SANITAS vol derivar parts a la CIMA

Experiències i pors del moment més desitjat.

brnc81
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: SANITAS vol derivar parts a la CIMA

EntradaAutor: brnc81 » dj. feb. 20, 2014 12:28 pm

Ahir vaig tafanejar el quadre mèdic i encara surt la clínica...
Crec que aquest any també han trencat amb la clínica Barraquer (oftalmologia)...
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
feeling
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dj. feb. 20, 2014 2:08 pm

Hola,
Pel q em van dir a Sanitas el tema dels parts es nomes x la Corachan. No se si despres canviara per altres cliniques...
A la Quiron q tal? estas contenta? jo vaig demanant opinions per si al final em volen fer parir a la CIMA i haig d canviar d'hospital...
Cuca84 ha escrit:Hola noies!

Sabeu si això passa només a la Corachan? Jo em visito a la Quirón i tb sóc de Sanitas, he preguntat i m'han dit que al portar allà l'embaràs no hi ha cap problema. L'únic que he de demanar volant a la gine per a què m'ho autoritzin, que això ja no sé si és lo que s'acostuma a fer o què..

Petonets!
DENÍS
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dj. feb. 20, 2014 2:13 pm

Hola
Jo al peque no el porto a Corachan, la veritat és k molt a prop no em cau.
Si que tot plegat és una mica fosc... Jo donaré temps fins a final d'any x veure què passa i mirar si em canvio... O bé de gine o bé de mútua.... Haurem de mirar totes les opcions....
Imatge

Imatge
lovekyn
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. des. 18, 2013 9:46 pm

EntradaAutor: lovekyn » dj. feb. 20, 2014 7:57 pm

Ostres noies! jo tb soc de Sanitas, he començat a fer les revisions a la Quirón i el meu part està previst per octubre...espero que no canviin les condicions!!!
Igualment m'informaré...gracies per la info!! :ok: :ok:

Tb comentar-vos que nose com aniran els parts, el que comentaveu... les instal.lacions seran noves pero els professionals no! de fet m'han comentat que l'equip que posaran es el de l'hospital de nens i que en principi si tindrán neonats!! O sigui que malament tampoc no pinta >.-<:
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14
TE+ 25/02/17 (marxes el 18/03, adeu bb)

Imatge

Imatge
Cuca84
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

EntradaAutor: Cuca84 » dj. feb. 20, 2014 11:24 pm

Arigalma guapa, gràcies per la resposta :)

Doncs quin merder que s'ha creat, no? Si portes anys visitan-te a un lloc i que hagis de canviar perquè la mútua així ho ha decidit em sembla fatal. Hauran tibgut diferències o a saber, perquè sinó no s'enten.

En fi, esperem que això perjudiqui el menys possible, tot i que no pinta bé. I si de cop ho fan a la Corachan ho poden fer amb qualsevol altra clínica..

Petons a totes!
Imatge
feeling

EntradaAutor: feeling » dc. març 05, 2014 9:48 pm

Hola,
per si alguna es troba en el cas que sabeu q ja m'han confirmat q el meu part sera a la CIMA i no a la Corachan encara q m'habien dit que si...
M'han trucat de l'equip de la meva gine i sembla q amb Sanitas no hay tu tia...
Per altra banda m'han dit tambe que será la meva dra. d la Corachan la q atendrà el part i q tindran unitat de neonats. Aixì em quedo una mica mes tranquila però de seguida q pasi el part tramitare canvi d mutua pqno em sembla gens correte això q han fet.
En fin...
DENÍS
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dj. març 06, 2014 2:12 pm

Ostres Feeling... Almenys serà la teva gine a que t'atendrà... la faran anar expressament a la CIMA? ?-)
Crec que a finals d'any em canvio de mútua... no em molen aquestes coses :ufs: :ufs:
Les visites si que es podran fer? És només tema parts o tampoc entraran visites? Dilluns tinc gine a veure si hi penso i pregunto.
Canviar de gine em fa molta mandra... i això que en ppi ara ja he parit i si tinc un segon crio a saber on estarem tots plegats però weno...
Quina pu... Jo estava bastant contenta fins ara...
La setmana passada vaig anar a la CIMA a fer la prova de l'oida al meu peque i no em va molar gaire... molt estúpides les noies de recpeció, suposo que no vaig anar amb moltes ganes....
Crec que em van dir que Sanitas tb està treient serveis de la Quirón... Què està passant??????????????
Imatge

Imatge
llunalluneta
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

EntradaAutor: llunalluneta » dj. març 06, 2014 6:19 pm

Ostres, si algú sap això de Quiron del cert agrairé que m'informi.
Imatge
feeling

EntradaAutor: feeling » dj. març 06, 2014 7:55 pm

Arigalma ha escrit:Ostres Feeling... Almenys serà la teva gine a que t'atendrà... la faran anar expressament a la CIMA? ?-)
Crec que a finals d'any em canvio de mútua... no em molen aquestes coses :ufs: :ufs:
Les visites si que es podran fer? És només tema parts o tampoc entraran visites? Dilluns tinc gine a veure si hi penso i pregunto.
Canviar de gine em fa molta mandra... i això que en ppi ara ja he parit i si tinc un segon crio a saber on estarem tots plegats però weno...
Quina pu... Jo estava bastant contenta fins ara...
La setmana passada vaig anar a la CIMA a fer la prova de l'oida al meu peque i no em va molar gaire... molt estúpides les noies de recpeció, suposo que no vaig anar amb moltes ganes....
Crec que em van dir que Sanitas tb està treient serveis de la Quirón... Què està passant??????????????

Si noia.... es un rollo... totes les visites i proves les fare a la Corachan. Solament es el part lo q deriven a la CIMA.
I també em quedo mes tranquila sabent q hi ha neonats per si d cas...
DENÍS
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dl. març 10, 2014 8:41 pm

Hola noies.
Avui he tingut gine i he preguntat k passava amb Sanitas. El meu centre de moment segueix treballant amb Sanitas, inclosos parts, però ja m'han dit k segur k els hi treuran tb.
Lo que si k m'han dit és k qualsevol prova k em demanin ja no la puc fer a la Corachan, m'envien a CIMA.
A vosaltres Sanitas us ha informat de tot això? Pk. a mi no, i crec k haurien d'informar bé d'aquests canvis.
Imatge

Imatge
feeling

EntradaAutor: feeling » dl. març 10, 2014 9:57 pm

Arigalma ha escrit:Hola noies.
Avui he tingut gine i he preguntat k passava amb Sanitas. El meu centre de moment segueix treballant amb Sanitas, inclosos parts, però ja m'han dit k segur k els hi treuran tb.
Lo que si k m'han dit és k qualsevol prova k em demanin ja no la puc fer a la Corachan, m'envien a CIMA.
A vosaltres Sanitas us ha informat de tot això? Pk. a mi no, i crec k haurien d'informar bé d'aquests canvis.

A mi Sanitas no m'ha dit res de res. Lo que sé es pq m'ho ha dit la meva dra.
A mi m'han dit q totes les proves si es fan a la Corachan, al reves q a tu... quin lio deu meu!!! :-(
DENÍS
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dl. març 10, 2014 10:19 pm

feeling ha escrit:
Arigalma ha escrit:Hola noies.

A mi Sanitas no m'ha dit res de res. Lo que sé es pq m'ho ha dit la meva dra.
A mi m'han dit q totes les proves si es fan a la Corachan, al reves q a tu... quin lio deu meu!!! :-(

Trobo molt fort que Sanitas no informi de tot això... només per això em donen ganes de canviar de mútua :ufs: :ufs: :ufs:
Feeling, a tu et poden fer les proves a Corachan pk ja estas embarassada i segurament deuen haver pactat amb el teu centre que de moment ho poden fer (les recepcionistes de Ginex m'han dit que si em quedés ara prenyada si que m'entararia tot, part inclòs... cosa que no passarà, que acabo de parir!! <:-< )
Imatge

Imatge
Magar
Entrades: 303
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:09 pm

EntradaAutor: Magar » dt. març 11, 2014 2:24 pm

hola boniques, jo he consultat al meu gine i m'ha dit que es cert i que aixó passara a finals d'estiu, pero que ell no deriva res si no posen icubadores, urgencies noenatals, pediatres... que fins ara no hi ha. A mi em toca a finals de juny comencements d'agost i em dona yuyu... igual li preguntaré a la propera visita a veure si hi ha alguna nova notícia... es molt fort!!! Aixó si, em va dir que ell es el que atendría el part. Es un pal, l'unic que m'ha dit es que les habitacions son mes noves i comodes... a veure com acabem tot aixo!
Imatge Imatge
Imatge
feeling

EntradaAutor: feeling » dt. març 11, 2014 8:26 pm

Magar ha escrit:hola boniques, jo he consultat al meu gine i m'ha dit que es cert i que aixó passara a finals d'estiu, pero que ell no deriva res si no posen icubadores, urgencies noenatals, pediatres... que fins ara no hi ha. A mi em toca a finals de juny comencements d'agost i em dona yuyu... igual li preguntaré a la propera visita a veure si hi ha alguna nova notícia... es molt fort!!! Aixó si, em va dir que ell es el que atendría el part. Es un pal, l'unic que m'ha dit es que les habitacions son mes noves i comodes... a veure com acabem tot aixo!

Magar a mi lo que m'ha deixat mes tranquila es q la directora de l'equip q em porta l'embaras ha anat a veure les instalacions i m'ha dit q estan molt be i q hi ha neonats des de la setmana 32...
Cuca84
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

EntradaAutor: Cuca84 » dt. març 11, 2014 8:43 pm

feeling ha escrit:Hola,
Pel q em van dir a Sanitas el tema dels parts es nomes x la Corachan. No se si despres canviara per altres cliniques...
A la Quiron q tal? estas contenta? jo vaig demanant opinions per si al final em volen fer parir a la CIMA i haig d canviar d'hospital...
Cuca84 ha escrit:Hola noies!

Sabeu si això passa només a la Corachan? Jo em visito a la Quirón i tb sóc de Sanitas, he preguntat i m'han dit que al portar allà l'embaràs no hi ha cap problema. L'únic que he de demanar volant a la gine per a què m'ho autoritzin, que això ja no sé si és lo que s'acostuma a fer o què..

Petonets!

Ara he vist aquest missatge! Perdoneu

Doncs jo estic contenta amb la Quirón, tot i que la gine no s'explaia gaire a les visites i sempre va una mica de cul.. però me la van recomanar i a banda d'això cap pega.

Jo vaig preguntar i em van dir que el part podia ser a la Quirón ja que porto allà l'embaràs, però que la meva gine m'ha de fer un volant per demanar autorització a Sanitas. Suposo que no hi haurà problema.. ja us diria.

Petonets!
Imatge
llunalluneta
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

EntradaAutor: llunalluneta » dc. març 12, 2014 7:57 am

Cuca, si t'enteres d'algun canvi avisa'ns si us plau. Jo també tinc Sanitas i m'interessa Quiron.
Gràcies.
Imatge
feeling

EntradaAutor: feeling » dg. maig 25, 2014 5:41 pm

Hola noies!!!!
Estic cabreada com una mona....
Ja us havia comentat q el meu part hauria d ser a la CIMA pq Sanitas ha deciditno treballar amb la Corachan q es on em porten.
Doncs aquesta setmana he ebut una carta on em deien q a partir del 1/6 Sanitas ja no cobriria ni les visites. He trucat a la mutua i em diuen això mateix, q en un parell d dies ja no em puvni visitar alla....
Perrrrrdonaaaaaa????? I ara q haig de fer a 2 mesos d parir????? ara no se si m'agafaran a un altre mutua!!!!!
Estoy muuuuuuu cabreada..... :'(
DENÍS
lovekyn
Entrades: 315
Membre des de: dc. des. 18, 2013 9:46 pm

EntradaAutor: lovekyn » dl. maig 26, 2014 8:32 am

Noies les que esteu preocupades x la Quiron no is preocupeu, jo soc de Sanitas i vaig trucar a la Quiron preguntant aixo mateix i em van dir que ells no havien fet cap canvi i q alla seguia tot igual.
Anims a les mamis de la Corachan, es un pal pero sigui on sigui tindreu uns bebitos i bebitas sanisims i preciosos!!!
Jo recomano la Quiron 100%!!!
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14
TE+ 25/02/17 (marxes el 18/03, adeu bb)

Imatge

Imatge
brnc81
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: brnc81 » dl. maig 26, 2014 2:57 pm

Feeling, vas a Ginex? Arigalma diu que encara treballen amb ells...
Pregunta tonta: això no és incompliment de contracte? Se suposa que el quadre mèdic és el que és i no hauria de variar durant l'any no? (no em sé les condicions, però em sembla el més lògic).
El problema és el que dius, si canvies de mútua, a veure quina t'agafa ara...tot i que algunes, si vas per algun col·lectiu d'empresa, t'agafen sense cap carència.
Jo encara sóc a Mapfre, però l'any vinent canviaré a Sanitas que m'ho passen per l'empresa com a benefici social i estalvio molts i molts € (serem 4!). M'interessaria seguir amb la meva dra. de Ginex per fer-me revisions i tal...
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
snd4dns
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. oct. 14, 2013 10:01 pm

EntradaAutor: snd4dns » dl. maig 26, 2014 3:12 pm

Hola,
Jo també soc de Sanitas i havia d'anar a la Corachan (em toca a finals de juny-principis de juliol) i el meu gine (que no em visita a la Corachas, sinó a la seva consulta més petita) em va dir que els parts els derivarien a la Cima a partir de l'1 de juny. En sabeu res sobre la data exacta? em va dir l'altre dia que ja ni les proves les feien a la Corachan (que és on jo havia anat a fer-me la eco morfologica, l'amniocentesis...) i la veritat és que ni vaig provar-ho, me'n vaig anar directament a fer-me la eco Doppler a la Cima.
La doctora que me la va fer va ser moooolt amable, i se la veia amb molt de coneixement, però jo vull que al part m'atengui el meu gine.
I això, sabeu res de la data exacta? que em poso de part i no sé a on he d'anar!! que a sobre m'han dit que te ja el cap molt molt avall... i així que encara falten 5 setmanes!!
Ah! no m'ha arribat aquesta carta, però és perque fa una setmana que m'he canviat de domicili i Sanitas no ho sabia... Què diu exactament? Gràcies!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::