La CLARA-WEB

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Atuchi
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

La CLARA-WEB

EntradaAutor: Atuchi » dl. abr. 14, 2014 9:36 pm

Hola noies, obro tema per saber les vostres opiniones sobre la claraweb si en teniu, si la veieu fàcilment, com la observeu...
si sabeu com canvia d'aspecte durant el cicle...en fi tot lo relacionat amb això. jo es que últimament me l'estic observant a veure si veig algo clar però no se no se... ?-)
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
lilou
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. des. 09, 2013 3:56 pm

Re: La CLARA-WEB

EntradaAutor: lilou » dl. abr. 14, 2014 9:52 pm

Hola Atuchi,
Doncs jo haig de dir que he llegit moltes coses sobre la claraweb i jo soc de les que em sembla que no en tinc.. hi ha mesos que noto a mitjans de cicle com un moc transparent, durant un dia o així, però vaja que m'hi haig de fixar.. de totes maneres sí que recordo en alguns cicles de tenir la sensació d'anar "mullada".. perdó per l'expressió però no sé com dir-ho, jijiij... és veritat que per lo que diuen la claraweb va canviant de color i textura..no sé no tothom deu ser igual..no et passa que depèn del cicle??
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dt. abr. 15, 2014 7:19 am

Hola lilou saps q passa que com soc taaaant irregular dons qualsevol cosa a la que em pugui agafar per predir la ovulacio...millor que millor. Aquest mes per exemple a CD30 o 29 he perdut el compte ja i segons tempes encara no he ovulat..

Jo he llegit que tambe influeix el fer servir sabons especials per a la higiene intima i jo ens faig servir un de Eucerin pero no se si tindra res a veure
BellaMar
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dc. juny 19, 2013 1:16 pm

EntradaAutor: BellaMar » dt. abr. 15, 2014 7:32 am

Hola noies, jo normalment si que la detecto!!! un parell de dies tinc aquest fluid transparent i amb textura "de mocs" ...justament despres d´aixo comença a punxarme la panxolina o sigui que crec que ovulo al dia següent o dos dies de la claraweb. Aquest mes sortire de dubtes xq fare TO i veure si les meves suspites eran certes o no.
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR-HIVERN:
Amb panxu : Petitanuria, Kith20, Stela, Copina, Xity, Melicanyella, Ximhy, Magar, Lalama, Jpd, Laurita, Lula, Peixicu, Perla, Laia, Bertian
Cercadores: Sergem, Bellamar, Petita, Marga, Dolceta, Mym, Pruneta, Atuchi, Irem
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dt. abr. 15, 2014 12:25 pm

Jo també la veig clarament un parell de dies, totalment transparent i s' estira sense trencar-se, coincideix amb mal d'ovaris.
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dt. abr. 15, 2014 1:26 pm

Que guay!jo tambe vull clara web! Vaig llegir a grafis em.sembla o a cercadores que amb suc de pomelo ajuda a veure millor pero no em fa el pes fer-me un suc cada mati pff quin rotllo!
sergem
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dc. abr. 16, 2014 6:12 pm

Jo veure-la exactament no la veig gaire. Algun mes si que la he vist pero d'altres no. Pero si que jo més o menys o puc detectar per quan vaig al lavabo i em seco després del pipi si el paper em rellisca o no. Sembla surrealista però és quan més o menys ho detecto i just tambè començo amb algún doloret d'ovari. És l'única via que veig sent irregular.
Lo que jo faig és anotar-ho a l'app del móvil i així intento traçar un patró a veure si enganxo l'ovulet.
Ahir per exemple, vaig notar una petita punxada a l'ovari esquerre i coincideix amb una FL de 17 diez (com crec que tinc) així que avui pinxitu si o si!! El sergemu m'ho va prometre...
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dj. abr. 17, 2014 7:20 am

Hola!si Sergem es el que haure de fer de vegades si que noto si el paper llisca mes o no pero aixo ja comença a agobiar cada vegada q vas al wc mirant el paper si llisca etc...es un rotllo la veritat. Pobre Sergemu els devem tenir acollonits als pobres jaja el meu tb sempre haig d'atacar jo perqje sino se'ns escaparia tota la vida al no saber quan ovules
sergem

EntradaAutor: sergem » dj. abr. 17, 2014 10:51 am

Sento dir que ahir no va haver pinxitu.... així que la meva esperança està en els càlculs de l'app del mobil i que jo m'hagi equivocat... perque si no no sé com ho farem!
De vegades pensó que el sergemu o no té ganes o simplement que s'ho pren tot a lo tranqui... però això em desespera!!
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dj. abr. 17, 2014 4:13 pm

Sergem.devem anar a la vegada perque ahir jo tambe preveia pinxitu i el xicot no estava per la labor ooohhh quina rabia em va fer de veritat de vegades el mataria jaja
a veure si avui hi tenim mes sort les dues!
sergem

EntradaAutor: sergem » dj. abr. 17, 2014 4:23 pm

Atuchi ha escrit:Sergem.devem anar a la vegada perque ahir jo tambe preveia pinxitu i el xicot no estava per la labor ooohhh quina rabia em va fer de veritat de vegades el mataria jaja
a veure si avui hi tenim mes sort les dues!

Pues si!! Espero poder caçar-lo aquesta nit...
mel29
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » dl. abr. 21, 2014 9:47 am

que pesats aquests homes que es fan pregar tant, coi!!!
sergem

EntradaAutor: sergem » dl. abr. 21, 2014 7:10 pm

Bona tarda de pascua wapes!!!

Tinc un dubte existencial aviam si entre totes ho podem resoldre...
Resulta que jo pensava que dimecres o així ovulava (calculs que mes o menys tinc fets, no molt fiables per cert) i no el divendres com em diu l'app del movil.
El cas és que em va semblar raro que dimarts o dimecres no em notés molla a l'hora de netejar-me i divendres tampoc. Dissabte nit vam pinxutejar i vaig notar que mentre feiem el pinxitu jo estava molla total!! I al anar a fer pipi després o al dia següent em tornava a notar molla.
La pregunta és:
Podria ser que uns mesos tingui FL de 17 dies i potser uns altres mesos de 13?? O això vol dir que com soc un pèl irregular, he ovulat més tard i que per tant, la W se'm retrasarà com 3-4 dies.
mel29
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » dl. abr. 21, 2014 7:26 pm

sergem,

no sé si t'entenc del tot. Però en principi la FL no varia en una mateixa persona, sempre dura el mateix. Per tant si la regla baixa més tard, en principi és perquè has ovulat més tard.

pot ser que al pinxutejar et notessis molla per l'excitació, i l'endemà per restes de bitxis...

no has fet TO? ni has notat punxades?
sergem

EntradaAutor: sergem » dl. abr. 21, 2014 8:51 pm

no faig to... no sabia di la fl varia o no... pel q em dius es q no. Sempre es igual de llarga.
deu ser q el notarme molla sigues per lo q tu dius... exitacio. Llastoma q no vam acavar a dins x no liarla parda amb els llençols de hotel... jooo
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dt. abr. 22, 2014 7:35 am

Hola noies. Efectivament la FL dura sempre lo mateix lo que pot variar es la ovulacio i mes si no ets regular. Pero vaja que fins i tot a les noies mes regulars els hi pot passar que un mes ovulin mes tard i trigui mes la W
sergem

EntradaAutor: sergem » dt. abr. 22, 2014 11:27 am

Ok. Moltes gràcies noies!!
Jo em pensaba que la FL i el dia O era casi el mateix dia... Veig que estaba errada.
Anirem investigant una mica més el cos... jejejeje
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. abr. 22, 2014 1:18 pm

Noies, i quan notes la clara-web és que ovules ja o q estàs a punt de fer-ho?
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dt. abr. 22, 2014 1:45 pm

sargantana em sembla que es que estàs a punt de fer-ho
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dt. abr. 22, 2014 1:49 pm

sargantana la clara web, tal com diu l'Atuchi, apareix quan estàs apunt d'ovular, així és perfecte com a indicador dels dies que has de fer deures!!! En el meu cas la veig uns 3 dies abans d'ovular aprox.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::