Ginecòleg Manresa

Salut, dubtes i preparatius.
Niss
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Ginecòleg Manresa

EntradaAutor: Niss » dv. març 21, 2014 9:42 pm

Hola marones!!

Avui he fet la primera visita d'embaràç!!! Quina emoció tot plegat! Estem molt contents i tot està genial, però hem quedat una mica decepcionats amb la Dra...
En cap moment m'ha preguntat com em trobava, si tenia preguntes, etc... I a més ens ha començat a parlar de % i estadístiques d'avorts i malalties... Ha sigut una mica desagradable, ens ha xafat la il·lusió una miqueta.
Tot i que ha sigut força correcte, m'agradaria trobar un metge que a part de ser un bon professional, tingui un tracte humà, s'interessi pels seus pacients i si pot ser amb un somriure i amabilitat encara millor...
Amb qui us visiteu vosaltres? I com són els vostres gines?

Gràcies maques!
Petons!
kirifosca
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dc. març 07, 2012 8:28 pm

Re: Ginecòleg Manresa

EntradaAutor: kirifosca » ds. març 22, 2014 6:38 am

Bon dia!
Jo faig doble seguiment per la SS i per la mutua i em visita la Dra. Grane del centre ginecollgic lletjos. M'encanta!!! És una doctora jove, moooolt dolça i agradable. A la setmana 16 em va fer una eco per veure el sexe del bebe i el punyeteru no es va deixar veurem. doncs en comptes d'enviar-me cap a casa a esperar a la eco de les 20 setmanes em va dir que tornés la setmana següent que em colaria entre visites per tornar a provar. Em va semblar un detall maku. Jo n'estic encantada.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Niss

EntradaAutor: Niss » ds. març 22, 2014 9:45 am

Bon dia,

Naethda, tinc Sanitas, i crec que el Dr Carreras no m'entra... però n'he sentit a parlar mevarelles.
Kirifosca, també n'he sentit a parlar de la Grané! Jo també vaig a la Llatjós... Així que seria més o menys el mateix... Li va importar que fassis seguiment per la SS també?? És la meva idea, perquè el part el vull fer a St. Joan de Déu...

Ho veieu bé això de canviar de gine, encara que siguin de la mateixa clínica?? No em faran mala cara, no??
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » ds. març 22, 2014 4:58 pm

Enhorabona per l'embaràs, j o em visitava per la SS al CAP St Andreu, de llevadora tenia la Dra Ramos i el ginecòleg, no recordo el nom em visitava a la Sagrada Familia.
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » ds. març 22, 2014 6:12 pm

Hola Niss!, per canviar de gine no crec que et facin mala cara, a més t'ha de donar confiança i bons consells. Jo vaig fer seguiment doble a la SS i per mútua. Jo anava a la Clínica Sant Jordi, perquè era la que tenia al costat de la feina i em demava últimes hores. El meu gine va fer seguiment de l'embaràs i em va atendre el part. El part va ser a la Clínica del Pilar i va ser bastant respectuós dins de les meves necessitats.
Imatge
kirifosca

EntradaAutor: kirifosca » ds. març 22, 2014 7:35 pm

Niss, jo sempre havia anat amb el Ribas però qua vaig saber que estava embarassada i vaig trucar per demanar hora ell no en tenia de disponibles les primeres setmanes i em van oferir visitar-me amb la Grane. Em va agradar tant que vaig decidir fer tot el seguiment amb ella i cap problema!!
I pel tema del doble seguiment cap problema. Fins i tot li vaig demanar si podja fer- me nomes les analitiques per la ss per no passar per dues punxades i cap problema!! Li porto els resultats quan els tinc i ja esta.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Niss

EntradaAutor: Niss » ds. març 22, 2014 8:02 pm

Estic entre el Ribas i la Grané... D'en Ribas tothom me n'ha parlat súper bé... Qué és un 10 com a persona i professional. Però penso que al ser una mica més gran potser és més propens a pràctiques que avui dia ja no es consideren "bones", com per exemple fer-te una maniobra de Hamilton sense dir-t'ho, per donar-te una "ajudeta"... Kirifosca, tu que el coneixes, saps si és més aviat pro naturalesa i deixar que el cos faci la seva pròpia feina??
I la Grané, pel que dieu també té molt bona pinta, però heu dit que és molt jove?? Penso que potser no tindrà tanta experiència... Però potser això és una xurrada...
Noma
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. nov. 18, 2013 1:34 pm

EntradaAutor: Noma » ds. març 22, 2014 8:23 pm

Hola!

Niss jo vaig amb el Dr Costa i n'estic molt contenta, sempre que he tingut algun problema i he trucat, de seguida et respon amb una trucada i si cal et busca un moment per visitar-te. Tinc amigues que van amb el Dr. Carreras o el Dr. Garcia (tots del mateix centre) i també n'estan molt contentes. Crec que és el Dr. Garcia que entra per Sanitas.

Triïs el que triïs, ha de ser algun que et doni confiança i t'hi sentis segura!
Imatge
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

EntradaAutor: JOBAAL » dg. març 23, 2014 10:56 am

Hola Niss! Primer de tot enhorabona per l'embaràs! :ok:
Doncs jo seré la nota discordant, però del Dr. Carreras a mi no me n'han parlat gens bé. En el seguiment pot ser bo, però a l'hora del part conec varis casos que han sigut bastant "desastrosos", això si, de fer cesàrees en sap un munt. :ufs:
En el meu cas, jo vaig per la SS i em porta la Dra. Roma. És una noia que per mi és un 10, clara quan ho ha de ser i súper dolça. Vaja jo n'estic encantada. A més, com que també visita pel privat, sempre que he volgut fer-me una visita "extra" a part de les que toquen per la SS he demanat hora amb ella i genial :ok:
Amb el primer vaig tenir al Dr. Ripoll, que si, que és molt bo però de caràcter potser és una mica ¿sec? però fa bé la seva feina.
En fi, espero que triis el que triis n'estiguis contenta! Disfruta de l'embaràs!!
Imatge

Imatge
gusiluz
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dg. març 23, 2014 11:24 am

Hola,

A mi tambe m ha portat l‘embaras la Grane i n‘estoc molt contenta. Tambe penso que si son gaire grans potser son mes intervencionistes, pero clar no podem jutjar sense saber...
De cara el part no puc dir res perque vaig parir a St Joan de Deu, on vaig trobar a faltar una mica d‘humanitat i tacte en un moment com es el part...
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dg. març 23, 2014 2:58 pm

Ara alllegir la Jobaal m'he enrecordat que el ginecòleg que em visitava per la SS era el Dr Ripoll, i si era una mica sec i serio.
Vaig parir al St Joan de Deu i el ginecòleg que va estar durant el part no me'n recordu com era,pero era de raça negra.
Niss

EntradaAutor: Niss » dg. març 23, 2014 5:10 pm

Exactament... el concepte seria que la meva gina va ser una mica "seca"... No m'agrada la gent així... I menys si hi he de compartir algo tant especial i emotiu com el meu embaràç...
Així doncs, què?? Grané o Ribas?? Jajaja! Gusiluz, la Grané és molt, molt jove?? Quina edat té més o menys?
kirifosca

EntradaAutor: kirifosca » dl. març 24, 2014 10:38 am

Niss, amb el Ribas m'he visitat des de anys però no tinc ni idea de la filosofia en tema parts, mai n'haviem parlat.
la Dra. Grané deu tenir uns 35 anys (sóc molt dolenta per les edats però crec que més o menys ha de ser això). De moment jo n'estic encantada, no se què dir-te del tema part perquè tampoc encara n'hem parlat, estic de 22 setmanes però a mi em dóna molta seguretat i confiança, que com comenteu algunes, és el més important.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
kirifosca

EntradaAutor: kirifosca » dl. març 24, 2014 10:39 am

Ara que hi penso, ni n'hem parlat ni em parlarem del part perquè el faré per la SS!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Nars
Entrades: 50
Membre des de: dl. març 10, 2014 9:18 am

EntradaAutor: Nars » dl. març 24, 2014 9:23 pm

Ostres que bé que em va aquest post, perquè precisament avui he estat mirant gines a Manresa i la Dra. Grané m'entra per la mútua i segurament aniré amb ella... Veig que bé, no?
Ella on atén parts? A la clínica?
La veritat és que no tinc molt clar on parir, si a la clínica o a St. Joan de Déu, en el cas que ens decidim a fer-ho a Manresa.
Imatge

Imatge

+ --> 11/03/2014
gusiluz
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dl. març 24, 2014 9:33 pm

La Grane te 31 o 32 anys, no ho recordo exacte, ens ho va dir ella, i aten parts a la clinica pero tambe fa alguna guardia a l‘hospital.
Jurdi
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dt. març 25, 2014 3:06 pm

Hola noies!!
Jo amb el primer embaras vaig fer dues visites amb el Carreres i la veritat no em va agradar gens,vaig acabar anant nomes per la SS.
El segon embaras primer anava amb el Rafols pero a mig embaras ja donava els papers per signar una cesaria i que voleu que us digui aixo no em va agradar i vaig canviar a GineManresa,es l:equip de gine de StJoan de Deu que desde l'any passat visiten per mutua a la clinica.
Jo vaig anar amb el Dr.Santiesteve,per mi el millor ecograf del Bages.
Imatge
Niss

EntradaAutor: Niss » dt. març 25, 2014 4:28 pm

Jurdi, també n'he sentit a parlar de l'equip GineManresa... Però amb quina mútua els tens? No sé si m'entra per Sanitas. De fet, no em sona haber vist l'equip al llibret o a la web...
Jurdi
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dt. març 25, 2014 5:28 pm

Jo tinc agrupacio mutua.
Jo vaih trucar a consultes de la clinica i em va entrar,tampoc em sortia als papers,pensa que es nou.
Imatge
Niss

EntradaAutor: Niss » dt. març 25, 2014 6:35 pm

I quina és la clínica a la que dius que vas, Jurdi?
Gràcies guapa!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::