Dexeus
- Petitalinx
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm
Dexeus
Hola,
Coneixeu els ginecolegs de la clinica Dexeus? Quin/a hem recomeneu que hem porti l'embaraç?
Gràcies per l'ajuda.
Coneixeu els ginecolegs de la clinica Dexeus? Quin/a hem recomeneu que hem porti l'embaraç?
Gràcies per l'ajuda.
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Re: Dexeus
A mi lleva el dr alberto rodriguez melcon y esty cntenta
En el primer parto me atendio la dra fernandez y tmb me gusto muchisimo y en que parto un 10
En el primer parto me atendio la dra fernandez y tmb me gusto muchisimo y en que parto un 10
Bones!
A mi em porta la dra maria garcia i molt be! Estic molt contenta. Els dos parts alla molt be, i tot q en el primer van haver-hi complicacions ( un susto), van ser molt professionals i molt atents, q també s'agraeix.
A mi em porta la dra maria garcia i molt be! Estic molt contenta. Els dos parts alla molt be, i tot q en el primer van haver-hi complicacions ( un susto), van ser molt professionals i molt atents, q també s'agraeix.
Em porta la dra Stefanie Redon i molt bé també! 
Hola,
a mi em va portar la dra. Maria Suàrez, molt maca. És potser una mica directa i clara, però s'agraeix a vegades. Jo la recomano.
Molta gent et dirà que el part a la Dexeus és molt medicalizat i fred, jo només he tingut un part, però et puc dir que la gent de la sala de parts són molt agradables, les instal·lacions molt maques, amb molta claretat, sense massa llum. I el més maco, que quan va néixer el meu barrufet, tot i que la doctora i una enfermera es van quedar a la sala fent-me les cures posteriors al part, puc dir que no les vaig sentir ni respirar, ens van deixar gaudir del moment.
I desp´res, ens van deixar una hora sencera tots 3 sols. Va ser molt maco.
Ho recomano.
Salutacions.
a mi em va portar la dra. Maria Suàrez, molt maca. És potser una mica directa i clara, però s'agraeix a vegades. Jo la recomano.
Molta gent et dirà que el part a la Dexeus és molt medicalizat i fred, jo només he tingut un part, però et puc dir que la gent de la sala de parts són molt agradables, les instal·lacions molt maques, amb molta claretat, sense massa llum. I el més maco, que quan va néixer el meu barrufet, tot i que la doctora i una enfermera es van quedar a la sala fent-me les cures posteriors al part, puc dir que no les vaig sentir ni respirar, ens van deixar gaudir del moment.
I desp´res, ens van deixar una hora sencera tots 3 sols. Va ser molt maco.
Ho recomano.
Salutacions.
- Petitalinx
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm
Hola noies! Un dubte sobre la Dexeus. Cal que escolleixis gine abans de l'embaraç? Em trobo que la meva gine no segueix embaraç ni assisteix.
Hem pensat que quan tinguem el positiu trucar a la Dexeus, però no se sí es recomenable anar trucant ja per escollir gine.
Gràcies :)
Hem pensat que quan tinguem el positiu trucar a la Dexeus, però no se sí es recomenable anar trucant ja per escollir gine.
Gràcies :)
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Puedes llamar y pedir . hora para la revi anual y asi conoces al gine
En dexeus no atiende el parto tu gine sino pagas!!
En dexeus no atiende el parto tu gine sino pagas!!
Ostras....no lo sabía. Gracias por la info.
Creo que para la revisión anual llego tarde jejejejej... Pero llamaré para la visita.
Creo que para la revisión anual llego tarde jejejejej... Pero llamaré para la visita.
- elisabetta
- :: puça

- Entrades: 10
- Membre des de: dc. feb. 26, 2014 3:15 pm
Hola! Sóc nova per aquí. A mi hem va visitar la doctora Beatriz Lorente, es molt dolça i hem va agradar molt.
hola,
Jo també he fet seguiment d'embaràs i part a la Dexeus amb la Dra Rombaut i molt bé.
Jo vaig quedar encantada del servei, sobretot el dia del part on em vaig sentir molt recolzada.
Sort!!!
Jo també he fet seguiment d'embaràs i part a la Dexeus amb la Dra Rombaut i molt bé.
Jo vaig quedar encantada del servei, sobretot el dia del part on em vaig sentir molt recolzada.
Sort!!!
hola,
a mi em porta l'embaràs la Dra. Marta Ricart. Ja estic a la setmana 37 i estic molt contenta del seguiment a la Dexeus en general.
És veritat que l'assistencia al part te la farà el gine que estigui de guardia aquell dia. Allà funcionen per equip i tots segueixen el mateix protocol i se suposa que has de confiar en l'equip en general. Si vols que el teu gine estigui en el moment del part, has de pagar per aquest servei.
Si voleu que us digui la veritat, a mi em dóna més confiança aquest sistema. Fins al moment, tots el gines amb qui hem tingut tracte (per exemple durant les ecografies o en alguna ocasió que la Dra. Ricart no hi ha estat) ens han semblat força professionals i mai hem tingut cap queixa.
a mi em porta l'embaràs la Dra. Marta Ricart. Ja estic a la setmana 37 i estic molt contenta del seguiment a la Dexeus en general.
És veritat que l'assistencia al part te la farà el gine que estigui de guardia aquell dia. Allà funcionen per equip i tots segueixen el mateix protocol i se suposa que has de confiar en l'equip en general. Si vols que el teu gine estigui en el moment del part, has de pagar per aquest servei.
Si voleu que us digui la veritat, a mi em dóna més confiança aquest sistema. Fins al moment, tots el gines amb qui hem tingut tracte (per exemple durant les ecografies o en alguna ocasió que la Dra. Ricart no hi ha estat) ens han semblat força professionals i mai hem tingut cap queixa.
Jo he tingut a la Maria Suárez i molt contenta.
I el part a la dexeus va ser fantàstic de debò, tan bé que repetiria
I el part a la dexeus va ser fantàstic de debò, tan bé que repetiria

- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Hola! Jo vaig tenir a l'Arianna Serrano i suuuuper be. Em va donar el seu mobil personal i tot perque tenia la pressio alta i indicis de tenir la proteinuria alta pero gracies al mega control tot va anar rodat. Li vaig dir un dia que em feia mal l'esquena i fins i tot em va demanar eco de ronyons per si de cas. I el part va acabar en cessarea pero les hores que vaig estar dilatant molt millor que estar a casa al sofa jeje. Tornaria sense cap dubte :)
PD. Hola Coloma jijiji
PD. Hola Coloma jijiji
Hola!
A algú l'ha visitat l'Ana Asturgó? Tinc visita demà amb ella per veure què em sembla. La veritat és que estic nerviosa i tot!! Espero que hi hagi bon feeling, jeje.
A algú l'ha visitat l'Ana Asturgó? Tinc visita demà amb ella per veure què em sembla. La veritat és que estic nerviosa i tot!! Espero que hi hagi bon feeling, jeje.
Doncs a mi fa temps que em visita la Maria Suárez i genial! Va ser casualitat que jo em posés de part el dia que ella tenia guàrdia, aixi que la tranquil'litat que vaig tenir al veure-la entrar per la porta no us la podeu imaginar! Ho recomano al 100%!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Hola, un altra amb la Maria Suárez i molt contenta.
És agradable, tranquila i pràctica. És a dir que si et veu bé, et diu un "estás estupenda" i segueix així. T'aclareix els dubtes i almenys a mi que sóc patidora em va transmetre tranquilitat en tot moment. I al dia del part vaig tenir la sort com la leta que també estava de guardia. I durant l'estància a l'hospital em va venir a veure totes els dies.
Llavors, el part també molt bé i l'atenció del post part també molt bé.
I un detall que per mi és molt important és que sempre ha sigut super puntual a l'hora de les visites i les infermeres o auxiliars que treballen amb ella són encantadores.
És agradable, tranquila i pràctica. És a dir que si et veu bé, et diu un "estás estupenda" i segueix així. T'aclareix els dubtes i almenys a mi que sóc patidora em va transmetre tranquilitat en tot moment. I al dia del part vaig tenir la sort com la leta que també estava de guardia. I durant l'estància a l'hospital em va venir a veure totes els dies.
Llavors, el part també molt bé i l'atenció del post part també molt bé.
I un detall que per mi és molt important és que sempre ha sigut super puntual a l'hora de les visites i les infermeres o auxiliars que treballen amb ella són encantadores.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |