Herbes relaxants per dormir (nena de 3 anys)

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Herbes relaxants per dormir (nena de 3 anys)

EntradaAutor: Charliemi » dt. juny 10, 2014 10:47 pm

Hola noies,

la Judit té tres anys, fins fa un mes dormia perfecte. Feiem conte, lleteta i es quedaba al llit sola fins que s'adormia, normalment cap allà les nou, tot perfecte. Però ara farà un mes que li vam treure la seva "manteta", com vaig comentar a un altre post la vam donar a la Víbria de Poblenou, perquè se la posava a la boca i la xuclava com un xumet. El cas es que des d'aleshores s'ha trencat tota la rutina, fem la lleteta el conte i... juerga! No vol quedar-se sola, peró si et quedes amb ella tampoc no para, no calla, només vol jugar, aixecar-se, fer coses ... no es relaxa!! Tot aquest rotllo us l'explico perquè he pensat de donar-li algunes herbes relaxants per dormir, alguna ho ha provat? Per altre banda, de fer-ho seria millor algunes comercials tipus Belvit sueño o anar directament a l'herbolari? Moltes gràcies.
Aidín
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dg. des. 08, 2013 9:36 pm

Re: Herbes relaxants per dormir (nena de 3 anys)

EntradaAutor: Aidín » dc. juny 11, 2014 6:17 am

Hola Charliemi!
Doncs crec que potser el teu cas és similar al nen/a que deixa la pipa, llavors requereix temps d'anar-se acostumant a relaxar-se o consolar-se amb altres coses que no siguin la succió, potser posar-li algun ninu....jo ho vaig fer amb les meves i encara dormen amb ninus les dues, i la gran té 8 anys!
Amb el tema d'herbes ves alerta i deixa que un herbolari et recomani el millor sobre el tipus i les quantitats que pot prendre, però per exemple va molt bé la melissa/ tarongina que és un relaxant muscular. Jo me'n faig infusions al vespre quan estic nerviosa de tot el dia i em costa dormir.

Molta sort!!!
Aidín
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dc. juny 11, 2014 9:32 am

Jo no l'he provat però he vist a internet que existeix un nesquik noche, que porta herbes. Potser et serveix!
polita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 195
Membre des de: dl. des. 28, 2009 11:03 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: polita » dc. juny 11, 2014 11:08 am

Nosaltres li donem sedatif pc. Una pastilleta al matí i l'altre abans d'anar a dormir. Són homeopàtiques i ens les va receptar la pediatra, ens va dir que són les més fluixes que hi ha. No són oli en un llum però si que notem que dorm més tranquil, es bellugava moltíssim, somicava....
Imatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dc. juny 11, 2014 11:29 am

No seria millor per a la nena esperar una mica a que s'acostumi a estar sense la seva "manteta" o tornar-li a donar enlloc de medicar-la?

manteta es refereixes a una manta o doudou?

A mi em fan dormir sense llençol i no sé si podria dormir.

ho dic pq a mi em sembla que no fa cap mal dormir amb alguna cosa.

la meva té tres anys i ara fa el mateix, i es posa tots els ninos que té a dormir amb ella. Em sembla que forma part de l'evolució normal que fan els nens i li respecto.

El xumet a mi em sembla que és una altra cosa (possibles problemes a la boca) però les mantetes i doudous jo no les treuria.

quan van de colonies amb escola, a la nostra llar i al cole que anirà, s'han d'emportar algun nino o doudou per dormir, ja que els resulta de gran ajuda a molts.

jo no li donaria res, els nens passen per èpoques de tot.
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dc. juny 11, 2014 7:36 pm

A mi em va passar quan vam treure la pipa (la mar tenia 3 anys i 4 mesos!!!) i vam passar d'anar a dormir super bé a trigar 2 hores!!! (De 21 a 23) en adormir-nos...

Jo estava a punt del col.lapse, i em vaig plantejar de tot...es llevava 10 i 12 vegades perque tenia pipi, volia fer un peto, volia fer una abraçada, volia un altre conte, els veins feien soroll...etc...

Han estat 3 mesos i mig "de la muerte", però passat aquest temps, torna a ser la de sempre...posa el cap al coixí i encara no hem acabat el conte que ja ronca

T'entenc perque es desesperant, pero ja veuras que d'aqui poquet es normalitza...per elles es un canvi heavy en una rutina, s'han d'acostumar.

Ànims!!
Charliemi
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dj. juny 12, 2014 3:45 pm

Gràcies per tots els comentaris noies. Menudeta en el nostre cas és més similar a un xumet, perquè la manteta se la posava a la boca, tota la que podía i l'anava xuclant, igual que un xumet però amb un trós de roba. Respecte a dormir amb algún nino o similar em sembla perfecte, li he ofert tots els que té, si vol que en comprem algún, li he tret inclús els doudou de quan erà bebé i li he ensenyat les fotos de quan dormia amb ells però no li funciona :ufs: ... Penso que jo tampoc no podria dormir sense llençol neujor:-)
Alehop, és tal qual expliques, hem passat de les 21 com un rellotge a les 23 i aixecant-se o quedant-no amb ella ... però com dius és força desesperant, uns dies més que altres però en fi...
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

EntradaAutor: Crisalexi » dc. jul. 02, 2014 7:31 pm

Tens el xarop d´homeopatia, passiflora composé, per nens i a base d´herbes, a la famacia, de la casa Boiron!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::