Escoles d'El Prat de Llobregat
Escoles d'El Prat de Llobregat
Hola!!! Sóc nova al fòrum!!! No hi ha cap mare d El Prat??? Per compartir el temps d'espera... que és angoixant!!!
Re: Escoles d'El Prat de Llobregat
Hola, holaaa!!!! no hi ha cap mama del Prat??? snif, snif!
Jo no sóc del Prat, però he estat treballant a dues escoles, no sé si et serveix de massa.
Ah sí??!!! A quines??!!! Per curiositat!! Nosaltres hem anat a sorteig i estem els tercers de la llista d'espera er L'Escola del Parc... A veure si amplien ràtios... Quina època de nervis estem passant!!!
Moltes gràcies nurdeu!!!!
Moltes gràcies nurdeu!!!!
Ostres Pitu, no he vist la teva resposta fins ara!!
Al Prat he treballat a Sant Cosme, que no et recomano gens i a l'escola Bernat Metge, que és una molt bona escola!!
Al Prat he treballat a Sant Cosme, que no et recomano gens i a l'escola Bernat Metge, que és una molt bona escola!!
Ostres! Sant Cosme! Allà és on em fa por que me l'enviïn si no queden places enlloc... Espero que no passi, perquè si passa reclamaré el que faci falta...
El Bernat Metge ens agradava però no és de la nostra zona i només té una línia, així que ja la vam descartar...
L'espera se m'està fent eterna!
Moltes gràcies per la resposta wapa!
El Bernat Metge ens agradava però no és de la nostra zona i només té una línia, així que ja la vam descartar...
L'espera se m'està fent eterna!
Moltes gràcies per la resposta wapa!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |