Regla 4 dies abans del previst

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
estiestelet83
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm

Regla 4 dies abans del previst

EntradaAutor: estiestelet83 » dl. juny 02, 2014 12:45 pm

Hola noies,

Potser és una cosa normal i a moltes us passa. Però és que jo sóc molt regular i sempre hem ve la regla el dia previst. Però aquest mes per sorpresa meva m'ha vingut 4 dies abans... I és regla, ja que tinc els dolors habituals i el sagnat habitual de sempre. Intento trobar una explicació i no la trobo, ja que no he estat estressada, ni cap canvi emocional... vaja que no ho entenc, per això si alguna de vosaltres també li ha passat o li passa habitualment i m'ho pot explicar.

Moltes gràcies boniques!!! :-()-) :-()-)
Imatge
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Regla 4 dies abans del previst

EntradaAutor: Sumsi » dl. juny 02, 2014 12:56 pm

estiestelet83 no li donis molta importància. Jo sóc bastant regular, abans i després d'estar embarassada. Abans d'estar embarassada algun mes se'n enrederia o s'adelantava uns dies, pot ser és perquè el cos es va regulant, no li donis moltes voltes i si et torna a passar consultau al gine o a una llevadora i et quedes tranquil.la :ok:
Imatge
tilepa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

EntradaAutor: tilepa » dl. juny 02, 2014 11:26 pm

Estiestelet 4 dies no són res, tranquila!!! Jo abans també era mooolt regular. La regla sempre puntual. Des de que busquem, que em fa una mica el boig, 2-3 dies abans o 2-3 dies després, i amb tacadets pre-regla que no havia tingut mai. La llevadora em va dir que tot era normal! Petons i sooort!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dt. juny 03, 2014 11:54 am

Estiestelet, perque et vingui 4 diez abans no vol dir que passi res. Pensa que a totes en algún momento se'ns a retrasat o endarrerit... Jo fins i tot, de vegades, una semana avans puc estar un dia amb una mica de tacat (com si sigués de ferida) i normalment no.

Una vegada el ginecoleg li vaig comentar aquests desordres (estaba prenent les pastilles) i em va dir que no m'amoines per això que de vegades el nostre propi cos va a la seva bola. Que em preocupés si no em venia... jajajajaja
estiestelet83
Entrades: 116
Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm

EntradaAutor: estiestelet83 » dt. juny 03, 2014 4:06 pm

Moltes gràcies noies per les respostes!!! Sou un solet!!! :***: . Doncs res, a esperar que passi la warry i cap al quart mes de cerca. ..::·· :love:

Petons maques!!! :-()-)
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::