•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de MAIG 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`
Re: •´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de MAIG 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`
paris230 ha escrit:Gracies Aidin, m'encanta que m'hagis posat com a Esperadora aixi em sento mes integrada amb vosaltres...
Sort a totes Nimfes!!!!!!!!!
Només faltariaaaa!!!! Aquí hi som totes juntes encara que tinguem dies i temporades no tan bons!
Descansa bonica!!!Aidín
Jo no son ni 5 ni 10 els que me d'aprimar son molts mes... Pero no se pk L'OMIFIN em fa estar mes inflada... Tmb l'ansietat de la búsqueda fa que menji fatal... Quan aconsegueixi la panxu, menjare sa i segur que potser no m'aprimo pero no.hem vull engreixar els 30 quilos de l'Eric
Atuchi ha escrit:Bellamar i Mimi em sap molt de greu!aysss que es fan esperar aquestes panxus...
Ragi benvinguda maca!!
Ahir vaig intentar penjar una foto pels deures pero no em va deixar perque deia que pesava molt aarrggg
bila clar que si a gaudir del sexe!!!
Mireia nomes et queda un dia per saber-ho?ayys quins nerviiiissss
Aidin precios el poema i ja m'ensenyaras a fer un calendari tan xulo com el teu pel post de grafis que alla som grangeretes sexys i el premi es una cirereta jeje
Juuurrrr quin èxit el calendari! No va ser idea meva però el vaig copiar i actualitzar! Si vols te'l passo per privat i el penges a les grafis, la veritat és que va genial per veure com anem totes!
Aidín
Ohhhhhh ja està bé! Em sap moooolt greu per aquestes w.... sort que tenim aquesta actitud positiva que no ens deixa caure, i com diu una amiga meva " seguimos jugando"!!!BellaMar lo teu és fer trampa punyetera ja no he estat a temps de pintar-te de vermell al calendari que ho tones a sortir a finals de mes!!! iupiiiii encara podriem obrir post de prenyadetes
Com van les desesperades d'aquests dies?
Vinga Mireia que creuem totes els dits per tu que demà no vingui ni en nou mesos tampoc
Tema règims: penso el mateix que amb el tema dels beurets... hem de fer vida normal perquè sinó podem parar boges.. si no ho estem ja jijijijijijijijijij No sé nenes la vida s'ha de viure al màxim, jo no em vull morir pensant que hi ha alguna cosa que m'hauria agradat moooolt fer! No vull deixar res per fer en un altra vida perquè si em reencarno en una vaca només menjaré herba
El poema me'l van passar en un petit escrit quan la peque la tenia a la llar d'infants pel dia de la mare, em vaig emocionar mooolt i em va marcar per sempre! Em fa contenta que us hagi agradat! Sou uns soletes
Egomoment:
aquests dies potser estaré una mica out perquè tinc moooolta feina amb l'Aidino jajajajajajaj Encara no m'ha sortit positiu el TO, però caurà en breu així que anem escalfant motors!
Ara estic convencent al mascle en qüestió que faci la última embranzida a sobre, perquè sempre sóc jo la que pujo a cavall (però es que me mola!) i diuen que va millor perquè arribin els bitxos a lloc! No sé..... vosaltres què feu? Es que jo així no tinc manera d'acabar

Aidín
Aidin jo tambe penso que em reencarnare en una vida pero espero que no en una vaca jajajaja al menys una papallona aixi tota feliç de flor en flor jajaja
clar que si pasa'm el calendari que jo fare l'intent no se com surtira jaja moltes gracies!
Ah per cert si vols em pots posar com a cercadora de cor perque com que aixo va per llarg suposo que fins al juny no començara la cerca activa!pero jo mentrestant tafanejo les.vostres panxus! Paris ja no estas sola com a cercadora de cor!
clar que si pasa'm el calendari que jo fare l'intent no se com surtira jaja moltes gracies!
Ah per cert si vols em pots posar com a cercadora de cor perque com que aixo va per llarg suposo que fins al juny no començara la cerca activa!pero jo mentrestant tafanejo les.vostres panxus! Paris ja no estas sola com a cercadora de cor!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR-HIVERN:
Amb panxu : Petitanuria, Kith20, Stela, Copina, Xity, Melicanyella, Ximhy, Magar, Lalama, Jpd, Laurita, Lula, Peixicu, Perla, Laia, Bertian
Cercadores: Sergem, Bellamar, Petita, Marga, Dolceta, Mym, Pruneta, Atuchi, Irem
Amb panxu : Petitanuria, Kith20, Stela, Copina, Xity, Melicanyella, Ximhy, Magar, Lalama, Jpd, Laurita, Lula, Peixicu, Perla, Laia, Bertian
Cercadores: Sergem, Bellamar, Petita, Marga, Dolceta, Mym, Pruneta, Atuchi, Irem
BellaMar ha escrit:
UUUUUOOOOO
QUE BONIC!!! Gràcies!!! 
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
ehiiiiii nimfetes!!!!
Aidin super jefasaaaaa!!! aix nena, a mi tamb em mola mes aixo de montar a cavall...jijiji...pero desde que estem cercant, els dies clau intentem que quan
jo estigui a sota! La resta de mes pues ja fer "a lo lejano oeste" jijijij...
Sandreta maca, tranquila amb el pes...ara es un bon moment per començar a menjar coses sanes...com diu la Sergem amb molta rao, a l´estiu la fruita fresqueta be de gust!
Esti, la fageda d´en Jorda es taaaaaaaan maca, mágrada tot l´any, pero penso que a la tardo te un "tic" encara mes especial!!! Noies si no heu anat mai, us recomanen aquesta passejada, estareu en mig d´un bosc de nimfes!!!
Paris, fes tot lo que et vingui de gust...si despres hi ha panxu ja frenarem, i amb bona cara i mes contentas que res!!!
Atuchi, es clar que si....si et ve de gust possar-te a dieta, sempre es un bon moment!!!! Les ultemes panxus que han hagut al meu voltatn, els seus gines les van possar a dieta xq no volien que hagafessim massa pes, o sigui que....xq no efr-ho abans?? l´unic que si heu de mirar es no hagar cap anemia, ni coses d´aquestes....jo soc partidaria de : dieta si...pero controlada i amb cap!!!
Nutella....que maco!!!! els llacs d´Escocia!!!! uuuuuuaaaaauuuuuu
Mireia????? Com va la cosa??? aiiiiiix que he creuat fins i tot els dits dels peus!!!
I la resta de nimfes?? tot be?? de relax??
M. ego:
be noies, fa uns anys que hi soc a l´escola oficial d´idiomes fen Angles...si si...als 28 anys em vaig proposar treurem el first per temas de feina...i bueno ja porto alla tres anyets...o sigui que si aquest any aprobo pasaré a quart!!! tinc els examens el dia 30 d´aquest mes..i no ho puc evitar ..em posso super nervi, m ´ha passat tota la vida quan era estudiant!!! tremolo i tot...o sigui que no se que en penseu...tots aquest nervis no m´ajuden gaire ara mateix!!!
Pero ehhhhh....tambe te un canto positiu crec...aquest mes estare tan liada estudiant i pensan en aixo que no tindre temps de psicosimptomes ni triturades de cap!!!
paseu un bon dimarts precioses!!!!
Aidin super jefasaaaaa!!! aix nena, a mi tamb em mola mes aixo de montar a cavall...jijiji...pero desde que estem cercant, els dies clau intentem que quan
jo estigui a sota! La resta de mes pues ja fer "a lo lejano oeste" jijijij...Sandreta maca, tranquila amb el pes...ara es un bon moment per començar a menjar coses sanes...com diu la Sergem amb molta rao, a l´estiu la fruita fresqueta be de gust!
Esti, la fageda d´en Jorda es taaaaaaaan maca, mágrada tot l´any, pero penso que a la tardo te un "tic" encara mes especial!!! Noies si no heu anat mai, us recomanen aquesta passejada, estareu en mig d´un bosc de nimfes!!!
Paris, fes tot lo que et vingui de gust...si despres hi ha panxu ja frenarem, i amb bona cara i mes contentas que res!!!
Atuchi, es clar que si....si et ve de gust possar-te a dieta, sempre es un bon moment!!!! Les ultemes panxus que han hagut al meu voltatn, els seus gines les van possar a dieta xq no volien que hagafessim massa pes, o sigui que....xq no efr-ho abans?? l´unic que si heu de mirar es no hagar cap anemia, ni coses d´aquestes....jo soc partidaria de : dieta si...pero controlada i amb cap!!!
Nutella....que maco!!!! els llacs d´Escocia!!!! uuuuuuaaaaauuuuuu
Mireia????? Com va la cosa??? aiiiiiix que he creuat fins i tot els dits dels peus!!!
I la resta de nimfes?? tot be?? de relax??
M. ego:
be noies, fa uns anys que hi soc a l´escola oficial d´idiomes fen Angles...si si...als 28 anys em vaig proposar treurem el first per temas de feina...i bueno ja porto alla tres anyets...o sigui que si aquest any aprobo pasaré a quart!!! tinc els examens el dia 30 d´aquest mes..i no ho puc evitar ..em posso super nervi, m ´ha passat tota la vida quan era estudiant!!! tremolo i tot...o sigui que no se que en penseu...tots aquest nervis no m´ajuden gaire ara mateix!!!
Pero ehhhhh....tambe te un canto positiu crec...aquest mes estare tan liada estudiant i pensan en aixo que no tindre temps de psicosimptomes ni triturades de cap!!!
paseu un bon dimarts precioses!!!!
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR-HIVERN:
Bon dia a totes!
un post molt xulo, entrat el mes de maig però em presento...
Nom d'usuària: Tute
Edat dels dos: 33 jo i 35 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle de cerca després d’abort per ou buit al gener
Nº Fills: 1 nena de 14 mesos i mig, deliciosa
Data NW (importantíssim!): exacta no sé, no tinc els cicles regulats al 100% per toca ja... la última va venir el 9 d'abril...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc Yodocefol i res més... anem fent i intesifiquem a la que pot ser la SW dia si, dia no...
un post molt xulo, entrat el mes de maig però em presento...
Nom d'usuària: Tute
Edat dels dos: 33 jo i 35 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle de cerca després d’abort per ou buit al gener
Nº Fills: 1 nena de 14 mesos i mig, deliciosa
Data NW (importantíssim!): exacta no sé, no tinc els cicles regulats al 100% per toca ja... la última va venir el 9 d'abril...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc Yodocefol i res més... anem fent i intesifiquem a la que pot ser la SW dia si, dia no...
- marionilla
- :: tortuga

- Entrades: 302
- Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm
Bon dia nimfes precioses!!!!
Entro de pressa i corrent, només un momentet per informar-vos: encara ni rastre de la warry!
De totes maneres no em faig gaires il.lusions perquè aquest cicle no vaig aconseguir enganxar clarament la ovulació...
Vaig fer-me TO, però cap va donar-me realment positiu... Quina caca.
Així que hem fet els deures la setmana que em penso que havia ovulat, però no tinc la certesa que ovulés... Per tant, més aviat penso que aquest cicle he ovulat més tard i encara estic dins de termini. Toca esperar! Si el dia 8 o 9 no ha aparescut, em faré TE.
Tampoc noto cap símptoma, potser una mica de mal de pits a ratos, però pot ser també pre-warry. A més, vaig tant de cul a la feina que no tinc temps per escoltar el meu cos! Això també m'ajuda a no emparanoiar-me i a anar passant els dies millor.
No res, a esperar. Ja us informaré si hi ha novetats!
Una abraçada totes i molta sort!
Entro de pressa i corrent, només un momentet per informar-vos: encara ni rastre de la warry!
De totes maneres no em faig gaires il.lusions perquè aquest cicle no vaig aconseguir enganxar clarament la ovulació...
Així que hem fet els deures la setmana que em penso que havia ovulat, però no tinc la certesa que ovulés... Per tant, més aviat penso que aquest cicle he ovulat més tard i encara estic dins de termini. Toca esperar! Si el dia 8 o 9 no ha aparescut, em faré TE.
Tampoc noto cap símptoma, potser una mica de mal de pits a ratos, però pot ser també pre-warry. A més, vaig tant de cul a la feina que no tinc temps per escoltar el meu cos! Això també m'ajuda a no emparanoiar-me i a anar passant els dies millor.
No res, a esperar. Ja us informaré si hi ha novetats!
Una abraçada totes i molta sort!

Hola guapes!
Segueixo molt desconnectada, però us vaig llegint, eh!!
Però la veritat és que estic intentat prendre-m'ho amb calma (tot i que no sempre ho aconsegueix, eh!!).
Edat dels dos: jo 31, ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: cinquè cicle de cerca, durada dels cicles... aix si ho sapigués, que feliç seria!! Si seguim amb la tònica dels últims mesos aquest em tocaria un cicle d'uns 37 dies...
Nº Fills: Tenim una nineta, i busquem un germanet, que se'ns fa gran la Tíndari!!
Data NW (importantíssim!): la última va ser el dia 1 d'abril, l'estic esperant per qualsevol dia d'aquests... posem el dia 10, per posar algo!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..): Vaig anar a la ginecòloga pel tema de les warrys irregulars i em va canviar el yodocefol pel Natalben Preconceptivo
Sóc una crafty en potència, m'encanten les manualitats i fer-li cosetes xulis a la Tíndari, demà em vaig a puntar a l'atur, a veure si aquesta tranquilitat ens porta algo bo.
Petonets per totes!!
Segueixo molt desconnectada, però us vaig llegint, eh!!
Però la veritat és que estic intentat prendre-m'ho amb calma (tot i que no sempre ho aconsegueix, eh!!).
Edat dels dos: jo 31, ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: cinquè cicle de cerca, durada dels cicles... aix si ho sapigués, que feliç seria!! Si seguim amb la tònica dels últims mesos aquest em tocaria un cicle d'uns 37 dies...
Nº Fills: Tenim una nineta, i busquem un germanet, que se'ns fa gran la Tíndari!!
Data NW (importantíssim!): la última va ser el dia 1 d'abril, l'estic esperant per qualsevol dia d'aquests... posem el dia 10, per posar algo!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..): Vaig anar a la ginecòloga pel tema de les warrys irregulars i em va canviar el yodocefol pel Natalben Preconceptivo
Sóc una crafty en potència, m'encanten les manualitats i fer-li cosetes xulis a la Tíndari, demà em vaig a puntar a l'atur, a veure si aquesta tranquilitat ens porta algo bo.
Petonets per totes!!
- Mireia&Didac
- :: rateta

- Entrades: 193
- Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm
Bon migdia Nimfes!!
Entro super ràpid des de la feina per anunciar que la W ha aparegut puntualíssima aquest matí. Es pitjor que un rellotge anglès....jajajaja
Noies no creieu que estic depre ni decaiguda, aquest mes m’ho esperava i crec que m’anirà bé per recarregar piles i anar a per totes pel juny i així lluir una bona panxeta
, no massa grossa aquest estiu
Molts petons i PEPOS a totes

Entro super ràpid des de la feina per anunciar que la W ha aparegut puntualíssima aquest matí. Es pitjor que un rellotge anglès....jajajaja
Noies no creieu que estic depre ni decaiguda, aquest mes m’ho esperava i crec que m’anirà bé per recarregar piles i anar a per totes pel juny i així lluir una bona panxeta
, no massa grossa aquest estiuMolts petons i PEPOS a totes

Mireia em sap greu que hagi vingut la maleida, però aixií m'agrada súper positiva, aquest estiu lluirem totes unes panxulines petites monisimes!!!
Bellamar l'anglés t'anirà súper bé per distreure't i pensar en altres coses, ja veuràs que entre estudi i estudi els deures donaran el seu fruit sense que ni t'enteris...
Aidin, jo tinc el mateix problema que tu, que m'encanta muntar a cavall jijiji i quasi sempre acabo jo a dalt!! Ara el vull acostumar a que acabi ell a dalt, però si no tampoc en pensó agobiar, siempre pensó que les panxetes han arribat tota la vida i seguirán arribant ho fem com ho fem, tot i que hi ha postures que afavoreixen mes...
Bueno nenes no segueixo porque escriture des del mobil es una bona tortura...
Bellamar l'anglés t'anirà súper bé per distreure't i pensar en altres coses, ja veuràs que entre estudi i estudi els deures donaran el seu fruit sense que ni t'enteris...
Aidin, jo tinc el mateix problema que tu, que m'encanta muntar a cavall jijiji i quasi sempre acabo jo a dalt!! Ara el vull acostumar a que acabi ell a dalt, però si no tampoc en pensó agobiar, siempre pensó que les panxetes han arribat tota la vida i seguirán arribant ho fem com ho fem, tot i que hi ha postures que afavoreixen mes...
Bueno nenes no segueixo porque escriture des del mobil es una bona tortura...
- Estrellabrillant
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dg. març 23, 2014 1:18 pm
Hola noies!
A totes les que us ha vingut la maleida warry intenteu pensar en postiu! Esteu a un mes menys del vostre objectiu!
Pel que dieu del règim mentre estas buscant, la veritat és que jo crec que sempre ens hem de mirar el què mengem... Estiguem buscant o no... Ens hem de cuidar sempre: som el què mengem! El que si que crec es que no deu ser gaire bo fer dietes bèsties ja que el cos ha d'estar al 100 per 100 i és millor que no ens falti cal vitamina o nutrient... Però vaja, no sòc experta.
Ara em permetreu un moment ego trist... Avui he anat a la gine i no m'ha donat bones notícies... Crec que ja us vaig comentar que tenia ovaris poliquístics, cosa que no em preocupa en excès, i un quiste al ovari. Aquest quist fa temps que el tinc i me l'han anat controlant. Ara fa 4cm i fa 6 mesos que no creix. La gine no li ha donat massa importància i m'ha dit que podia continuar buscant, però ara em vol fer un anàlisis i la cito i d'aquí tres setmanes em dirà que farem amb ell (potser operar) Si es confirma que és endometriosis serà una bona putada... Ja que és una malaltia on els quistes es poden anar reproduint, i vaja... Esperem que no sigui un quiste dolent... D'aquí tres setmanes sabré del cert el què m'espera. Tot i això demanaré una segona opinió em digui el que em digui. Així que ja veieu... Crec que el millor que em podria passar és embarassar-me... Ja que llavors el quiste es sol aturar, però la veritat és que m'ha dit que ho tinc difícil, però no impossible! Així doncs m'aferro a aquesta esperança i la setmana vinent veurem si aquest mes he tingut sort...
Ara m'ateix estic força desanimada i penso que si m'han d'operar em fa molt de respecte i a més tot s'anirà retrassant... He vist que hi ha un post sobre endometriosis, però us ho volia dir primer a vosaltres, és com si fóssiu més de confiança...
A totes les que us ha vingut la maleida warry intenteu pensar en postiu! Esteu a un mes menys del vostre objectiu!
Pel que dieu del règim mentre estas buscant, la veritat és que jo crec que sempre ens hem de mirar el què mengem... Estiguem buscant o no... Ens hem de cuidar sempre: som el què mengem! El que si que crec es que no deu ser gaire bo fer dietes bèsties ja que el cos ha d'estar al 100 per 100 i és millor que no ens falti cal vitamina o nutrient... Però vaja, no sòc experta.
Ara em permetreu un moment ego trist... Avui he anat a la gine i no m'ha donat bones notícies... Crec que ja us vaig comentar que tenia ovaris poliquístics, cosa que no em preocupa en excès, i un quiste al ovari. Aquest quist fa temps que el tinc i me l'han anat controlant. Ara fa 4cm i fa 6 mesos que no creix. La gine no li ha donat massa importància i m'ha dit que podia continuar buscant, però ara em vol fer un anàlisis i la cito i d'aquí tres setmanes em dirà que farem amb ell (potser operar) Si es confirma que és endometriosis serà una bona putada... Ja que és una malaltia on els quistes es poden anar reproduint, i vaja... Esperem que no sigui un quiste dolent... D'aquí tres setmanes sabré del cert el què m'espera. Tot i això demanaré una segona opinió em digui el que em digui. Així que ja veieu... Crec que el millor que em podria passar és embarassar-me... Ja que llavors el quiste es sol aturar, però la veritat és que m'ha dit que ho tinc difícil, però no impossible! Així doncs m'aferro a aquesta esperança i la setmana vinent veurem si aquest mes he tingut sort...
Ara m'ateix estic força desanimada i penso que si m'han d'operar em fa molt de respecte i a més tot s'anirà retrassant... He vist que hi ha un post sobre endometriosis, però us ho volia dir primer a vosaltres, és com si fóssiu més de confiança...
Quina pu...Estrellabrillant!
Es normal que estiguis desanimada guapa, a ningú li agrada rebre aquestes notícies...jo espero que tot et vagi bé i aconsegueix el teu embaràs...com molt bé dius s'aturaria.
Però intenta calmar-te fins els resultats...deu ser complicat imagino, però els nervis mai ajuden.
Ja saps que aquí estem per escoltar-te...clar que sí nimfa guapaaaaaa! Vinga..amunt, amunt!!!
Muakssss
Es normal que estiguis desanimada guapa, a ningú li agrada rebre aquestes notícies...jo espero que tot et vagi bé i aconsegueix el teu embaràs...com molt bé dius s'aturaria.
Però intenta calmar-te fins els resultats...deu ser complicat imagino, però els nervis mai ajuden.
Ja saps que aquí estem per escoltar-te...clar que sí nimfa guapaaaaaa! Vinga..amunt, amunt!!!
Muakssss
Per cert paris...sento que la w hagi aparegut...mala pècora...vinga ànims!!
EIiiiiii Estrellabrillant no et rallis abans d'hora ni et facis pelis de por! Si s'ha de treure el quiste es treu i ja està, però fins que no hi estiguin tampoc sabran massa com està l'asunto....t'ho dic per experiència! A mi en la primera eco de la meva filla gran em van veure un quist petit que em van recomanar controlar després de parir... i quan m'ho vaig fer mirar resulta que era com una taronja! Total que em van operar i per poder fer net em van treure també un ovari perquè hi estava molt enganxat... Em vaig rallar moooolt perquè volia tenir més fills i pensava que em costaria i per sorpresa meva en un mes estava prenyada!
És ara que em costa un gueb!!! Així que tranqui que no ha d'anar malament si no es fa massa gran... no esperis tan com jo. Muaaaaaaaaaaa!!!!!
Mooooolt benvinguda Tute
i retrobada l'Aixamb, encara que estiguis a l'ombra ens agradarà saber de tu
Marionilla això pinta mooooolt bé!!! Ai, ai ja puc buscar fotillos per la cantada
Sento molt la mw de la Mireia, ja sabem que no passa res per esperar una micona, millor veure el cantó positiu de les coses
jajajajajaj veig que no sóc la única que li agrada la Postura del Lejano Oeste
BellaMAr ets la bombaaaaaaa! Paris230 jo també intento que l'Aidino li moli... el problema és que ell ja acaba la feina ja! Sóc jo que no em tira la cosa
I com van els desesperos??? Les properes NW són per: La_rodri, Tute, Eiwa i Esti! Vinga boniques mooolta calma, anem preparant el cava per si hem de celebrar moltes panxus
Mi Bella estudia moooolt i tingues el cap entretingut, però no t'estressis dona que no cal!!!
És ara que em costa un gueb!!! Així que tranqui que no ha d'anar malament si no es fa massa gran... no esperis tan com jo. Muaaaaaaaaaaa!!!!!
Mooooolt benvinguda Tute
Marionilla això pinta mooooolt bé!!! Ai, ai ja puc buscar fotillos per la cantada
Sento molt la mw de la Mireia, ja sabem que no passa res per esperar una micona, millor veure el cantó positiu de les coses
jajajajajaj veig que no sóc la única que li agrada la Postura del Lejano Oeste
BellaMAr ets la bombaaaaaaa! Paris230 jo també intento que l'Aidino li moli... el problema és que ell ja acaba la feina ja! Sóc jo que no em tira la cosa
I com van els desesperos??? Les properes NW són per: La_rodri, Tute, Eiwa i Esti! Vinga boniques mooolta calma, anem preparant el cava per si hem de celebrar moltes panxus
Mi Bella estudia moooolt i tingues el cap entretingut, però no t'estressis dona que no cal!!!
Aidín
Per cert tenim un muuuuuunt de Nimfes en plena SW no us acosteu pel sp que tenim moooolta feina!!!!
Vinga a l'ataqueeeee

Vinga a l'ataqueeeee

Aidín
- Estrellabrillant
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dg. març 23, 2014 1:18 pm
Gràcies Nutella i Aidín! No sabeu com m'ajuden les vostres paraules!!!
Hola nimfes guapes!! Només entro un moment abans d'anar a dormir per explicar-vos una cosa que m'ha passat avui: resulta que un company de feina (que no sap que estem buscant, clar) m'ha dit que havia somiat que anavem ell i jo a dinar i li explicava que estava embarassada. Aisss, 'ojalá' que es compleixi el seu somni!!! A més a més, ja hem donat la SW per finiquitada i ara només queda esperar
Es complirà el somni?
Bellamar, Mireia, sento les warries que han fet acte de presència!
Els ànims ben amunt!! 
Es complirà el somni?Bellamar, Mireia, sento les warries que han fet acte de presència!
Els ànims ben amunt!! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |