netejar tub tirallets medela
netejar tub tirallets medela
Hola,
Tinc un petit problema amb el tirallets (model Medela Swing). No sé com, em van entrar dues o tres gotetes de llet al tub transparent per on fa el buit (només hi hauria de passar aire) i ara que li vull deixar a una amiga resulta que aquelles s'han florit i no sé com treure-ho. Ho he posat en remull però gairebé no entra aigua i si entrés no sé com desanganxar el florit i com treure'l de dins el tub.
Alguna li ha passat? Algú ha desmuntat el tub? Em fa cosa trencar-lo...
Gràcies.
Tinc un petit problema amb el tirallets (model Medela Swing). No sé com, em van entrar dues o tres gotetes de llet al tub transparent per on fa el buit (només hi hauria de passar aire) i ara que li vull deixar a una amiga resulta que aquelles s'han florit i no sé com treure-ho. Ho he posat en remull però gairebé no entra aigua i si entrés no sé com desanganxar el florit i com treure'l de dins el tub.
Alguna li ha passat? Algú ha desmuntat el tub? Em fa cosa trencar-lo...
Gràcies.
Re: netejar tub tirallets medela
Hola jambina, a mi em va passar i vaig comprar el tub de recanvi
A veure si tens sort i et donen alguna idea
A veure si tens sort i et donen alguna idea
Es pot desmuntar sense problemes.perr netejar-lo has d'intentar que passi aigua,i és molt facil si ho fas amb una xeringa "enchufada" al tub. Jo ho vaig fer així però en el momen que va entrar la llet, i va sortir de seguida. No se si amb el florit et funcionarà...
Sort!
Sort!
Moltes gràcies guapes...
Miraré de netejar-ho, La-rodri, però tu vas treure la peça groga, o vas enxufar la xeringa a través de la peça groga?
I si no sortís el florit compraré un tub de recanvi... Currita, no sabia que els venien per separat! Visca!
Miraré de netejar-ho, La-rodri, però tu vas treure la peça groga, o vas enxufar la xeringa a través de la peça groga?
I si no sortís el florit compraré un tub de recanvi... Currita, no sabia que els venien per separat! Visca!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |