Emeibaby mochila ergonomica
Emeibaby mochila ergonomica
Hola,
Algu te aquesta mochilla?nava a comprar una manduca pero veig que aquesta es mes adequada per recen nascuts.
Algu te aquesta mochilla?nava a comprar una manduca pero veig que aquesta es mes adequada per recen nascuts.
Re: Emeibaby mochila ergonomica
No laconec, però per recent nascuts tens la Boba 4G que es ideal, molt còmode de cordar i ajustar, i fins i tot cal per a nens grans!!!
Hola!! Jo tinc aquesta mochilla i n'estic encantada, es pot utilizar a partir de 0 mesos sense necessitat d'adaptadors, i es va adaptant a mesura que el baby va creixent. Té el suport d'un foular, però es posa com una motxilla, és totalment ergonómica i molt cómoda tant pel nen com per qui el porta. El meu fill hi va encantat. Jo la recomano, això si, es una mica cara i si no la penses utilitzar molt potser trobes una altra opció més econòmica.
I on lhas comprat. Per internet nomes he vist dos llocs i en els dos esta agotada..
Doncs jo la vaig comprar per internet. Has mirat a una pagina q es diu "mamidela"?
Si, es una de les que he mirat i esta agotada. Anire mirant.
Gracies!!!
Gracies!!!
Doncs jo l'he tingut a les mans i no està malamant. Però li trobo 2 inconvenients importants respcte a altres motxilles com la Boba o la Manduca: Es pot fe servir durant menys temps i et surt tant o més cara que les altres dues i que si mires pel carrer hi ha molta gent que no col·loca a la criatura bé (es pot dir que no és problema directe de la motxilla, però si es difícil d'ajustar ja "perd la gràcia").
Reme discrepo en que no nomes la emeibaby, totes s'han d'ajustar bè. Jo he vist nadons en manducas casi en posició vertical(sense cobertura a l'esquena en forma de C i cames rectes penjant com en una babyjörn, perque la mare portava el cinturó super abaix,rotllo cartuchera abaix la cader,aleshores de portar el cinturo a la cintura i fer un bon seient pel nen....
nosaltres tenim l'Emeibaby i ens va superbé, és mooolt funcional i pràctica. La varem comprar a Kangura, al barri de Gràcia de Barcelona.
La meva filla ara farà quatre mesets i la utilitzem desdel principi. Molt recomenable!
La meva filla ara farà quatre mesets i la utilitzem desdel principi. Molt recomenable!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |