"es desperta plorant" diuen

Més qüestions.
PepitaGrilla
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 15, 2013 3:31 pm
Ubicació: Barcelona

"es desperta plorant" diuen

EntradaAutor: PepitaGrilla » dc. març 12, 2014 9:33 pm

Casi cada dia quan recullo a la peke de la guarderia la profe em diu: avui s'ha despertat plorant de la siesta. Jo sempre responc q es pq necessita amor.
Ja fa dies q la conversa es mes llarga i avui men he anat fins i tot preocupada i enfadada amb el tracte.
Al arribar abraço i li faig mil petons mentre pregunto que tal. La profe diu: ui avui estic enfadadissima. Sa despertat plorant i quan em veia callava pero quan marxava tornemi. Es mes teatrera! Jo responc: esq la meva reina necessita molt damor, i labraço mes fort. Interiorment penso: i pq marxes? Els altres nens no ploren quan es desperten i es troben sols i a les fosques?
Pero llavors ella ha contestat: avui ha dormit amb tu no? Jo responc: si, com sempre. Primer al bressol al meu costat i a mitja nit quan es desperta al llit amb mi. M'ha respost: doncs ja hauria danar a dormir sola a la seva habitacio que es grandeta! (Fara l'any el dia 27 de Març). Segur q plora per aixo. Jo li replico q a casa fa la siesta sola al cap d setmana i no es desperta pas plorant.
He marxat dient fluixet que a la profe no li fariem ni cas pq dormim la mar de comodes, pero a mesura que li donc voltes m'enfado mes i mes i amb mi mateixa: pq la profe no lagafa i la deixa al terra de la classe a jugar? com porta la nena q li facin aixo a la guarde? Pq no vaig preguntar com dormien als nens abans dapuntarla? La canvio de guarde?

Quina rabia!
"Dame un silvidito" - Pepito Grillo
BriNtEsSiA
Entrades: 10
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:08 am

Re: "es desperta plorant" diuen

EntradaAutor: BriNtEsSiA » dj. març 13, 2014 8:14 am

Hola Pepitagrilla!
No sé si et servirà d'algo la meva resposta... Sóc mare d'una nena de casi 11 mesos, i mestra de primària. Porto a la meva filla a la llar de la mateixa escola on treballo i tinc bona relació amb les seves mestres ja que són les meves companyes també. La meva filla dorm la primera estoneta de la nit (dues o com a molt tres hores) al seu llitet i després ve a dormir amb nosaltres. A la llar ella sap perfectament on t'està i sap adormir-se sola al llitet (cosa que a casa no hem aconseguit encara, que s'adormi sola). Ella hi va molt a gust a la llar, però estic seguríssima que si al despertar-se no veu a ninguú també ploraria. Ho dic perquè la mestra m'ho diu, molts dies està super panxa mentres la mestra estigui al seu costat, en el moment que ella marxa a fer algo plora. Amb això et vull dir que trobo normal que la teva filla plori quan la deixen al bressolet desperta. Entenc com a mestra que a la classe tens una organització i de vegades hi ha un motiu per fer les coses d'una manera o d'una altra, però, perquè no li preguntes que com és que no la posa a jugar en el moment que s'ha despertat? Potser et raona un motiu de pes per fer-ho així, i si no ho veus clar i no t'agrada la manera de fer d'aquesta llar, canvia-la. També cal dir que les rutines de la llar són un aprenentatge pels nens, i a alguns els hi costa més que d'altres adaptar-se. Però mai dubtis de la manera de fer amb la teva filla a casa. Jo sóc del parer que ella a la llar fa les coses d'una manera perquè hi ha més companys i per tant s'ha "d'aguantar una mica més" i que a casa farem les coses com nosaltres veiem convenients, i si ha dormir amb nosaltres, ningú n'ha de fer res... O és que la mestra també vindrà a dormir a les nits i a patir-ho?

Bé, espero que algo t'hagi ajudat....
Imatge
11ago12 TE +!
7set12 7+4 = 12mm
19set12 9+3 = 26mm
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dj. març 13, 2014 9:46 am

Estar clar que aquesta mestra no sintonitza amb la teva manera d'entendre la criança. Per mi no hi ha res més lògic i natural que abraçar la teva filla si plora, tant si té un any com si en té cinc. És molt petitona i és normal que quan es desperti necessiti saber que té la mama al seu costat. NO sé si és possible, però jo canviaria de mestra o de llar, per mi és fonamental que entenguin la meva manera de criar.

Amb la meva filla (ara té 3 anys) sempre ho hem fet com tu i a la llar (hi va des dels 2 anys) no ha tingut cap problema, ha dormit des del primer dia i es desperta bé. I em consta que la mestra els fa carícies a l'esquena als que els costa adormir-se i els consola si ploren (dins de les limitacions de ser una persona per 18 criatures).
Imatge

Imatge

Imatge
Laurasg
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

EntradaAutor: Laurasg » dj. març 13, 2014 10:23 am

Bon dia,

El meu nen de 10 mesos fa uns 3 mesos que dorm a la seva habitació sol, però sempre que es desperta d'una migdiada o d'una dormida de mig matí plora! A l'escola no m'han dit mai res del tema, però estic seguríssima que també ho fa. És completament normal que el nen/a quan es desperti plori perquè és una forma de dir-te que està desperta i que necessita que li facis cas....

Jo crec que no li has de donar més importància i que si t'ho torna a dir li diguis que és un fet completament normal, que no s'amoini i que no cal ni que t'ho comenti!
Nubuis
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

EntradaAutor: Nubuis » dj. març 13, 2014 10:38 am

Buf, la meva filla la setmana q ve farà l'any... i tb dorm amb nosaltres!! comença dormint al seu bressol, adossat al nostre, i ella mateixa o nosaltres la passem quan es desperta al nostre llit... i així ho farem fins q sigui... i tb l'omplim de petonets i abraçades, lògicament, si algun cop es desperta plorosa... .. i a la llar d'infants a on va l'adormen al seu bressolet... i no ens han comentat pas res de com dormim a casa!! faltaria més!!! Ah, i el q és important, donen afecte a la petita... l'educadora se l'estima i això es nota molt... i és el q ha de ser...

Són moltes hores les q la petita passa a la guarde, i és importantíssim q confiïs en la persona amb qui està la teva filla... sincerament, jo tb em plantejaria fer un canvi de guarde...

Una abraçada ben forta!!!
PepitaGrilla

EntradaAutor: PepitaGrilla » dv. març 14, 2014 8:44 am

Veig que ningú em tracta de boja!
El meu marit m'ha dit que la canvii de guarde si així estic més tranquila, així que ja he demanat hora per anar a l'altre que m'agrada i on conec de primera mà com treballen i què fan. Cau més lluny però estarè mès tranquila, i espero que segueixin una educació mès com la que jo vui (i que la nena no hagi de plorar i plorar quan es desperta) :ok:

He parlat amb tres pares de P1 i dos d'ells no estan contents i la tercera ni fu ni fa però ja li va bé. Tots es queixen del mateix: que son molt pesats i que intenten obligar als pares a fer coses educativament parlant que potser no volen o no son partidaris de fer.
:-eh_::
També he parlat amb altres pares que estan supercontents, que es el segon o tercer fill que porten i que no tenen cap queixa!
Nubuis

EntradaAutor: Nubuis » ds. març 15, 2014 6:10 am

Bona elecció fer un canvi!! el q és evident és q hi has de confiar al 100%, i l'has de deixar en unes mans q li donin afecte i la tractin d manera semblant com ho fariies tu!! Molta sort!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » ds. març 15, 2014 10:33 am

holaaa
boja evidentment no ho estas xo jo tb et dic com a profe ( ESO i batxillerat) k ara ala llar dinfant encara xo despres a lescola i a institut la teva filla no estara vigilada 100% ni acaronada 100% pq es impossible tens 25 alumnes mes i no pots fer res mes i sempre trobaras alguna profe k no tagradi
jo crec k nhauries de parlar obertament anb akesta mestra i dirli exactament que vols i si no et.fa el pes canvies
xo canviar tb es canviar la rutina dela cria x aixo miratho be abans de fer re en calent
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. març 15, 2014 10:01 pm

Jo fa anys vaig treballar a una llar d'infants i m'encarregava de vigilar l'habitació on dormien els infants mentres la resta d'educadores dinava.
Personalment mai he deixat plorar un infant, si calia m'estirava un moment amb ells per tranquilitzar-los, agafar-los... i només quan veia clarament que l'infant ja no tenia més son, deixava que sortís a jugar encara que no s'hagués acabat l'hora de la migdiada.
Així que jo et diria que parlessis amb aquesta educadora, i si ho creus convenient, buscar una alternativa.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Nubuis

EntradaAutor: Nubuis » dg. març 16, 2014 7:17 am

martina13 ha escrit:holaaa
boja evidentment no ho estas xo jo tb et dic com a profe ( ESO i batxillerat) k ara ala llar dinfant encara xo despres a lescola i a institut la teva filla no estara vigilada 100% ni acaronada 100% pq es impossible tens 25 alumnes mes i no pots fer res mes i sempre trobaras alguna profe k no tagradi
jo crec k nhauries de parlar obertament anb akesta mestra i dirli exactament que vols i si no et.fa el pes canvies
xo canviar tb es canviar la rutina dela cria x aixo miratho be abans de fer re en calent

Evidentment a la llar no estarà mai idènticament com amb tu, però sí q t'hi ha d'agradar el tracte q tenen als nens, i, pel q ha explicat... Jo tinc una nena d'un any, i entra a la llar ben contenta cada matí i, quan la vaig a buscar, mai no té pressa per marxar, tot el contrari... q de vegades es queixa i plora i tot quan li poso la jaqueta per marxar!! i això, q hi estigui bé, em tranquil·litza... a més, veu la seva educadora i fa una cara d'alegria... fins i tot si jo la duc a coll, la nena allarga els braços pq ella l'agafi... sóc conscient q hi ha altres nens i q no sempre pot estar només per ella, però una cosa no treu l'altra... sens dubte, cal q es confiï en les mans de qui s'ocupa dels nostres fills i, si no hi està a gust, buscar un canvi...
PepitaGrilla

EntradaAutor: PepitaGrilla » dl. març 17, 2014 1:34 pm

Ella va molt contenta: Quan arribem sempre li somriu a la profe i li faig un petó i marxa a jugar amb els compis. No es una nena de plorar, de fet no plora mai, així que m'extranya que plori quan es desperta a l'escola, cosa que em fa pensar que potser un cop desperta està allà sola massa estona per la seva edat (o caràcter).
Per altre banda, no pretenc que estiguin només per ella, però contant que a la classe són 3 nens no em sembla una exegeració dir que si plora la treguin del bressol i la deixin jugant al terra (que coneixent-la es l'únic que vol).
:anec:

També he vist aquesta actitud en altres ocasions i nens. Per exemple una nena de P1 que no es queda mai a dinar, i un dilluns per X raons van demanar que s'hi quedés. Primer els van criticar no haver avisat abans (era dilluns a les 9 del matí!!!) i després els hi van dir que bueno.. que mirarien a veure si tenien dinar per ella (arros i truita) però que el que havien de fer es deixar-la a dinar cada dia que total no era tan car i això d'anar a casa al migdia era una mala costum. :ufs:
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dt. març 18, 2014 8:15 pm

Caram pepitagrilla, quina resposta els van donar "mala costum " anar a casa,........ Flipo. Estem parlant de nens de llar d'infants, que si tinguessim una baixa de maternitat com déu mana, encara estarien a casa amb la mare o el pare,....en fi. I en aquesta etapa sí que necessiten molt d'amor i seguretat!
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Eri84 » dv. març 21, 2014 7:46 pm

Flipo.... quina resposta es aquesta de mala costum? cadescu fa com pot i trobo que si es pot dinar a casa millor que a l'escola. i aixo de dirte que ja te que dormir a la seva habitacio.. mira hi ha gent que no pot perque no te prou espai. Jo soc un dels caso a casa no tenim prou espai i dorm el seu llitet a la nostre habitacio al igual que uns amics nosres que tenen un pis minuscul que la unica habitacio es el bany perque es que allo es minuscul i fan com poden. La meva baldufa ja te 9 mesos aviat 10 i tb plora a vegades quan es desperta tant a la nit com a vegades de la migdiada... la pediatra em va dir que aquesta edat es normal i que mes grandets tambe a vegades somien coses que no els agrada i ploren o es troben sols o es desperten desorientats i ploren. Els que es te que fer es abraçarlus i calmar-os i felsi saber que no pasara res dolent i posarlos tranquils. Quina mena de profesora es aquella que critica tot....
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::