PEDIATRA PRIVAT GIRONA

Plors, malalties i consultes.
carla1991
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. abr. 28, 2014 5:49 pm

PEDIATRA PRIVAT GIRONA

EntradaAutor: carla1991 » dv. juny 06, 2014 9:49 pm

Bones mames i papes.
Estic a punt de tenir un nen, surto de comptes d'aqui 15 diez i m'agradaria començar a mirar pediatres per tenir-ho ja llest per quan el petit neixi.
M'han parlat d'un pediatra que es diu Dctr. Felix Castillo Salinas, es el cap del hospital Sant Joan de Dèu de barcelonai visita a la clínica Bofill dos cops a la semana.
M'agradaria saber opinions, si algu porta el seu nen/a en aquest pediatra o si ha sentit parlar d'ell.
carla1991

Re: PEDIATRA PRIVAT GIRONA

EntradaAutor: carla1991 » dv. juny 06, 2014 10:02 pm

Crec que me confos de pediatra i no se segur si es el cap de Sant Joan de deu, si m'ho podeu aclarar.
Gràcies
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » ds. juny 07, 2014 11:02 pm

Et recomano la doctora Lourdes Badet, té dues consultes, una a Girona ciutat.
Jo visc fora però ha visitat els meus fills estant aquí de vacances. També visita fills d'amigues.
Sempre molt bé, i molt atenta.
GIANNA
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

EntradaAutor: GIANNA » dg. juny 08, 2014 7:22 am

La Lourdes aquest mes ha deixat de visitar a girona. així que com no et desplacis a st. feliu està fotut..... tinc moltes amigues que es visitaven amb ella i ara totes estan buscant pediatra nou.
en felix castillo que jo sapiga només visita a consultes de clinica girona (no a la bofill) una amiga hi porta a la nena però m'havia comentat (fa un anyet o així) que ha reduit hores de visita, no sé quin serà el motiu, tampoc he preguntat.
jo porto a la nena amb la Piera, és una passada però està embaraçada i no em podrà portar la nena els primers mesos, per aixó també estic cercant algun altre pediatre per aquest temps que ella no hi sigui.
així que m'interessa moltíssim qualsevol aportació al respecte!
Imatge
Imatge
carla1991

EntradaAutor: carla1991 » dg. juny 08, 2014 3:06 pm

Jo amb aquests temes vaig molt perduda, es el primer fill i se m'esta fent complicat tot aixo jajaja!
Jo tin la mutua montepío i me n'entren uns quants pero no se pas que tal son els deixo escrits havera si en coneixeu algún o saber d'algu que hus pugui dir informaciò:
- Pliar Adroher Tarrés
- Fracnesc Bastida Fenoy
-Félix Castillo Salinas
- Jordi Crusis Plaja ( no me'n han parlat gaire be)
- Antoni Escuder Martin
- Elisabeth Latorre Vilallonga
- Angel Liarte Guillen
- Jaume Macià Marti
- Isabel Mascaró Casanovas
- Pompeu Pascual Sala
- Imma Puig Segarra
- Gonzalo Roch Soler
- Josep Miquel Sánchez Muro
- Suliman Abu Tair
- Rafael Tomas Bartara.

Havera si en coneixeu algún i podem seguir opinant!
Per l'ho vits no m'entra ni la Piera ni la Lourdes!!!!!

Gràcies mamis!
laiaf3
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: laiaf3 » dl. juny 09, 2014 10:23 am

Hola,

Jo et puc recomenar en Suliman. Tinc dos fills i estic de nou embarassada. El gran ja té els 6 anys. Ens va costar, al principi no teniem
encara pediatre buscat (molt bé aixó de mirar informació abans de tenir-lo, nosaltres no varem ser tan previsors). El meu fill va sortir poqueta cosa, 2.8Kg i llarg, i vaig tenir molts problemes per donar el pit
i va baixar de pes i vaig visitar 3 pediatres diferents. Tot i que al principi no ho tenia clar, el meu home
va estar convençut de quedar-nos en Suliman, i ens ha anat moooolt i mooolt bé. T'haig de dir que té
molts clients. Treballa a la pública i té consulta privada, i a la privada visita totes les tardes i dilluns mati,
i divendres només mati. La recepcionista es realment desagradable (es la seva dona), però un cop passa
el temps ja saps com parla i t'ho agafes diferent. De totes maneres, sempre ho he dit que ha de ser bó
en Suliman per anar amb ell i haver de tractar amb la seva dona, i jo hi vaig.
Resulta que un cop escollit el pediatre, explicant-li a la meva mare, ella sempre havia explicat que de petits
ens havia portat en un pediatre que estava a la clinica Onyar i que era tan bo i que li havia anat tan bé, fins i
tot una vegada que estaven de vacances el meu germà es va posar força malalt, la varen fer voltar amunt i avall amb proves i tonteries, i quan va tornar ell li va detectar la malaltia el primer dia i van haver de correr i ingresar-lo per curar-lo... sort varem tenir, no recordo el nom de la malaltia. Doncs resulta que el nostre pediatre era en Suliman!! Casualitats de la vida.
Aquesta és la nostra experiència, espero tinguis sort en la cerca. Ànims!
GIANNA
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

EntradaAutor: GIANNA » dl. juny 09, 2014 12:58 pm

ooohhh t'entra el doctor bastida!!! és el pediatre que em toca si la porto al cap del meu poble i te consulta privada a bufet mèdic, carrer migdia. visita totes les tardes excepte dimecres (que visita al cap). m'han dit que és molt i molt bo. jo em canviare de mutua pq porti a les nenes. ha estat el director general del santa caterina durant 5 anys i despres de trobar a faltar les consultes i el contacte directe amb el pacient va renunciar el carrec i va passar a ser coordinador entre els centres d'assitencia primaria i l'hospital santa caterina. ara no se si te algun carrec. ja es veterà i se que no podrà portar a les meves nenes fins als 15 anys però mentrestant la piera està de puerperi m'anirà de coooonya. per cert el fill den bastida també es pediatre del trueta.
Imatge
Imatge
Crisalexi
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

EntradaAutor: Crisalexi » dt. jul. 01, 2014 3:14 pm

Deu ser molt bon pediatra, a mi m´el demanem molt ( per la meva feina ), i no el tenim :((( , però reconec que hi ha moltes mames que el volen, per alguna cosa deu ser!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::