Quan us féreu la primera eco?

Salut, dubtes i preparatius.
numa1982
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Quan us féreu la primera eco?

EntradaAutor: numa1982 » dl. juny 16, 2014 1:05 pm

Bon dia a totes!!!!

Estic embarassada de molt poquet però en aquest embaràs, no sé perquè, tinc molta por que alguna cosa vagi malament. Per això avui he anat a un gine i m'ha fet una eco amb un ecògraf no gaire precís crec jo però només hem vist el sac i un botonet que encara no bategava que ha dit que era l'embrió. Segons DUR estaria de 5+4 però no ho puc assegurar perquè aquesta hauria estat el primer cicle "normal" després del naixement del nostre bitxo. Amb ell em van corregir la DPP perquè estava de tres dies menys del que em pensava, però com que l'eco va ser a les 8 setmanes, ja hi havia batec apreciable.

Em podríeu dir quan us feren la primera eco i què vàreu veure?

Moltíssimes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Quan us féreu la primera eco?

EntradaAutor: bertian » dl. juny 16, 2014 1:25 pm

Numa, jo amb la Berta em vaig fer la primera eco a les 6 setmanes i 4 dies o així, i ja es va sentir batec.
Després al desembre vaig tenir un ou buit, a les 7 setmanes em van fer una eco d'urgència perquè havia tacat una mica i es veia un sac completament buit.
Ara torno a estar embarassada i aquest cop estava molt espantada (degut a l'anterior experiència), però com que tenia símptomes, i no tenia sagnat ni res, confiava en què tot anava bé. Vaig voler esperar fins la setmana 8 per fer eco i així ja assegurar que poguéssim escoltar batec.
Jo trobo que hi has anat massa aviat, tot i que entenc perfectament el teu neguit!!! intenta calmar-te, i en una setmaneta hi tornes i segur que ja es veu tot més clar! ànims!!!!
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dl. juny 16, 2014 1:42 pm

Gràcies, Bertian!

Avui no esperava veure batec, ja sabia que era massa d'hora i tinc hora amb la meva gine normal a les 8s (falten 2 setmanes i 2 dies). Només volia confirmar que no era un embaràs anembrionari o ectòpic perquè no noto gairebé cap psíntoma (només més set, més pipí i la panxa inflada cap al vespre) i així començar a respirar una mica. El meu problema és que com que vaig tenir una amiga que participava al Quan les coses no van bé, hi entrava sovint per veure com estava i com se sentia i clar, vaig prendre consciència que, malhauradament, i tot i els nostres desitjos per ser mares, els embarassos massa sovint no acaben amb final feliç (ja veig que tu també ets una valenta lluitadora) i ara estic morta de por.

D'altra banda, us ho preguntava perquè la gine ha dit que estic de menys de 5+4 (que és el que jo compto segons DUR), però no m'ha sabut ni aproximar de quan estaria tirant baix.
Imatge

ImatgeImatge
Mama_kinder
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dt. abr. 29, 2014 10:03 am

EntradaAutor: Mama_kinder » dl. juny 16, 2014 2:56 pm

Jo la primera eco me la vaig fer a les 6 setmanes i ja sentiem el cor, però no pateixis hi ha gent que fins i tot triga a la 9 o la 10.
Molta sort! :-()-)
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » dl. juny 16, 2014 7:18 pm

Jo la primera me la vaig fer a les 8 setmanes, no esperàvem veure res, però es veia un petit cigronet bategant (no es sentia)
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dl. juny 16, 2014 7:50 pm

Gràcies, guapa!
Imatge

ImatgeImatge
feeling
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dl. juny 16, 2014 10:58 pm

Jo amb el gran a les 6+3 vam veure un embrionet q ja bategava. Amb el 2on vaig amar d 7 +algo i nomes es veia el sac buit. Vaig tornar als 10 dies i ja es veia el puntet batwgant i es sentia el cor!!
Ànims!!!
DENÍS
bertian

EntradaAutor: bertian » dt. juny 17, 2014 8:46 am

Numa, pensa que a aquestes altures de l'embaràs en només pocs dies canvien molt!!!!!! així que tan sols estiguessis de 3 dies dies menys és normal que no veiguessis gaire res!
Jo quan vaig tenir l'ou buit sí que és veritat que no tenia cap símptoma (em trobava perfecte) això sí, vaig començar a tenir pèrdues ja des de la setmana 5!! (inici) eren marronoses i primer em van dir que no em preocupés. A més, no em van voler fer eco perquè em van dir que no es veuria res tan aviat, ni tan sols me la van voler fer quan vaig anar a urgències estant de 6 setmanes!! així que ja veus que és ben normal que ho veiguessis com ho has vist.
A més, també et diré que en aquest embaràs i en el de la Berta els símptomes (males digestions, dolor pits...) els vaig començar a tenir a partir de la setmana 6 aprox. així qeu tranquil·la! tot segueix el seu curs!!! un petonet i ja saps on som!!!!
Clara13
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

EntradaAutor: Clara13 » dt. juny 17, 2014 11:07 am

Jo diria que me la vaig fer gairebé a les 8 setmanes per assegurar-me escoltar el batec del cor, però pel que sembla la pots fer una mica abans.

:ok:
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dt. juny 17, 2014 12:01 pm

Gràcies a totes! No us penseu que estic molt paranoica, estic relativament tranquil·la, però aguantaré perfectament aquestes dues setmanetes i un dia fins a la propera eco! Amb en Pau la primera va ser a les 8 (en realitat dp d'ajustar la dpp eren 7+4) i només vam veure una mongeteta intermitent amb batec. A les 9+2 ja vam distinguir els bracets, el cap i les cametes que s'estaven formant.
Imatge

ImatgeImatge
Syneracakes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. juny 02, 2014 1:24 pm
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » dt. juny 17, 2014 5:10 pm

A mi me la van fer de 8s+4 per datar la DPP, pq feia 3 mesos que ni tenia la regla, tot i que feia només 2 setmanes que el predictor sortia positiu. Vam veure una fabeta amb el cap quadrat i s'intuien els bracets. El batec tb el vam sentir tot i que el cor era tan petit que només el veia l'ecògrafa, res a veure amb la eco de 12s on es distingeix tot.

Pensa que estàs de molt poquet i com ja t'han dit, pot ser que el cor encara no bategui i que no estigui havent-hi cap problema. Sembla que et faran un seguiment força exhaustiu, o sigui que intenta calmar-te i a veure què hi diuen els metges. Una abraçada i molta força!!
Imatge
Mofletes
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. maig 06, 2014 7:18 pm

EntradaAutor: Mofletes » dt. juny 17, 2014 9:11 pm

Hola numa!!

Jo et recomanaria esperar, (si es que aguantes), fins la setmana 7 ó 8... Jo me la vaig haver de fer molt aviat (setmana 5), perquè tenia síntomas d'embaraç ectòpic, i em trobava molt molt malament... i només vaig poder veure el sac, i em van confirmar que l'embaraç estava ON TOCAVA. Res de batec, i clar... després el cap et fa voltes pensant que si tot va bé, que si s'escolta el cor, etc etc...

Si aconsegueixes aguantar fins la setmana 7 ó 8, segur que ja pots escoltar el bateig del teu petit/petita!! És la meva recomanació, basada en la meva experiencia!!

SORT!!!
Imatge
Imatge
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dj. juny 19, 2014 12:33 am

Hola!
No he llegit les altres respostes, però parlaré del que sé jo. En els dos embarassos, el primer avortament i aquest que estic de 8 setmanes segons dates teòriques i de 6 segons jo (que jo sóc molta jo, jeje) vaig veure puntet des de molt al principi, cap a les 5 setmanes. No té perquè ser així, ja que els canvis que es produeixen poden dependre de la DUR i de cada desenvolupament. Hi ha ginecòlegs que no te la fan fins més endavant perquè a vegades no es veu res de res i no volen preocupar als mares i pares. Jo en el primer cas me'n fan fer dues en pocs dies al tenir petit sagnat, i ara amb aquest embaràs la ginecòloga em va veure tant convençuda que la cosa podia no anar bé que fins i tot li feia il·lusió a ella donar-me bones notícies, jejeje.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
lautoncar
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

EntradaAutor: lautoncar » dj. juny 19, 2014 10:09 am

numa:
jo estaría tranquila, perquè si dins el sac hi havia un botonet ja no és un sac buit. En un sac buit no hi ha res, no hi ha botonet... només negror.
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Murrieta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: Murrieta » dv. juny 20, 2014 9:21 pm

En el meu cas, la primera ecografia va ser justament en la primera visita amb el ginecòleg (el que tenia fins llavors havia canviat de consulta, així que vaig haver de buscar-ne un altre). Llavors estava d'unes 5 setmanes aproximadament. Encara ho recordo, només es veia una coseta molt petitona que bategava molt fort i molt de pressa. Va ser d'allò més emocionant!
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dg. juny 22, 2014 10:40 am

Lautoncar: no sé què devia haver fumat la doctora que va dir que veia l'embrió, perquè ahir a urgències em van dir que no hi havia res, que era un sac buit. Per beta estava de 6 setmanes i per DUR, de 6+4, així que si l'embaràs hagués anat bé, ja hauríem d'haver vist batec i cigronet i només hi havia un buit enorme dins meu: hi ha sac, hi ha vesícula vitel·lina però no hi ha ningú.
Imatge

ImatgeImatge
bertian

EntradaAutor: bertian » dg. juny 22, 2014 11:56 am

Numa, em sap molt de greu guapa! Però hi ha una cosa q no em quadra, jo quan vaig tenir l'ou buit em van veure només un sac buit, però res de vesicula vitelinia! No vols dir q això seria bon senyal? No et vull donar falses esperances però no pot ser q estiguis de menys? Ho tenies controlat?
Un petó guapa!
lautoncar
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

EntradaAutor: lautoncar » dg. juny 22, 2014 8:18 pm

Numa: en el meu sac tampoc hi havia res, ni vesicula...
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dg. juny 22, 2014 9:44 pm

Guapes, gràcies per tot. No crec que estigui de menys perquè el valor de la beta correspon a 6 setmanes (22100). Demà trucaré a la gine i a veure si acabem amb aquesta tortura.
Imatge

ImatgeImatge
bertian

EntradaAutor: bertian » dl. juny 23, 2014 8:17 am

Molts ànims Numa! tan de bo tot quedi amb un susto!
Un petó ben fort i ja saps on som! :-()-)

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::