Cotxets

Salut, dubtes i preparatius.
ogutier
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. maig 15, 2014 1:28 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: ogutier » dg. juny 08, 2014 11:14 am

hola
nosotros compramos el mountain buggy duet por ser el mas estrecho de los gemelares en paralelo.
la verdad es que pasa por todos lados y no se ve mucho mas grande que uno normal (ojo, es mas grande.... pero no tanto como los otros paralelos)
un saludo
Syneracakes
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. juny 02, 2014 1:24 pm
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » dt. juny 10, 2014 3:16 pm

Veig que la majoria esteu optant per un cotxet de gamma alta (vora els 1000€ pels conjunts de trio). La veritat és que inicialment els vaig mirar i em vaig enamorar dels de la marca Stokke, a més que com som molt alts a casa, és el que em va semblar més ergonòmic.

Ara fent números, veig negre fer aquest gasto en un cotxet i estem mirant els que volten els 300€. La marca Quinny o Be cool, qué tal surten? no tenen mala pinta encara que es vegin una mica mésde nyigui-nyogui... Els més bàsics de Chicco també estan per aquest preu, però no acabo de veure clar les rodes que tenen... Algú té experiència amb aquestes marques?
Imatge
*Fiona*
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dj. set. 15, 2011 3:29 pm

EntradaAutor: *Fiona* » dt. juny 17, 2014 2:36 pm

Algú que pugui opinar del Oyster? Trobo q qualitat preu està genial! Alguna experiència?
Syneracakes
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » dt. juny 17, 2014 5:17 pm

Syneracakes ha escrit:Veig que la majoria esteu optant per un cotxet de gamma alta (vora els 1000€ pels conjunts de trio). La veritat és que inicialment els vaig mirar i em vaig enamorar dels de la marca Stokke, a més que com som molt alts a casa, és el que em va semblar més ergonòmic.

Ara fent números, veig negre fer aquest gasto en un cotxet i estem mirant els que volten els 300€. La marca Quinny o Be cool, qué tal surten? no tenen mala pinta encara que es vegin una mica mésde nyigui-nyogui... Els més bàsics de Chicco també estan per aquest preu, però no acabo de veure clar les rodes que tenen... Algú té experiència amb aquestes marques?

M'autocontesto. Després d'anar a la botiga a veure'ls, realment els de la gamma 300€ es veuen molt de nyigui-nyogui, només cal tocar-los :(
Per ara, ens hem ennamorat del MUUM de Jané, en dos peces (cabàs convertible i cadireta) que surt per 450€. Relació qualitat-preu, sembla que ho tenim clar i a menys que comencem a trobar crítiques al respecte, ens decidirem per aquest.

Fiona, no el conec l'Oyster, ho sento. Si el pots anar a tocar i remenar a alguna botiga (que te'l dexin desmuntar i tal, com ens han fet a nosaltres), et recomano que ho facis.
Imatge
Navi
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: Navi » dt. juny 17, 2014 10:06 pm

Syneracakes nosaltres tampoc ens volíem gastar gaire, mirant per internet em vaig enamorar del bandit de becool però quan el vaig veure en directe no ens va fer el pes. Al final hem comprat el muum de 2 peces, no se si aguantarem amb el matrix fins als 6 mesos però ja ens espavilarem com puguem. Volem comprar una bona cadireta pel cotxe i el maxicosi seria un trasto més.
Imatge
Syneracakes
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » dc. juny 18, 2014 12:56 pm

Navi, doncs és exactament el que ens ha passat a nosaltres.
La noia de la botiga ens va comentar que el cabàs convertible del 2 peces també es coloca al cotxe com si fos el maxicosi fent de grup 0/0 +, de manera que pel cotxe només cal comprar cadireta a partir del grup I quan se li quedi petit l'anterior
Imatge
*Fiona*
Entrades: 298
Membre des de: dj. set. 15, 2011 3:29 pm

EntradaAutor: *Fiona* » dc. juny 18, 2014 1:10 pm

http://www.to2bebe.com/es/oyster-lemonb ... -bebe.html

Oyster si q l'he vist en directe a la botiga i m'ha agradat molt, no és nyigui nyogui i qualitat preu m'agrada. L'unic q m'agradaria sentir experiencies del dia a dia.
Us deixo un link q h trobat pel q podeu veure'l
lovekyn
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. des. 18, 2013 9:46 pm

EntradaAutor: lovekyn » dc. juny 18, 2014 1:42 pm

MarczingerZ ha escrit:Hola noies!

Alguna de vosaltres sap d'algun distribuidor de Bugaboo prop de Granollers? És que no ho hem trobat de cap manera i si ens podem estalviar baixar a BCN millor que millor...
Ens interessa el Bgaboo Bee per mida de maleter del cotxe...

Merci!

La botiga Basoli al carrer Joan Prim de Granollers es distribuidora oficial de Bugaboo! Jo el tinc encarregat alla! A mes tenen tots els models exposats a la mateixa botiga.
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14
TE+ 25/02/17 (marxes el 18/03, adeu bb)

Imatge

Imatge
rkl
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 6:31 pm

EntradaAutor: rkl » ds. juny 21, 2014 8:36 pm

Nosaltres hem fet servir el bugaboo camalen dherėncia de ma germana i de conya!!!0 problemes!!!Anem pel segon i tb el farem servir..o potser un de doble!
feeling
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dg. juny 22, 2014 1:13 am

Nosaltres tambe hem comprat el muum matrix de Jane de 2 peces, però alguna d vosaltres deia q li havia sortit per 450€?? A nosaltres ens ha costat 600!!
DENÍS
Syneracakes
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » dc. juny 25, 2014 2:30 pm

feeling ha escrit:Nosaltres tambe hem comprat el muum matrix de Jane de 2 peces, però alguna d vosaltres deia q li havia sortit per 450€?? A nosaltres ens ha costat 600!!

Acabem de descobrir massa tard que el preu que ens van dir era per un model descatalogat de l'any passat que tenien a la botiga i ja han venut, per això estava tan bé de preu T.T Com que no sabíem quin preu era el normal, doncs no vam córrer a agafar-lo, ara si el volem són 590€ :(
Imatge
Navi

EntradaAutor: Navi » dc. juny 25, 2014 10:08 pm

Syneracakes ha escrit:
feeling ha escrit:Nosaltres tambe hem comprat el muum matrix de Jane de 2 peces, però alguna d vosaltres deia q li havia sortit per 450€?? A nosaltres ens ha costat 600!!

Acabem de descobrir massa tard que el preu que ens van dir era per un model descatalogat de l'any passat que tenien a la botiga i ja han venut, per això estava tan bé de preu T.T Com que no sabíem quin preu era el normal, doncs no vam córrer a agafar-lo, ara si el volem són 590€ :(

Nosaltres n'hem pagat 498€, ens van dir que era el de 2014 però ara em feu dubtar de que no ens hagin enredat.
Imatge
feeling
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dc. juny 25, 2014 11:20 pm

El meu si q es el d 2014, però jo pensaba q ja no venien l'anterior. No serà molt diferent d'un any a un altre...
DENÍS
Mofletes
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. maig 06, 2014 7:18 pm

EntradaAutor: Mofletes » dc. juny 25, 2014 11:51 pm

Hola noies!

Jo tambe m' he decidir pel muum de la jane, pero el que son 3 peces.

Mireu a la botiga ali-bey que esta molt be de preu, i sí te Potser estalviar 80 eurillos, bonos son.
Imatge
Imatge
Syneracakes
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » dj. juny 26, 2014 7:35 am

Els models són molt iguals. Tot i que vaig veure el model de 2013 i ara he vist el de 2014, no hi sé trobar les diferències, són moooolt iguals. Potser canvien els colors disponibles o la distribució d'aquests, però funcionalment, van igual, amb el mateix sistema d'ancoratge i tot igual.
On l'has comprat per 490 €?
Imatge
lautoncar
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

EntradaAutor: lautoncar » dj. juny 26, 2014 11:29 am

MarczingerZ ha escrit:Hola noies!

Alguna de vosaltres sap d'algun distribuidor de Bugaboo prop de Granollers? És que no ho hem trobat de cap manera i si ens podem estalviar baixar a BCN millor que millor...
Ens interessa el Bgaboo Bee per mida de maleter del cotxe...

Merci!

Hola!!. que bé que ja estigueu mirant cotxets!!. Nosaltres vam comprar el bee fa cinc anys, era el model antic, i veig que el nou està molt millorat, te'l recomano 100x100. El tinc com nou i cada dia l'obria i el tancava per guardarlo al meleter. Els bugaboo tenen preu unic, però no totes les botigues el tenen. Nosaltres el vam comprar a sant celoni, i ens van fer a part un 10% de descompte del preu original.
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Navi

EntradaAutor: Navi » dj. juny 26, 2014 6:47 pm

Syneracakes ha escrit:Els models són molt iguals. Tot i que vaig veure el model de 2013 i ara he vist el de 2014, no hi sé trobar les diferències, són moooolt iguals. Potser canvien els colors disponibles o la distribució d'aquests, però funcionalment, van igual, amb el mateix sistema d'ancoratge i tot igual.

M'ho he estat mirant i diria que el nostre és del 2014, és negre i costa de dir però en el catàleg surt com a "R78" com el nostre. El vam comprar a l'Alibey deu fer un mes i mig o dos.
Imatge
Mofletes
Entrades: 73
Membre des de: dt. maig 06, 2014 7:18 pm

EntradaAutor: Mofletes » dj. juny 26, 2014 8:23 pm

Navi ha escrit:
Syneracakes ha escrit:Els models són molt iguals. Tot i que vaig veure el model de 2013 i ara he vist el de 2014, no hi sé trobar les diferències, són moooolt iguals. Potser canvien els colors disponibles o la distribució d'aquests, però funcionalment, van igual, amb el mateix sistema d'ancoratge i tot igual.

M'ho he estat mirant i diria que el nostre és del 2014, és negre i costa de dir però en el catàleg surt com a "R78" com el nostre. El vam comprar a l'Alibey deu fer un mes i mig o dos.

Hola Navi!! Jo també m'he agafat el R78, i també de l'ali-bey... :p-) , es que variaba molt de preu, envers altres botigues!! Per tant, o a mi m'han enganyat, o és el model del 2014. De fet, el tapitzat del 2013, pel meu gust era molt més maco, perquè no era llis com el nostre. Feia una miqueta de "bordat", i venia com amb una marqueta de Jané.
Jo també el vaig comprar fa un mes, i en color negre no tenien en stock, i van haver d'encarregar-lo. Just abans d'ahir ens van dir que podiem anar a recollir-lo!!!

El tres peces, per si a algú l'interessa, surt per 511€. :ok: Per mi, qualitat-preu era el que encaixava... tenint en compte, que després a la majoria de guarderies, si no es una cadireta tipus "paraigües", no te la deixen deixar..... Ja invertirem més calers en la cadireta McLaren...

Per cert noies... penseu en agafar paraigues!! Que sent estiu em de protegir els nostres bebes del SOL!
Imatge
Imatge
Syneracakes
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » dj. juny 26, 2014 10:50 pm

Navi ha escrit:

:ok: doncs ens va perfecte, a l'alibey encara no hi havíem anat i volíem fer-ho! i això que en tenim un força a prop!
Imatge
Syneracakes
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » ds. juny 28, 2014 12:03 pm

Visita a l'alibey de Vilassar, perfecte. L'atenció molt complerta :ok:
Ara mateix tenen un muum matrix blau de 2013 per 435 €. Només en queda un!
Nosaltres al final hem agafat el vermell de 2014 pq el meu home per nena no veia gens clar un cotxet blau :cnena: de preu 490 € al final.
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::