MI EXPERIENCIA

Experiències i pors del moment més desitjat.

sirfit
:: pantera
Entrades: 810
Membre des de: dg. des. 18, 2005 4:02 pm

MI EXPERIENCIA

EntradaAutor: sirfit » dt. des. 20, 2005 9:37 am

HOLA A TODAS, NO QUIERO ASUSTAR A NADIE PERO MI PARTO LA VERDAD NO FUE NINGUNA FIESTA Y NO POR MI, CREO QUE FUE POR LA CLINICA.
MI EMBARAZO FUE GENIAL, NI NAUSEAS, NI VOMITOS, UN POQUITO DE CEATICA, ME ENGORDE 14 KILOS Y AL MES DE PARIR YA PESABA IGUAL, AHORA PESO 5 K. MENOS QUE ANTES DEL EMBARAZO. LE DI PECHO 7 MESES. BUENO OS EXPLICO UN POCO MI EXPERIENCIA. (+:-)
ERA SABADO POR LA NOCHE, SALIMOS A CENAR COMO CUALQUIER OTRO DIA, ME FALTABAN 4 DIAS PARA SALIR DE CUENTAS, ME ACOSTE A LAS 4H. Y A LAS 6 EN PUNTITO NOTE FLASSHHH! HE ROTO AGUAS.
QUE NERVIOS!!!!!! VOY A CONOCER A MI NIÑITO!!!! : bb :
CORRIENDO A LA CLINICA DEXEUS DE BARCELONA. Y AHI EMPEZO LO BUENO. LLEGUE CASI SIN DOLORES, ME PUSIERON LAS CORREAS Y ME TOCO EL CAMBIO DE TURNO DE ENFERMERAS, MEDICOS Y COMADRONAS O SEA QUE ME METIO MANO DOS TURNOS!
BUENO LLEGO LA HORA DE EMPUJAR Y MI NIÑITO SE NEGABA A SALIR, YO EMPUJABA Y EL TIO SE IBA PARA ARRIBA, ASI QUE DESPUES DE UNOS CUANTOS INTENTOS DECIDIERON METERME LOS FORCEPS Y ASI CONSIGUIERON CONVERCERLO PARA SALIR, QUE REMEDIO LE QUEDABA POBRECITO...
LA EXPERIENCIA AUNQUE FUE UN POCO DESASTROSO POR MAS COSAS QUE NO CUENTO, FUE GENIAL, SE ME PASARON TODAS LAS PENAS Y NERVIOS CUANDO LE VI. INCREIBLE. NO SE PUEDE EXPLICAR EL MOMENTO DE VER A TU HIJO DESPUES DE 9 MESES DE ESPERA.
ES POR LO QUE ESTOY MAS ORGULLOSA DE SER MUJER. ES LO MEJOR QUE TE PUEDE PASAR EN LA VIDA.
CADA VEZ QUE PIENSO EN EL PARTO Y EN LA PRIMERA VEZ QUE LE VI...
QUIERO DOS MAS, BUENO NO SE, MINIMO UNO MAS.
ANIMAROS TODAS, ES LO MEJOR DE LO MEJOR.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 20, 2005 10:08 am

buf, que experiencia! la verdad es que cuando te cuentan cómo fueron los partos, se te pone la carne de gallina.
y lo más bonito que, por muy doloroso y largo que fuese, todas te dicen que se te pasa cuando ves a tu hijo.

te pusieron la epidural, sirfit?
sirfit

EntradaAutor: sirfit » dt. des. 20, 2005 10:41 am

SIIIII!
DILATE MUY RAPIDO Y TODO FUE MUY BIEN, YO ESTABA PREPARADA EL PROBLEMA FUE QUE EL NO QUERIA SALIR.
LOS DOLORES ANTES DE LA EPIDURAL SON SOPORTABLES AL MENOS PARA MI, ES COMO UN DOLOR DE REGLA PERO MUCHA MAS FUERTE, PERO LAS GANAS QUE TIENES DE QUE SALGA HACEN QUE LOS DOLORES SEAN MAS SOPORTABLES.
Laia
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dt. des. 20, 2005 4:00 pm

Hola Sirfit!!!
vaya ánimos!!!!espero que el parto no te hayan dado ganas de dejar a tu Sanuel hijo único,eh??
bueno, hay de todo, eso ya se sabe y no son ni las clínicas ni los médicos pk ellos hacen todo lo posible para que una delate y salga todo lo mejor posible,no??
mis hermanos tb nacieron en la Dexeus y todo fue genial!!

pues yo ya estoy de 7 meses!!!(el dia de St Esteve) y espero que todo vaya genial pk a ratos me entra un canguelis......a ver, yo con mi gimnasia preparto, respiraciones cuando ya me vienen las contracciones estas flojitas de "entreno"...y nada, a ver si es una horita corta como dicen y ya os contaré mi experiencia!!!

seguro que después los dolores se olvidan,no??y el dolor de los puntos?te pusieron muchos?aiiiiii!!!!!!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
sirfit

EntradaAutor: sirfit » dc. des. 21, 2005 9:18 am

ME PUSIERON 3 PUNTOS PERO ESO ES POR FUERA, POR DENTRO TAMBIEN TE COSEN Y A MI CON LOS FORCEPS PUES UN POCO MAL, TE SIGO ANIMANDO, ESTUVE 1 MES SIN PODER SENTARME PERO BUENO, MI HERMANA ACABA DE SER MAMA Y ESTA ESTUPENDISIMA, EN LA CLINICA YA SE SENTABA Y ESTA GENIAL.
ES LO NORMAL, NO LO MIO, QUE ADEMAS ME QUEDE CON LA TENSION POR LOS SUELOS Y ESTABA MUY FLOJUCHA.
gemma
Site Admin
Entrades: 341
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn
Contacta:

EntradaAutor: gemma » dg. gen. 08, 2006 11:10 pm

Ostras Sirfit los partos con forceps son durillos y tienden a desgarrar un poco la vagina.. que pesadilla!! Para dar + información a las primerizas y futuras mamas...los cortes suelen hacerlos cuando no sale bien el bb (si no se dilatan los labios correctamente) hay mamas que preparan con cremas la elasticidad de la zona.. pero si los médicos ven que no es posible que salga bien, (normalmente suele ser en los primeros partos) practican un pequeño corte para no rasgarse... yo lo sufrí solo en el primer parto, en los siguientes no fue necesaria la episiotomia...creo recordar que se llema así. Otra anecdota que os comento es que yo nací con forceps pues presentaba el culete... y hace 35 años un médico se encaprichó que tenia que nacer como un bb normal..claro está que actualmente antes de hacer sufrir tanto a una madre se practica la cesárea... Así que entiendo lo que pasaste Sirfit.. y espero que no se lo tengas en cuenta a tu bb, recuerda el final feliz y siempre vale la pena ...esa carita con los ojos abiertos te mira ..que tierno..Y cuando le hables del parto dile que fue durillo pero no le culpabilices, ok? Lo digo por mi madre que siempre me ha recordado su mala experiencia..dos meses o más sin poder sertarse...y con un flotador aliviaba el dolor....Ufff!!! Hasta la próxima!!! Laia estoy segura que todo te irá bien,no te preocupes ..que aquí se explican muchas cosas, no?
Sibil·la
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dc. gen. 18, 2006 10:24 am

Hola, això està molt bé! M'ho han fet arribar avui.
Què tal si ho proposem als nostres homes? :-))

A. GELTY, La diosa. Madre de la naturaleza viviente, Madrid, 1996, p. 68.

“El acto de parir, ya se trate de un hijo, una idea o una obra de arte, va siempre acompañado de dolor. Los indios huicholes piensan que la pareja de la mujer debe compartir el dolor y el placer de dar a luz: por eso, mientras ella está de parto, el marido se sienta en las vigas situadas sobre su cabeza con una cuerda atada a los testículos. Cada vez que tiene una contracción, la parturienta tira de la cuerda. Al final, el marido siente tanta alegría por el nacimiento del niño como la mujer ¡O incluso más! Esta costumbre de compartir los dolores del parto, en la que el hombre mantiene una actitud simpática de empollamiento ante la llegada del hijo, está extendida entre muchos nativos. (Pintura sobre madera huichol, contemporánea, California, Estados Unidos.)”
xiara
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dc. gen. 18, 2006 10:50 am

>.-<: >.-<:

:-)ok:

Segur que no suportarien ni la meitat del dolor que em de passar nosaltres ... !!!
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dc. gen. 18, 2006 3:18 pm

:-( :-( :-(

ÒNDIA QUIN MAL!!! I si el deixéssim lesionats per una nova busqueda de bb???
Laia
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dc. gen. 18, 2006 3:50 pm

jo crec que no ho suportarien......són uns cagats!!!! :-/
però si el meu encara s'està repensant si entrar al paritori o no de lo assustat que està de veure la sang (si és que veu algo!!!)
ja li he dit, com no entris li posos els meus cognoms!!! >.-<:
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
sariketas
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. oct. 03, 2005 9:23 am
Ubicació: El Maresme

El part

EntradaAutor: sariketas » dj. gen. 19, 2006 9:07 am

Amb el Jordi vem estar tot l'embaràs discutint sobre si entrava o no al part, ell quan veu sang, cau literalment al terra, i li semblava que no ho podria aguantar, jo, volia que entrés.
Finalment va decidir entrar i no canviaria res de la seva actitut en aqueslls moments, va ser increïble, em va ajudar tant! No ho hagués pogut fer millor! La tendresa i amor que va tenir en tot moment va fer que fins i tot en aquells moments tinguéssim mostres constants d'amor.
valla rotllo us estic clavant!
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dj. gen. 19, 2006 8:18 pm

La veritat ès que el moment ès tant emocionant i tant fort que ni te'n adones de si hi ha sang o no.. en l'únic que penses ès en la mare i en la nova vida que està a punt de sortir.. i quan surt.. bufff... és un subidooooonnnn!!!

.- ho diu un que ha estat en dos parts :-)ok:

si alguna em vol convidar al seu part jo m'hi apunto, je,je.. us deixo el meu mòvil i hem truqueu quan estigueu a punt :o-o:
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dl. feb. 20, 2006 5:42 pm

Al post de Part Natural, la tutuaia ha explicat la seva experiència.que bé!
és ben bé que cada dona és un món.
Això fa que no tingui por al part (bé, no més de la normal, jeje) perquè com que no sé com m'anirà a mi, doncs no en trec res de preocupar-me, no?

ahir la meva sogre m'explicava que quan va tenir el meu home (fa 30 anys) va anar molt feliua cap al part
diu que a ella no li van explicar res de res de res de res durant l'embaràs i que la única informació que tenia era de la seva cunyada, que havia tingut dos fills però amb uns parts super fàcils. La cunyada li deia que era com fer un pet ben gros!
Doncs ella va anar ben tranquil·la cap a l'hospital, i a sobre va preguntar que si allà duraria gaire. Va tenir sort i no va patir massa, va anar molt bé.
Mira, ella va anar sense tenir por, però clar sense ni papa del que es trobaria, que també... tela!

:--/)
Lod
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dt. feb. 21, 2006 8:20 am

:--/)

Deunidó la teva sogre eh? però bé, és ben normal.. abans era diferent, és ara que ens informem de tot i busquem sota les pedres tota la informació possible!
Però m'estimo més estar informada i saber que m'espera no? així vaig conscienciada!!
xiara

EntradaAutor: xiara » dt. feb. 21, 2006 10:57 am

Doncs si !!!

:ok:
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dt. feb. 21, 2006 3:03 pm

per cert, xiara, ja has explicat lo del parent de ta mare? ?-) :-:)
xiara

EntradaAutor: xiara » dt. feb. 21, 2006 4:20 pm

El què?
?-)
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dc. feb. 22, 2006 11:34 am

aquells que van parir en una casa en condicions xungues :-:)
sariketas
Entrades: 231
Membre des de: dl. oct. 03, 2005 9:23 am
Ubicació: El Maresme

Mi experiencia

EntradaAutor: sariketas » dc. feb. 22, 2006 12:35 pm

Sibil.la:
Acabo d'entrar ara que tinc una mica de temps i encara estic rient amb lo de la teva sogre, QUE UN PART ÉS COM UN PER GROS!! No puc parar de riure, però mira lo feliç que hi debia anar ella al part!
xiara

EntradaAutor: xiara » dc. feb. 22, 2006 2:07 pm

Sandra, em sembla que ja he explicat tot el que sabia...
Nomès que fa cosa d'una setmana va venir el pare a comprar i em va acabar de comentar un parell de coses més, com:
- Tothom els havia explicat què fer amb l'embaras, com portar-lo millor... però el que més els costa és la vida de desprès del part. Ningú els hi havia dit que el difícil venia ara !!!!
- Tb em va comentar que la mare va trencar aigües a les 8 del matí i fins les 9 del vespre no va parir. Aixó si, ell diu que el part propiament dit va durar nomès 3 hores. Segur que a la mare li debien semblar 3 llargues hores !!!
I que el moment en què va nèixer el nen, tot va anar molt ràpid. Sort que hi havia la llevadora allà pq el nen diu que va sortir de cop, si no l'arriba a agafar al vol, els hi cau al terra !!!!

I... ja no sé res més .... :-:)

Ah! Ahir, una altra cosina de la meva mare va parir la seva primera filla; Aquesta ja és més normal hi l'ha tingut en un hospital, eh !!!
Es dirà Paula !!!!

:ok:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::