Fotos carnet matrícula escola
Fotos carnet matrícula escola
Bon dia,
Obro aquest post perquè ja m'estic estressant abans d'hora i potser em podeu ajudar.
Avui he trucat a l'escola on anirà la Berta al setembre i em diuen que per fer la matrícula necessiten 2 fotos de carnet.
Pregunta: aquestes fotos les hi puc fer jo??? com ho hauria de fer perquè el format sigui correcte? algú ho ha fet?
El problema que tinc és que la Berta té molta por d'anar a cal metge (com diu ella) i segons quins establiments tipus bancs etc... els confon amb "anar a cal metge" i llavors monta uns pollastres que no s'hi pot raonar perquè no escolta, només plora com una boja! Si anem a fer fotos a un lloc tipus Fotoprix, veig a venir que ja ho confondrà i entrar en el quartet petit i seure al tamboret serà un suplici!! potser estic anticipant una situació que no serà tal, però per ser sincera "la conec com si l'hagués parit" (que diem aquí!) i m'ho veig a venir!!
Com ho heu fet vosaltres? alguna en la meva situació????
Obro aquest post perquè ja m'estic estressant abans d'hora i potser em podeu ajudar.
Avui he trucat a l'escola on anirà la Berta al setembre i em diuen que per fer la matrícula necessiten 2 fotos de carnet.
Pregunta: aquestes fotos les hi puc fer jo??? com ho hauria de fer perquè el format sigui correcte? algú ho ha fet?
El problema que tinc és que la Berta té molta por d'anar a cal metge (com diu ella) i segons quins establiments tipus bancs etc... els confon amb "anar a cal metge" i llavors monta uns pollastres que no s'hi pot raonar perquè no escolta, només plora com una boja! Si anem a fer fotos a un lloc tipus Fotoprix, veig a venir que ja ho confondrà i entrar en el quartet petit i seure al tamboret serà un suplici!! potser estic anticipant una situació que no serà tal, però per ser sincera "la conec com si l'hagués parit" (que diem aquí!) i m'ho veig a venir!!
Com ho heu fet vosaltres? alguna en la meva situació????
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Fotos carnet matrícula escola
No tindràs cap problema si les fas tu.
Amb aquesta aplicació online pots aprofitar qualsevol foto teva adequada (amb fons clar, amb la cara mirant a càmera o de mig perfil, etc.) per fer una tirallonga de fotos de carnet. Es fa tot online:
http://www.idphotoland.com/application.php
Amb aquesta aplicació online pots aprofitar qualsevol foto teva adequada (amb fons clar, amb la cara mirant a càmera o de mig perfil, etc.) per fer una tirallonga de fotos de carnet. Es fa tot online:
http://www.idphotoland.com/application.php
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Oh!!!! moltes gràcies Castanyeta!!!!!!! i llavors compro paper de foto per imprimir i llestos, no????
Espero que sigui fàcil d'utilitzar, jo sóc una mica negada amb les noves tecnologies!!!!
moltíssimes gràcies!!!!!!!!
Espero que sigui fàcil d'utilitzar, jo sóc una mica negada amb les noves tecnologies!!!!
moltíssimes gràcies!!!!!!!!
Bertian les fotos carnet les vol l'escola per les fitxes que tenen dels alumnes, per posar una foto a cada penjador o a cada calaix on deixar els "treballs" de cada nen... a la del meu fill cada dia enganxen uns cartronets amb velcro on posa el nom i la foto de cada nen per veure qui ha vingut i qui no. I etc.
Vull dir que només cal que sigui una foto de la cara, que es vegi bé. Si li fas tu a casa una foto a la teva filla dreta contra la paret i després la retalles, és suficient.
Per DNIs etc sí que hi ha especificacions de mides i que surti una orella i coses d'aquestes però no pel cole.
I no t'estressis!!
Vull dir que només cal que sigui una foto de la cara, que es vegi bé. Si li fas tu a casa una foto a la teva filla dreta contra la paret i després la retalles, és suficient.
Per DNIs etc sí que hi ha especificacions de mides i que surti una orella i coses d'aquestes però no pel cole.
I no t'estressis!!

jajajaja gràcies Ponioleta!!!!! sí que m'estresso sempre abans d'hora, ja ho sé!!!!
Però mira, ara m'havia ben emparanoiat amb això, i ara amb les vostres respostes ja m'heu tranquilitzat totalment!!!!!!!
Sou uns solets guapes!
Però mira, ara m'havia ben emparanoiat amb això, i ara amb les vostres respostes ja m'heu tranquilitzat totalment!!!!!!!
Sou uns solets guapes!

Hola!
A mi a l'escola bressol del meu fill també em van demanar fotos de mida de carnet. Nosaltres vam triar una foto del nano que es veia de cara, i vam anar al Fotoprix a imprimir a la mida carnet.
Si no es res oficial, ves a lo fácil... que és això.
A mi a l'escola bressol del meu fill també em van demanar fotos de mida de carnet. Nosaltres vam triar una foto del nano que es veia de cara, i vam anar al Fotoprix a imprimir a la mida carnet.
Si no es res oficial, ves a lo fácil... que és això.
ikebana això que proposes també em sembla molt bona idea!!!!! moltes gràcies!!!!!
Tambe tens les maquines de fer fotos del metro. I al fotoprix de sants no entres a cap cuartet a ferte les fotos, les fan allá davant al darrera del mostrador.
Nosaltres tambe ens van demanar fotos per la guarderia, com et diuen una es per la matricula, l'altre per posar a sobre el penjador per penjar la jaqueta i la mochila.
Jo vaig aprofitar unes fot que li van fer en una sessio de fotos i genial.
Quan li vam fer el dni vam anar a un estudi.
Jo vaig aprofitar unes fot que li van fer en una sessio de fotos i genial.
Quan li vam fer el dni vam anar a un estudi.
Moltes gràcies guapes! M'heu ajudat molt totes!!!!
La meva filla m'ha donat una lliçó: ahir vam entrar a una botiga de fotografia i és va deixar fer les fotos súper bé, fins i tot va somriure i ha quedat guapissima! Ja veig q moltes vegades dono massa coses per suposat i després m'emporto sorpreses!!!
Totalment d'acord bertian! No la subestimis mai de la vida 

Totalment d'acord Flor!!!!! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |