!!
Martina20

EntradaAutor: Martina20 » dt. març 18, 2014 7:25 pm

Ui, el tirallets de medella, ja sento el soroll. Zuuum zuum zuuuum, quin horror. Els primers dos mesos hi vaig estar enganxada perquè un pit em feia molt de mal.

Benvinguda Karma! Molts ànims amb la lactància mixta que és durilla. Bé, no sé que opinareu les que la feu però jo penso això, que és durilla perquè no és ni una cosa ni l'altre. Quan surts de casa has de pensar amb biberons i la llet amb pols i també la roba que et poses per fer més fàcil treure la teta.
montsejoel
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: montsejoel » dv. març 21, 2014 9:54 am

Aquí una altra adicta al bibes!!
Fem LA des del principi, després de proves i més proves ens vam quedar amb Dr. Brown, però això com tot va a gustos... vaig a llegir una mica el post :ok:
Martina20

EntradaAutor: Martina20 » ds. març 22, 2014 10:43 am

Si, totalment a gustos, jajaja. Sort que a moltes canastretes regalàven biberons de mostra que sinó quina ruina anar provant tots i cada un!
Martina20

EntradaAutor: Martina20 » dl. març 24, 2014 8:40 am

Noies, m'agradaria comprar un biberó de la marca MAM però no trobo a cap farmàcia de Barcelona que en vengui. Alguna de vosaltres dde les que el teniu em podria dir on els heu comprat?
martina13

EntradaAutor: martina13 » dt. març 25, 2014 6:14 am

hola martina20!!
jo els compro a castellar del valles, de fet els vaig coneixer a alla i des d'aleshores no n'utilitzo cap altre!!!
mira al seu web tb es pot comprar online
picdeladona
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » ds. març 29, 2014 5:54 pm

Hola noies :content: , pregunta totalment tonta però és el que té ser novatilla:
Com acostomeu a donar el bibe? Calentet, o temperatura ambiental sense escalfar?
I si l'escalfeu com ho feu?
- Amb aigua d'ampolla bulliu l'aigua?
- Microones
- Utilizeu escalfabibes
.. és que nsaltres segons recomanacions de la pediatra fem una trencada de bullició de l'aigua tot i que ja és aigua d'ampolla. Ens va dir que de vegades s'havien trobat una llauna de llet que no estava en bon estat i amb la bullició de l'aigua s'eviten transferir possibles bacteries..
Però clar, és una mica pal a la nit posar-te a bullir aigua, esperar que es refredi, etc..
Com ho feu vosaltres?
Gràciessss
Per cert,
Benvinguda Karma! Molts ànims amb la lactància mixta que és durilla. Bé, no sé que opinareu les que la feu però jo penso això, que és durilla perquè no és ni una cosa ni l'altre. Quan surts de casa has de pensar amb biberons i la llet amb pols i també la roba que et poses per fer més fàcil treure la teta.

Martina20, totalment d'acord! El meu petit té 1 mes i mig i m'agradaria seguir a la L.mixta tot el que pugui.. i realment és durilla perque ben bé no acabes de saber quina quantitat menja ni quina quantitat de bibe preparar.. però vaja el petitó és el que em va marcant les pautes. I el més important és que va engreixant.. A veure si aguantem aquest tipus de lactància
Rousi
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

EntradaAutor: Rousi » ds. març 29, 2014 7:17 pm

Hola Karma, naltres bulliem l'aigua i la posavem en un termo i la pujavem a l'habitacio i ja no calia baixar x fer bibis a la nit.
ImatgeImatge
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 8:16 pm

EntradaAutor: avatar » ds. març 29, 2014 8:57 pm

Hola!
Jo feia un litre i mig de llet i a la nevera! Ho feia dos cops al dia! S'aguanta 24h i anava posant bibis... Els de la nit els deixava fets a la nevera i els escalfava amb el micro.
Va ser la meva salvació pk amb bessons em passava el dia fent bibis.
aseret
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

EntradaAutor: aseret » ds. març 29, 2014 11:17 pm

Bones karma,
Doncs la nostra pediatra ens va dir que amb aigua natural, que no calia calentarla
I a una amiga tb li van dir i que anava be pel colics que fos aigua a temperatura ambient, per aixo nosaltres no li hem calentat mai l aigua.
Pro aixo es com tot... Pots fer el que tu creguis convenient :-)
Imatge
Imatge
montsejoel

EntradaAutor: montsejoel » dl. març 31, 2014 8:42 am

Karma, recomanen bullir l'aigua pel tema que comentes fins que el nen té un mes, passat això ja no cal bullir-la, sempre que sigui mineral és clar!

Lo del guardar la llet feta a nosaltres sempre ens han dit que no, que és per consumir màxim en mitja hora.
Entrades: 259
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 8:16 pm

EntradaAutor: avatar » dl. març 31, 2014 4:07 pm

montsejoel ha escrit:Karma, recomanen bullir l'aigua pel tema que comentes fins que el nen té un mes, passat això ja no cal bullir-la, sempre que sigui mineral és clar!

Lo del guardar la llet feta a nosaltres sempre ens han dit que no, que és per consumir màxim en mitja hora.

Doncs a mi em van dir que a la nevera 24h i una hora a temperatura ambient sempre que no fes molta calor.Que deien això els de les companyies perque gastessim mes.Jo ho he fet aixi, i moltes amigues meves també, i cap problema.
montsejoel

EntradaAutor: montsejoel » dt. abr. 01, 2014 8:28 am

Doncs res avatar, cadascú que ho faci com millor li sembli. De fet jo per fer-ho així no en gasto més...

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::