******GRaFiQueReS De MaiG******
Re: ******GRaFiQueReS De MaiG******
Hola noies!!
Alis, molt bé aquesta pujada!!
Per les expertes... quin dia has ovulat llavors? Que s'assembla al meu cicle, TO+ i la tempe no puja fins al cap d'uns dies!!
Vittela, no-W, són boníssimes notícies!!! Que segueixi així la cosa, eh!!!
Jaleeee!! Jo ahir també vaig estar temptada de fer-me TE, però al final m'he aguantat!!
Atuchiiii, oooohh!!! EL QUE ESTIC VEIENT!!! JA TENIM CALENDARI DE GRAFIQUERES!!!
M'encanta m'encanta m'encanta!!! Ets un
Tot i que em sembla que seré la primera en caure...
Us explico! Avui la tempe estava igual que ahir, però aquesta nit m'he despertat unes quantes vegades, així que no li he fet massa cas!!
A mig matí... sorpresa!! Ja he començat a tacar
, i així porto tot el dia... marró i intermitent... però a 3 dies de la W, com el cicle passat! Joliiiin!! Ja estic de bajón! I passo de fer-me il·lusions amb la implantació perquè ja porto 2 cicles mig enganyada i al final acaba venint... la mala--- que no la vull ni anomenar!! Grrrrrr!!!
El mes que ve començaré a fer els deures abans, que si al final vaig ovular a CD11, he fet tard!!
Ja us acabo de confirmar quan baixi del tot, ok??
Petons guapis, i sort de vosaltres!!! Que en sabeu un munt i aneu de conya per desfogar-nos!!
Yuyuuuu, no tens perdó!! Manifestaaaaaaat!!
Alis, molt bé aquesta pujada!!
Per les expertes... quin dia has ovulat llavors? Que s'assembla al meu cicle, TO+ i la tempe no puja fins al cap d'uns dies!!Vittela, no-W, són boníssimes notícies!!! Que segueixi així la cosa, eh!!!
Jaleeee!! Jo ahir també vaig estar temptada de fer-me TE, però al final m'he aguantat!!
Atuchiiii, oooohh!!! EL QUE ESTIC VEIENT!!! JA TENIM CALENDARI DE GRAFIQUERES!!!
Tot i que em sembla que seré la primera en caure...
Us explico! Avui la tempe estava igual que ahir, però aquesta nit m'he despertat unes quantes vegades, així que no li he fet massa cas!!
A mig matí... sorpresa!! Ja he començat a tacar
El mes que ve començaré a fer els deures abans, que si al final vaig ovular a CD11, he fet tard!!
Ja us acabo de confirmar quan baixi del tot, ok??
Petons guapis, i sort de vosaltres!!! Que en sabeu un munt i aneu de conya per desfogar-nos!!
Yuyuuuu, no tens perdó!! Manifestaaaaaaat!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Martina, què bona la gossa!
Vrn, jo em vaig comprar termòmetre digital i si me'l trec de la boca només pitar, sempre em marca súper-baix (34-35 o així). Quan pita m'espero 1 minutet i tinc comprobar que és com esperar-se 4 min (no es mou). Però si me'l trec només pitar, encara li falta una miqueta!! Prova-ho!!
Vrn, jo em vaig comprar termòmetre digital i si me'l trec de la boca només pitar, sempre em marca súper-baix (34-35 o així). Quan pita m'espero 1 minutet i tinc comprobar que és com esperar-se 4 min (no es mou). Però si me'l trec només pitar, encara li falta una miqueta!! Prova-ho!!
Tilepa

Ale que guay, no havia vist el calendari, a veure si l'omplim de maduixetes!
Tilepa tan de bo no sigui pre-warry. Jo taco sempre 3-4 dies abans i el mes passat amb tempe alta. Quan em vaig quedar de la meva filla ni una taqueta. Però no adelantem aconteixements.
Tilepa tan de bo no sigui pre-warry. Jo taco sempre 3-4 dies abans i el mes passat amb tempe alta. Quan em vaig quedar de la meva filla ni una taqueta. Però no adelantem aconteixements.
Que guai el calendariiiii!!!
Donçs no sé Tilepaaa!!ara me passa aixo!! Hem puja al cap de 2-3 dies!!mmmm!!
alis ha escrit:Que guai el calendariiiii!!!
Jo per mi seria ovulació ahir, però no soc cap experta, tu remata remata Alis!! feu-ho vosaltres en honor de totes les que estem a la ombra jajaja
El calendari mola, però es veu molt petitó no? a veure si demà desde la feina el faig més gran o que es pugui veure millor!!
Tilepa no avançem aconteixements!! no perdem la esperança fins que la W no baixa del tot!! es un dels estatuts!! i l'hem de seguir, molts anims!
Vrn, jo el tinc digital normal, no se com son els basals. Jo soc de les que les tinc baixetes, però vaja la mes baixa que he vist 35,7-35,6º i sempre quan veig això li dic a l'atucho de broma demà no m'aixeco jaja. 34 em sembla moltttt poc, mira si ho fas com diu la Metiarc, jo també ho faig exactament igual. Si el el deixo una miqueta més pita per segona vegada i hi ha una diferencia d'1 decima entre el primer pitu i segon, no se per qué però sempre es igual. Ah! com dius que no cerques, t'he posat a grafis de cor! però demà actualitzaré el calendari i et posaré també en la Data NW
Metiarc veig que ets tota una experta en el tema mare meva quantes visites, bueno més controlada imposible! així millor també. jo resumint ràpid vaig deixar les pastis al juliol, fins a gener d'aquest any tot anava "bé" no era regular del tot però semblava que ovulaba i tal. i de sobte el cicle passat res de regla, me la vaig provocar amb progefick o com se digui 10 dies em sembla, al 4t dia de deixar-les em va baixar, anava pel dia 60 pico de cicle...i aquest segon ja veus, a CD 50 i sense ovular...o sigui que la setmana vinent un altre cop progefik al canto...
Suadmi, yo también pienso que hiciste bien en no presionar el asunto, tener un hijo es un acto de amor i si por lo que sea este mes estais pasando un mal momento (ojo que no digo que no haya amor!!!) pues igual es mejor que se calmen las aguas y el mes que viene a por todas de nuevo, así también desconectas un poco más después del bioquímico que seguro te dejó tocadita
Vittela!!!! com vas reina!!!???? ay que poso una cirereta al calendari! ay que la poso!!
Xera, Pumuky, Jale, com aneu?
Bertian! guapa!!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Bon dia boniques!!
Com anem?? La meva warry segueix sense fer acte de presència, que duri!!
Atuchi t'ha quedat xulíssim el calendari!!
que més voldria jo que em posessis una cirereta!! A veure com avancen el dies...
Alis com et diu l'àtic hi, tu remata avui si pots!! Jo aquest més tinc por d'haver fet curt de deures...així que aprofita i deixa-ho rematat
Tilepa Aii aquest tacadet...sé que és difícil però no et desanimis encara!! A veure com evoluciona
Suadmi l'important és que tant tu com el suadmo estigueu bé, no pateixis pels deures!
Martina com està la gosseta?? Ahir la meva gossa es va menjar un ocell mort....no vam ser a temps de treure-li de la boca
Metiarc aneu agafant forces que ja queda poquet!!
Jale has caigut a la temptació del TE?? Vinga, confessa!!
Yuyu
Que tingueu un bon dia!! Diuen que avui farà caloreta

Com anem?? La meva warry segueix sense fer acte de presència, que duri!!
Atuchi t'ha quedat xulíssim el calendari!!
que més voldria jo que em posessis una cirereta!! A veure com avancen el dies...Alis com et diu l'àtic hi, tu remata avui si pots!! Jo aquest més tinc por d'haver fet curt de deures...així que aprofita i deixa-ho rematat
Tilepa Aii aquest tacadet...sé que és difícil però no et desanimis encara!! A veure com evoluciona
Suadmi l'important és que tant tu com el suadmo estigueu bé, no pateixis pels deures!
Martina com està la gosseta?? Ahir la meva gossa es va menjar un ocell mort....no vam ser a temps de treure-li de la boca
Metiarc aneu agafant forces que ja queda poquet!!
Jale has caigut a la temptació del TE?? Vinga, confessa!!
Yuyu
Que tingueu un bon dia!! Diuen que avui farà caloreta

Octubre 2014: Operació per hidrosalpinx bilateral
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
bon dia a totes!!
he evitat la temptació i no n'he fet...però és que tinc tan clar que no, q penso q no val la pena malgastar un TE...jejejeje
psímptomes cap ni un...pffff
q tingueu un booooon dia!!!!
jale
he evitat la temptació i no n'he fet...però és que tinc tan clar que no, q penso q no val la pena malgastar un TE...jejejeje
psímptomes cap ni un...pffff
q tingueu un booooon dia!!!!
jale
Jale no pateixis abans d'hora que ja saps que tambe hi han noies que sense cap simptoma han aconseguit la seva panxu!!
Boon diiaaaa!!!!
Martina 32, ostres la gossa!!! Sort que no son tòxiques i només ha sigut una trastada. Mirant la gràfica jo crec que vas ovular entre CD 17 i CD18, no soc experta però per la pujada que fa després…
Tilepa, amb les teves tempes no tinc gaire clar el dia, ho sento. La Laia per el que he llegit es molt bona interpretant gràfiques!! De totes formes per els TO aposto per CD12. Referent a lo meu, siii, divendres ja m’ho fan. I en quan comenci nou cicle, a l’ataque!!
Pumuky, clar que sii!! S’ha d’intentar tot el que es pugui mentre espereu per RA. Jo hi tinc molta confiança amb l’acupuntura. En faig regularment i va moolt bé!!
Jaletru!! Vinga vaaa!! Que aviat sortim de dubtes i a veure si podem fer una bona cantada per celebrar el +++++
Vrn jo faig servir un termòmetre normal. No es digital però es veu bastant clar on marca la tempe.
Alis!! Jo també crec que et marcarà ovulació a CD23. Remataaaaa avui!!!

Martina 32, ostres la gossa!!! Sort que no son tòxiques i només ha sigut una trastada. Mirant la gràfica jo crec que vas ovular entre CD 17 i CD18, no soc experta però per la pujada que fa després…
Tilepa, amb les teves tempes no tinc gaire clar el dia, ho sento. La Laia per el que he llegit es molt bona interpretant gràfiques!! De totes formes per els TO aposto per CD12. Referent a lo meu, siii, divendres ja m’ho fan. I en quan comenci nou cicle, a l’ataque!!
Pumuky, clar que sii!! S’ha d’intentar tot el que es pugui mentre espereu per RA. Jo hi tinc molta confiança amb l’acupuntura. En faig regularment i va moolt bé!!
Jaletru!! Vinga vaaa!! Que aviat sortim de dubtes i a veure si podem fer una bona cantada per celebrar el +++++
Vrn jo faig servir un termòmetre normal. No es digital però es veu bastant clar on marca la tempe.
Alis!! Jo també crec que et marcarà ovulació a CD23. Remataaaaa avui!!!

ok!!!!
intentarem rematar avui!!!!!pero no ho asegurooo!!!!!ja que arribem tard a la nit!!!!!!!!uuuff!!!!!!!!!!!!!
Jaleeeeee compiii!!!!!com vas?????????
Laiaaa m´encanta el nom de la peque!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!com estas?? deus estar wapissimaaaaaaa!!!!!!!
intentarem rematar avui!!!!!pero no ho asegurooo!!!!!ja que arribem tard a la nit!!!!!!!!uuuff!!!!!!!!!!!!!
Jaleeeeee compiii!!!!!com vas?????????
Laiaaa m´encanta el nom de la peque!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!com estas?? deus estar wapissimaaaaaaa!!!!!!!
Vittela!!! segueix sense tacat?? que bé!!!! per a quan el TE??
Ays que paradet que està el post hauré de pensar uns deures...ajuda'm cojefa! que se t'acudeix?
Ays que paradet que està el post hauré de pensar uns deures...ajuda'm cojefa! que se t'acudeix?
Vitelaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!yuhuuuu!!
neneteees!!!!!!!!!!com vaaaaa???
Atuchiiii!!!!!deures???????eeiiinnnnggg!!!
neneteees!!!!!!!!!!com vaaaaa???
Atuchiiii!!!!!deures???????eeiiinnnnggg!!!
Ostres!!!
pensava que havia passat per dir-vos que m'havia vingut la warry...amb retras.......jolin tinc tants llocs, facebook, whassapp que no se perque em pensava que ja us ho hsvis dit.........i ara entro i veig que m'esteu dien que em manifesti.......perdoneu.....ups......
Doncs si em va venir amb retras de 3 dies...que hi farem....a pel mes de maig, pero aquesta vegada sense pressa ni comptar dies que ja no se ni a quin mes estem de tant mirar dies....
Vittela espero que no vingui la marranota......quans dies de retras portes??

pensava que havia passat per dir-vos que m'havia vingut la warry...amb retras.......jolin tinc tants llocs, facebook, whassapp que no se perque em pensava que ja us ho hsvis dit.........i ara entro i veig que m'esteu dien que em manifesti.......perdoneu.....ups......
Doncs si em va venir amb retras de 3 dies...que hi farem....a pel mes de maig, pero aquesta vegada sense pressa ni comptar dies que ja no se ni a quin mes estem de tant mirar dies....
Vittela espero que no vingui la marranota......quans dies de retras portes??

Hola! Com va?
Faig una repassadeta abans d'anar al gym
yuyu, mira que no passar a avisar-nos! Sento molt la baixada de la warry
alis, a veure si podeu rematar avui! I sinó, almenys teniu un pinxito ben posicionat i ja se sap que només en cal un
jale, no tenir símptomes no vol dir absolutament res. Així que amunt els ànims, que ja saps que mentre no hi ha warry hi ha esperança!
vittela, encara sense warry??? Això és una molt bona senyal! Vull veure el teu +, així que a veure quan et fas aquest TE, eh! Que ara ja estàs en dies de retard
atuchi, molt xulo lo del calendari
Jo visites tampoc tantes, al final han sigut 3 en 6 mesos, així que tampoc ha estat tant...
Quan dius que la progesterona no et va caure molt bé vols dir que que no et senta bé? Que tens efectes secundaris? T'ho dic perquè jo la primera vegada que la vaig prendre va ser oral i fatal! La segona va ser vaginal i molt millor, tot i que els dos últims dies vaig estar amb moltes nàusees i rebentada, i la tercera també vaginal i no he tingut cap efecte secundari. Així que si ho fas vaginal potser aquest cop et senta bé
tilepa, ja he vist lo del tacadet i que la tempe va tirant avall. No té molt bona pinta
Però bueno, ja saps que fins que no vingui la warry mai se sap...
De fet noies, l'altre dia la dona d'un company de feina m'explicava que ella quan va tenir al seu fill, no es va adonar que estava embarassada fins als 2 mesos, perquè al 1r mes li va venir la regla (suposo que va tacar i ho va confondre amb la regla, però ella diu que era prou abundant) i al segon, al veure que no li venia es va fer el test i clar, positivíssim!!!
Només ens faltava això per a emparanoiar-nos més! Ara resulta que veure la regla no té perquè voler dir que no hi ha embaràs
Per sort les grafis juguem amb l'aventatge de la tempe, perquè suposo que aquesta sí que es deu mantenir amunt, no?
Faig una repassadeta abans d'anar al gym
yuyu, mira que no passar a avisar-nos! Sento molt la baixada de la warry
alis, a veure si podeu rematar avui! I sinó, almenys teniu un pinxito ben posicionat i ja se sap que només en cal un
jale, no tenir símptomes no vol dir absolutament res. Així que amunt els ànims, que ja saps que mentre no hi ha warry hi ha esperança!
vittela, encara sense warry??? Això és una molt bona senyal! Vull veure el teu +, així que a veure quan et fas aquest TE, eh! Que ara ja estàs en dies de retard
atuchi, molt xulo lo del calendari
Jo visites tampoc tantes, al final han sigut 3 en 6 mesos, així que tampoc ha estat tant...
Quan dius que la progesterona no et va caure molt bé vols dir que que no et senta bé? Que tens efectes secundaris? T'ho dic perquè jo la primera vegada que la vaig prendre va ser oral i fatal! La segona va ser vaginal i molt millor, tot i que els dos últims dies vaig estar amb moltes nàusees i rebentada, i la tercera també vaginal i no he tingut cap efecte secundari. Així que si ho fas vaginal potser aquest cop et senta bé
tilepa, ja he vist lo del tacadet i que la tempe va tirant avall. No té molt bona pinta
De fet noies, l'altre dia la dona d'un company de feina m'explicava que ella quan va tenir al seu fill, no es va adonar que estava embarassada fins als 2 mesos, perquè al 1r mes li va venir la regla (suposo que va tacar i ho va confondre amb la regla, però ella diu que era prou abundant) i al segon, al veure que no li venia es va fer el test i clar, positivíssim!!!
Només ens faltava això per a emparanoiar-nos més! Ara resulta que veure la regla no té perquè voler dir que no hi ha embaràs
Per sort les grafis juguem amb l'aventatge de la tempe, perquè suposo que aquesta sí que es deu mantenir amunt, no?15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!
02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta!
Bon dia noies! Definitivament la W Ja està aqui, sha avançat una miqueta.. les bones noticies son que aquest mes tinc una altra oportunitat! Atuchi apuntam pel 30-31 de maig! Bieeen!!
Metiarc això d enterarse al 2n mes ja ho he sentit varies vegades! Què fort, més paranoies!!
Yuyuuu sento la maleïda!
Jale i Vittela com aneu?? Ja parlen els TE??
Petons!
Metiarc això d enterarse al 2n mes ja ho he sentit varies vegades! Què fort, més paranoies!!
Yuyuuu sento la maleïda!
Jale i Vittela com aneu?? Ja parlen els TE??
Petons!
Tilepa

Vaaaa que vull veure moooooltes cireretes al calendari!!
Tilepa

Us llegeixo sempre, grafis, i encara no havia passat a desitjar-vos un mes ple de positius.
Vittela, em tens molt emocionada, desitjant estic que sigui un positiu com una casa!! (La Vittela i jo vam compartir jefatura al setembre del 2013
)
Això em va pasar a mi amb el segon embaràs, que després no va anar bé. Vaig tenir la "regla", que es va avançar uns dos o tres dies, i passada la "regla" (que va durar com sempre i ser abundant com sempre) la tempe no baixava i demà farà just un any la tempe encara va pujar més, així que mosquejada vaig fer TE i va ser súper positiu.
És una altra de les màgies de les grafis, si no n'hagués fet a veure quan hagués sabut que estaba embarassada...
Vittela, em tens molt emocionada, desitjant estic que sigui un positiu com una casa!! (La Vittela i jo vam compartir jefatura al setembre del 2013
)metiarc ha escrit:De fet noies, l'altre dia la dona d'un company de feina m'explicava que ella quan va tenir al seu fill, no es va adonar que estava embarassada fins als 2 mesos, perquè al 1r mes li va venir la regla (suposo que va tacar i ho va confondre amb la regla, però ella diu que era prou abundant) i al segon, al veure que no li venia es va fer el test i clar, positivíssim!!!
Només ens faltava això per a emparanoiar-nos més! Ara resulta que veure la regla no té perquè voler dir que no hi ha embaràsPer sort les grafis juguem amb l'aventatge de la tempe, perquè suposo que aquesta sí que es deu mantenir amunt, no?
Això em va pasar a mi amb el segon embaràs, que després no va anar bé. Vaig tenir la "regla", que es va avançar uns dos o tres dies, i passada la "regla" (que va durar com sempre i ser abundant com sempre) la tempe no baixava i demà farà just un any la tempe encara va pujar més, així que mosquejada vaig fer TE i va ser súper positiu.
És una altra de les màgies de les grafis, si no n'hagués fet a veure quan hagués sabut que estaba embarassada...
Boon diaa!!!
Tilepa!! Sento la baixada de la W
però ja veig que amb les piles a tope per rematar aquest mes!! Clar q siii!! Ànims amunt!! Aquesta es l’actitud!!
Metiarc jo tb en se algunes que s’han enterat
als 2 o inclús mes…
Vittela estem esperant una bona noticia!! Vaaa!! Vaaa!! Volem un + com una casa!!
Atuchi jo els mesos que vaig prendre proge ho feia oral i et puc dir que senta fatal, inclús els símptomes els pots confondre amb panxu. Aquest mes he fet descans per el tema de la histero però el cicle que ve…ho faig vaginal segur. A veure si millora.
Jo no veig el calendari…. On el trobeu???
Per cert!! Canvi de dia NW es el 20/05 que amb l’omifin he ovulat més tard. De totes formes la grafi la veig una mica rara…així que no se si el dia que marca com ovulació es bo. No les tinc totes, a de més la línia no es marcada sinó amb puntets. Però aquest mes segur que bé, ja que hem hagut de prendre precaucions
Que passeu moolt bon dia!!
Tilepa!! Sento la baixada de la W
Metiarc jo tb en se algunes que s’han enterat
als 2 o inclús mes…Vittela estem esperant una bona noticia!! Vaaa!! Vaaa!! Volem un + com una casa!!
Atuchi jo els mesos que vaig prendre proge ho feia oral i et puc dir que senta fatal, inclús els símptomes els pots confondre amb panxu. Aquest mes he fet descans per el tema de la histero però el cicle que ve…ho faig vaginal segur. A veure si millora.
Jo no veig el calendari…. On el trobeu???
Per cert!! Canvi de dia NW es el 20/05 que amb l’omifin he ovulat més tard. De totes formes la grafi la veig una mica rara…així que no se si el dia que marca com ovulació es bo. No les tinc totes, a de més la línia no es marcada sinó amb puntets. Però aquest mes segur que bé, ja que hem hagut de prendre precaucions
Que passeu moolt bon dia!!
Bon dia grafis!
Tilepa, maleïda W que s'ha avançat!! però com dius tu, encara tindràs una altra oportunitat aquest mes! que bé!
Vittela, com vas?????????? un TE ja no????
Yuyu, llàstima, però m'agrada l'ànim amb que encares la següent recerca! ole ole!
Alis, aquest més no acabo d'entendre la teva gràfica...pero creuo els dits per tu!!
I la resta que tal? Suadmi, me ha gustado leerte, ya te echabamos de menos. a coger con ganas el próximo ciclo...yo tb tuve que dejar pasar un por momento xunguito con la pareja...
Jo he tornat a véncer la temptació. No he fet TE...i demà ja és data de NW
Us vull explicar però, coses que he fet...
- dimarts, em vaig fer un TO al migdia, la meva part racional em diu que era blanc nuclear. Però depén de com ho movia, la meva il·lusió em feia veure una ombra...com q no em volia fer il·lusions, el vaig llençar. Segueixo convençuda que era blanc nuclear...
- m'he pres tempes als matins, sense dormir gaire bé, ni les mateixes hores, ni super quieta pq tenia un monstruito al costat movent-se, i han anat decrecendo: 36.4, 36.3, 36.3
- ahir al vespre tb em vaig prendre la tempe: 36.8, oi que a la nit no serveix de res de res de res??
també, dir-vos que no tinc mal de tetis, ni d'ovaris, porto un parell de dies que em moro de son això sí...i avui em tornaven a sagnar les genives al rentar-me les dents...
Aquest matí m'he posat tampax's al bolso per si de cas...així que, tot i no perdre l'esperança, sóc més aviat pesimista... crec q aquells dos pinxitus no van encertar...
Ara, el meu dubte, em faig TE demà? i dissabte? (diumenge segur que no que tinc les meves nebodes a dormir i serà un merder!!!)
petonets i merci x llegir-me!
Tilepa, maleïda W que s'ha avançat!! però com dius tu, encara tindràs una altra oportunitat aquest mes! que bé!
Vittela, com vas?????????? un TE ja no????
Yuyu, llàstima, però m'agrada l'ànim amb que encares la següent recerca! ole ole!
Alis, aquest més no acabo d'entendre la teva gràfica...pero creuo els dits per tu!!
I la resta que tal? Suadmi, me ha gustado leerte, ya te echabamos de menos. a coger con ganas el próximo ciclo...yo tb tuve que dejar pasar un por momento xunguito con la pareja...
Jo he tornat a véncer la temptació. No he fet TE...i demà ja és data de NW
Us vull explicar però, coses que he fet...
- dimarts, em vaig fer un TO al migdia, la meva part racional em diu que era blanc nuclear. Però depén de com ho movia, la meva il·lusió em feia veure una ombra...com q no em volia fer il·lusions, el vaig llençar. Segueixo convençuda que era blanc nuclear...
- m'he pres tempes als matins, sense dormir gaire bé, ni les mateixes hores, ni super quieta pq tenia un monstruito al costat movent-se, i han anat decrecendo: 36.4, 36.3, 36.3
- ahir al vespre tb em vaig prendre la tempe: 36.8, oi que a la nit no serveix de res de res de res??
també, dir-vos que no tinc mal de tetis, ni d'ovaris, porto un parell de dies que em moro de son això sí...i avui em tornaven a sagnar les genives al rentar-me les dents...
Aquest matí m'he posat tampax's al bolso per si de cas...així que, tot i no perdre l'esperança, sóc més aviat pesimista... crec q aquells dos pinxitus no van encertar...
Ara, el meu dubte, em faig TE demà? i dissabte? (diumenge segur que no que tinc les meves nebodes a dormir i serà un merder!!!)
petonets i merci x llegir-me!
Noies havia escrit un super missatge i s' ha esborrat, arggggggggg, i desde el mòbil és molt feixuc tornar-ho a escriure-ho tot.
Tilepa aquest tacadet anunciava la maleida, que hi farem , tens una altre oportunitat!
Vittela, jale quins nervis!!!!
Les que han preguntat per la gosseta, dóncs mes feliz que una perdiz, ho va treure tot i apa. I jo avui baixadota, a veure que fa demà, és molt d'hora per anunciar warry.
Tilepa aquest tacadet anunciava la maleida, que hi farem , tens una altre oportunitat!
Vittela, jale quins nervis!!!!
Les que han preguntat per la gosseta, dóncs mes feliz que una perdiz, ho va treure tot i apa. I jo avui baixadota, a veure que fa demà, és molt d'hora per anunciar warry.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |