opinió escola pública Pau Vila Sants Montjuïch
opinió escola pública Pau Vila Sants Montjuïch
Hola! He estat mirant entrades d'altres fòrums que parlaven d'escoles públiques del barri de Sants però no he trobat cap opinió sobre l'escola Pau Vila. Algú la coneix o me'n podria donar alguna referència? Moltes gràcies!
Nepa
Nepa
Re: opinió escola pública Pau Vila Sants Montjuïch
Jo en tinc molt bones referències!! De fet està a la meva llista per visitar i valorar 

Gràcies Flor!
Hi visc a prop i m'agrada la seva ubicació a la falda de Montjuïch però el cert és que desconec completament quina orientació pedagògica tenen. Saps si és tipus escola Barrufet (o sigui de la vessant digéssim 'd'educaió lliure')? Al meu patufo encara li queden 2 anys però ja començo a informar-me...
Hi visc a prop i m'agrada la seva ubicació a la falda de Montjuïch però el cert és que desconec completament quina orientació pedagògica tenen. Saps si és tipus escola Barrufet (o sigui de la vessant digéssim 'd'educaió lliure')? Al meu patufo encara li queden 2 anys però ja començo a informar-me...
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
nepa ha escrit:Gràcies Flor!
M'han parlat molt bé d'aquesta escola!! Conec algú que hi porta els fills, i sí, és una escola força alternativa i que es guien bastant per metodologies com l'educació lliure! Ja ens aniràs informant!!
Hola nepa, fa poc parlava amb una amiga de les escoles del barri, jo vivia per allà, i es veu que el projecte està genial. És una escola activa que treballa per projectes. Molt semblant a "escola lliure", però a les públiques no li poden dir així per aixó se'n diuen "escoles actives"
Si pots ves a les jornades de portes obertes que segur que explicaràn molt millor el projecte i com treballen.
Molta sort i ja ens explicaràs!
Si pots ves a les jornades de portes obertes que segur que explicaràn molt millor el projecte i com treballen.
Molta sort i ja ens explicaràs!
Gràcies per les respostes! De moment aquest any intentaré portar el patufet al darrer curs de l'escola bressol Bellmunt, que comparteixen edifici, a veure si tenim sort i hi podem entrar i a partir d'aquí ja ens anirem fent una idea més clara suposo... També m'han parlat bé del Magòria en aquest sentit, però clar, no és públic. Ja veurem... Sort amb els qui us toca escollir escola aquest any!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |