Ginecòleg Tarragona Capital
- primeriza29
- :: puça

- Entrades: 15
- Membre des de: dc. març 19, 2014 12:01 pm
Ginecòleg Tarragona Capital
Bon dia!!
Ens hem posat per feina i vull anar a que em visiti un ginecòleg per uns anàlisis i tal... Quin em recomaneu??? Ara vaig per mútua i no tinc referències...
Gràcies!!
Ens hem posat per feina i vull anar a que em visiti un ginecòleg per uns anàlisis i tal... Quin em recomaneu??? Ara vaig per mútua i no tinc referències...
Gràcies!!

Re: Ginecòleg Tarragona Capital
Hola!
Jo vaig al Sentís. És un equip d'uns 5-6 ginecòlegs... Jo vaig tenir la meva filla amb ells a Sta Tecla i hi segueixo anant a les revisions anuals i pel segon embaràs també! ;)
Crec que entra per vàries mútues... Nosaltres n'estem molt contents
Jo vaig al Sentís. És un equip d'uns 5-6 ginecòlegs... Jo vaig tenir la meva filla amb ells a Sta Tecla i hi segueixo anant a les revisions anuals i pel segon embaràs també! ;)
Crec que entra per vàries mútues... Nosaltres n'estem molt contents

Bones!!!!
Jo vaig al dr. Vallvé i tindré el meu fill a la clínica monegal ja estic de 30 setmanes. Jo estic molt contenta la veritat. Escoltaras coses bones i dolentes de tot arreu. Molta sort i qualsevol cosa aquí estem!!!!
Jo vaig al dr. Vallvé i tindré el meu fill a la clínica monegal ja estic de 30 setmanes. Jo estic molt contenta la veritat. Escoltaras coses bones i dolentes de tot arreu. Molta sort i qualsevol cosa aquí estem!!!!
- papallona84
- :: conillet

- Entrades: 352
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm
Hola!
jo vaig tambe al doctor Vallve I a la Monegal ara fara casi dos anys q em va portar l'embaras I el part I genial! Tinc clar q si torno a quedarme embarassada, repetire:-)
jo vaig tambe al doctor Vallve I a la Monegal ara fara casi dos anys q em va portar l'embaras I el part I genial! Tinc clar q si torno a quedarme embarassada, repetire:-)
jo també vaig al sentís i estic molt i molt contenta... són molt professionals
Hola!
Jo tenia el mateix dubte que tu i vaig estar preguntant i investigant per aquí pel fòrum. Al final em vaig decantar pels Sentís i la veritat és que porto poc anant-hi, però de moment n'estic molt contenta.
Jo tenia el mateix dubte que tu i vaig estar preguntant i investigant per aquí pel fòrum. Al final em vaig decantar pels Sentís i la veritat és que porto poc anant-hi, però de moment n'estic molt contenta.
15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!
02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |