Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
Ai... ho sento, espero que no s'ofengui ningú, però a mi el nom de Nussa em sona al Jar-Jar Binks 

- Socatchick
- :: papallona

- Entrades: 115
- Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am
Jajajja que bona Danu!!
Ningú ha posat el nom de Claror? no en coneixo ningú pero la personatge protagonista del llibre Porta Falsa es deia així i em va agradar molt pq ja no es el tipic Clara, llastima que al meu sr Esposo no li agrade. Estem entre Laia i Arlet...
Marina_SF ha escrit:Ningú ha posat el nom de Claror? no en coneixo ningú pero la personatge protagonista del llibre Porta Falsa es deia així i em va agradar molt pq ja no es el tipic Clara, llastima que al meu sr Esposo no li agrade. Estem entre Laia i Arlet...
Jo en conec una de Claror!
- silvieta85
- :: puça

- Entrades: 17
- Membre des de: dl. des. 30, 2013 8:31 pm
Tinc uns amics vascos que li posen al seu fill Eki, que crec que significa sol, o llum del sol...
Recentment, uns familiars han posat a la seva filla Rita, crec que també és poc comú ara mateix.
Nosaltres el de nena el tenim clar, ens agrada Laia (que és ben comú jeje) i de nen encara no ens hem decidit.
Recentment, uns familiars han posat a la seva filla Rita, crec que també és poc comú ara mateix.
Nosaltres el de nena el tenim clar, ens agrada Laia (que és ben comú jeje) i de nen encara no ens hem decidit.
Molt maco!
Hola a tothom!
Què us assembla Conrad? És un nom amb força que no es posa gaire i ara és més conegut per l'il.lustrador Conrad Roset, si no el coneixeu, busqueu-lo fa coses molt boniques!
Què us assembla Conrad? És un nom amb força que no es posa gaire i ara és més conegut per l'il.lustrador Conrad Roset, si no el coneixeu, busqueu-lo fa coses molt boniques!
La nostra primera filla es diu Arlet, fa dos anys no era tan comú com ara, però vaja.... Molta gent no el coneix pas!
La nostra segona filla es dirà Alexandra, nom comú, però poc posat.
La nostra segona filla es dirà Alexandra, nom comú, però poc posat.
Un nom que m'agrada és Gerald (amb "l"), perquè em sona a un dels meus "herois" de petita, el Gerald Durrell (naturalista, escriptor... sí, jo era una nena molt rara jajaja
)
)- MarczingerZ
- :: papallona

- Entrades: 113
- Membre des de: ds. ago. 17, 2013 5:42 pm
Hola!
Doncs per a noms extranys dues dones que treballen a la meva empresa... Rus i Pui. Ambdós van precedits de Maria del... No els havia sentit en ma vida!!
Doncs per a noms extranys dues dones que treballen a la meva empresa... Rus i Pui. Ambdós van precedits de Maria del... No els havia sentit en ma vida!!
Tot per tu, petita!!
Jo ja sé que avui dia ja no és gaire estrany, però m'agrada molt Lia per nena. Això sí, se'n dia la nena d'una coneguda del poble i no el posaria perquè a un lloc tan petit, ja té nassos repetir aquests noms menys habituals. De nen tinc una llista mooooooolt llarga, però cap d'original.
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Hola!
Jo us voldria explicar una anècdota que vol ser a la vegada un consell a l'hora de triar el nom. Resulta ser que ma cunyats, pel segon nen que han de tenir ara al juliol, els hi feia gràcia el nom de Sergi. Un dia, ma cunyada estava amb ma sogra que parlava d'algú que se'n diu, de Sergi, i ma sogra, tan tranquil·la, anava dient que si el Segi cap aquí, que si el Segi cap allà; sí, ho heu llegit bé, sense la r al mig. I ma cunyada em va dir que va descartar immediatament el nom de Sergi, perquè el no volia que es digués Segi, jejejeje. Per sort, el fill gran que té 4 anys va donar una opció senzilleta i que sembla que ma sogra podrà pronunciar bé: Pol. Esperem que l'aprengui...
Així doncs, "moraleja": Dissimuladament feu dir el nom que voleu posar al vostre entorn, per evitar disgustos més que res, jejej.
Una abraçada,
Anna Maria
Jo us voldria explicar una anècdota que vol ser a la vegada un consell a l'hora de triar el nom. Resulta ser que ma cunyats, pel segon nen que han de tenir ara al juliol, els hi feia gràcia el nom de Sergi. Un dia, ma cunyada estava amb ma sogra que parlava d'algú que se'n diu, de Sergi, i ma sogra, tan tranquil·la, anava dient que si el Segi cap aquí, que si el Segi cap allà; sí, ho heu llegit bé, sense la r al mig. I ma cunyada em va dir que va descartar immediatament el nom de Sergi, perquè el no volia que es digués Segi, jejejeje. Per sort, el fill gran que té 4 anys va donar una opció senzilleta i que sembla que ma sogra podrà pronunciar bé: Pol. Esperem que l'aprengui...
Així doncs, "moraleja": Dissimuladament feu dir el nom que voleu posar al vostre entorn, per evitar disgustos més que res, jejej.
Una abraçada,
Anna Maria
Anna Maria, jo també ho vaig pensar això de la pronúncia: a mi entre d'altres noms m'agradava Lluc, però ma sogra és castellanoparlant i no pronúncia bé la "ll", així que descartat! Vam pensar que Pau seria fàcil, doncs tampoc: la senyora ho pronuncia com si fos "Paü", amb un hiat i la tònica a la u, i cada cop que ho sento m'estresso! En fi, paciència...
hola noies a mmi com a nom no molt sentit m'agrada Gal.la........i de nen m'encanta Lluch el que passa que tambe tinc el problema de sogra sevillana...jajajajajaj aleshores deixa de tenir gracia el nom

Bé, jo potser no pararia tant l'atenció en com el pronunciaran els sogres o altra gent perquè al cap i a la fi el nom ha d'agradar als pares.
El meu fill es diu Robert i la besàvia, que ara ja no hi és pobreta, li pronunciava com en anglès!!
Deia que li sonava a nom d'artista! hahaha, Robert Mitchum.
Una altra besnéta es diu Ítaca i li va costar horrors. No només a ella. Molta gent li diu Itaca (amb accent a la segona síl·laba, tal com ho canta en Llach).
Jo sí que vaig pensar en la meu família estrangera (alemanya i anglesa) però més que res, que no fós un nom súuuper difícil. Així que són noms coneguts i tant m'és si els pronuncien a la seva manera. Jo em dic Sandra i s'escriu igual en alemany que en anglès però els meus oncles evidentment em cridaven amb l'accent de la seva llengua.
Crec que l'important és que us agradi a vosaltres.
Ah, nou nom que no havia sentit mai.
És un nom de nen: CELS.
Es veu que en castellà és Celso.
i he trobat això a la wikipedia:
Cels (grec: Κέλσος [Kelsos]) fou un filòsof grec que va viure en el segle II i va escriure una sèrie de textos contra el cristianisme als que s'oposà Orígenes. La seva obra més coneguda, el Discurs Veritable (Λόγος 'ΛληΘής), fou criticada per aquest en la seva obra Contra Cels, escrita entre 70 i 80 anys més tard i gràcies a la qual es conserva part de l'obra de Cels.
El meu fill es diu Robert i la besàvia, que ara ja no hi és pobreta, li pronunciava com en anglès!!
Deia que li sonava a nom d'artista! hahaha, Robert Mitchum.Una altra besnéta es diu Ítaca i li va costar horrors. No només a ella. Molta gent li diu Itaca (amb accent a la segona síl·laba, tal com ho canta en Llach).
Jo sí que vaig pensar en la meu família estrangera (alemanya i anglesa) però més que res, que no fós un nom súuuper difícil. Així que són noms coneguts i tant m'és si els pronuncien a la seva manera. Jo em dic Sandra i s'escriu igual en alemany que en anglès però els meus oncles evidentment em cridaven amb l'accent de la seva llengua.
Crec que l'important és que us agradi a vosaltres.
Ah, nou nom que no havia sentit mai.
És un nom de nen: CELS.
Es veu que en castellà és Celso.
i he trobat això a la wikipedia:
Cels (grec: Κέλσος [Kelsos]) fou un filòsof grec que va viure en el segle II i va escriure una sèrie de textos contra el cristianisme als que s'oposà Orígenes. La seva obra més coneguda, el Discurs Veritable (Λόγος 'ΛληΘής), fou criticada per aquest en la seva obra Contra Cels, escrita entre 70 i 80 anys més tard i gràcies a la qual es conserva part de l'obra de Cels.
Ah, jo conec al Cels Piñol, el dibuixant d'un còmic bastant famòs (Fanhunter)...
No havia sentit mai el nom de Cels, però si que coneixia un nen que es diu Cel.
Un altre nom poc comú, que tampoc havia sentit mai, Llibert. La coneguda d'una coneguda està esperant un nen que se'n dirà.
Un altre nom poc comú, que tampoc havia sentit mai, Llibert. La coneguda d'una coneguda està esperant un nen que se'n dirà.
l'altre dia van coneixer una nena que es deia Garbet. No se si va amb b o v, però es veu que es una vall del Pallars, i tinc una amiga que li ha posat Adur a un nen. Diu que es un nom vasc.
Ikebana, quin nom més bonic Garbet! Molt original, no l'havia sentit mai!
Garbet tb s en diu una platja de l ALt Empordà!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |