Hospital de Calella

Experiències i pors del moment més desitjat.

jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Hospital de Calella

EntradaAutor: jaruma » dc. feb. 12, 2014 12:21 pm

Sento ser repetitiva, perquè això ja ho vaig preguntar en el forum d'embarassades, però per si de cas aquì tinc més sort... algú ha parit en aquest hospital? M'agradaria saber com va ser el tracte, si us vau sentir respectades, etc. En principi voldré l'epidural, així que el part no serà del tot natural, però de tota manera voldria saber com són les coses en aquest hospital. Encara estic a temps de demanar un trasllat al Trueta, però em cau molt més lluny.

Gràcies!
Ayrs
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: Hospital de Calella

EntradaAutor: Ayrs » dc. feb. 12, 2014 6:42 pm

No he parit ni he trepitjat l'hospital, però pel que sé d'ell, de respecte en saben poc... Mataró pel que busques pot ser una bona opció, Palamós potser també...
ImatgeImatge
Imatge
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dj. feb. 13, 2014 12:22 pm

Arys, et refereixes a poc respecte en el tema parts? O en general?
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dj. feb. 13, 2014 2:17 pm

He llegit algún part bo, pero també m'ha arribat coses de molt prejudici davant el part a casa per exemple. Per mi qui no pot respectar aquesta opció encara que no la comparteixi no es digne de confiança per parir-hi. I no estic parlant d'opinions sino del típic "càstig", no sé si m'explico...
ImatgeImatge
Imatge
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dv. feb. 14, 2014 11:07 am

Sí, entenc que estan molt xapats a l'antiga, no? A veure si trobo alguna altra opció, gràcies per la teva resposta :--/)
Zayda
:: gosset
Entrades: 481
Membre des de: dc. des. 09, 2009 1:48 pm

EntradaAutor: Zayda » dt. març 11, 2014 7:03 pm

hola él meu part va ser a calella fa 12 dies i un 10 totes les comadrones molt properes...tothom molt maco...va ser part natural,sense epi...emcara que jo volia, pero no va poder ser...per mi tot genial
Imatge
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dc. març 12, 2014 8:15 am

Hola Zayda,

em deixes molt més tranquil·la! Finalment hem decidit parir a Calella, per tema de comoditat, i de que tampoc no saps què et trobaràs a cap altre dels hospitals que tenim més a prop. Penso que al cap i a la fi és una qüestió de sort, de l'equip que et trobis en el moment en què vagis. Però de tota manera una amiga que va parir aquí fa uns anys també m'ha explicat que el tracte va ser molt bo, així que vaig més confiada.

Aprofito per preguntar-te una cosa: què necessites portar quan vas de part? Em sembla que has de portar compreses, que no te les donen, oi? És que vaig molt perduda, i com que això varia d'hospital en hospital...

Gràcies! I enhorabona pel teu nadó!
Zayda
Entrades: 481
Membre des de: dc. des. 09, 2009 1:48 pm

EntradaAutor: Zayda » dg. març 23, 2014 10:21 pm

Has d portar compresses les calcetes d aquelles de paper, encara que jovaig comprar un pack de 7 de coto al carrefour, molt mes comodes k les de paper, i tot lo del bebe... Bolquers, tovalloletes.... Pero si el primer dia no portes t ho doneneh...
Imatge
trudis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: ds. nov. 17, 2012 11:39 am

EntradaAutor: trudis » dv. maig 16, 2014 2:17 pm

Jo vaig parir el març d l.any passat i nestic molt contenta. Un 10 a les comadrones. Em van posar música, fer algun massatge, donar una pilota... Vaig està molt ben acompanyada!
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dv. maig 16, 2014 7:17 pm

Ostres, què bé, una altra bona experiència! Jo hi he anat ja 8 cops per urgències, i el tracte en general ha estat molt bo. També he vist tants cops les instal·lacions, que ja hi vaig tranquil·la.

Gràcies!
miriampe89
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. feb. 26, 2013 10:07 am

EntradaAutor: miriampe89 » dj. jul. 03, 2014 4:08 pm

Jaruma quan donaràs a llum? Jo espero pel novembre i també em toca Calella, però estic mirant opcions de derivació cap a Santa Caterina o cap al Maternitat de BCN... a veure que fem finalment..
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dg. jul. 06, 2014 9:18 am

Ja vaig donar a llum! El passat 13 de juny, a l'hospital de Calella finalment.

Per una part vaig quedar contenta i per l'altra no. Suposo que com a tots els hospitals, com a mínim els públics, et toca el personal que està de guàrdia aquell dia. A mi totes les llevadores que em van atendre (una de dia, dues de nit perquè va ser un part molt llarg) van ser molt amables i atentes, i em van fer sentir molt bé en tot moment. La ginecòloga, pel contrari, va resultar força desagradable i de tracte molt impersonal. He de dir, però, que en aquest hospital les vegades que he hagut d'anar per urgències normalment m'he trobat ginecòlegs molt atents i agradables, però no va ser el cas.

Pel que vaig veure ni et rasuren ni et posen lavativa a no ser que tu vulguis, l'epidural te la posen quan arribes als 3 cm com a molt aviat, i sempre una dosi baixa perquè puguis notar els pujos. El nen te'l posen a sobre en quant surt, i allà te'l deixen les següents 2 hores, mentre li dones el pit.

Després quan puges a planta les infermeres en general són molt agradables, i tot té un aire una mica d'anar per casa però de bon rotllo.

Inconvenients: l'hospital és molt vell i tot es veu vell i atrotinat; les habitacions són compartides, i si tens la sort que et toca una companya que decideix rebre els seus 50 parents alhora, ningú li diu res de la norma de dos visitants màxim; si et toca la ginecòloga que em va tocar a mi. Crec que va fer bé la seva feina, però psicològicament em va enfonsar força.

Si et planteges el part natural, o com a mínim provar-lo, jo t'aconsello el Sta. Caterina, pel que he llegit per aquí sembla la millor opció. Potser si ara hagués de tornar a parir també m'ho plantejaria, tot i que ja et dic que l'hospital de Calella té coses que em van agradar.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::