El part a casa, un luxe?
Re: El part a casa, un luxe?
MOLTES FELICITATS CRISSIE!!! Jo també he vist el FB de Néixer a Casa. Me n'alegro moltíssim!! Estic desitjant tornar-te a llegir...
Et desitjo el millor Xop, ja gairebé està!!
Et desitjo el millor Xop, ja gairebé està!!
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Xop ha escrit:carbasseta ha escrit:Jo també he entrat per veure si hi havia alguna notícia d'ella!!!
MOLTÍSSIMES FELICITATS CRISSIE!!!!!!!!! I BENVINGUT JOAN!!
Tinc moltes ganes de llegir la vostra crònica, però ara a gaudir a tope d'aquesta nova família! Una abraçada!!
Xop!! Ja et queda molt poquet!! Com ho portes?!!
Carbasseta!
físicament em trobo genial, ahir vam pujar a La Mola i molt bé, no tinc CAP símptoma de pre-part ni res!
I tu? com vas?
finalment què has decidit?
Nena!!!! A la Mola?! Que valenta!!!!! T'arribes a posar de part allà dalt i rieu! No t'amoïnis pels símptomes, la cosa es pot animar en qualsevol moment, això va com va. I sobre la pressió social només et puc donar ànims i que intentis fer cas omís a les mil històries que et puguin explicar. Tu segueix confiant en la teva petita i en tu i el teu cos que segur que quan sigui el moment t'ho farà saber i l'acompanyaràs de la millor manera!
Una abraçada!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Uauuu!! Moltes felicitats Crissie!
Jo també me n'he enterat pel fb del Néixer a Casa! Se't veu esplèndida!! Quines ganes que expliquis com ha arribat al món en Joan!!
Neus33, benvinguda al post de les locas del part a casa!! jajaja... Només et volia dir una cosa... Triar a casa o una casa de parts depèn totalment de tu, les dues opcions són correctes i perfectes si tu hi estàs còmode i et sents segura. En el meu cas, jo em vaig decantar per la casa de parts perquè tenia una cessària anterior, i l'hospital més proper a 45 minuts de casa... De fet, les llevadores de migjorn (que també atenen parts a casa) m'ho van desaconsellar, ja que 45 minuts passa els "límits" desitjables per acceptar fer un part a casa...
Per això, que cada situació i cada dona és diferent... Jo et convido a que vagis a Migjorn a visitar-ho, sense compromís de res, t'ensenyaran les instal·lacions i t'explicaran una mica com funcionen, veuràs el tarannà i l'halo de respecte i proximitat que s'hi respira.
Jo també me n'he enterat pel fb del Néixer a Casa! Se't veu esplèndida!! Quines ganes que expliquis com ha arribat al món en Joan!!Neus33, benvinguda al post de les locas del part a casa!! jajaja... Només et volia dir una cosa... Triar a casa o una casa de parts depèn totalment de tu, les dues opcions són correctes i perfectes si tu hi estàs còmode i et sents segura. En el meu cas, jo em vaig decantar per la casa de parts perquè tenia una cessària anterior, i l'hospital més proper a 45 minuts de casa... De fet, les llevadores de migjorn (que també atenen parts a casa) m'ho van desaconsellar, ja que 45 minuts passa els "límits" desitjables per acceptar fer un part a casa...
Per això, que cada situació i cada dona és diferent... Jo et convido a que vagis a Migjorn a visitar-ho, sense compromís de res, t'ensenyaran les instal·lacions i t'explicaran una mica com funcionen, veuràs el tarannà i l'halo de respecte i proximitat que s'hi respira.
Helia ha escrit:Ai, que me n'he oblidat... Xop, que tinguis un part fantàstic!!!![]()
![]()
Gràcies reina! ja us explicaré!
Jo també vaig anar a Migjorn! i de fet, era la meva segona opció, de totes les llevadores i grups de llevadores que em van entrevistar era la segona que em va agradar més, si la meva m'hagués dit que no, hagués escollit Migjorn...
Heliaaaaa! Que fort!! El relat del teu part va ser el primer que vaig llegir, quina passada, d’intens, de real...li vaig enviar al neuso per anar introduint-lo en el tema del part NO-hospital i va quedar molt impactat!! Però avui coincidim els dos...quan arribi el moment volem un part a casa (o casa de parts), potser ha començat més per la por a tornar a passar el mateix que no pas per convicció però cada vegada ho tenim més clar i estem més segurs. Quan arribi el moment tinc pensat visitar Migjorn i Aura, i anar a xerrades de Néixer a Casa, no vull perdre l’oportunitat d’escoltar a la Inma Marcos.
Per cert, ahir vaig estar mirant la web de Néixer a Casa i no puc explicar amb paraules el que vaig sentir veient vídeos...sé que es pot arribar a fantasiar, a desitjar un part determinat, jo vull el meu part i vull viure-ho com aquestes dones...tan poderoses. Sou les meves heroïnes!
Una abraçada.
Per cert, ahir vaig estar mirant la web de Néixer a Casa i no puc explicar amb paraules el que vaig sentir veient vídeos...sé que es pot arribar a fantasiar, a desitjar un part determinat, jo vull el meu part i vull viure-ho com aquestes dones...tan poderoses. Sou les meves heroïnes!
Una abraçada.
Gràcies per compartir-ho
Tinc els ulls plens de llàgrimes! tan de bó en aquest país l'experiència de parir en la intimitat de la teva llar pogués estar a l'abast de totes...
Tinc els ulls plens de llàgrimes! tan de bó en aquest país l'experiència de parir en la intimitat de la teva llar pogués estar a l'abast de totes...
Gràcies per compartir-ho Ayrs! Una vegada més, FELICITATS CRISSIEEEE!! Una crònica intensa i molt bonica. Ets una gran dona i tens una família preciosa.
Felicitats crissie!! Un relat preciós i una experiència inoblidable. ENHORABONA!!

Guapeeeeeeeees!! quina emoció entrar i llegir-vos!!!!!!! i veure totes aquestes felicitacions
Doncs si! ha estat més que fantàstic, em sembla que sóc una altra dona...Tot l'esforç , tot el treball vital fet durant l'embaràs m'ha donat uns fruits inimaginables.
Ja sóc mare de 3, i aquest tercer part m'ha donat moltes coses, moltes!!! PE`ro sobretot un fill preciós i plè d'energia que ha acabat d'omplir-me el cor :)
Ara gaudiré del postpart i després, molts projectes relacionts amb el part respectat...tinc moltes ganes de fer un pas endevant i començar a lluitar contra la violència obstètrica desde primera fila... No pot ser qure un moment tan màgic només el visquem un 1% de les dones
En fi!!! que epr aquí seguiré! moltes gràcioes una altra vegada :)
Doncs si! ha estat més que fantàstic, em sembla que sóc una altra dona...Tot l'esforç , tot el treball vital fet durant l'embaràs m'ha donat uns fruits inimaginables.
Ja sóc mare de 3, i aquest tercer part m'ha donat moltes coses, moltes!!! PE`ro sobretot un fill preciós i plè d'energia que ha acabat d'omplir-me el cor :)
Ara gaudiré del postpart i després, molts projectes relacionts amb el part respectat...tinc moltes ganes de fer un pas endevant i començar a lluitar contra la violència obstètrica desde primera fila... No pot ser qure un moment tan màgic només el visquem un 1% de les dones
En fi!!! que epr aquí seguiré! moltes gràcioes una altra vegada :)

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Hola Crissie guapaaa! Se’t veu (o llegeix millor dit) exultant! Me n’alegro moltíssim de tornar a tenir-te per aquí.
I t’envio molts ànims per aquests nous projectes que comentes, crec que són molt importants per a moltes dones i els seus nadons, per a famílies senceres.
L’altre dia el Neuso va llegir la crònica del teu part i després li vaig posar un vídeo d’un part natural de la web de Néixer a casa...en acabar es va posar a plorar...estava molt trist perquè no li havíem pogut oferir aquesta benvinguda a la nostra tan desitjada filla, després d’un embaràs meravellós, “ens ho mereixíem tots tres” em va dir. “Ella ens ha ensenyat molt, ens ha mostrat el camí que volem seguir” li vaig dir. I minuts més tard ja parlàvem de quin seria el millor lloc de la casa per posar la piscina!! El que deia l’Ayrs de la llavor...jajajaja.
Potser és una bogeria però m’he demanat una excedència a la feina, tinc la intenció de fer-la d’un any sencer, sento que li dec a la meva filla i que així li estic compensant d’alguna manera...i també ho faig perquè d’una altra manera no podria ser feliç perquè només m’hi sento quan estic amb ella.
A veure si ens coneixem al setembre a una reunió del Dona Llum Crissie!
Una abraçada.
I t’envio molts ànims per aquests nous projectes que comentes, crec que són molt importants per a moltes dones i els seus nadons, per a famílies senceres.
L’altre dia el Neuso va llegir la crònica del teu part i després li vaig posar un vídeo d’un part natural de la web de Néixer a casa...en acabar es va posar a plorar...estava molt trist perquè no li havíem pogut oferir aquesta benvinguda a la nostra tan desitjada filla, després d’un embaràs meravellós, “ens ho mereixíem tots tres” em va dir. “Ella ens ha ensenyat molt, ens ha mostrat el camí que volem seguir” li vaig dir. I minuts més tard ja parlàvem de quin seria el millor lloc de la casa per posar la piscina!! El que deia l’Ayrs de la llavor...jajajaja.
Potser és una bogeria però m’he demanat una excedència a la feina, tinc la intenció de fer-la d’un any sencer, sento que li dec a la meva filla i que així li estic compensant d’alguna manera...i també ho faig perquè d’una altra manera no podria ser feliç perquè només m’hi sento quan estic amb ella.
A veure si ens coneixem al setembre a una reunió del Dona Llum Crissie!
Una abraçada.
Ara sí que no tens marxa enrera, Neus, jeje
M'ha emocionat molt la reacció del teu home, MOLT!!!
M'ha emocionat molt la reacció del teu home, MOLT!!!
Ohhhhh! un gran bravo pel teu home!!!!!!

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Hola boniques! Entrada ràpida per informar- vos q diumenge a la tarda va néixer la Tanit en un part curt i intens però fantàstic! I al menjador de casa! Quan pugui,més detalls!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia

Moltes Felicitats Carbasseta!!!!! La meva neboda també es diu Tanit!!!
Ja ens explicaràs com ha anat!!!
Ja ens explicaràs com ha anat!!!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Felicitats, bonicaaaa!!! Benvinguda, Tanit!!!
En Feliu va néixer el 23 d'agost a l'aigua, al menjador de casa també i envoltat d'amor!
Vaig tan de cul amb els nens, l'escoleta, etc, que no dóno a l'abast! Ni m'havia adonat q no havia dit res!
Estic treballant en el relat.
Qui més hi ha, esperant? Estic desconnectada del tot!
En Feliu va néixer el 23 d'agost a l'aigua, al menjador de casa també i envoltat d'amor!
Vaig tan de cul amb els nens, l'escoleta, etc, que no dóno a l'abast! Ni m'havia adonat q no havia dit res!
Estic treballant en el relat.
Qui més hi ha, esperant? Estic desconnectada del tot!
Uau! no ho havia vist! volem cròniques!

Enhorabona Carbasseta i Ginebra!!!!
Esperem cròniques!!!
Ginebra, la meva petita també va néixer el 23 d'agost!!
Esperem cròniques!!!Ginebra, la meva petita també va néixer el 23 d'agost!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |