Cotxets
Re: Cotxets
No sé, es diu molt aixo dels capazos a Europa però la veritat és q jo personalment viatjo molt i no he vist gaires bebitos passejant pels carrers en maxicosis per europa, més aviat el q es veu més són cotxets enormes tipus tot-terreny, però amb capazo, o bé directament en cadiretes amb reductors i similars. Segurament el capazo és prescindible, jo tinc un stokke, q és un cotxet molt popular al nord d'europa, i alla molta gent el fa servir sense capazo, directament a la cadireta amb reductor. Però no acabo de veure la lògica en que una cadireta q està dissenyada per evitar accidents de trànsit, es faci servir fora del cotxe de forma molt habitual, amb el q implica d'anar-la muntant i desmuntant cada cop etc. El q veig és q aqui a espanya les marques de cotxet han fet un negoci rodó amb aixo del "pack 3 peces", q aixo si q a altres països no es veu tant. Com q et venen el pack 3 peces tot junt dius "bueno doncs ja q hi som... i després el maxicosi es queda petit i la gent igualment ha de comprar una cadireta per al cotxe, i té doble de trastos...
- primerenca83
- :: rateta

- Entrades: 152
- Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm
Jo encara no he mirat preus però per la gent que conec que té un 2 peces, no he vist gaire diferència entre un de 3 i de 2 (conec gent que s'ha gastat més amb 2 peces + complement per posar el cuco al cotxe....) Suposo que és qüestió de mirar-ho i de comparar 
primerenca83 ha escrit:Jo encara no he mirat preus però per la gent que conec que té un 2 peces, no he vist gaire diferència entre un de 3 i de 2 (conec gent que s'ha gastat més amb 2 peces + complement per posar el cuco al cotxe....) Suposo que és qüestió de mirar-ho i de comparar
aquest és justament el tema, q les marques s'ho han manegat per fer aixo: el pack de 2 peces te'l venen quasi tan car com el de 3 peces, i aixi tothom es compra les 3 peces. I als 8 mesos del bebe has de tornar a la botiga a comprar una altra cadireta per al cotxe perque el nen ja no hi cap al maxicosi. Negoci rodó!!
Jo he comprat un cotxet+capazo de 2a mà. I m'ha costat més cara la cadireta del cotxe q tot el pack de cotxet+capazo. Podria haver comprat el maxicosi q va amb la cadireta molt més barat però no he volgut. Però per a mi el tema de la seguretat al cotxe és prioritari, perquè viatgem molt, i també perquè prefereixo una q em serveixi per a uns quants anys, q les cadiretes de cotxe no són precisament petites com per anar-les canviant i guardant al traster una cada any
(no pretenc convéncer a ningú eh! només q de vegades ni dubtem del q ens "venen" a les botigues i ens deixem portar per la eufòria primerenca jeje, i cal estudiar totes les opcions!)
- primerenca83

Em va molt bé aquesta info, la veritat, perquè tenia clar que volia 3 peces però pensant que en 2 dies se'm quedarà petit... i hauré de comprar una altra cadireta pel cotxe, no descarto replantejar-me el tema i mirar un 2 peces + cadireta.... Hauré de fer un màster tu ;)
primerenca83 ha escrit:Em va molt bé aquesta info, la veritat, perquè tenia clar que volia 3 peces però pensant que en 2 dies se'm quedarà petit... i hauré de comprar una altra cadireta pel cotxe, no descarto replantejar-me el tema i mirar un 2 peces + cadireta.... Hauré de fer un màster tu ;)
et recomano donar un cop d'ull a aquest post curradisim de la izaskun sobre el tema cadiretes de cotxe
viewtopic.php?f=11&t=38484
Hola noies!
Nosaltres estem començant a mirar cotxets i també sóc de les de capazo, penso que és millor els primers mesos i tal com diu la cositina el maxicosi està pensat pel cotxe i no per passeig.
Ens agrada el Peg-Perego Book Plus, el trobo molt complet i no pesa massa. Vosaltres que penseu que és millor, el plegat tipus llibre o paraigües?
Nosaltres estem començant a mirar cotxets i també sóc de les de capazo, penso que és millor els primers mesos i tal com diu la cositina el maxicosi està pensat pel cotxe i no per passeig.
Ens agrada el Peg-Perego Book Plus, el trobo molt complet i no pesa massa. Vosaltres que penseu que és millor, el plegat tipus llibre o paraigües?
Noies,
he trobat això, a veure què us sembla, és una miniguia per a triar cotxet i explica les diferències entre cucos, maxicosis, cadiretes...: http://elegircarrito.com/wp-content/uploads/2013/07/GUIA-ELEGICARRITO.pdf
he trobat això, a veure què us sembla, és una miniguia per a triar cotxet i explica les diferències entre cucos, maxicosis, cadiretes...: http://elegircarrito.com/wp-content/uploads/2013/07/GUIA-ELEGICARRITO.pdf
Twix gràcies per aquesta comparativa
.
Jo tinc un problema gros, estic a punt de traslladar-me de pis i l'ascensor del pis nou té el problema que és antic i que les portes s'obren cap a dins i això fa que el tema carrets sigui una kk gran
.
Jo volia l'uppa baby vista, que és el que m'agrada i el que em vindria millor per tema de trote i demés, però segurament no m'hi cap i probarem amb el cruz a veure que tal.
Un altre que em fa el pes i que em cabria (ja que no m'agrada cap altre cotxet) és l'easywalker june.Alguna de vosaltres el té o el coneix que pugui donar-me una opinió???

Tema maxicosi, crec que no val la pena i és un trasto, ahir que vaig anar a mesurar uppas vaig veure un bb de 3 mesos que ja no hi cabia al cabàs (era un cabàs gran i l'anaven a posar a cadireta amb reductor), així que imagineu el maxicosi de que serveix. A més si pariu a l'hivern haureu de comprar un mini saquet per macsi cosi (que implica encara més $$$) i sobre el tema que és útil al cotxe, jo crec que una cadireta 0 + 1 duren al menys 4 anys abans de comprar-te la final.
Jo tinc un problema gros, estic a punt de traslladar-me de pis i l'ascensor del pis nou té el problema que és antic i que les portes s'obren cap a dins i això fa que el tema carrets sigui una kk gran
Jo volia l'uppa baby vista, que és el que m'agrada i el que em vindria millor per tema de trote i demés, però segurament no m'hi cap i probarem amb el cruz a veure que tal.
Un altre que em fa el pes i que em cabria (ja que no m'agrada cap altre cotxet) és l'easywalker june.Alguna de vosaltres el té o el coneix que pugui donar-me una opinió???

Tema maxicosi, crec que no val la pena i és un trasto, ahir que vaig anar a mesurar uppas vaig veure un bb de 3 mesos que ja no hi cabia al cabàs (era un cabàs gran i l'anaven a posar a cadireta amb reductor), així que imagineu el maxicosi de que serveix. A més si pariu a l'hivern haureu de comprar un mini saquet per macsi cosi (que implica encara més $$$) i sobre el tema que és útil al cotxe, jo crec que una cadireta 0 + 1 duren al menys 4 anys abans de comprar-te la final.
- primerenca83

hola noies!
coneixeu el bebeconfort elea? Alguna el té? me'l van recomanar ahir a la botiga.... bé... pk tenen ganes de vendre aquest bàsicament però està de promoció i no em va semblar una mala opció.gràcies!!!
coneixeu el bebeconfort elea? Alguna el té? me'l van recomanar ahir a la botiga.... bé... pk tenen ganes de vendre aquest bàsicament però està de promoció i no em va semblar una mala opció.gràcies!!!
- primerenca83

hola! finalment ens hem decantat per l'Uppa baby vista... estem decidits casi del tot. Alguna el té? Què us sembla? He llegit moltes coses bones, la única pega que he trobat (que no és ben bé una pega) és que és difícil de trobar a espanya.. però jo ja el tinc localitzat ;)
primerenca83 ha escrit:hola! finalment ens hem decantat per l'Uppa baby vista... estem decidits casi del tot. Alguna el té? Què us sembla? He llegit moltes coses bones, la única pega que he trobat (que no és ben bé una pega) és que és difícil de trobar a espanya.. però jo ja el tinc localitzat ;)
Hola primerenca! jo me'l vaig estar mirant i em van dir que si l'han de demanar, com que ve dels EUA, pot trigar fins a 3 mesos a arribar. A Bcn vaig trobar una botiga on em van dir que encara en tenien uns quants en estoc.
- primerenca83

Suposo que depen de la botiga... Jo ho he preguntat i m'han dit que triga com els altres (que no sé ben bé quan de temps és)... Però sí que m'han dit que les peces i recanvis sí que triguen uns dies més que la majoria de cotxets (si es trenqués alguna cosa o alguna tonteria semblant)
JO també estic interessada en uppababy vista. Estic de 7 i mig així que fem tard...sabeu algun lloc on el tinguin en stock i així no tardin tants mesos?

Gemma82 ha escrit:JO també estic interessada en uppababy vista. Estic de 7 i mig així que fem tard...sabeu algun lloc on el tinguin en stock i així no tardin tants mesos?
Gemma, d'on ets? A Bcn, al Món d'en Dadà em van dir que el tenien en estoc. I a Mima'm crec que també...
- primerenca83

Jo l'he trobat a TGN i Reus... Molta gent el compra per internet. Jo sé d'una botiga d'aquí TGN que té opció de comprar x internet i també et pot interessar: http://paseobebe.com/ Allà també el tenen.
Noies, ja vaig escriure aquí fa temps. Tinc l'Uppababy Vista comprat a Castelló, també el vaig veure a Reus. Estic encantada. El cabàs el vaig fer servir fins als 5 mesos, més o menys, i com que era a l'estiu anava molt bé la mosquitera per a dormir a la fresca les nits d'estiu mentre nosaltres preniem alguna cosa a la vora de la mar... jejeje Suposo que aquest estiu també faré servir la mosquitera de la cadireta.
Jo personalment no portaria mai un nen al que se'n diu "maxicosi". Només s'hauria de fer servir un màxim de dues hores al dia. Això us dona una idea de com de "còmode" ha de ser per a l'esquena. Ni pensar-ho, els nens petitons han d'anar en posició horitzontal i prou. Si voleu reclinar una mica, pel tema regurgitacions o mocs, es posa baix del matalasset alguna cosa i amb això ja té prou reclinament.
L'inconvenient que té és que pesa una mica. No per empentar-lo (que s'empenta de meravella, us ho dic jo que he provat els d'altres nens), sinó per quan el vols carregar al cotxe. I ocupa més del que sembla al maleter, però vaja, altres models també. És qüestió de fer una prova si teniu problema d'espai o viatgeu molt.
Per la resta, fenomenal. Ara bé, ja no és tan original com quan el vaig comprar jo, ara se'n veuen molts més.
Jo no compraria un altre. Suposo que el cruz també serà interessant però no té cabàs, o al menys no és fàcil de trobar. Sí que es podria portar amb reductor a la cadireta, hi ha molta gent que ho fa, però s'hauria de posar corretja i... vaja... no sé... quan són tan petits van molt còmodes sense corretjes al cabàs i sense reductors del cap, que fan suar moltíssim, no trobeu?
Pel que fa a l'Stokke, sé que ara que encara no teniu al nen el veieu súper bonic i tal... i van molt elevats els nens, i tot això... A mi també m'agradava molt. Però he vist nens de dos anys al cotxet i van tan a dalt que és impossible que puguin pujar i baixar sols, a més els veig molt apretats, els queda com menut. La capota de l'Uppababy es pot regular en alçada. I encara que els dos anys els veieu lluny... arriben. Passa el temps mooooolt ràpid.
No porto comisió jajaja és que realment ha estat una bona compra. Cara, però rentable.
Jo personalment no portaria mai un nen al que se'n diu "maxicosi". Només s'hauria de fer servir un màxim de dues hores al dia. Això us dona una idea de com de "còmode" ha de ser per a l'esquena. Ni pensar-ho, els nens petitons han d'anar en posició horitzontal i prou. Si voleu reclinar una mica, pel tema regurgitacions o mocs, es posa baix del matalasset alguna cosa i amb això ja té prou reclinament.
L'inconvenient que té és que pesa una mica. No per empentar-lo (que s'empenta de meravella, us ho dic jo que he provat els d'altres nens), sinó per quan el vols carregar al cotxe. I ocupa més del que sembla al maleter, però vaja, altres models també. És qüestió de fer una prova si teniu problema d'espai o viatgeu molt.
Per la resta, fenomenal. Ara bé, ja no és tan original com quan el vaig comprar jo, ara se'n veuen molts més.
Jo no compraria un altre. Suposo que el cruz també serà interessant però no té cabàs, o al menys no és fàcil de trobar. Sí que es podria portar amb reductor a la cadireta, hi ha molta gent que ho fa, però s'hauria de posar corretja i... vaja... no sé... quan són tan petits van molt còmodes sense corretjes al cabàs i sense reductors del cap, que fan suar moltíssim, no trobeu?
Pel que fa a l'Stokke, sé que ara que encara no teniu al nen el veieu súper bonic i tal... i van molt elevats els nens, i tot això... A mi també m'agradava molt. Però he vist nens de dos anys al cotxet i van tan a dalt que és impossible que puguin pujar i baixar sols, a més els veig molt apretats, els queda com menut. La capota de l'Uppababy es pot regular en alçada. I encara que els dos anys els veieu lluny... arriben. Passa el temps mooooolt ràpid.
No porto comisió jajaja és que realment ha estat una bona compra. Cara, però rentable.

- primerenca83

Moltes gràcies Melibea per la info. el Stokke era també una opció, però no aquell tant alt sino el Crusi... En moltes coses s'assembla al vista, però són 450 euros més... i és encara més aparatós. Nosaltres ara només volem provar de posar-lo al maleter però més o menys tot el que hem vist és per l'estil...I sí que pesa, però no és dels més pesats del mercat...
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Doncs jo seré mare novament i per la meva experiència si pogués tornar enrrere em compraria sense dubtar-ho un Bugaboo Bee. Per mi és el millor si necessites algo lleuger, resistent i fàcil de plegar (importantíssim si tens cotxe i l'has de plegar molt sovint), i a més t'estalvies la cadireta de segona edat, que és un pas inevitable quan estàs farta de plegar i desplegar trastos. Jo em vaig comprar un Kudu d casualplay i a l'any una Cybex Onyx, de la qual n'estic encantada, però ara em trobo amb el problema d'haver-la d'adaptar a un nadó, perquè sincerament passo de tornar a fer servir el Kudu, quin trasto!
Per cert, el maxicosi al cotxe i punt, a l'enllaç q ha penjat la cositina la izaskun ho explica perfectament: és com si anéssim amb casc de moto pel carrer.
Per cert, el maxicosi al cotxe i punt, a l'enllaç q ha penjat la cositina la izaskun ho explica perfectament: és com si anéssim amb casc de moto pel carrer.
twix gràcies. Visc a Sabadell o sigui que a barcelona cap problema. Demà o dilluns miraré sense falta d'apropar-me a les botigues que dius.

Comentava-ho sobre el UPPABABY VISTA i li he fet un cop d'ull i noies sembla que estigui molt bé. He mirat un tutorial d'aquEsts de com plegar-lo, etc.
El que jo ara vull preguntar es sobre el CYBEX CALIXTO. Algú el té o en té referències? Que tal és?
Rossinyola molt trasto el kudu o que? El kudu4 és una de les nostres opcions. N'estem mirant molts però no acaben de trobar l'ideal de cotxet.
El que jo ara vull preguntar es sobre el CYBEX CALIXTO. Algú el té o en té referències? Que tal és?
Rossinyola molt trasto el kudu o que? El kudu4 és una de les nostres opcions. N'estem mirant molts però no acaben de trobar l'ideal de cotxet.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |