******GRaFiQueReS De MaiG******

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
tilepa
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

Re: ******GRaFiQueReS De MaiG******

EntradaAutor: tilepa » ds. maig 24, 2014 7:41 pm

Yuyu i Atuchiii, com aneu???? Anims que ja queda poquet per sortir de dubtes!!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
Atuchi
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

EntradaAutor: Atuchi » ds. maig 24, 2014 7:47 pm

Hola noies jo malauradament ja la tinc aqui! No podre tenir una cirereta pero bueno pel mes de juny m'hi apunto a lo que sigui!!
Molta sort a les que encara teniu la oportunitat aquest mes!!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dg. maig 25, 2014 10:29 am

hola grafis del meu cor!!! com es presenta el diumenge!?

Yuyu, que tal vas amb el desespero!!!!??? ja queda poquet!

Metiarc, com anem maca? cadascuna es coneix el seu cos, si tu dius que no has ovulat es que no ho has fet, perque la pujada ben pot ser per la progesterona, però tu per si de cas has pincutejat no? així dons podría haver-hi cirereta?

Cherrys, Suadmi, Sylcar com porteu la fase avorrideta? anims que de aquí a poc estem una altre vegada a la acció!!! :: orrr:: :sex-|: :inthebed:

Eyyy ara al possar les emoticones he vist que hi han de noves que están molt xules! que guays

Vittela y Vrn ja heu d'estar en la SW si no es que la heu finiquitat oi? expliqueu expliqueu, nous trucs?

He actualitzat el calendari i he hagut de posar varis vermells coi quin color mes lleig! a veure si la semana vinent puc omplir de cireretes la resta de dies amb les que falteu!!!

Jale, Tutty, Martina com van aquestes cireretes boniques? Sense oblidar les nostres tesorets Bertian i Laia!! :panxeta:

Jo aquest matí per celebrar la W m'he ficat unes torrades amb pernil serrà que mmmmmm que bo!!! sap a glòria! encara que esperava no menjar en un temps però mira com dic jo, lo primer en el meu cas es arreglar tema ovulació i després ja vindrà el cigru!

Tilepeta anims que et queden uns dies a tu també per donar-nos la bona nova!! esperem amb impaciencia noies!

Apa, us deixo amb aquesta canço de diumenge perque el començem amb energía!!! petonetsssssssssssssssssssss

https://www.youtube.com/watch?v=YXnjy5YlDwk
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dg. maig 25, 2014 11:01 am

Atuchi jefa, guapa, molts ànims!! Quin :***: ets, posant-nos musiqueta adequadíssima i fent repassada i tot!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
A ver si va bé el tema Omifin, i al juny ens dones la notícia!! :-()-) :-()-) :-()-)

Yuyuuu, has seguit fent tempes??? Explica'ns el desespero!!!!

Jo ahir vaig estar dinant a la muntanya (sí sí, al final no ens va ploure i vem disfrutar molt!!). Amb les nebodes de 3 i 7 anys, i amb la filla de ma cosina, que té 9 mesets... quines ganes m'agafaven!!! L'any que ve espero que siguem un mes!!!! :ou: sí que hi ha icones noves, què guaaaai!!!

Petons a la restaaaa!!!
Tilepa
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dg. maig 25, 2014 1:00 pm

Hola noies!

Sembla que han aparescut vàries marranotes, oooohhhhh. Agafeu forçes pel juny noies, que ve Sant Joan i sabeu que aquella nit és màgica.

Jo segueixo mes o menys igual; mal de pits, marejada i mooorta de son. Però ja m'està be, mentre no apareguin les nàusees...I el dia 5 de juny visita al gine!

Us aniré llegint!
CremaCatalana
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 15, 2014 11:27 am

EntradaAutor: CremaCatalana » dg. maig 25, 2014 3:46 pm

Hola precioses!

Com va el diumenge?
Tinc un dubte, avui al matí me pres la tempe i m'ha pujat respecte ahir 3 dècimes. Em pensava que la gràfica em marcaria que havia ovulat ahir (CD17), però em marca que vaig O a CD15, cosa rara perquè a CD15 i CD16 em vaig fer TO i em va sortir la segona linneà rossadeta... Per altre banda si miro el flux vaig observar la primera CW a CD11 però m'ha anat variant i la ultima CW que he vist a sigut a CD16.... quin lio!!! Em pensava que era més fàcil això de les tempes... vosaltres que creieu, he ovulat a CD15 o a CD17?

Gràcies guapes!!! Sort que us tinc a vosaltres per compartir ;-)))

Anims a totes a les que us ha vingut la W i sort a les que esteu en la SW:)
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dg. maig 25, 2014 4:37 pm

Cremacatalana, no ho tinc molt clar, però crec que millor esperar les tempes de 2-3 dies més i ho tindrem més clar. Tampoc tinc massa experiència, eh! Però ho intentarem, jejeje!! Una pregunteta, la tempe d'avui és fiable?? Has dormit més hores que normalment?? Ho dic perquè està amb la rodoneta blanca, i al ser diumenge... a mi també em passa, eh!!

Martina32 :-()) , aviat gineee, bieeeeen!!! Escolta ja ho has explicat a la família?? Vas dir que potser preparaveu algo especial!! Explica explicaaaa!!

Jo ja fa dies que vaig morta de soooon tot el dia, mmmm... psicosímptoma??? No vull ni pensar-hi!!! jejeje!! Avui en especial, a part de son estic cansadíssima, però clar, després de l'excursioneta d'ahir a la muntanya, és normal!! Us seguiré explicant al llarg de la setmana, ja queda menys!!!
Tilepa

Imatge
metiarc
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

EntradaAutor: metiarc » dg. maig 25, 2014 4:46 pm

Hola hola noies!

Jo ja he tornat del comiat de soltera i estic ko! Això de passar dos nits de festa dormint poc i a sobre fent activitats tot el dia et deixa feta pols! Jo ja no aguanto com abans, eh! neu:-D
Però bueno, després de fer una siesta us llegeixo una miqueta.

cremacatalana, jo crec que vas ovular a CD15. Pot ser que tinguis moc fèrtil el dia després perquè encara és un dia fèrtil. l'òvul viu unes 24h i, per tant, potser que al dia següent de marcar l'ovulació (si has ovulat per la tarda o nit per exemple) els bitxitos encara siguin a temps d'arribar.
Pel que fa al TO, quan dius que és positiu és perquè la segona línia era igual o més forta que la de control? Perquè sinó no és positiu i com que dius que el segon dia era rosadet, em dóna la sensació que el segon TO igual no era positiu.
Ah! I tranquil·la, que això d'interpretar les gràfiques no sempre és fàcil i per això estem aquí totes per a ajudar-nos :ok:

martina, ànims amb aquest cansament! :ok:

tilepa, segur que sí que l'any vinent sereu un més :love:

atuchi, em sap greu que t'hagi vingut la warry! A veure si l'omifin et fa efecte a la primera i al juny podem cantar el teu positiu :-()-)
Lo de la meva ovulació... El FF me la marca dubtosa, tot i que jo ja dic que no crec que hagi ovulat. I lo dels pinxitos també està dubtós ?-)
Si li poso TO+ el divendres de la setmana passada (que és aquell que em va sortir jo diria que igual de fort que al de control) em marca l'ovulació dubtosa dissabte en que sí que tenim pinxito divendres i diumente. Però si no li poso el TO+ (perquè no n'estic segura) me la marca dimarts també dubtosa i no tenim cap pinxito més des del de diumenge a la tarda, que ja no sé si arribaria. Així que no sé, però ja dic que com que hi compto gaire tampoc em preocupa.

cherrys, jo és que no puc dir gran cosa de com la tenia abans, perquè jo només vaig ovular una vegada fa cosa de 6 mesos, però jo crec que el tema no és tant que la progesterona et fagi pujar la temperatura respecte les altres ovulacions, sinó que encara que no hagis ovulat, si en prens tens pujada. Però no sé exactament com va. Però bueno, ja ho comprovarem en funció de quan em vingui la regla.

yuyu, doncs, no. Jo tampoc em privo de res ja. Com tu dius em cuido, però sense ser un impediment per a fer coses que em venen de gust. I com deia aquest finde, doncs no he agafat la gran turca, però si em venia de gust fer o prendre algo doncs ho he fet i ja està. I a viure que són dos dies neu:-D
Tu com portes el desespero? Sabem algo?

Doncs el que deia noies. Jo aquesta setmana descubriré si he ovulat o no. Si no ho he fet i em ve la regla segons progesterona, m'hauria de venir entre dilluns nit i dimarts matí. Si he ovulat em vindrà més tard però no sé quan, perquè no sé ben bé quin dia hauria ovulat ni de quan tinc la FL, així que, a veure què passa.

Per cert, no sabeu com vaig pensar en vosaltres divendres a la nit. Doncs resulta que al sopar érem crec que 8 noies en que només hi havia una amb un nen de 8 mesos i les altres, excepte una, o es casaven aquest any o estaven solteres o sigui que no estan per la labor de buscar. Però no sé com va sortir el tema de quedar-se embarassada i van començar a parlar que si ara és molt fàcil quedar-te embarassada perquè total quan ho decideixes existeixen unes aplicacions que et diuen el dia que ovules, ho fas llavors i ja està. I sinó et prens no se què de la temperatura que també et diu quan ho has de fer i ja està. Com si fos tan fàcil! :sogra: I l'única que tenia el nen ho va confirmar, que ella ho havia fet i, segons ella molt important el piernas arriba, i que ja està, que s'hi havia quedar a la primera.
I ja la frase que va ser el colmo per a mi, va ser que una explicava que coneixia a una que havia passat per 5 FIVs i no s'havia quedat i el mes que ja havia passat de tot s'hi havia quedat de forma natura. I clar, deien que a qui li costava i no s'hi quedava ràpid era cosa de nervis i ja està. No sabeu com em vaig haver de mossegar la llengua! :sogra:
Quina poca idea que té la gent quan no està posada en el tema! pff! Sort que van canviar de tema i em vaig forçar a no pensar-hi més, però... vaia tela! Sort que la resta del cap de setmana no va sortir el tema embarassos ni nens ni una sola vegada més :ok:

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
metiarc

EntradaAutor: metiarc » dg. maig 25, 2014 4:48 pm

tilepa, ens hem creuat! Espero que aquests psicosímptomes no siguin massa psico i ens portin una sorpreseta :love:

15/02/15 Inici 1a FIV

tilepa

EntradaAutor: tilepa » dg. maig 25, 2014 5:02 pm

Siiiiiiii Metiarc, què bo, jo també penso en vosaltres quan surt el tema!!! Com si fos tan fàcil!! Últimament, des de que busquem, les indirectes que em tiren ja no fan cap gràcia! La gent no en té ni ideaaaa!!! Segurament ho fan sense mala intenció, jo abans segur que alguna se m'havia escapat amb alguna amiga que intentaven quedar-se, sense adonar-me'n... a partir d'ara, si he de dir algo m'ho penso mil cops!!! és més, de vegades quan parlo amb alguna penso... i aquesta... potser també està buscant!!! i ja no dic res, per si de cas!!! Però al voltant totes són "a la primera", o "no buscàvem!" (o això diuen, clar!).
Si finalment has ovulat dimarts, el pinxito de diumenge encara serveix, oi?? Els ..::·· en principi poden durar 3 dies dins nostre! Petons guapaaa!!
Tilepa

Imatge
metiarc

EntradaAutor: metiarc » dg. maig 25, 2014 5:11 pm

Nenes, crec que acabo de sortir de dubtes, perquè acabo d'anar al lavabo i he tacat rosat, així que segur m'està baixant la regla. De fet, abans m'he descomptat quan us he dit lo de la progesterona, perquè teòricament n'havia de prendre fins divendres la nit i llavors em tocava la regla entre dilluns la nit i dimarts al matí, però al final el divendres ja no me la vaig posar perquè vaig sortir de festa i quan vaig tornar tard ja no hi vaig pensar, així que em toca per a avui nit o demà al matí. Així que té tota la pinta de que no he definitivament no he ovulat. Ja us confirmaré.

15/02/15 Inici 1a FIV

CremaCatalana
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 15, 2014 11:27 am

EntradaAutor: CremaCatalana » dg. maig 25, 2014 7:12 pm

Tilepa: hahaha m'has enxampat!! :miko: jijijij ahir vam sortir amb el Cremu i uns amics a fer unes copetes fins les 3am. Jo només en vaig prendre una copa de vi. I avui m'he pres la temperatura una hora més tard de l'habitual. Pot ser que sigui aquest el motiu de la pujada? Com bé has dit hauré d'esperar dues o tres tempes més a veure si segueix alta.

Metiarc: Primer de tot no desesperis que si encara es rosa el tacat, hi ha esperança. La segona línia no era més forta que la primera però penso que en cap dels dos TO, jo pensava que si es veia rosadeta era pq la O estava per venir... tinc un suspès en aquest tema!

Moltes gràcies per l'ajuda, sou molt maques!!
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dg. maig 25, 2014 8:27 pm

Tilepa Metiarc jo tambe m'enrecordo molt de vosaltres quan surten conversacions o quan veig una panxu pel carrer...es creen nexes forts per aqui perque pots ser tu mateixa i t'obres mes penso jo. A part que totes mes o menys passem pel mateix i sabem el que es

Cremacatalana has de comptar el num d'hores que dorms i guiar-te per aixo. Jo al principi pensava que era segons la hora que et lleves però no. Es el num d'hores per ex si dorms normalment 8h dons el dia que dorms 7 a la tempe que et surti li has de sumar 1 decima mes. I si dorms 9h li restaries 1 decima. Es pot fer amb un marge de dos hores. Tambe influeix el veure alcohol, estar enferma, no dormir tot seguit...

Tilepa! Aquesta son sospitosa!tan de bo fos panxuuuu. Si es aixi esperans a l'altre banda!!

Metiarc si es W el proper mes a per el doble de dosi que s'acabin d'enterar aquests ovaris home!! Els teus i els meus! Aniriem de la maneta gairebe
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dl. maig 26, 2014 7:05 am

Bondia noies!!!
Molt bona aquesta confessió Cremacatalana! Jejejejeje!! Jo ho deia perque acostumem a dormir mes hores els diumenges, pero també per això que dius, jejejejejejeje!!
Tilepa

Imatge
metiarc

EntradaAutor: metiarc » dl. maig 26, 2014 7:18 am

Bon dia noies!

Jo ja confirmo que ahir me va acabar de venir la regla, així que tornem a començar cicle. A veure si el doble d'omifin fa efecte d'una vegada! neu:-D

tilepa, atuchi, sí jo ara tampoc faig comentaris que potser abans feia. Sí que crec que quan som nosaltres que ens posem en el tema ens en adonem que algun comentari que fèiem sense cap mala intenció, doncs pot no sentar del tot bé. Però d'aquí a anar dient que això és facilíssim... Sí que hi ha noies que es queden a la primera, que aquí en tenim exemples, però home, la majoria tampoc són.

atuchi, sí que anem de la maneta, només un dia de diferència! Això ha de ser una bona senyal :love:

Vinga nenes, a veure si encara surt alguna cirereta més aquesta setmana. Que volem acabar el mes amb alegria! neu:-D

15/02/15 Inici 1a FIV

yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dl. maig 26, 2014 9:47 am

Bon dia......quins dia mes lletjot!! pluja pluja pluja.... :-(( :-((
metiarc quin rotllo reina...ja esta confirmat? bueno reina no podem fer res mes que mirar endevant oi? :-()-)
doncs jo estic una mica que no se ni com estic....us explico aquests dies la tempe oscila entre 37.4.....37.2....37.1......avui 37.2 i estic a dia 27 de cicle....tenin en comte que a mi sempre la tempe em baixa un dia abans....aixxxxx no se que fer...aquest cicle en teoria havia de ser curtet...en tinc un de 30 i la'altre sempre de 27-28.... :-o00m :-o00m :-o00m
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dl. maig 26, 2014 9:51 am

Yuyu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ai que seràs la següent cirereta!!!!!!!!!!!!!!! aquestes tempes estan súper bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dl. maig 26, 2014 11:24 am

aiiii Bertian que ni m'ho penso...porto tant de temps buscant...que ni imagino que un dia pot arrivar el positiu......penso que anire a comprar un TE per demà matí! :-:)
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dl. maig 26, 2014 4:45 pm

Metiarc, el juny-dobleomifinero serà el bo segur!!!

Yuyu, quins nervis!!! Demà ens expliques!! Molta sooort!!!!

Jo mira que no volia escoltar el meu cos i estar tranquila. .. pero res, no hi ha manera. Ahir per la nit un fred que em pelava, i molts estornuts (pero aquests son normals per la meva alergia primaveral). No vaig ni sopar. Avui tinc un mal de panxa tot el dia, com si tingues flato. O una mala digestió. .. que pot ser, perque dissabte vaig dinar moltissim a la muntanya! I fa uns dies que tinc moooolt de pipi... pero tambe bec mes aigua ultimament.
La tempe està altetaaa, bieeen!! I resant cada cop que vaig a fer pipi per no tacar, que últimament taco 2-3 dies abans de la W. Aiiiii quin patir!!!
Tilepa

Imatge
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

EntradaAutor: Jaleturu » dl. maig 26, 2014 6:13 pm

grafiguapis!!!

com esteu totes? ja he vist algunes mala W que han passat per aquí...però això és per a que al juny entre coca i petard surti uns cigronets la mar d'eixerits!

tilepa, no vull dir res pero aixo del pipi a mi tb em passava els dies previs a veure el +, i la son, i el malestar d'estòmac...vaja q tens força números.

yuyu, a veure si demà ens dones el notición! per quin dia no esperes la W??

i la resta com seguiu, alis, suadmi, atuchi!! molts petonets a totes guapes!

jo amb nausees diàries, i malestar general, molta son....bé, que vaig ben servida!!

petonets guapes!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::