Educadora infantil

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
cristiina
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. abr. 16, 2014 5:05 pm

Educadora infantil

EntradaAutor: cristiina » dc. abr. 16, 2014 6:12 pm

Hola a tots i totes!!!

Em dic Cristina i tinc 21 anys. Estic acabant els estudis de tècnica d'educació infantil i vaig ben perduda! Si alguna de vosaltres és educadora infantil o coneix bé aquest món m'agradaria que m'ajudessin. Tinc moltes ganes de treballar però no sé com buscar feina, és a dir, sé que a les escoles bressol privades he d'anar en persona a portar el currículum i que per treballar en escoles bressols públiques he de presentar-me al departament d'ensenyament i apuntar-me a llistes, oi? Però, per treballar a escoles bressols municipals, he de portar el currículum a l'ajuntament de cada poble, a la directora de l'escola bressol...? Ajuda!!!!

Gràcies!!! :)
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Educadora infantil

EntradaAutor: catalanna » dc. abr. 16, 2014 7:10 pm

No sé gaire res del tema escoles bressol, però sí que et puc dir que sovint he vist ofertes de feina de les municipals al SOC
Anna Maria
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dj. abr. 17, 2014 6:19 am

Hola Cristina!
Benvinguda doncs al món dels infants! Pel que dius, has cursat el CFGS d'Educació Infantil, oi? Jo també el vaig fer, en aquest cas perquè en el seu moment no vaig aprovar la selectivitat i volia accedir als estudis universitaris. Això sí, també em va servir per tenir un altre títol, que sempre va bé.
Pel que fa a buscar feina, crec que depèn de si vols treballar en una EB Municipal de ciutat tipus Barcelona o Lleida o si és en un poble petit. En el primer cas m'acostaria a l'ajuntament (en un possible departament de personal o recursos humans) i ho preguntaria. En el cas de pobles petits, jo em posava en contacte amb l'EB directament, en algunes ocasions ho gestionava la mateixa EB i en altres t'adreçaven a l'ajuntament. Pel que fa a les privades et tocarà intentar parlar amb la jefa que hi hagi per donar-li el currículum.
Per altra banda, estan les funcions que tens com a tècnic. AVÍS! Això era així quan estava estudiant, ara amb tants canvis educatius no sé si ha canviat, pregunta-ho on estàs estudiant!!!
Bé doncs: En teoria, la categoria professional de tècnic en EI és inferior a si tinguessis el títol universitari. Per què et dic això? Doncs perquè per titulació les teves funcions i el teu sou son inferiors als del títol universitari. Així doncs, en teoria el tècnic en EI és un "ajudant" de la "profe" principal. Això moltes vegades no es compleix, perquè pot ser que et contractin per portar una classe, però en el teu contracte hi anirà la teva categoria professional i el teu sou.
En el cas que en un futur et plantegessis muntar una EB necessites com a titular una persona amb titulació universitària. Jo en el seu moment ho vaig trobar moooooooooooolt injust, ja que crec que se surt molt preparat al Cicle. A la carrera, almenys passava llavors, es dedicaven més a la franja de 3 a 6 anys i al CFGS ens dedicàvem més a la franja dels 0 a 3 anys.
Quan sorgeix l'ocasió sempre explico una anècdota que em va passar d'estudiant: Jo ja estava estudiant la carrera. Una companya de la coral on cantava (que feia educació musical) va rebre una trucada d'una amiga que li demanava, com que ella estava en el mundillo de la música, a veure si sabia alguna cançó on hi sortís un gall (no existia Sant Google, llavors). Jo que estava al costat de seguida vaig començar a cantar: "El gall i la gallina estaven al balcó..." És a dir, molta categoria professional diferent, però aquesta noia de la trucada estava fent 2n (abans EI era una diplomatura de 3 anys) i encara no coneixia cap cançó d'un gall! A veure, que "el gall i la gallina" era un dels "hits" en EB (jeje).
Bé, després de tot el rotllo que t'he desplegat, espero que t'hagi servit d'ajuda. Clico a les notificacions de resposta per si tens qualsevol pregunta o comentari més.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dj. abr. 17, 2014 6:21 am

Ep! Acabo de veure al fòrum una crida per a tècnic. Aquí et deixo la pàgina:
viewtopic.php?t=41359
Imatge
cristiina

EntradaAutor: cristiina » ds. abr. 19, 2014 3:52 pm

Enviaré el currículum a aquest e-mail doncs, encara que visc a girona la feina és la feina! Gràcies :)
cristiina

EntradaAutor: cristiina » ds. abr. 19, 2014 3:53 pm

Moltes gràcies Anna Maria, de veritat!!!!
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dt. abr. 22, 2014 6:57 am

De res, Cristina, aquí estem!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::