Ens recomaneu una cadireta de passeig?

Més qüestions.
Mireia81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

Ens recomaneu una cadireta de passeig?

EntradaAutor: Mireia81 » dc. ago. 06, 2014 11:35 pm

Hola noies,

Tenim el Bebecar ip op i el volem vendre ja que no ens es gens práctic :ufs: ...i volem comprar una cadireta de passeig.

Volem una cadireta lleugera i comode per la nena...quina em recomanarieu segons les vostres experiències??

Em vist la Babyhome Emotion, la Cybex Onyx (no ens acaba de fer el pes...) i la Icoo pluto... ?-)

Per ara la Babyhome Emotion es la que ens agrada mes, pero he llegit per aquí que les rodes feien soroll...el que passa es que era un post antic, i no sé si les d'ara fan el mateix..

A veure si amb les vostres experiències ens decidim per un d'ells!

Moooooltes gràcies!!! :bugui:
Imatge

Imatge
ireneta84
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. juny 17, 2013 1:30 pm

Re: Ens recomaneu una cadireta de passeig?

EntradaAutor: ireneta84 » dj. ago. 07, 2014 7:42 am

Hola,
nosaltres tenim la Icoo Pluto desde que la nena te 9 mesos i n'estem encantats, i la nena també, ja que és grandota i la cadira és la més ample del mercat (és 6cm més ample que la resta) i pernso que a l'hivern amb el saquet i la roba anirà força més comoda que amb quelsevol altra.
No és massa econòmica (ens va costar 280€) però a nosaltres ens esta compensant.
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dj. ago. 07, 2014 11:18 am

Hola,

nosaltres tenim un maclaren i n'estem encantats, és molt manejable i lleuger. Ja té tres anys i encara el fem servir. Tenim uns amics que tenen un cybex i encara que és menys manejable, es reclina gairebé pla i té el cobertor de sol que tapa més, té una cremallera i surt un tros extra que tapa el sol. Nosaltres fèiem servir el llençolet aquell que no recordo el nom que té. Vigila el pes, per què la criatura cada cop pesa més i més.
gusiluz
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dj. ago. 07, 2014 2:02 pm

Hola,

Avui m'acaba d'arribar la Lite Way de Chicco, no et puc dir què tal perque encara no l'hem estrenat, però a l'hora de comprar-la ens vam fixar en la lleugeres, plegat, que s'estiri del tot i que fos còmoda, i tampoc volíem una de les més senzilles que es veuen molt nyigui nyogui.
Però com et dic, encara no et puc dir si va bé.
samsung
Entrades: 397
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

EntradaAutor: samsung » dj. ago. 21, 2014 4:07 pm

Hola guapes!
A nosaltres ens va portar moltes hores de discussió triar la cadireta i finalment ens vàrem decantar per una de la que no havíem sentit a parlar mai, però n'estic contenta.
És una Mutsy (no se'n veuen gaires, la veritat) i a nosltres ens va genial pq te les 4 rodes tipus 4x4 (anem molt per camins i caminots) i neumàtiques com una bici, no plàstic (també té per recanviar rodetes normals petites, més tipo ciutat.)
És fácil de plegar però no és la més lleugereta del mercat, tot s'ha de dir.
El que ens agrada molt també és que ens pot durar mooolt perque és súper ampla, perfectament hi poden anar nens grandets i el chasis té l'opció de poder dur 2 seients junts (per quan són dos germans seguits).
samsung l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 21, 2014 5:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
camdem
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 8:50 pm

EntradaAutor: camdem » dj. ago. 21, 2014 4:59 pm

Jo estic enamorada de la nano de mountain buggy..
Es molt lleugera i es plega com un troley de cabina. Jo que agafo el cotxe cada dia amb els enanos ho valoro molt com es pleguen.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::