Preocupació d'útima hora: maleta hospital

Experiències i pors del moment més desitjat.

kittie
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Preocupació d'útima hora: maleta hospital

EntradaAutor: kittie » dt. març 11, 2014 5:04 pm

Noies, estic una mica amoïnada per un tema logístic d'última hora: la maleta per l'hospital...

Nosaltres viatgem moltíssim i sempre som super minimalistes amb l'equipatge, però en aquesta ocasió veig que en una única maleta petita tipus trolley de cabina no hi cap tot el que necessitem portar a l'hospital (amb bossa del nadó inclosa).

M'agradaria portar 1 sol bulto i no maleta per una banda, bossa de la nena per altra, etc.

Per altra banda, no portarem cotxe (habitualment condueixo jo i en aquesta ocasió no crec que pugui, ni a l'anada ni a la tornada) i no tenim ningú que ens pugui dur la maleta més tard. És a dir o bé la maleta vé amb nosaltres directament o be el meu marit haurà d'anar a buscar-la a casa més tard, cosa que la veritat no ens fa gaire gràcia.

He intentat carregar el mínim possible: jo només porto les 2 camises de dormir, bata, sabatilles i calces de paper que em demanen, però per exemple la bata, deu-n'hi-do el bulto que fa. El meu marit, només portarà 1 camisa neta, roba interior, pijama i sabatilles. Aquí hi ha que sumar el necesser nostre (que per poc que portis, una mica d'espai ja ocupa). Tot lo de la nena ocupa un munt d'espai, la roba i sobretot els bolquers, tovallotes i els arrullos (estic pensant en possar-hi només un tot i que me'n demanen 2). Per acabar de completar hi ha la càmera de fotos, llibre, ipad i carregadors varis...

Tot això no hi cap en la maleta petitona que normalment agafaríem per un cap de setmana, sino necessitem portar una altra una mica més mitjaneta.

Tinc la maleta ja preparada, però cada cop que la veig em posso nerviosa, perque penso que és massa gran per arribar a la sala de parts amb ella... Penseu que serà un problema?

Tot consell serà benvingut... gràcies!
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Preocupació d'útima hora: maleta hospital

EntradaAutor: shyla » dt. març 11, 2014 5:18 pm

Hola, pensa en el que sigui més pràctic per vosaltres. A la sala de parts no hi entrareu amb la maleta, allà et faran agafar la primera muda de la nena, 1 bolquer i l'arrullo. No necessitaràs res més, el que pots fer és deixar això de banda i les altres coses a la maleta gran, aquesta la deixareu en unes taquilles a fora o bé a l'habitació si ja us l'haguessin donat. Al final tot és més senzill del que sembla! :content:
Imatge Imatge
kittie

EntradaAutor: kittie » dt. març 11, 2014 5:51 pm

Gràcies Shyla,

doncs apartaré la primera muda de la nena i lo que pensem que podem necessitar a la sala de parts en una petita bossa d'esport o motxila i a veure si poden deixar la maleta a la taquilla o habitació.

Per a mí, necessitaré portar sabatilles o mitjons a la sala de parts o et donen alguna cosa per els peus? I les calces de paper, cal que n'agafi una o no em caldran fins que arribi a l'habitació?

Gràcies!
helljedi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 11:36 am

EntradaAutor: helljedi » dt. març 11, 2014 8:47 pm

Hola,

nosaltres vam dur una maleta i una bossa amb les coses del nen. A l'hospital no havia de portar les calces ni els bolquers ni tovalloletes, així que millor que tinguis en compte que depenent de l'hospital et donaran alguna cosa pels peus o no. Jo no crec que ho facin. Les calces te les posen just en parir, ja puges a l'habitació amb el pack. Potser si dius on tens previst donar a llum alguna mare et pot donar detalls més concrets.

He de reconèixer que nosaltres potser anàvem un pelet carregats, però no ens va sobrar res, al contrari, el meu marit va haver de rentar sostenidors de lactància per les pujades de la llet i camisa de dormir per les glopades del petitó. Clar que nosaltres vam estar varios dies per què va ser cesàrea.

Ànims, que ja queda poc.
Aidín
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dg. des. 08, 2013 9:36 pm

EntradaAutor: Aidín » dt. març 11, 2014 8:55 pm

Hola guapa!
Em fa gràcia la pregunta, perquè amb un bebè a casa s'ha acabat el minimalisme, les coses que has de dur són proporcionalment inverses a la mida del nen!!!
És conya, però és cert que s'han de prepara moltes coses! A l'hospital podreu deixar les vostres coses quan un donin l'habitació, però si que haureu de portar només lo imprescindible a la sala de parts: la robeta pel nadó, l'arrullo. Per tu jo crec que amb una bata i les sabatilles ja fas, a l'habitació ja t'acabaràs de posar el que et faci falta. A mi no em van posar calces acabada de parir, em van posar aquelles mega compreses per les pèrdues.
Molta sort!!! :content:
Aidín
kittie

EntradaAutor: kittie » dt. març 11, 2014 9:24 pm

Gràcies Helljedy, Aidín!

La clínica és la Dexeus. És veritat, suposo que a partir d'ara s'han acabat els minimalismes a l'hora de sortir de casa!
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. març 11, 2014 11:02 pm

A la dexeus no fa falta res a la sala de parts, a tu et donen camisa d'hospital i al nen li posen gorro d'ells també, una vegada a l'habitació s'emporten al bebé a rentar i vestir i a tu també et renten i et demanen llavors camisa i calçetes. Jo prepararia una motxilla amb 4 coses per la sala de parts i prou.. Es nota que també sóc minimalista?? ;-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dc. març 12, 2014 8:16 am

No ho recordo gaire bé, però diria que a la sala de dilatació ja em van fer posar la seva bata i el meu home portava només les meves sabatilles, la bosseta de la primera muda del nen i el meu bolso amb els moneders i això per no deixar-ho a l'habitació, on hi pot entrar qualsevol.

Com t'han dit, a partir d'ara se us complica la simplicitat de viatjar amb poca cosa, :content: :content: Nosaltres també intentàvem fer sempre una única maleta i ara sembla que marxis de casa per sempre, jejjee :love: :love:
Imatge Imatge
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dc. març 12, 2014 10:30 am

Nosaltres la llevadora ens va demanar la primera muda del nen (la portàvem en una bossa de tela apart) i la maleta la vem deixar a l'habitació (la va deixar el meu company) i a la sala de dilatació ja em van fer posar una bata d'hospital i així vaig anar a la sala de parts i igual per pujar a l'habitació.
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dc. març 12, 2014 3:18 pm

Nosaltres en comptes de la tipica bossa infantil hem comprat un trolley infantil amb rodes, aixi q quan arribi el moment segurament portarem dos trolleys de rodes: un per a mi i el papa i un altre per al nen. No ho trobo tan exagerat, mentre no et plantis alla amb una samnote d'un metre x un metre segur q ningú s'espanta jeje
kittie

EntradaAutor: kittie » dj. març 13, 2014 9:22 pm

moltes gràcies per els consells noies!
Cositina sí ja hi havia llegit això que comentes de les maletes infantils Samsonite en l'altre post i tenia present mirar-les tant aviat com tingui ocasió d'acostar-m'hi a la Roca. No necessitem cap maleta per ara mateix doncs en tenim varies, però de cara a fer-la servir més endavant per la nena em sembla una bona idea!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::