Vestir igual
- readytopop
- :: papallona

- Entrades: 135
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am
Vestir igual
Hola marones!
Alguna de vosaltres coneix alguna botiga o pàgina web on venguin roba igual per mares/pares i fills?
Gràcies!
Alguna de vosaltres coneix alguna botiga o pàgina web on venguin roba igual per mares/pares i fills?
Gràcies!
Re: Vestir igual
Jo he comprat al Zara Kids vestits i jaquetes per mi de la talla 14 anys, que en teoria és fins als 1,64m d'alçada. Em sembla que hi ha la mateixa roba des de la talla 3 fins la 14, o sigui que si ets petitona pots trobar roba a conjunt.
Si busques samarretes a mi m'agrada molt la web Threadless, jo hi he comprat varies vegades i sempre perfecte. Són dissenyades per artistes joves i n'hi ha de molt xules! Moltes vegades fan promocions per estalviar-te les despeses d'enviament.
Edito: no havia vist que el fil estava posat de 0 a 12 mesos, o sigui que no crec que el zara kids et serveixi.
Si busques samarretes a mi m'agrada molt la web Threadless, jo hi he comprat varies vegades i sempre perfecte. Són dissenyades per artistes joves i n'hi ha de molt xules! Moltes vegades fan promocions per estalviar-te les despeses d'enviament.
Edito: no havia vist que el fil estava posat de 0 a 12 mesos, o sigui que no crec que el zara kids et serveixi.
Per a mares i filles, Nice Things i Nice Things mini! 
- readytopop
- :: papallona

- Entrades: 135
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am
Gràcies noies!
Ara si que necessitem talla petita, però d'aquí un temps zara kids pot anar bé
Miraré les altres dues, gràcies!
Ara si que necessitem talla petita, però d'aquí un temps zara kids pot anar bé
Miraré les altres dues, gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants