Augment ratio 2014?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
naiareta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

Re: Augment ratio 2014?

EntradaAutor: naiareta » dj. maig 15, 2014 11:25 pm

Gràcies Gerard Garcia, a veure si tenim sort de cara al setembre i podem entrar a la primera opció, si hi hagués alguna baila..

Pitu, pel que dius, nosaltres estem igual que tu, hem entrar en segona opció i estem els segons de la llista d'espera de la primera opció, o això és el que creia fins ara, perquè si pel que dieu, han hagut canvis en les llistes d'espera, això ja no ho sé...per comprovar-ho s'ha d'anar a l'escola de la primera opció, oi?

Juvica, sí, hem entrat a l'Estel, i ens hem quedat fora del Sagrer...Si et serveix d'algun cosa, la meva germana petita que ara té 16 anys, fa 4 anys va sortir de l'Octavio Paz, on va tot l'infantil i primària, i ella sempre em diu que va ser molt feliç tot el temps que va ser allà. Nosaltres vem anar a les portes obertes, i va haver-hi coses que ens van agradar força, com per exemple la profe de p3, em va semblar molt guai! Tot i que segur que ara ho veus tot negre...ànims!!
pitu
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 20, 2014 12:53 pm

EntradaAutor: pitu » dv. maig 16, 2014 7:20 am

Sí, Naiareta, a l'escola que era la teva primera opció han de penjar la llista de nens admesos i la llista d'espera ordenada. Jo vaig anar a comprovar-ho ahir, però em vaig oblidar de fer-li una foto... avui hi tornaré i la faré, por si las moscas, que quedi constància...
JuViCa
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dg. juny 05, 2011 8:43 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: JuViCa » dv. maig 16, 2014 7:45 am

Naiareta... ahir el sagrer no va penjar la llista d'espera però si la d'admesos. Havies de preguntar... jo vaig enviar a una amiga però no va poder fer foto. A veure si pots tu.

En quant al tema Octavio Paz... estic segura que a qualsevol lloc seran feliços però no es l'escola que he triat i he fet una tria de set opcions...a més, impossible organitzar logística si el germà petit comença la bressol a l'altra punta del barri.

Mireu i feu fotos si podeu de les llistes. Shan detectat errades de gent que estan admessos en escola que ja havia emplenat de primeres.
Imatge

Imatge
chuni
Entrades: 234
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 8:49 pm

EntradaAutor: chuni » dv. maig 16, 2014 8:01 am

Bon dia!A nosaltres no ens han mogut de la llista d'espera, som els primers, a Can Fabra van donar a un noi l'escola Ignasi Iglesias però no es la de Barcelona sinò la de Cornellà.Dilluns anirem a reclamar ja que la escola que ens han donat no ens agrada i esta forma del barri.Haver si tenim sort!!
Imatge
chuni

EntradaAutor: chuni » dv. maig 16, 2014 8:03 am

Volia dir fora del Barri!
Imatge
chuni

EntradaAutor: chuni » dl. maig 19, 2014 2:33 pm

Bona tarda!!Heu anat a fer la reclamació?Nosaltres si però no hi ha cap vacant que no sigui en Bon Pastor o trinitat, molt fort!!!haver si ens fan cas!!!
Imatge
MacMecMic
Entrades: 14
Membre des de: dt. maig 06, 2014 9:58 pm

EntradaAutor: MacMecMic » dl. maig 19, 2014 9:06 pm

El dia de reclamació ha sigut dur. El consorci no vol ni sentir parlar de mes augment de ratio. Han ampliat a 26 a tota BCN sense tenir en compte els problemes a cada districte.

No crec q aconseguim gaire cosa, pero els representants de las AMPAS q hi havia aconsella que tothom reclami per fer mes força, per exemple per a que ampliin ratio a 27 alla on calgui, alla on queda fora mes gent
MacMecMic

EntradaAutor: MacMecMic » dl. maig 19, 2014 9:09 pm

Animeu-vos a reclamar!

Hem vist autentics disbarats de assignacio... per e e exemple: unes bessones separades !
JuViCa

EntradaAutor: JuViCa » dl. maig 19, 2014 10:31 pm

Doncs si, dia durillo a més no poder!!!

Com diu la Chuni, oferien les restes i, és clar, ningú ha volgut canviar ni s'han alliberat places.

Nosaltres hem fet un parell de reclamacions... ens han enviat a l'altra punta, just on ja comença el districte de Sant Martí i tenim un germanet que al setembre s'escolaritzarà a l'altra punta. A veure si aconseguim res.

Jo no he demanat ampliació de ràtio, la inspectora ens ha dit que no s'ampliarà... ara hem feu entrar dubtes de fer-ne una altre ampliant per veure si així les llistes es mouen una mica.
Algú repetirà els altres dos dies de reclamacions?
Imatge

Imatge
chuni

EntradaAutor: chuni » dt. maig 20, 2014 7:54 am

Nosaltres si que hem demanat ratio!!!Haver si tots junts fem força!!!
Imatge
JuViCa

EntradaAutor: JuViCa » dt. maig 20, 2014 1:08 pm

Ostres!!! Doncs potser ho fem també. Si no demanen ampliació de ràtio a tot el districte de Sant Andreu no hi haurà manera de que hi hagi places per poder canviar i anar a alguna que ens agradi.
Més val intentar ho.
Demà hi tornem
Imatge

Imatge
naiareta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

EntradaAutor: naiareta » dt. maig 20, 2014 4:41 pm

Finalment, hem quedat tercers a la llista d'espera del Sagrer. Ha entrat un nen o nena amb dificultats especials, per tant, la llista ha corregut cap avall... Aixíque per molt que augmentessin ràtio (que no crec que ho facin), en el nostre cas ni així entrem... :ufs:
SONIC
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: SONIC » dt. maig 20, 2014 4:54 pm

Les bessones entren segur on li hagin assignat a la primaera opció ,han d'anar les 2 juntes, segurament ha sigut alguna errada informática, hi ha una normativa ( no se exactament a on ) que posa que on vagi una també va l'altra.
SONIC
Entrades: 124
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: SONIC » dt. maig 20, 2014 4:55 pm

Què fort , trobo tanta injusticia per triar l'escola que vols pel teu fill/a què em poso trista.
chuni

EntradaAutor: chuni » dt. maig 20, 2014 5:03 pm

No entenc com a aquestes alçades canviïn les llistas d'espera, els nens amb NEE fan la preinscripcio com nosaltres, no?Llavors pq no tenen assignades les plaças encara???No entenc res!!!fan tot amb el cul!!
Imatge
MacMecMic

EntradaAutor: MacMecMic » dt. maig 20, 2014 8:24 pm

Arribats a aquest punt veus les miseries del sistema.

No som mes que un numero que han de colocar en algun lloc. Els importa ben poc el que passi amb els nens i les families. Segur que amb un ordinador ho ressolen tot en un mati...i despres a resoldre la papereta negant evidencies i aferrantse a una normativa plena de punts foscos i sorpreses de darrera hoa.

Nosaltres hem reclamat i ens fara resposta que ja coneixem "complim la normativa"...

Us torno a animar a protestar! Al menys q sapiguen q les families no estem d'acord i que darrera de cada numero hi ha una familia per la qual la educacio dels seus fill es molt important!
JuViCa

EntradaAutor: JuViCa » dt. maig 20, 2014 9:58 pm

Naiareta... la nena que ha quedat de nou primera en llista d'espera ha fet reclamació al.legant aquest greu perjudici de l'aparició del nen NEE. Pero la inspectora li ha dit que és un nen de fora, amb 15 punts i que tot és correcte.

No sé si has fet reclamació. .. jo tampoc guanyo res amb l'ampliació de ràtio però si que es pugui moure totja que sino ens haurem de conformar amb el que hi ha.
Com diu macmecmic... som números per tapar vacants i punto.

Si tens pares i mares a la teva llar anima'als a demanar ampliació de ràtio. Com mes siguem, més forca. Demà darrer dia.
Imatge

Imatge
chuni

EntradaAutor: chuni » dt. maig 20, 2014 10:08 pm

Llunts fem força!!!Lluitarem i guanyarem!!!Tot per els nostres fills!!Amb ells i la seva educació no es juga!!
Imatge
pitu
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 20, 2014 12:53 pm

EntradaAutor: pitu » dc. maig 21, 2014 7:11 am

Ostres què injust! No entenc que en qualsevol moment puguin canviar les llistes... ELs NEE tenen els mateixos plaços que els demés per fer preinscripció i reclamacions no?
A una amiga meva li ha passat semblant, és la única de zona que s'ha quedat fora perquè un nen amb NEE de fora de zona ha entrat directe i ha mogut tota la llista i ella s'ha quedat fora. Avui té hora amb la inspectora de zona...
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: damir » dc. maig 21, 2014 8:57 am

pitu ha escrit:Ostres què injust! No entenc que en qualsevol moment puguin canviar les llistes... ELs NEE tenen els mateixos plaços que els demés per fer preinscripció i reclamacions no?
A una amiga meva li ha passat semblant, és la única de zona que s'ha quedat fora perquè un nen amb NEE de fora de zona ha entrat directe i ha mogut tota la llista i ella s'ha quedat fora. Avui té hora amb la inspectora de zona...

a una amiga meva li va passar el mateix, a vegades no són les famílies qui han fet tard o trien el canvi, són els d'ensenyament que mouem als nens de NEE d'una escola a una altra.

ells van reclamar i finalment l'inspector va ampliar ràtio a l'aula.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::