recuperar la "línia" i el pes guanyat

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

recuperar la "línia" i el pes guanyat

EntradaAutor: martina13 » dg. oct. 13, 2013 8:47 am

hola!!!

alguna de les que ja heu parit té alguna recomanació per anar perdent pes despres del part???
heu anat a algún dietista, ho heu fet pel vostre compte? quan heu trigat???

jo he de perdre bastant pes, però tb m0han dit que fins l'any d'haver parit no pots fer dieta!!!! buffff no no vull esperar un any mare meva!!!
retalls
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: recuperar la "línia" i el pes guanyat

EntradaAutor: retalls » dg. oct. 13, 2013 9:53 am

hola

jo vaig fer dieta, bé, dieta dieta no era, però vigilava el que menjava. Als dos mesos i mig vaig començar.
No menjava res de dolços i el sucre el vaig substituir per l'stevia.
Et passo una mica el que feia:
per esmorzar: cafe amb llet desnatada i un mini bocata amb pavo o formatge fresc
mig matí: 1 peça de fruita i un iogurt descremat
per dinar: vegetals cuits o no i algo a la planxa. Els dies que menjava pasta no feia segon plat. No menjava fruita mai després de dinar.
a mitja tarda: una peça de fruita i dues torrades amb un rajolinet d'oli
per sopar: vegetals/sopar/amanida i de segon pollastre,peix pavo, etc a la planxa. i un iogurt descremat o got de llet

Com veus no passes gana, només has de vigilar què i quan menges. Molt estricte amb la fruita fora d'hores de menjar, no platan i res de dolços.
Ahh i veure molta aigua.
Com veus no crec que sigui una dieta, però a mi em va anar molt bé.

ànims!
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dg. oct. 13, 2013 10:08 am

Jo no et puc ajudar amb dietes perquè he tingut la sort de perdre els 14 kg en un mes!! Suposo qie depen de cada metabolisme!!

Si que et diria el mateix, fer una dietq sana i equilibrada i per què no? Exercici dins les possibilitats!!!
retalls
Contacta:

EntradaAutor: retalls » dg. oct. 13, 2013 10:22 am

Nineta22 ha escrit:Jo no et puc ajudar amb dietes perquè he tingut la sort de perdre els 14 kg en un mes!! Suposo qie depen de cada metabolisme!!

Si que et diria el mateix, fer una dieta sana i equilibrada i per què no? Exercici dins les possibilitats!!!

ahh si si, jo anava al gimnàs mínim dos cops per setmana. Feia spinning des de passada la quarantena. Tot i que no em vaig aprimar de debò fins que ho vaig combinar amb el menjar bé.
Però com diu la Nineta, tot depen del metabolisme de cadascú.
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. oct. 13, 2013 6:16 pm

ostres kina sort perdre 14kg en 1 mes!!!!

jo havcvia pensat fer algo aixi com tu retalls, però com et donava temps d'anar al gimnas??? entre toma i toma????
retalls
Contacta:

EntradaAutor: retalls » dg. oct. 13, 2013 6:41 pm

martina13 ha escrit:ostres kina sort perdre 14kg en 1 mes!!!!

jo havcvia pensat fer algo aixi com tu retalls, però com et donava temps d'anar al gimnas??? entre toma i toma????

Jo li deixava llet. Pensa que jo el gimnàs el tinc just davant de casa, màxim estava 1 hora i mitja fora.
Però jo vaig perdre 5 quilos en mes i mig. Que eren els que no hi havia forma de treure'm de sobre...
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. oct. 13, 2013 7:38 pm

algú ha provat d'anar a un naturhouse x exemple??????
montsecm
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dl. oct. 14, 2013 9:27 am

Jo estic amb les companyes, no cal fer "dieta aprimant", controlant el menjar i fent una dieta sana equilibrada, ja és una gran ajuda.
En el meu cas em passava hores caminant amb el meu petit i em van ajudar un munt a baixar el pes. De fet, no sé si em va canviar el metabolisme però vaig perdre una tall ade pantalo respecte abans de quedar-me embarassada. Anar al gimnas es molt mes complicat logísticament pero al principi intentava fer cosetes a casa.
Ara he vist que a molts llocs fan una activitat que es diu Mammi fit, pots fer esport anant amb el bebé. Podria estar be!
susmun
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 4:37 pm

EntradaAutor: susmun » dt. nov. 12, 2013 6:11 pm

Hola!

Jo penso igual, a no ser que sempre t'hagi costat una mica més mantenir el pes. Vigilant una miqueta què menges (i quan dic una miqueta vull dir donant-te algún que altre capritxet que ja patim prou) i fent exercici mica en mica tornaràs al teu pes. Algunes hi tornen abans que altres però si ens cuidem una mica i fem exercici totes ho aconseguirem!
Jo em vaig engreixar gairebé 14kg durant l'embaràs, vaig parir fa 7 mesos i mig i encara em sobren un parell de quilos per jo sentir-me bé, ja em puc posar tota la roba i tots els pantalons corden, que ja està bé, però crec que necessito fer més exercici. Estava acostumada a fer-ne força i ara no tinc massa temps ni per sortir a córrer o en bici, així que surto a caminar amb la peque dins la boba i vulguis que no, caminar una horeta amb 7 kilos de nena a sobre... no està malament!

ànims i no desesperem que segur que totes estem estupendes! jajaja!
claudia31
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

EntradaAutor: claudia31 » dj. nov. 14, 2013 9:33 pm

Hola!
Suposo que depen del metabolisme de cada un, peró a mi el que m'ha funcionat és caminar molt. No hi ha dia que no surti a donar a fer un passeig amb el meu petitó i mínim camíno una horeta i mitja i hi ha dies que més i m'ha anat perfecte! També es cert que no em vaig engreixar gaire al embaràs, només 9 kg i he perdut 13kg. Estic ara 4kg per sota del que pesava abans de quedar-me embarassada....
Si el mantenir una vida activa no és suficient jo miraria de menjar molt sa!
Ànims que s'aconsegueix!
maima
Entrades: 100
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 11:46 am

EntradaAutor: maima » ds. nov. 30, 2013 7:03 pm

Ostres jo acabo d parir i tb m'he de posar a controlar tot el q menjo... Tot i q amb una peke d'1 any i mig i una d 15 dies poc temps tinc per preparar res... Al maig tinc una boda i m'he proposat aq meta per arribar amb bon aspecte... A veure si ho aconsegueixo
Galeta_9
Entrades: 105
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 3:17 pm

EntradaAutor: Galeta_9 » dv. gen. 10, 2014 9:57 pm

Bufff!!! Jo hauré de començar a plantejar també alguna coseta. Ja fa tres mesos que tenim l'Eloi i encara tinc uns quilets de l'embaras que no han marxat!!!
Tot i que diuen que donant el pit es més fàcil recuperar la línia,....aquest Nadal i els turrons no han ajudat gaire!!!

Ánimssss!!!! :-)(-:
Imatge
Imatge
gusiluz
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » ds. gen. 11, 2014 9:38 am

Hola noies,

Jo estic de 34 setmanes i ja porto gairebé 14 kg, quan pareixi hauré de seguir amb la roba de pre-mamà perque la d'abans no m'entrarà ni de conya. Ja ho tinc tot programat, quan em deixin fer exercici cada dia a córrer, menjar super bé, i tinc l'esperança que entre donar el pit i l'estrés amb la nena també ajudi.

Per cert, que vist que hi ha unes pastilles de Mustela post-part, que són compatibles amb la lactància i que t'ajuden a recuperar la línia després del part. Algú en sap alguna cosa, si són efectives etc?
lilo_bcn
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 25, 2012 8:39 pm

EntradaAutor: lilo_bcn » dj. març 27, 2014 3:06 pm

Bona tarda!!!

Jo he tingut que fer una dieta ja que la nena és intolerant a la proteïna de la llet de vaca i la veritat es que m'ha ajudat a recuperar la línea!!! Inclús estic una mica més prima que abans de l'embaràs. Això si tinc un mini flotador que no hi ha manera de treure...
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dj. abr. 24, 2014 12:08 am

Hola!

Lilo, podries compartir la dieta?

Merci!!
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. abr. 24, 2014 1:56 pm

gusiluz ha escrit:Hola noies,

Jo estic de 34 setmanes i ja porto gairebé 14 kg, quan pareixi hauré de seguir amb la roba de pre-mamà perque la d'abans no m'entrarà ni de conya. Ja ho tinc tot programat, quan em deixin fer exercici cada dia a córrer, menjar super bé, i tinc l'esperança que entre donar el pit i l'estrés amb la nena també ajudi.

Per cert, que vist que hi ha unes pastilles de Mustela post-part, que són compatibles amb la lactància i que t'ajuden a recuperar la línia després del part. Algú en sap alguna cosa, si són efectives etc?

Jo vaig agafar 16 kilos, al sortir de la clínica ja tenia 12 kilos menys. M'entrava la roba que em posava als primers mesos de l'embaràs (pantalons d'una talla més de la normal). 3 mesos més tard ja ho havia perdut tot sense fer res, i ara, 7 mesos post-part, tota la roba em va gran, estic més prima que abans de l'embaràs.

Lo de les pastilles ni idea, però potser esperaria a veure com reacciona el cos al post-part i lactància.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: puski » dt. abr. 29, 2014 7:32 pm

Hola mamis!
Carai a la majoria us ha anat força be!
He obert un post preguntant això fa una estoneta...
Doncs a mi el que em passa és que em vaig engreixar 15, i en tres setmanes vaig perdre 9 o 10...
I els que queden continuen amb mi jeje.
Surto a caminar cada dia minim una hora. Abans de començar a treballar sortia mati i tarda i feia unes 3 hores...de fet al començar a treballar crec q m'he engreixat, o m'he inflat. Al donar pit no m'atrevia a fer dieta.
però em veig l'estiu a prop i he de fer algu...
M'han dit que tinc molta retenció de liquid...
I no se com fer-ho per poder anar perdent volum. M'entre alguna roba, però els pantalons ni de conya.
Sempre he hagut de fer "dieta" per controlar el pes la veritat...pero ara estic bastant de bajon...
Imatge
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dt. abr. 29, 2014 8:16 pm

Puski, ànims! Jo me'n vaig engreixar 18 i ja els he perdut amb 2 extres. Crec que no parar en tot el dia em va ajudar, però també el canvi hormonal. Ara ja fem poquet pit i des que vam començar a reduir preses he perdut molt més ràpid. La meva llevadora em va dif que si bé és veritat que donar el pit ajuda, en alguns casos fins que les hormones tornen a la normalitat costa molt.

Tot i el pes, a mi m'ha quedat la panxa feta un nyap, hauré de fer abdominal o aparcar els biquinis aquest estiu!
Imatge

ImatgeImatge
gusiluz
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dc. abr. 30, 2014 8:24 pm

PetitPrincep79 ha escrit:
gusiluz ha escrit:Hola noies,

Jo vaig agafar 16 kilos, al sortir de la clínica ja tenia 12 kilos menys. M'entrava la roba que em posava als primers mesos de l'embaràs (pantalons d'una talla més de la normal). 3 mesos més tard ja ho havia perdut tot sense fer res, i ara, 7 mesos post-part, tota la roba em va gran, estic més prima que abans de l'embaràs.

Lo de les pastilles ni idea, però potser esperaria a veure com reacciona el cos al post-part i lactància.

Hola,

Ja fa 3 mesos que vaig parir i ja gairebe he perdut els 15 kg que vaig guanyar finalment. Menjo el que.vull pero donant el pit i corrent tot el dia ja em puc posar bastanta roba d abans. Men queden un parell i a veure si men trec un parell mes que ja portava de mes. Aixo de la lactancia es un xollo jejeje

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::