Treure xumets, mantetes o similars.

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Treure xumets, mantetes o similars.

EntradaAutor: Charliemi » ds. maig 31, 2014 5:54 pm

Hola a totes,

ara que la Judit ha fet 3 anys li hem tret la manteta, fa un parell de setmanes li vam donar a la Víbria de Poblenou. Li hem tret perquè la xuclava com un xumet, si només la portés a la má no ho hauriem fet però duent-la a la boca hem pensat que ja era el moment. Ella però no ho porta gens bé i la trova força a faltar, dorm pitjor i menys perquè li costa relaxar-se, està de pitjor humor... Abans en qualsevol moment agafaba la manteta es relaxava i se li passaven tots els mals però ara ja no la té i no sap com fer-ho. Les que heu passat per situacions similars, ja sigui amb mantetes, xumets o qualsevol altre estri, com ho heu fet? Alguna recomanació?
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: Treure xumets, mantetes o similars.

EntradaAutor: tristantao » ds. maig 31, 2014 9:14 pm

Hola Charliemi!

Nosaltres vam passar per una situació similar quan li vam treure el xumet a la meva filla gran. Ella només ho feia servir per dormir, però, com tu dius, li ajudava a relaxar-se i dormir tranquil.lament.

Els primers dies, pot ser una setmaneta o una micona més, practicament botava al llit per poder adormir-se, estava supernerviosa, cridava, cantava, es posava de mal humor i trigava molt més del normal em relaxar-se i adormir-se.

Jo em quedava amb ella (ho feia també quan duia el xumet) i va ser qüestió d'anar deixant passar els dies i poc a poc va començar a tranquil.litzar-se ella sola.

És normal que els hi passi, porten tota la seva vida amb els xumets o mantetes, i de sobte els han de deixar perquè ja són grans!! Paciència i molt d'amor és la medicina!!
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » ds. maig 31, 2014 10:02 pm

Nosaltres portem ja dues setmanes i en està afectant als nervis a tots :ufs: ... en fi...
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dg. juny 01, 2014 10:08 pm

Montse gràcies pel comentari, jo tampoc tindria problema per deixar-li si no la xuclés i s'omplís la boca amb ella, si només la tingués com un nino i l'abracés o dormís amb ella tampoc no em faria res, però es que se la posa a la boca i la xucla i la té estones i estones a dins i tota la nit i no pensó que sigui massa bo ni per la boca ni per higiene, hem anat aguantant a veure si li feiem entendre o ella mateixa la deixava però no ha estat així. De fet li he suggerit aixó de que trii un nino preferit perquè li faci companyía, per dormir... però ella la seva tria ja l'havia fet...
boira75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

EntradaAutor: boira75 » dj. set. 04, 2014 8:54 am

La meva nena acaba de fer els tres anys i ella s'emporta un mocador al llit però no se'l posa a la boca, és el dit el que xuma sense parar...mai ha volgut el xumet i no hem fet cap cosa per treure-li. Espero que algun dia ho faci per si sola, tot i que se que costarà molt. La relaxa molt! Però se que si li trec els neris i insomni que passarà serà pitjor que el possible mal al palada i a les dents que li pugui causar...m'agradaria poder-li anar traient, mica en mica...m'he inventat mil hidtòries que ella trobi divertides, però de moment no m'ha funcionat res!
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::