2 anys LM i necessito...

Més qüestions.
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

2 anys LM i necessito...

EntradaAutor: Betth » dv. maig 02, 2014 8:33 am

Hola a tothom!

Estic somiant en el dia que pugui deixar uns dies a la petita amb els avis i q faci nit!!! Fa 2 anys que fem pit i mai he provat que s'adormi sense la teta. Ara esta molt demandant. Així que portem 2 anys fent collit i teta power! Començo a sentir q necessito uns dies exclusius per la meva parella i per mi. La veritat es q no se ni x on començar perquè la meva intenció es q es deteti de manera natural i no se si es complementari amb marxar una setmaneta. Primer fariem una petita prova i a veure q passa...
Please alguna experiència. Gràcies
Imatge
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: 2 anys LM i necessito...

EntradaAutor: Rossinyola » dv. maig 02, 2014 11:34 am

Has provat a deslletar de nit per començar? Nosaltres ho vam fer aplicant el pla pare, i per mi va ser gloria. Amb una semaneta ja ho vam aconseguir, llavors ella tenia uns 19 mesos. Jo estava espantadíssima però va anar,millor del que ens esperavem!
Imatge

Imatge

Imatge
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

EntradaAutor: cuski » dv. maig 02, 2014 4:11 pm

Hola, el meu peke de 3 anys encara fa teta i collit i fa uns dies vaig arribar a un punt d'agobio perque durant tota la nit mamava molt! No es despertava pero si que a la minima que es movia volia teta i teta! Volia començar a reduir-la pero d'una manera natural i agradable pels 2. Vam assentar-nos a parlar i li vaig explicar que la mama no podia descansar be sempre amb ell a sobre, que la teta tambe necessitava descansar. Que què li semblava fer teta una estona al menjador abans d'anar a dormir i despres al llit no fer-ne mes perque es on descansem. Ell ho va entendra-ho i acceptar-ho. Aquella primera nit nomes va despertar-se un cop demanant teta, li vaig explicar el que haviem parlat, me'l vaig posar a sobre donant-li mimos i caricies i es va adormir. La resta de nits va anar super be. Dorm de tiron tota la nit, a vegades algun cop es desvetlla i se m`adorm a sobre al pit tranquil.
Ara estem a la fase de no oferir pero tampoc negar. Abans de fer la migdiada o anar a dormir a la nit sui ell me'n demana li dono una estona i hi ha algun dia que no me`n demana!!! De moment estem tots contents amb el canvi!! Ànims i endavant!!!
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 7:21 am

Ara em linxareu!! Una amiga meva, li va començar a dir, que ara la llet de la teta picava!!, I la nena va dir ; Prou de cop...
Potser és molt heavy, però li va funcionar, com oli en un llum!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::