Moviments del fetus. Com es noten?

Salut, dubtes i preparatius.
marami
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. ago. 22, 2013 5:51 pm

Moviments del fetus. Com es noten?

EntradaAutor: marami » dg. jul. 13, 2014 1:11 pm

Hola, tot just fa poc que començo a notar petits i suaus copets del meu futur bebe. Al principi els vaig notar mes forts, ara molt mes fluixes i nomes si m estiro o estic relaxada, mai caminant ni fent coses. Dema estare de 22 setmanes. Ja se que no es pot estar tot el dia pendent..pero avegades passo hores sense notarlo... Mati, tarda.. I es quan entren unes ganes bojes de que et faci un copet. Com ho porteu vosaltres?
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Moviments del fetus. Com es noten?

EntradaAutor: Clara13 » dg. jul. 13, 2014 5:01 pm

Hola Marami,

Jo estic embarassada però ja a la recta final (36 setmanes). Vaig començar a notar el meu cigronet per primer cop cap a la setmana 21 més o menys i la sensació era com si tingués un cuquet a la panxa que corria amunt i avall. Jo també estava hores sense notar res però de cop i volta notava certa activitat, només durant uns segons. Això va durar setmanes, només notava alguna cosa en algun moment del dia, molt inconcreta, fins que de forma progressiva anava notant més moviments, cada cop més clars i algun copet fort al lateral de la panxa, tipus patadeta. Quan camino o faig coses s'esta completament quiet, com adormit, mentre que quan paro comença a moure's ell. No sé si és el teu primer embaraç, però en tot cas ja veuràs que cada vegada el notaràs amb més intensitat, fins que arriba un dia que no tens cap tipus de dubte que et dona patadetes. Ara que estic de 36 ja és una passada, surten peuets i braçets pels laterals de la meva panxa, fa força per estirar-se i sento quan té singlot (es nota amb total claredat per que són moviments repetitius i cíclics) de vegades de forma tan exagerada que fa cosa i tot :content: .
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Moviments del fetus. Com es noten?

EntradaAutor: numa1982 » dg. jul. 13, 2014 6:08 pm

A mi també em va costar notar-lo al principi, però després ja no. També em digueren que com que tenia la placenta anterior, era per això que no notava els moviments amb tanta intensitat. Més endavant ja no, i m'encantaven les seves estones de singlot!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Syneracakes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. juny 02, 2014 1:24 pm
Contacta:

Re: Moviments del fetus. Com es noten?

EntradaAutor: Syneracakes » dg. jul. 13, 2014 7:58 pm

Jo vaig començar a notar a la meva peque als vespres quan estava de 20setmanes. Al principi em recordava a un moviment muscular involuntari meu, com quan se't mou la parpella d'un ull sense controlar-ho... Es fa dificil d'explicar. Ara de 28 setmanes la noto molt més sovint i més que cops són com espentes el que em fa (aparta, mama, que vull més lloc!). Durant el dia la sento quan estic asseguda o alguna vegada dreta quieta i a la nit abans d'adormir-me és un festival de breakdance XD quan pica fort veig marcar bonys a la panxa, com ja han comentat
Imatge
sogoros
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 11, 2014 7:04 pm

Re: Moviments del fetus. Com es noten?

EntradaAutor: sogoros » dg. jul. 13, 2014 8:33 pm

jo tambe vaig començar a notar.la cap a la setmana 20 com uns petits espasmes quan es belluga pero molt esporadics i no cada dia i ara q estic d 24 setmanes ja començo a notar.la cada dia sobretot quan estic estirada q em dona petits copets i espasmes a la vegada q es belluga.
Avatar de l’usuari
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: Moviments del fetus. Com es noten?

EntradaAutor: carlotayeric » dg. jul. 13, 2014 9:40 pm

Ya veras como cuando estés bde mas semanas lo notaras mas y vuando estes haciendo codas, caminando, trabjando

De 20 semanas aun son peques y los movimeintos no se notan tanto sino edtas estorda y relajsda
cn el paso de las semamas se moverá mcuhisimo mas
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
marami
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. ago. 22, 2013 5:51 pm

Re: Moviments del fetus. Com es noten?

EntradaAutor: marami » dg. jul. 13, 2014 10:17 pm

Gracies a totes!!! Sou tant maques! La veritat es que m heu animat una mica. Ara mateix tambe ho defineixo com un moviment muscular involuntari, precisament el tic al ull, que a vegades el tinc a la cama o al braç. Tinc tantissimes ganes de notarlo mes i sovint.. Pasiencia! Jo tambe tinc la placenta de cara anterior i potser tambe es aixo.. Per aixo l he començat a notar tard! Pel que expliqueu notar aquests copets es una alegria. Felicitats a totes!!!
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Moviments del fetus. Com es noten?

EntradaAutor: petitacuca » dj. jul. 17, 2014 9:15 pm

Bones,

Jo estic de 15 setmanes i potser no tinc raó, xò de vegades quan acabo de sopar, estirada al sofà em poso les mans sobre la panxa i a mi em dóna la sensació que hi ha "marxa" x la panxa, ara bé ho noto a través de les mans, no de la panxa. Pot ser?

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::