Ginecolegs bons Maresme que assisteixin parts a la Quirón?
Ginecolegs bons Maresme que assisteixin parts a la Quirón?
Bon dia, Sóc nova i encara no m'entero massa. Estic de sis setmanes d'embaràs només i em visito al CGO de Mataró amb l'encantadora Dra. LLum Velasco, però no sabia que ella assisteix parts només a la Clínica Sagrada Familia...No sé si es possible sent de Sanitas que em porti ella l'embarás pero vagi a parir a la Quirón amb qui em toqui o si m'haig de canviar de gine . Suposo que és millo canviar...quina pena...si és així m'en podrieu recomanar algun/a del maresme ja que jo sóc de Vilassar que porti els parts a la Quirón??
- premianenca
- :: zebra

- Entrades: 1129
- Membre des de: ds. jul. 12, 2008 6:32 pm
- Contacta:
Re: Ginecolegs bons Maresme que assisteixin parts a la Quirón?
Hola Neskato!
Enhorabona pel teu embaras!
No et puc ajudar molt pero t explico el que he acabat fent jo.
Amb aquest embaràs m he trovat amb la mateixa situació que tú .Amb la nena vaig seguir tot l embaràs a la quiron,
tenia la feina al costat i ja m´anava bè.Pero ara volia el seguiment més aprop per comoditat,
de moment he agafat el ginecoleg de la meva cunyada,el Dr de los rios que fa seguiment a premià i el part a la Teknon, de moment estic contenta,
i seguirem amb ell.
Enhorabona pel teu embaras!
No et puc ajudar molt pero t explico el que he acabat fent jo.
Amb aquest embaràs m he trovat amb la mateixa situació que tú .Amb la nena vaig seguir tot l embaràs a la quiron,
tenia la feina al costat i ja m´anava bè.Pero ara volia el seguiment més aprop per comoditat,
de moment he agafat el ginecoleg de la meva cunyada,el Dr de los rios que fa seguiment a premià i el part a la Teknon, de moment estic contenta,
i seguirem amb ell.
Ei gràcies Premianenca!! Ahir vaig estar mirant els metges opinions blablabla i al final crec q aquest dimarts aniré a la dra. de Mataró que m'encantava i li diré francament això, que no vull parir a la SF . Demanaré hora a Vilassar mateix amb el DR. Jaume bachs pallares i tb visita a premià crec i tb assisteix els parts a la Teknon em penso.
ës que quan vaig llegir q se te l'emporten unes hores i lo de les cunes tèrmiques sense haver.hi cap problema ...més la brusquetat d'algunes llevadores...mama por. Estic de poquíssim així que a veure com va. Tu de quan estás?
ës que quan vaig llegir q se te l'emporten unes hores i lo de les cunes tèrmiques sense haver.hi cap problema ...més la brusquetat d'algunes llevadores...mama por. Estic de poquíssim així que a veure com va. Tu de quan estás?
Hola!
I perque no vols parir a la SF? Jo vaig tenir la meva nena allà i no tinc cap queixa....tot es pot millorar,pero ceec que el mes important a l'hora de parir es el metge...
I perque no vols parir a la SF? Jo vaig tenir la meva nena allà i no tinc cap queixa....tot es pot millorar,pero ceec que el mes important a l'hora de parir es el metge...
Silvya
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
- premianenca
- :: zebra

- Entrades: 1129
- Membre des de: ds. jul. 12, 2008 6:32 pm
- Contacta:
Hola !
És normal tenir por al primer embaràs , tens molts dubtes ,i lo desconegut fa por
Però no pateixis passaran els dies, proves t aniras ensurtin sense donarte compte
Tindras al teu bebe als braços.gaudeix tot lo que puguis del teu embaràs es únic!!!
A mi l experiència del part a la quiron no va anar del tot malalment, repetiria ,però ara
Que amb aquest metge em sento be tinc un hematoma que s ha d ereabsorbi i m agrada
Com m està controlant ara em dóna igual tenir ho a la tecknon també m han parlat prou bé,la meva cunyada la Tindra allà a l agost.
Tema endur s el als nens, diria que és opcional si tu no vols no s els emporten. però millor
Ens ho hauria de dir alguna noia que hagi parit a la tecknon.
Estic de 7 setmanes, podries unirte al grup de mares Febrer 2015
T anire bè pots compartir el teu embaràs, dubtes ....
És normal tenir por al primer embaràs , tens molts dubtes ,i lo desconegut fa por
Però no pateixis passaran els dies, proves t aniras ensurtin sense donarte compte
Tindras al teu bebe als braços.gaudeix tot lo que puguis del teu embaràs es únic!!!
A mi l experiència del part a la quiron no va anar del tot malalment, repetiria ,però ara
Que amb aquest metge em sento be tinc un hematoma que s ha d ereabsorbi i m agrada
Com m està controlant ara em dóna igual tenir ho a la tecknon també m han parlat prou bé,la meva cunyada la Tindra allà a l agost.
Tema endur s el als nens, diria que és opcional si tu no vols no s els emporten. però millor
Ens ho hauria de dir alguna noia que hagi parit a la tecknon.
Estic de 7 setmanes, podries unirte al grup de mares Febrer 2015
T anire bè pots compartir el teu embaràs, dubtes ....
Ah perfecte!! És que sóc nova i encara no he remenat massa la web heheh ara ho busco i m'hi uneixo.
Silvya no és que tingui queixes de la SF eh, i tot just he conegut a la metgesa que he anat i el metge al que em canviaria també em sembla bastant bé. Prefereixo probar, simplement el pla de part que a mi m'agradaria si no te complicacions s'assembla més al pla de part de la Quirón o la Teknon , és simplement això, no que en tingui queixes.Conèc mares i familiars que han parit a la SF i diuen que molt bé.
Ah,es que semblava com si no hi volguessis anar de manera "tajante"! Jo hi vaig estar be,pero ara,mirant emrera,si que canviaria algunes coses pero el record que tinc del naixement de la nena és preciós! A la SF crec que el pla de part ni se'l miren...
Silvya
MARTINA. 31-3-2013
MARTINA. 31-3-2013
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |