•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores d'ABRIL 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Aidín
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dg. des. 08, 2013 9:36 pm

•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores d'ABRIL 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`

EntradaAutor: Aidín » dl. març 31, 2014 10:08 pm

Aquest mes la BellaMar i jo us proposem ser les Bestioletes Sexys!!!
Ja sabeu que en primavera totes les bestioles es posen loques de zel i nosaltres no serem menys,oi?
I perquè sexys? Doncs perquè serem gatetes, tigresses, conilles, orenetes, abelles... Ens posarem les nostres millors gales, deixarem anar les feromones i deixarem secs als nostres mascles!!!
Imatge
Noies també ballarem per fer caure la baba als postres maromos, ballem per divertir-nos, ballem per sentir-nos actives…ballem com a mínim un cop a la setmana!!!
Imatge
Busquem una estona tendre per nosaltres, dintre de tot l´estres de la vida que ens diu a quina hora es dina i a quina hora es sopa, de la feina que ens ofega, dels plats que mai es renten sols, d'anar i tornar corrents per qualsevol motiu poc important…nooooo!!! Stop!!!! Fiquem aquest mes un freno!! Busquem una estona a la setmana per relaxar-nos i gaudir del que vulguem!

Tooooot això i més farem per aconseguir els nostres cigrusbestiolets!!!
Imatge Imatge

No podem oblidar tampoc la nostra part més romàntica ja que aquest mes també és Sant Jordi i qui no voldrà una rosa com aquesta???
Imatge

Anar al llit, fer petons, abraçar, dir t´estimo….tot això és meravellós…que no s'acabi mai!!! Però de vegades hem de donar-li un toc especial, una sorpresa, un moment diferent a la resta. Aquest mes ens hem de comprometre a fer una sorpresa als postres nois, que ells són una part moooolt especial d´aquesta historia…un llit amb flors, un bany amb sals de relax…deixeu volar la imaginació!!!
Imatge
I bé, si ballem i som feliços, si trobem una estona per estar relaxades, si fem sorpresa i estimulem les postres parelles…ara ens queda…fer uns deures amb moooooolt de sentiment. Ànims aquest mes de les bestioletes sexys…totes tenim el nostre costat sexy…o sigui que…traieu-lo aquest mes a passejar!!

I ara atenció als deures!!!!
Com que la cosa va de bestieses vàries, que us sembla que ens expliqueu alguna anècdota vostra de les més sexys? Doncs aquella postureta que el torna boig, aquell lloc on ho vau fer que encara tremoleu només recordar-ho, aquella aventura que us fa pixar de riure, l'olor que més us posa.....
Vinga va que riurem una estona!!! Us atreviu a explicar la vostra???

Vinga doncs a la feina! Les Bestioletes Sexys serem:
Podeu enviar missatges privats o per aquí mateix presentant-vos que us anirem afegint amb el següent format:

Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!

AIDÍN
Edat dels dos: jo 35 i l'Aidino 34
Cicle de cerca i durada del cicles: serà el 9è mes de cerca (espero que l'últim...)i els cicles els tinc força irregulars, però ronden els 30 dies.
Nº Fills: tenim dues nenes precioses de 8 i 5 anys, anem a buscar el tercer perquè ens encanta tenir la casa plena de soroll, amor, riures, balls, abraçades, crits....
Data NW: 29 d'abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs sóc una persona alegre i loka que m'encanta la canalla, la muntanya, els animals i la música.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: he fet de tot, però tornaré als inicis de la no-obsessió i només em guiaré per la clara d'ou, potser em faré TO i prenc àcid fòlic. El meu home menja a diari fruits secs que em va recomanar el "llevadoro buenorro"

BELLAMAR
Jo en tinc 32 i el Bello en te 29
Sera el quart cicle de cerca, els meus cicles son ben curtets, uns 27 dies!
Sera el nostre primer peke!!!
la meva data NW: 10 d´abril
Soc super aficionada a la muntanya, o sigui q si surt el sol nosaltres tirem cap amunt.
Prenc foli-doce quan m´enrecordo!!! (soc una mica desastre)
despres dels pinxitos tancar cames i a dormir...semblo una momia petrificada!!! jajaja
Fins ara he escoltat el meu cos, he mirat la clara web...pero veien que no m´aclareixo gaire he comprat TO que encara no he estrenat i espero no fer-ho!!!
Bona i curta cerca per totes!!!

ATUCHI
Edat dels dos: jo 30 i ell 34 els dos cumples recents recents
Cicle de cerca i durada del cicles: cicle de cerca ben fet el quart, ja que portem des de setembre però amb parons per diversos motius (enfermetat sobretot)
Nº Fills: encara cap, aquest será el primer!
Data NW (importantíssim!): ufff soc molt irregular, crec que 18/04
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'agrada molt llegir, anar a la muntanya, i les terapies alternatives, tot i que no té res a veure amb lo que treballo però m'agradaria anar aprenent poc a poc
Trucs: jo prenc ovusitol (aquesta es la primera caixa, portaré uns 15 sobres aprox), oli d'onagra en capsules i acfol. ell pren un producte d'herbolari que es diu Strong Start que porta vitamines i antioxidants. no volem prendre res mes perque tenim tendencia tots dos a l'ansietat i no volem maca per exemple que em sembla que potser seria una mica exitant. ell pren això perque està operat fa anys d'un varicocele i l'ultim semino estava una mica fluix

ESPI
Espi ( 37) i Espinet (41)
Cicle de cerca: 8è cicle de cerca a partir del segon avort . Si ho compto des d´el principi de tot , abans dels dos avorts que he tingui al 2013, fa que busco des de principis del 2012. Estic impacient!!!!! >.-<: >.-<:
Durada del cicles: 28 dies.
Nº Fills: Seria el nostre primer petitó!!
Data NW: 12 d´Abril!
El meu home pren Aquilea Fèrtil per millorar l´esperma i jo Ovusitol .

SANDRETAA
o 30(camí dels 31) ell 37...
Es el 6é o 7 mes de recerca no recordo ni vull recordar aixi m'engoixo menys... Fa 4 mesos que prenc Omifin... Tmb prenia ovusitol pero ara he canviat a acid folic generic...
També quieta i a dormir...
Tinc un fill de 3 anys i 4 mesos que també es va fer de pregar...

DENALI :panxeta:
Edat: 36 i el xicot 38
Cicle de cerca: si no hem encertat... a l'abril encetarem el 4
Durada del cicle: 27
Nº de fills: cap!
Data NW: 31 març...

SAY

Edat dels dos: 28 i 29
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle (29 dies)
Nº Fills: Serà el nostre primer fill/a després de dos embarassos que es van perdre molt aviat.
Data NW (importantíssim!) 29 d'abril
Freqüència: SM concentrant-nos a la SW ;-)

IR26
:panxeta:
Jo 26 ell 30
1er cicle de cerca (estava apuntada al març però em van haver de treure el queixal i ho vam deixar estar pel tema anestesia). Durada de 28-29 dies.
Serà el nostre primer fill
Ha de no vindre el dia 24 d'abril
En principi volem fer margarita però no sé si ho aconseguirem!

NUTELLA
Edat dels dos: jo 35 i en nutello 37
Aquest és el quart cicle de cerca...tenim un pequE que ara fa 18 mesos i li volem donar companyia jejeje
La meva data de NW és el 4 d'aquest mes i els meus cicles solen ser de 27/28 dies.
Prenc foli doce i estic pensant en convèncet al nutelllo perque prengui algo per espavilar als bitxitos jejeje
El meu millor moment sexy...sens dubte a la cadira de la cuina!!

NELA81
Edat dels dos: 32 encara que tots dos acabarem el mes ja amb 33
Cicle de cerca i durada del cicles: 7è cicle de cerca. Entre 26 i 32 dies
Nº Fills: Seria el primer (esperadíssim)
Data NW (importantíssim!): 29 d'Abril
Actualment porto 5 mesos sense treballar i es podria dir que no estic tenint tampoc èxit amb aquesta recerca (necessito una bona notícia ja).
Prenc Folidoce i controlo l'ovulació amb TO combinats amb la mesura de la tempe. Tinc el pre-seed sempre a la tauleta de nit per si algun cop el necessitem.

CARGOLINA81
(cargolina a seques ja existia)
Edat dels dos: 32 (a puntet de 33) i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: ara just fa 1 any, els meus cicles són de 28 dies, aprox.
Nº Fills: cap, desitjant que arribi el primer/a
Data NW (importantíssim!): 23 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: estem en procés de proves, de moment tot surt normal
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Jo prenc ovusitol i em faig TO des de fa tres cicles, quan la gine m'ho va recomanar, abans només prenia àcid fòlic.

PRUNETA30
Tinc 30 anys i en prunetu 38! Vaig ser cojefa del post de gener i vam poder cantar el meu positiu després de tres mesos de cerca, però no va sortir bé (va ser un ou buit). Aquest serà el primer cicle de cerca postabortament...uf! Que dificil dir-ho! Prenc acid fòlic i ell pren maca, i també faré TO ja que vaig fer diana en part gràcies a ells! Els meus cicles eres de 28-29 dies! La primera regla després de l'abort va baixar als 32, aixi que no sé que passarà...calculo uns 30 i la data de NW serà aprox pel 19 d'abril!! Fem sexy month tot i que ara estem relaxats i sense pressa i farem quan ens vingui de gust (tot i q un TO positiu em farà apretar jeje)
Busquem el nostre primer fill/a! Estem molt il•lusionats! Ens agrada l'esport, el cinema, ballar, llegir i sobretot estar juntets! Som molt familiars!

ESTRELLABRILLANT
Edat dels dos: jo 30 i Estrellu 33
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest és el cinquè cicle. Els cicles em duren de 30 a 33 dies.
Nº Fills: seria el primer
Data NW (importantíssim!) crec que el 11 d'abril
Faig TO, controlo temperatura i prenc Femasvit. Tins els ovaris poliquistics. Ho fem quan ens ve de gust, però sobretot en la SW ..::··
Aquest mes serà el nostre!!!

MORIGI80 :panxeta:
Edat: 33 i ell 37
Cicle de cerca: 11 mesos
Durada del cicle: 30 dies
Nº de fills: cap, esperant el primer/a amb il·lusió
Data NW: 3 d'abril

AIXAMB
Edat dels dos: jo 31, ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: quart cicle de cerca, durada dels cicles... aix si ho sapigués, que feliç seria!! Si seguim amb la tònica dels últims mesos aquest em tocaria un cicle d'uns 37 dies...
Nº Fills: Tenim una nineta, i busquem un germanet, que se'ns fa gran la Tíndari!!
Data NW (importantíssim!): la data de la NW era per demà, però aquest matí ja ha fet acte de presència!! :-( És a dir que directament me'n vaig cap al 7/8 de maig
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..): Vaig anar a la ginecòloga pel tema de les warrys irregulars i em va canviar el yodocefol pel Natalben Preconceptivo
Sóc una crafty en potència, m'encanten les manualitats i fer-li cosetes xulis a la Tíndari, demà em vaig a puntar a l'atur, a veure si aquesta tranquilitat ens porta algo bo.

LORIEN
Edat dels dos: jo 28, ell 44
Cicle de cerca i durada del cicles: sisè cicle de cerca, mig any tu! Com passa el temps! Els cicles em duren uns 28-29 dies
Nº Fills: Doncs cap, seria el primer i molt desitjat >.-<:
Data NW (importantíssim!): 16 d'abril, l'estic convencent pq no vingui jajajja
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..): Prenc un complex vitamínic i fem SW, aquest cicle estem fent un dia sí, un dia no i per ara anem complint, tb faig TO més que res per saber si ovulo. De mi doncs sóc una motivada de la foto i els llibres, em passaria el dia llegint, mirant i prenent fotografies aix...

EIWA
Edat dels dos: Jo 28 i l'Eiwo 29
Cicle de cerca i durada del cicles: Encara estic al 4t cicle de cerca perquè tinc la data NW molt aviat, si no hi hagués :-()) ja entraria al 5è. L'últim cicle va ser de 28 dies.
Nº Fills: Serà el primer fill/a.
Data NW (importantíssim!): 7 d'Abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M' agrada pintar, fer manualitats, ballar, veure la part positiva de les coses, però sobretot gaudir de la família i els amics. M'encanten les meves feines, sóc "pluriempleada" jejejeje, sóc mestra d'educació especial, consultora de bellesa i passejo cada dia amb una àvia, jejejjejejeje "que el ritmo no pareee!!!"
Ara el que més desitgem és un/a cigrubestiolet/a per ser encara més feliços! :love:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Jo prenc foli doce (àcid fòlic) i perles d'onagra i l'Eiwo pren aquilea vigor (maca andina i ginseng). Fem SM.

MARIONILLA
40 tacos cadascun
5è cicle de cerca. El meu últim cicle va ser de 28 dies, no sé si la cosa es mantindrà així o bé tornaré als meus cicles de 30-35 dies...
Tenim ja família nombrosa: un homenet de 10, una noieta de 8 i l’alegria de la casa, un terremoto de 3. Però encara volem la família més nombrosa: anem a buscar el quart!
Data de NW: 29 d’abril (si el cicle es manté de 28 dies)
Fem SW, dia sí/dia no (amb imprevistos i interrupcions de tota mena, made in fills!)
Prenc ovusitol i faig TO.

TULIPHA
Tinc 27 i el meu tulipho 29
Aquest será el 5è cicle de cera i esperem que l'últim. Els meus cicles son de 27-28 dies
Aquest seria el nostre primer fill i tenim unes ganessss loques!!!
La NW toca per dia 27 d'Abril
Ell pren aquilea fértil i jo acfol. Aquest mes començo a pendre també ovusitol perquè encara que sóc molt regular, va bé per enfortir els òvulitos, aixi que al ataqueeee!!

MIMI
Cicle de cerca: 2on cicle - tinc cicles de 28-30 dies - (soc molt regular desde que vaig tenir el primer embaraç)
Nº de fills: 1 nena de 5 anys
Data NW: dia 03/05 (si conto 30 díes)

Ens agrada molt fer escapades, excursions, bici, a mi sobretot la lectura, cosir i la fotografia

Trucs: volem fer igual que al primer embaraç (ho vam aconseguir a la 2ª) desprès dels 5 dies de regla, primers 5 díes dia sí, dos no, i a partir dels 10é, día si dia no (això ens va dir el gine) per sort, el fluxe i les punxadetes d'ovari m'indica bastant be quant ovulo, encara que aquest mes passat hem fallat ... pero bueno, massa bonic seria a la primera no ??? jijijiji a més som 6 anys mes grans i potser menys fèrtils, nuse ... a l'aventura que anem !!! >.-<:

NIISIA
Cicle de cerca: 2on cicle de cerca seriosa, tinc cicles de 32-35 dies
Nº de fills: tenim una nena de 5 anyets, l'Ariadna, pero sera el nostre primer fill en comu.
Data NW: dia 19-04 en un cicle de 33 dies
SW: ARA!!!!

Som esportistes, competim amb els nostres gossos, ens encanta la montanya, la naturalessa.....
Trucs: començarem a fer pinxitos a dojo a partir de la SW >.-<: i a veure si cau panxu :-()) !!!
Busquem aliments que ens ajudin als bixitos, als ovulets, a la libido......MANGO, NATA, MADUIXES, etc...jejeje
Farem servir el instint, els flux, claraweb, etc....i si cau cau, i si no, el mes que be.
Fa 3 mesos que prenc YODOCEFOL, ell hi posa les ganes, que no li falten, ..::·· jajaja

PARIS
Tinc 37 anys i el Paris Men 41,
És el nostre tercer mes de cerca, tinc cicles de 26-27 dies des de fa anys, encara que el passat va ser de 30 per això aquest mes m'ho vull pendre amb més tranquilitat ja que crec que la ment em va fer una mala passada..
Seria el nostre primer fill/a.
La data de NW seria el 19 d'abril.
Prenc ACFOL i aquest mes he començat amb el PRESEED, només l'he utilitzat un cop i de moment bé.

BILA
Edat: jo 34 i ell 36
Cicle de cerca: 2n
Nº fills: serà el segon. En tenim un de preciós del gener de 2013
Data NW: 18 d'abril
Trucs: res especial

Imatge

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament :b-)))
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina :ok:

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada :-()) :-()) :-()) >.-<:

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc. :sex-|: :sex-|: :sex-|: :sex-|:
PINXITO GERIÀTRIC: aquell pinxito que es fa quan ja no t'aguantes, però que s'ha de fer si o si perquè se suposa que estàs en plena ovulació.
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet. ..::·· ..::·· ..::··

SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

SW= sexy week

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

WW= warry week, doncs és la setmana en la que tenim la regla (aquella warry que no volem!!!)

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final :ok:

BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols. ..::·· ..::·· ..::··

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital :ok:

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla :sogra: :sogra: :sogra: :sogra:

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry

FASE DE DESESPERO o FASE PEL·LICULERA= coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m i fent-se unes pel·lícules...

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!! ;-))) ;-))) ;-))) ;-)))

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

LA FAMOSA CLARAWEB:

Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.

Postures super sexys per fer diana

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpanat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir : Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

Webs on comprar TE i TO:

http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo) http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/

Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:

http://www.serpadres.es/tools/calculadoras
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159

*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.

Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat

Tractament amb Omifin:

Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.

Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm

Consell de la ginecòloga de la LOVER per a tenir panxolina ràpidament:

En un cicle normal de 28 dies aprox.
Es calcula el dia CD14 i 3 dies avans l'home ha d'evitar l'ejaculació, per tenir quantitat i qualitat d'esperma.
Es te coit el CD14, CD15 i CD16.
I ja teniu un bebito en camí.[/quote]

Per poder penjar fotos al fòrum:

Hi ha un programa que es diu RECORTES que ve instalat als pc amb windows 7 (o superior) sino també us podeu descarregar un que és molt semblant que es diu MWSNAP http://mwsnap.softonic.com/. Són programes que serveixen per capturar una imatge concreta de la pantalla.

1. Seleccionar la foto que voleu penjar.
2. Guardar la foto.
3. Un cop tingueu guardada al pc la imatge que voleu penjar al fòrum, cal que aneu a la pàgina http://es.tinypic.com/
4. Allà heu de buscar l'arxiu que acabeu de guardar, i donar-li a carregar.
5. Inmediatament us sortirà una pantalla on hi ha diferents links (4 en concret). Heu de copiar el segon link que diu: Código IMG para foros y paneles de mensajes (aquest serà per poder penjar una foto al fòrum).
6. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!

Per poder penjar fotos al fòrum i que tothom les pugui veure: (les que encara no teniu els persmissos perquè no heu arribat als 100 missatges).

Perquè tothom les pugui veure com si fos una pàgina web, clicant el link...
1. Heu de fer el mateix procés anterior
2. Però copiar la tercera adreça que diu: Dirección URL para correo electrónico e IM.
3. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
Aidín l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 27, 2014 2:53 pm, en total s’ha editat 24 vegades.
Eiwa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

Re: •´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores d'ABRIL 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`

EntradaAutor: Eiwa » dt. abr. 01, 2014 12:27 am

UoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo!!!! Que xulo us ha quedat el post!!! M'encantaaaaa! Quina imaginació jefes, sou la cañaaaaaa!!!!

Un aplaudiment per les super jefes BELLAMAR i AIDIN!!!!!! Estic segura que ens ho passarem molt bé aquest abril jijijiji quin deures ens heu posat!!! Oleeeee a deixar secs als maromos!!! jejejjejeje.

Demà entro com cal que el modo soso no dona més de si...

Un petonàs enorme cercadores!!! Vinga vinga que moltes entrem en modo desespero total i el post ja queda encetat per poder començar a cantar panxus.

Petons a totes! Enhorabona jefes!! muaaaaa
BellaMar
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dc. juny 19, 2013 1:16 pm

EntradaAutor: BellaMar » dt. abr. 01, 2014 7:12 am

BELLAMAR
Jo en tinc 32 i el Bello en te 29
Sera el quart cicle de cerca, els meus cicles son ben curtets, uns 27 dies!
Sera el nostre primer peke!!!
la meva data NW: 10 d´abril
Soc super aficionada a la muntanya, o sigui q si surt el sol nosaltres tirem cap amunt.
Prenc foli-doce quan m´enrecordo!!! (soc una mica desastre)
despres dels pinxitos tancar cames i a dormir...semblo una momia petrificada!!! jajaja
Fins ara he escoltat el meu cos, he mirat la clara web...pero veien que no m´aclareixo gaire he comprat TO que encara no he estrenat i espero no fer-ho!!!
Bona i curta cerca per totes!!!
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR-HIVERN:
Amb panxu : Petitanuria, Kith20, Stela, Copina, Xity, Melicanyella, Ximhy, Magar, Lalama, Jpd, Laurita, Lula, Peixicu, Perla, Laia, Bertian
Cercadores: Sergem, Bellamar, Petita, Marga, Dolceta, Mym, Pruneta, Atuchi, Irem
BellaMar

EntradaAutor: BellaMar » dt. abr. 01, 2014 7:30 am

Bueno noies, penso que he de começar jo a trencar el gel i aplicarme amb els deures d´aquest mes...( ja que sigut io sigut idea nostra) us explicare una historia que vaig viure amb el Bello fa bastant, pero que mai mai a la vida s´emoblidara!!!

Jo tenía aproximadament uns 23 anyets, ara fa nou anys d´aquesta historia, el Bello i jo feia uns mesos que haviem començat a sortir… estavam en el momento fogosidad a 3000…qualsevol lloc ens semblava ideal per fernos petons caricies i demostrarnos aquell amor tan pasional i tan intens que estavem començant a viure.
Una tarda miravam una peli a casa seva, al sofa del menjador i entre un peto i altre la cosa es va començar a escalfa, el seu pare no arribava a casa fins les 7 de la tarda i eren les 5 o sigui que cap problema, ens vam treure els pantalos i vam començar “ oleee oleee” alla mateix ( era el mes de decembre i feia rasca o sigui que teniem una manta alla x taparnos el cul ) no havia passat ni un quart d´hora i de cop i volta la porta del carrer es va obrir i la veu del seu pare va sonar per tot el pis: Holaaa!!! Ja soc aquí!!! OSTRAS TU!!!! Vaig fotre un brinco i noooo, no ens donava temps a fer res, total que en tres segons com a temps de reacció, desd q el meu sogre entrava per la porta fins que recorria un petit pasadis i entrava al menjador, nomes ens va donar temps a agafar els pantalons ficarlos sota el sofa i taparnos amb la manta alla aseguts, no m´ho podia creure, estava alla sense roba de cintura cap abaix i el meu sogre va seure al sofa al costat nostre dien: Que passa nois? Quina peli es? NOOOOOOO!!!! Em volia morir!!! El Bello no deixava de suar de la tensió… al meu cap nomes voltava una opcio…”en qualsevol momento es descobreix tot el pastis i el meu sogre em veu la patatona” ….no sabeu quin mal rato noies, no sabeu quina sensació ambla tela del sofa tocanme el cul, notava la cuixa del Bello nua al meu costat...volia desapereixer!!! Passada una llarga estona, l´home va dir: - vaig al super! I tot va quedar un un susto, en un susto que ens va marcar fins a tal punt que mai mes van deixar volar la nostra fogositat a casa seva si no era a l´habitació i tancats!!! Amb els anys vam explicar la historia al meu sogre ( el Bello i el seu pare sempre han viscut els dos solets i tenen molta confi) i bueno imagineu la seva cara, primer cara de flipat i despres es tronxava…sempre ens diu: mira que si arribo a tirar de la manta!!!! Jajajajaj

Vinga vaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! son coses q passen eh!!!! qui no ha tingut un susto en plan: OSTRAS QUE NOS PILLAN!!!! jijiij
Apa Bestioletes animeu-vos i expliqueu lo que us vingui de gust!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Amb panxu : Petitanuria, Kith20, Stela, Copina, Xity, Melicanyella, Ximhy, Magar, Lalama, Jpd, Laurita, Lula, Peixicu, Perla, Laia, Bertian
Cercadores: Sergem, Bellamar, Petita, Marga, Dolceta, Mym, Pruneta, Atuchi, Irem
Atuchi
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

EntradaAutor: Atuchi » dt. abr. 01, 2014 7:59 am

ohh quin tema mes maco per estrenar-me en els posts de búsqueda oficial!! em presento:

Nom d'usuària: Atuchi
Edat dels dos: jo 30 i ell 34 els dos cumples recents recents
Cicle de cerca i durada del cicles: cicle de cerca ben fet el quart, ja que portem des de setembre però amb parons per diversos motius (enfermetat sobretot)
Nº Fills: encara cap, aquest será el primer!
Data NW (importantíssim!): ufff soc molt irregular, crec que 18/04
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'agrada molt llegir, anar a la muntanya, i les terapies alternatives, tot i que no té res a veure amb lo que treballo però m'agradaria anar aprenent poc a poc
Trucs: jo prenc ovusitol (aquesta es la primera caixa, portaré uns 15 sobres aprox), oli d'onagra en capsules i acfol. ell pren un producte d'herbolari que es diu Strong Start que porta vitamines i antioxidants. no volem prendre res mes perque tenim tendencia tots dos a l'ansietat i no volem maca per exemple que em sembla que potser seria una mica exitant. ell pren això perque està operat fa anys d'un varicocele i l'ultim semino estava una mica fluix
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
BellaMar

EntradaAutor: BellaMar » dt. abr. 01, 2014 8:30 am

Benvinguda Atuchi!!!! Veuras que be ens ho passem x aqui!!!
has decidit incorporarte en un moment molt clau, el mes passat van haver molt poquetes panxus, o sigui que si o si aquest mes es el BO!!!
Molta sort per l´Abril!!!!
Espi
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. jul. 24, 2013 10:18 am

EntradaAutor: Espi » dt. abr. 01, 2014 8:52 am

Hola!!!!
Nenes què boniiic el post!!!!!!! Quina salsa hi heu posat!!! Estic d´acord amb tooot!!!!! aquest mes ens hem d´aplicar com mai!!!!!! per alguna cosa tenim la primavera i els seus efectes a les nostres mans!!!! Som- hi Bestioletes Sexys!!!! :miko:
Enhorabona Jefas!!!! Passareu a la historia per ser les jefas més sexys i salvatges del SP!!!!

Em presento:
Espi ( 37) i Espinet (41)
Cicle de cerca: 8è cicle de cerca a partir del segon avort . Si ho compto des d´el principi de tot , abans dels dos avorts que he tingui al 2013, fa que busco des de principis del 2012. Estic impacient!!!!! >.-<: >.-<:
Durada del cicles: 28 dies.
Nº Fills: Seria el nostre primer petitó!!
Data NW: 12 d´Abril!
El meu home pren Aquilea Fèrtil per millorar l´esperma i jo Ovusitol .
Espi
Entrades: 240
Membre des de: dc. jul. 24, 2013 10:18 am

EntradaAutor: Espi » dt. abr. 01, 2014 8:55 am

Bellamar: jajajajajaj... M´he trencat de riure llegin-te!!!! Què booo!!!! Jo m´hagués moort!!!!
Prometo fer molta memoria i explicar-vos alguna de les histories que m´han tocat viure!!!
Vaig a esmorzar!!
Bon dimarts guapes!!!
sandretaa
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

EntradaAutor: sandretaa » dt. abr. 01, 2014 8:56 am

Bones cercadores d'abril!!!
Jo 30(camí dels 31) ell 37...
Es el 6é o 7 mes de recerca no recordo ni vull recordar aixi m'engoixo menys... Fa 4 mesos que prenc Omifin... Tmb prenia ovusitol pero ara he canviat a acid folic generic...
També quieta i a dormir...
Tinc un fill de 3 anys i 4 mesos que també es va fer de pregar...
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
sandretaa

EntradaAutor: sandretaa » dt. abr. 01, 2014 9:00 am

Mmmm anécdotes... Amb el meu home no tinc de divertides... Pero anteriorment a ell si que ens van enxampar si.... Quina vergonya!!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
sandretaa

EntradaAutor: sandretaa » dt. abr. 01, 2014 9:26 am

Tinc un dubte... Amb el nen ens va millor fer deures al mati (quan el deixem al cole)... Quanta estona hauria d'estar quieta sense aixrcarme??
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Aidín
Entrades: 319
Membre des de: dg. des. 08, 2013 9:36 pm

EntradaAutor: Aidín » dt. abr. 01, 2014 10:25 am

BON DIA NOIES!!!
me n'alegro mooolt que us hagi agradat el post, ara està en les mans de tooootes donar-li vida per escrit i dins nostre
Benvingudes a tootes, aniré acualitzant les dades a estonetes!

BellaMar compi de mi corason!!! Quina mala passada, uffff quin sofocón!!! Jo encara no faré els deures que he de pensar quina bestiesa us explico, però una semblant em va passar al mig del bosc jijijijijiji ;-)))

Som-hi aneu-vos animant que a l'ABRIL PANXUS MIL
Aidín
denali
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 9:24 am

EntradaAutor: denali » dt. abr. 01, 2014 11:16 am

hola companyes... jjj primavera que la sang altera siiiiiii!!! molt bé molt bé, del picardies a les bestioles sexys jjj pobres noiets q tremolin!!

jo tb estic en modo soso al curro.

d moment no ha aparegut la W... :o

porto dos dies tacant a estones una mica de res, com un fil, marronet (jo crec que mai taco abans de la W però vé a saber...), aquest matí al llevar-me tb he tacat un fil. la temperatura continua por las nubes del gràfic. Ja des de divendres se m'apaguen les piles a les deu de la nit, literal. caic fulminada del cansament i el mal de cap. ahir em vaig enxufar dos gelocatils i tot. o és dels nervis o q el canvi d'hora m'ha afectat un munt noies. no tinc més símptomes a part de dolorets a estones als ovaris. maleïda W qe vingui ja si ha de venir!!!!!!!! grrrrr.... us aniré explicant guapis.

mentres pensaré alguna bestiesa divertida per explicar-vos ...

petons a totes!!!
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dt. abr. 01, 2014 11:26 am

ooooh!!! quin post més xulo us ha quedat!!!! molt bé superjefas!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

noies, abril serà un sexy mes!!!! va, vinga, a veure si podeu cantar moltes sexy panxes!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

SORT A TOTES!!! Se abre el juego! :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Say
Entrades: 123
Membre des de: dl. feb. 06, 2012 10:00 am

EntradaAutor: Say » dt. abr. 01, 2014 11:56 am

Hola xicotetes!

Fa temps que estic desconectada del SP. De fet no sé en quina fase estava l'última vegada que vaig escriure i tampoc ho buscaré ja que he decidit mirar endavant. Tenia dubtes si tornar-me a endinsar en el SP i m'ha fet decidir que les dues vegades que ho he fet he aconseguit panxu, i a la primera! (no m'agrada aquesta expressió; no us fa repelús quan algú us ho diu, a mi sí). Malauradament no han anat bé i ara fa tres cicles que ens hi hem tornat a posar, sense sort. Serà que el proper triga, però ve per quedar-se, no? Segur que sí.

Nom d'usuària: Say
Edat dels dos: 28 i 29
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle (29 dies)
Nº Fills: Serà el nostre primer fill/a després de dos embarassos que es van perdre molt aviat.
Data NW (importantíssim!) 29 d'abril
Freqüència: SM concentrant-nos a la SW ;-)
Imatge
BellaMar

EntradaAutor: BellaMar » dt. abr. 01, 2014 1:22 pm

Bestioleteeeeeeeeeees!!!!!!

com m´agrada aixo...veig us mola el tema del post, veig que us animeu a passar el mes d´abril amb nosaltres...que mes puc demanar??? Pues siiiiii....demano UN MONTON D PANXUS per cantar!!!!!
L´Aidin i jo volem quedarnos sense veu!!!

Say maca, aquest sera un mes perfecte!!! Aixo que dius de mirar endabant es genial!! Aquesta es una actitud positiva. :ok: Benvinguda!!!!!

Raquel79, que be que tágradi el post per l´abril...començem amb les piles a tope :p-) :p-)

Denali, secs com uns espetecs els deixarem, si si...que tremolin!!! Coneixeran les noies sexys que tenen!!! Yeeeeeeaaaahhhhh.....
Aquest tacat que tens es com a minis molt suspitos no? normalment diues que aixo no et pasa!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ....aiiiiix...esperem una mica mes!!!! Tens pensament de fer TE quan??

Aidin jefasssssssssa!!!! Estic desitjan escoltar la teva historia al bosc!!! uh uh uh >.-<: >.-<: nena, tenim una "manada" de bestioletes sexys que no podia ser millor ehhh!!! Visca les bestioleteeeeeees!!!

sandreta no en tinc ni idea de quan de temps seria lo correcte a quedarse estirada...potser 15 o 20 min?? a veure si alguna Bestioleta ens ajuda amb aixo.

Espi guapissima,genial tenirte aqui i poder gaudir de la teva companyia ( esperem que sigui el final de la nostra cerca, si de cas quedem en un altre post...jijiji) mira entre preparar el post amb la Aidin, aixo de que els dies s´allarguen...tinc un subidon bestiaaaaaal...unes bones vibracions...oiiiix oooiiiixxx....que tinc la sensació que cantarem de lo lindo!

M. ego: estic possitiva, contenta, feliç...porto uns dies ( que encara que no estem passan a casa el millor moment economic i laboral ) sembla que tot m´importa un rabano! M´he pres en serio el aixo de gaudir d´aquest mes i d´aquest moment de la meva vida. Noies aqui teniu una cercadora/bestioleta que esta passan uns diues onfire!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
la setmana vinen quan arribi la data NW pot ser ja no estare tant motivada, pero bueno, de moment, que me quieten lo bailao!!!

Petonarrooooooooooo!!!!
Say
Entrades: 123
Membre des de: dl. feb. 06, 2012 10:00 am

EntradaAutor: Say » dt. abr. 01, 2014 1:49 pm

Gràcies jefa! pensa en posar-me al llistat de la primera entrada, eeehh
Muakis
Imatge
Atuchi
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

EntradaAutor: Atuchi » dt. abr. 01, 2014 1:55 pm

bellamar que bo, ho he llegit a la feina (ho confeso) i no podia evitar sonriure com a poc quina gràcia. em sembla que moltes tenim d'aquestes enganxades...
a nosaltres quan encara no viviem junts, portavem poquet, ens va pasar una cosa semblant. estavem a casa seva i els seus pares no hi eren (tipic momento d'aprofita aprofita jajaja i ens posem al tema i l'atucho va posar la clau per dintre de casa. els pares van arribar molt abans de lo previst i en vista que no podien obrir vinga a picar a la porta i nosaltres res a lo nostre que no escoltavem res tancats a la seva habitació jajaja. de sobte em paro i dic em sembla que estic escoltant la porta, merda! em vesteixo com puc i clar ell no podia anar a la porta amb la tenda de campanya allà posada ja m'enteneu...jajaja em va fer anar a mi a obrir. ja em veieu tota despentinada, em diu la sogra que estaveu fent la migdiada? i jo si si...fent que badajava i ells ah ja deiem perque portem aquí una estona picant a la porta i no obriu...em volia morir. jo crec que no va colar però tampoc van voler dir res, suposo que s'ho van imaginar...jajaja
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dt. abr. 01, 2014 2:44 pm

Si em feu lloc m'apunto:

Ir26
Jo 26 ell 30
1er cicle de cerca (estava apuntada al març però em van haver de treure el queixal i ho vam deixar estar pel tema anestesia). Durada de 28-29 dies.
Serà el nostre primer fill
Ha de no vindre el dia 24 d'abril
En principi volem fer margarita però no sé si ho aconseguirem!
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
nutella
Membre des de: dv. març 01, 2013 11:27 am

EntradaAutor: nutella » dt. abr. 01, 2014 3:31 pm

Bellamar i Aidín quina curradaaaaa!!!
Us ha quedat genial!!! M'encanta ser bestioleta sexy jajajajajaja!
Jo m'apunto també...pujo al carro tot i que crec que vaig directa al maig...ja us ho confirmaré, però tinc mal d'ovaris i algo semblant a tacadet rosa :(

Nutella
Edat dels dos: jo 35 i en nutello 37
Aquest és el quart cicle de cerca...tenim un peque

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::