ARCTRIOMF:MIREIA,ESCLOP,S.COR,FPIENC,BRUSI,D.PASTOR2014-15/6

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
superneni
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:17 am

ARCTRIOMF:MIREIA,ESCLOP,S.COR,FPIENC,BRUSI,D.PASTOR2014-15/6

EntradaAutor: superneni » dc. març 05, 2014 10:50 am

Hola a tots, visc a la zona Arc de Triomf, tinc una nena d' un anyet que va a l´escola bressol, i visitaré diverses escoles per àrea d´influència repartit entre 2014 i 2015. Podríem en aquest fil posar en comú la informació que trobem sobre: quantes línees de P3, si fan anglès des d´aviat, preus, projecte educatiu i impressions generals des del respecte. Seria una sort si algun mestre/a ens ajudés una mica. Amb aquesta crisi i retallades és complicat assegurar-se d´una educació el més complerta possible, i moltes famílies no podem portar-los a col.legis trilíngües per la mensualitat elevada o el desplaçament que suposa.
Les escoles que visitaré en aquest temps són:
Mireia
Esclop-Jesuites de Casp
Fort Pienc
Brusi
Diví Pastor
Sagrat Cor Diputació, per a la qual no tinc punts
Salutacions a tots i que aquest fil sigui profitós per tothom
superneni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 06, 2014 11:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
sandrix77
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: ARC TRIOMF:MIREIA,ESCLOP,S.COR, F.PIENC,BRUSI, D.PASTOR

EntradaAutor: sandrix77 » dc. març 05, 2014 11:10 am

Hola superneni,

Jo només et puc parlar de la meva experiència com a alumne. Jo vaig fer parvulari i EGB a Mare del Diví Pastor i BUP i COU al Sagrat Cor. Jo en t inc bon record, però potser està millor el Sagrat Cor. No sé res de tema preus...ELs Jesuïtes tb és una bona escola i, almenys abans, el Mireia tb ho era. Els meus pares el van descartar pq era laic.

Qualsevol cosa, pregunta'm!
Imatge

Imatge
superneni

EntradaAutor: superneni » dc. març 05, 2014 11:30 am

Gràcies Sandrix77, la meva preocupació si són coles religiosos és que siguin tolerants, i sobre tot moderns amb les Tic , anglès i activitats esportives, per exemple.
Dels laics el mateix . En general de tots les instalacions i ambient escolar. I dels Jesuites de Casp voldria que els pares i mares que porten els seus fills em diguessin si amb un sou mitja d´administratiu es pot arribar o no, ja que pel barri te fama de una mica car. No és el mateix pagar 300 euros que 500 evidentment.El que es cobra per mensualitat ens és important en el meu cas ja que jo treballo però el meu marit desgraciadament és a l´atur. També dels Jesuites de Casp si al ser el nivell molt alt és complicat pels nens o es pot portar amb col.laboració dels pares el dia a dia. Quantes més dades podem recollir sobre tot això, millor. Ja sabeu, no només les portes obertes, sino experiències pròpies, que en diuen al barri, etc.
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: almon » dc. març 05, 2014 4:08 pm

Aproq tens Fort Pienc, públíca. Conec gent que hi van i tots estan molt contents.
La Mireia vaig anar a portes obertes l'any passat i a mi no em va agradar. Les instal.lacions dolentes, poca llum.
Les altres les vam descartar ja que eren religioses.
Sort!
superneni

EntradaAutor: superneni » dj. març 06, 2014 10:02 am

Gràcies almon ja arribo tard a les portes obertes de Fort Pienc per escola infantil, no sabia ni que era àrea de influència, ja que les de escola bressol de Fort Pienc, no em van tocar per al curs anterior perquè va per districte i per un carrer no vam entrar. Lògicament penses si no és el districte ja no hi penso més. I resulta que per escola infantil és àrea de influència, primera lliçó apresa. Ara m ho estic mirant amb temps i estaré a l´aguait. Sabeu si tenen suficients places de p3? i si l´anglès el posen aviat pels nens?
Una altra cosa : els veïns del Parc de la Ciutadella no podríem adreçar -nos a l associació de veÍns i demanar que el districte no ens doni per inèrcies escoles bressol de Poble Nou i Verneda , lluny pels petitons i a les més properes? Realment l' àrea d influència hauria d' ésser també per a les escoles bressol. Hi ha districtes molt grans a Barcelona.
Salutacions
superneni

EntradaAutor: superneni » dj. març 06, 2014 10:06 am

perdó, se m´ha tallat el text. Volia dir "i accedir a les escoles més properes"
superneni

Re: ARCTRIOMF:MIREIA,ESCLOP,S.COR,FPIENC,BRUSI,D.PASTOR2014-15/6

EntradaAutor: superneni » dj. març 06, 2014 1:31 pm

Hola, he pogut fer la meva primera visita a D. Pastor, no ha sigut a portes obertes perquè la data fou el 15 de febrer. Aporto algunes dades:
Cole religiós en edifici antic, que estan adaptant, de l´Eixample, porta molts anys funcionant. La directora molt amable. Es un cole tipus familiar 350 alumnes en total, nomès una línea de P3, escola bressol agradable, introdueixen l´anglès a escola bressol una mica, a la eso hi ha optatives en anglès, per ara no a primària. Preus mitjans p3 amb menjador 250 mes. Batxillerat a un cole que es diu L. Vicuña del carrer Consell de Cent. Piscina es fan les classes al polideportiu Estació del Nord.
superneni

EntradaAutor: superneni » dj. març 06, 2014 1:37 pm

volia dir "poliesportiu". A més tenen ordinadors pels alumnes però controlant al màxim que l utilitzin per pàgines educatives. Ampa pel que es veu participativa ja que edita una revista. Tenen web i facebook per visitar.
Salutacions
sandrix77
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dv. març 07, 2014 9:51 am

Hola superneni,

Sí, és on vaig fer EGB. Jo en tinc molt bon record, però ara no sé com estarà...Qui és ara la Directora??

És una escola religios però gens carca, com Sagrat Cor. Jo he estudiat a les dues i en tinc bon record...i això que jo no sóc creient! Però els meus pares sí, i ells prioritzaven q fos escola religiosa. Ara, ja et dic, cap de les dues gens carca.
Imatge

Imatge
superneni

EntradaAutor: superneni » dv. març 07, 2014 10:15 am

Bon dia Sandrix, doncs no sé el nom, amb les presses que jo portava va ser molt amable perquè em va atendre sense demanar hora, al moment que jo tenia per esmorçar a la feina. Em prenc el tema dels coles sense presa però sense pausa, fent numeros i cavilacions, en fi. Lo de "carca" m´agradaria saber què és el que percep un nen/nena a un cole religiós ja que jo sempre he anat a laics. Per la resta, animo la gent del fòrum en general a fer les seves aportacions quan vagin a portes obertes o si van a aquests coles. Tenim temps per endavant però val la pena tenir informació.

Una altra pregunta: Porteu als nens a acadèmies d´anglès apart, tant si van a públic com a concertat? La sexta hora dels concertats algú en sap res?
Salutacions i merci a tots
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

EntradaAutor: claudia31 » dt. juny 09, 2015 1:24 pm

hola superneni!
torno a pujar el post perquè m'interesa!
Tinc un peque de dos anyets. El curs vinent encara anirà a l'escola bressol, però ja serà el curs que haurem d'escollir escola per començar P3 i pel que veig la meva area d'influencia és la mareixa q la teva.
Veig que ja fa temps que vas obrir el post, nose si tens més informació, o si algú que pugui tenir informació ho agrairé!
gràcies!
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » ds. feb. 11, 2017 10:18 pm

Hola!
Pujo el post per si algú pot donar més informació d'aquestes escoles i les que ja vau passar per aquest procés ens podeu donar opinions i consells :ok:

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::