Del cuco a la cadireta....quan?

Més qüestions.
Mireia81
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

Del cuco a la cadireta....quan?

EntradaAutor: Mireia81 » dt. juny 03, 2014 2:31 pm

Hola noies,

dençá que he tingut la peque no paro de preguntar-vos i consultar socpetit! ;-)

Ara tinc el seguent dubte....L'Alba el dia 12 fará 3 mesos, i tot i que encara es molt petiteta, es un belluguet, que quan sortim li agrada anar miran't-ho tot, i es clar, al cuco, es mes complicat, i s'inquieta bastant....quan dorm cap problema, pero desperta...no para quieta!

El cas es que tenim el Bebacar Ip-op. i la cadireta la podríem reclinar, tot i que imagino que no deu ser el mateix er l'esquena que anar al cuco...

Quan els vareu cambiar de cuco a cadireta? ?-) ?-)

Estem fets un embolic, i que millor, que consultar amb les vostres experiencies!

Una abraçada
Imatge

Imatge
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Del cuco a la cadireta....quan?

EntradaAutor: Sumsi » dt. juny 03, 2014 3:06 pm

Hola Mireia81!. Jo sóc una mica estricte i fins els 6 mesos no el vaig posar a la cadireta per el tema de l'esquena, pobret no cabia al cuco jeje. Sé de noies que els van posar amb 4 mesos però consultant al pediatre. Considero que la teva filla és massa petita per anar amb la cadireta. Hi ha l'opció que la portis en un foular veurà tot, et veurà a tu i estareu les dues en contacte jeje. Com ara ja fa caloreta si pots i vols opta per un foular de teixit fresquet :content:

A veure que opinen les demés.

A disfrutar de la petita :***:
Sumsi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 03, 2014 3:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dt. juny 03, 2014 3:17 pm

Jo sóc una que la va posar als 4 mesos i poc a la cadireta. Vaig consultar a la pediatra, i em va dir que com que estava molt gran, cap problema. Ara no recordo exactament quan pesava, però era grosseta amb 4 mesos. Nosaltres tenim un Bugaboo i la vam posar reclinada del tot i cap als 5 mesos ja la posavem a mig reclinar.

Consulta al pediatra i et quedaràs més tranquil·la. De tota manera, 3 mesos és molt petitona...
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dt. juny 03, 2014 3:22 pm

Hola Mireia
El meu petit ara farà 4 mesos. Des de fa 15 dies que el porto a fer un volt amb la cadireta, tipus maxi-cosi. Sóc conscient que més de 3 hores no és bo portar-los amb aquest sistema..Però el cuco ja se li feia justet i ell ja s'agoviaba força.
També faig servir un portanadons.. Amb això vull dir que no el tinc ni moltes hores a la cadireta, ni en portanadons.. Anem variant, que si braços, que si cadireta, que si baixem amb el portanadons..
Jo és el que he fet. I veig que ell està ben a gust a totes les opcions. El cuco em va anar de conya pels primers 3 mesos..Es feia unes clapades que tela..jejj.
Així és com ho hem fet :-()-)
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dt. juny 03, 2014 3:35 pm

Mireia81, jo també la vaig posar als 4 mesets ^^
La Clàudia feia igual...al cuco s'agobiava moltíssim... i vaig aguantar fins als 4 mesets. Llavors ja la vaig posar a la cadireta però molt reclinada
Imatge

Imatge
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

EntradaAutor: samsung » dt. juny 03, 2014 4:59 pm

Hola guapes!
Doncs crec q jo em passo per tardona!
Aquesta setmana farà 7 mesos i encara anem amb el cuco! En principi diu que fins als 9 kg hi poden anar (encara fem 7 kilillos justos). Es reclina en 3 posicions (estirat, semi i assegut)
És un Mutsy i trobo que són força amples perque he probat de posar-la a la cadireta i sembla que balli dins, no s'aguanta gaire bé asseguda...em fa patir veure la postura en la que queda i vaig més tranquila amb el cuco, tot i que el peus ja li surten una miqueta!
superpeach
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am

EntradaAutor: superpeach » dt. juny 10, 2014 10:49 am

Jo també la vaig posar als 4 mesos a una maclaren. Abans era posar-la al cotxer i plors i plors i plors així que fins els 6 mesos la vaig portar a la cadireta tota reclinada. Tampoc la duia gaire per això, perquè fins que no la vaig posar sentada aguantava 15 minuts com a molt sense liar-la jejjee
Imatge
numa1982
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dt. juny 10, 2014 12:30 pm

Nosaltres des dels tres mesos per voltetes curtes el posàvem al maxicosi. Hi ha cadiretes que es poden fer servir des del naixement, però com que en Pau és menudet i la cadireta diu expressament a partir dels 6 mesos, ens vam esperar als cinc llargs. Jo ho consultaria al pediatre!
Imatge

ImatgeImatge
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dt. juny 10, 2014 12:31 pm

Perdó! El que també feia gairebé sempre era portar-lo en motxilla ergonòmica: ell hi anava feliç perquè ho veia tot i com que era en ple hivern, ens donàvem escalforeta!
Imatge

ImatgeImatge
steelman_family
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

EntradaAutor: steelman_family » dl. set. 08, 2014 5:33 pm

Nosaltres des dels tres mesos que el portem a la cadireta..però en la posició gairebé plana.
En el CUCU no hi cabia..el nostre fill ha sortit molt llarg (està en percentil 97) fa 68cm als 4mesos.

No el portem en posició de "cadireta" per l´esquena tot i que ell fa esforços per aixecar-se.. avegades ho aconsegueix i "cau" endarrera.
La pediatra va dir que fins als sis mesos com a minim, no li aixequessim més el respatller, però que ja haviem fet ver de fer el cambi
rita2013
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

EntradaAutor: rita2013 » dl. set. 08, 2014 5:35 pm

El meu nen també és llarguet i ara (4,5 mesos) al cuco ja no hi cap! Hem estat utilitzant foulard i motxilla però ara passarem a la cadireta!
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dl. set. 08, 2014 7:29 pm

La meva als 5 mesos ja no hi cabia al cuco pobre!!
Xo la pediatre m va dir k la podia posar abans al cotxet ja mes de grans
Sino jo tb utilitzava la maxicosi primer easy
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

EntradaAutor: Busy_Bee » dc. set. 17, 2014 6:02 pm

Jo la vaig passar a la cadireta quan encara no havia fet ni els tres mesos... Però és que no hi cabia de cap de les maneres al cuco! Ara, heu de pensar que amb 2 mesos ja pesava 6 quilos i mig! Com que el cuco era el matrix de la Jane no era gaire ample que diguéssim, i amb la cadira anava infinitament més còmoda, pobreta. La duiem estirada i ja està! I als 4 mesos ja la vam començar a dur amb la cadira de passeig també.
Imatge

Imatge
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

EntradaAutor: mar2012 » ds. set. 20, 2014 5:00 pm

Nos l hem passat a la cadireta b tres mesos i mig. Al cuco anava plorant tota l estona pq no dorm i alla no podia veure res. Ara va super content fent el xafarder! Jejeje
niki
Entrades: 100
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 8:06 pm

EntradaAutor: niki » dj. oct. 16, 2014 4:05 pm

Jo la vaig passar amb tres mesos o mig pq casi no cabia. La meva cadireta té quatre posicions i la més horitzontal queda molt estirada. Vaig parlar-ho amb la infermera pq li vaig ensenyar q aviat li quedaria just.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::