SANITAS vol derivar parts a la CIMA

Experiències i pors del moment més desitjat.

feeling
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: SANITAS vol derivar parts a la CIMA

EntradaAutor: feeling » dt. maig 27, 2014 11:08 pm

Hola noies,
Ja he parlat amb la meva dra. i amb Sanitas. Us explico per les q s afecti com a mi:
Resulta q a partir del 1/6 Sanitas i la Corachan han trencat contracte, llavors si el dia 3 em trenco un braç i vaig a urgencies d la corachan no m'atendran.
Però el tema canvia amb les visites d metges q tenen llogat un despatx allà (es el cas d l'equip d la dra. gomez roig q es on porto l'embaraç). Encara q visiten fisicament a la Corachan no son treballadors de la clinica, per tant podem continuar les visites amb el nostre metge.
Això si, el part i les proves d laboratori q calguin fins el dia del part no es poden fer a la corachan.
El dia 6 tinc hora a la CIMA per veure les instalacions i m'explicaran com funcionen i q haig d fer quan arribi el gran dia. Ah!!! I li mes important! serà la meva dra. la q m'atendra el part però a la CIMA. Tal com m'ho van explicar x telefon quan vaig trucar a la mutua em vaig espantar, però al final l'unic q canviara serà l'hospital del dia del part, q per cert es tot nou.
Ja us dire q tal la visita del dia 6!!
DENÍS
Ayrs
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dc. maig 28, 2014 5:34 pm

brnc81 ha escrit:Feeling, vas a Ginex? Arigalma diu que encara treballen amb ells...
Pregunta tonta: això no és incompliment de contracte? Se suposa que el quadre mèdic és el que és i no hauria de variar durant l'any no? (no em sé les condicions, però em sembla el més lògic).
El problema és el que dius, si canvies de mútua, a veure quina t'agafa ara...tot i que algunes, si vas per algun col·lectiu d'empresa, t'agafen sense cap carència.
Jo encara sóc a Mapfre, però l'any vinent canviaré a Sanitas que m'ho passen per l'empresa com a benefici social i estalvio molts i molts € (serem 4!). M'interessaria seguir amb la meva dra. de Ginex per fer-me revisions i tal...

Ojo amb Sanitas que et fan bona oferta i al següents anys et comencen a pujar la quota que dóna gust. Jo em vaig fer també per uns 35€ mensuals i en 4 anys ja estavem als 60 i ens vam canviar (a Mapfre precisament) perque el meu pare que hi treballa ens va dir que no pujaven quotes.
ImatgeImatge
Imatge
brnc81
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: brnc81 » dj. maig 29, 2014 12:27 pm

Gràcies Ayrs.
Com que he d'esperar a veure què proposen de cara a l'any vinent, encara em puc fer enrere. Hem de comptar que per llei hi ha un màxim per persona exempt de tributació en assegurança mèdica (500 € l'any) així que no tindria gaire sentit que ho pugessin a més d'això.
No sóc gens partidària de Sanitas, estic contentíssima amb Mapfre, però amb el que m'estalvio d'un mes (entre el que no em graven de nòmina i la quota) pago els subministraments de la casa!! :-(( :-:) ?-)
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
snd4dns
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. oct. 14, 2013 10:01 pm

EntradaAutor: snd4dns » dj. maig 29, 2014 2:24 pm

Gràcies feeling! he parlat amb el meu ginecòleg i m'ha donat el nom de 2 persones de la Cima per si "tinc dubtes". Suposo que serà amb ells amb qui he de parlar per veure les instal-lacions con t'han dit a tu.
I saps si un metge de fora necessita alguna autorització especial per poder atendre'ns allà? perquè al manual de part de Sanitas diu que cap metge de fora de l'equip pot intervenir... Suposo que en aquestes casos especials caldrà alguna autorització, algún volant.... A veure si arriba allà i no el deixen entrar!!
feeling

EntradaAutor: feeling » dj. maig 29, 2014 9:41 pm

snd4dns ha escrit:Gràcies feeling! he parlat amb el meu ginecòleg i m'ha donat el nom de 2 persones de la Cima per si "tinc dubtes". Suposo que serà amb ells amb qui he de parlar per veure les instal-lacions con t'han dit a tu.
I saps si un metge de fora necessita alguna autorització especial per poder atendre'ns allà? perquè al manual de part de Sanitas diu que cap metge de fora de l'equip pot intervenir... Suposo que en aquestes casos especials caldrà alguna autorització, algún volant.... A veure si arriba allà i no el deixen entrar!!

Hola! Suposo q per intervenir sense problema a la cima, aquest metge ha d tenir conveny amb Sanitas, q es lo q pasa amb la meva dra.
Si vols et paso un privat amb el correo i el telefon q em van donar d la cima, aixì pots quedar amb ells si vols. La dona q em va atendre la veritat es q va ser molt amable.
DENÍS
snd4dns

EntradaAutor: snd4dns » dv. maig 30, 2014 11:16 pm

search.php?search_id=egosearch

Gràcies!! al final vaig trucar ahir a la clínica demanant per aquest tema, i com que van veure que avui tenia eco allà m'han donat hora per veure avui la clínica. Deia que millor ara que encara no funcionava...
La veritat és que està molt be. I el més important i el que suposo que ens preocupa a totes: si el metge tenia conveni amb Sanitas per anar a la Corachan i ja ha fet tot el tràmit per poder anar a la Cima, cap problema. Tal i com t'havien dit.
M'han dit que el dia X em dirigeixi cap allà i ells (prèvia valoració del seu equip per comprovar que sigui realment un part) s'encarreguen de trucar-lo. Aixó sí, la resta de l'equip és el que tenen allà: comadrona, etc., que això no se sap qui hi haurà...
El que em fa patir és que només tenen 3 sales de part i un quiròfan. Però suposo que molt a les dolentes utilitzarien algun altre quiròfan d'alguna altra planta, no? La UCI és per 5 nadons...
I la dona sí, molt amable.
Esperem que no paguem "la novatada"... jeje.
feeling

EntradaAutor: feeling » dg. juny 08, 2014 7:20 pm

Hola,
Divendres vaig anar a la CIMA per q m'expliquesin i la veritat es q esta molt be.
Com ja deia alguna companya hi ha 3 sales d part i un quirofan a 2 metres, pero si cal hi ha 2 opcions, fer servir qualsevol altre quirofan d la clinica o les mateixes sales d part estan equipades x transformarse en quirofan.
Tambe tenen banyera o dutxa i tele a les sales... ho vaig trovar molt be.
Hi ha gine, comadrona i pediatre presencial les 24h, i les habitacions mb, noves i maques. Em va donar bona impressio la veritat...
DENÍS
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dv. ago. 08, 2014 8:21 pm

Una de les llevadores de CIMA es diu Cristina i és de les bones!! Formada a Anglaterra. La resta no ho sé.
Nomes conec un part allá i es amb ella, molt bé tot. El/la gine va respectar la llevadora!

Modifico: La gine era Carme Guasch, ara entenc el respecte a la llevadora...
ImatgeImatge
Imatge
feeling

EntradaAutor: feeling » ds. ago. 09, 2014 3:22 pm

Hola noies,
El meu peque va neixer finalment fa 2 setmanes a la CIMA i he de dir q he quedat molt contenta amb la clinica i amb el personal q ens va atendre.
Tot i q va ser cesarea programada, el pare va entrar amb mi i va estar al meu costat tota l'estona. Vam fer pell amb pell el petit i jo (crec q normalment amb les cesareas ho fa el pare), i el nen va pujar a l'habitacio amb mi a la camilla encara nu i el vam vestir tranquilament a l'habitacio el seu pare i jo. El personal super agradable i atent. Ara mateix repetiria amb els ulls tancats a la Cima.
DENÍS
brnc81
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: brnc81 » dl. ago. 18, 2014 9:44 am

Moltíssimes felicitats feeling pel nou membre de la família >.-<: >.-<: >.-<:
Genial que et sentissis bé a la clínica :)
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
snd4dns

EntradaAutor: snd4dns » dj. ago. 28, 2014 11:20 pm

Hola! corroboro el que deia Feeling. El meu nen va nèixer a la Cima ara fa 2 mesos i molt contents. També va ser cesàrea programada, i molt bé. Quan vam arribar la llevadora ens va venir a veure a l'habitació per explicar-nos com seria tot (que deixarien entrar al pare, que ens trobaríem a un box per posar-me la via i després un cop estigués anestesiada ja al quiròfan el farien entrar a ell, ens va explicar tot el personal que ens atendria, i el que li farien al nen (lo de la vitamina K, etc, per donar el nostre consentiment...).
El personal molt maco en tot moment. L'anestesista des del meu costat em va avisar quan ja anaven a treure el nen, i m'anava dient que tot anava bé. A ells gairebé no els sentia parlar. Em feia por haver de sentir-los explicar el que estaven fent (per si em donava per marejar-me), però semblava que parlessin amb senyes perque ni els vaig sentir gairebé. Ho feien tot amb molta naturalitat. I als 5 minuts de nèixer ja li van donar el nen al pare perque me'l portés i me'l posés a sobre. Després vam estar una estona al box els 3 solets i després vam pujar a l'habitació encara amb el nen a sobre (el nen va nèixer als quiròfans generals, l'altre el reserven per cesàrees dels parts no programats). El nen va estar a sobre meu hores!! Només se'l van endur un moment per fer-li no sé què. I el vam vestir quan nosaltres vam voler.
Infermers/es, llevadores, pediatres, zeladors... tots molt atents! Al nen li va costar molt d'agafar-se al pit i vam tenir a dues llevadores en diferents moments com mitja hora ajudant-nos. Una d'elles era especialitzada en lactància. I és cert que hi havia sempre alguna pediatra disponible. Una nit va passar-se a les 23 perque la vam cridar, i després a les 7 abans de marxar va tornar a passar-se per veure com anava tot. I les infermeres encara que tinguessin feina semblava com si no tinguessin pressa a marxar de l'habitació, resolent els nostres dubtes... I això al principi s'agraeix molt!
Si he de dir alguna cosa dolenta seria la incomoditat dels banys. Tenen una porta de vidre mooolt pesada, impossible d'obrir per una dona que acaben de fer-li una cesàrea (les infermeres ja ho comentàven). I a les dutxes no hi ha per deixar els pots mentre et dutxes. Jo gairebé no podia ajupir-me i necessitava d'algú que m'ho aguantés tot. Jeje. I no hi ha plat de dutxa (és terra amb una certa inclinació) i l'aigua fàcilment sortia fins al mig del passadís de l'habitació. Però la resta compensa!
Ah! el llit de l'acompanyant molt còmode!
Espero haver tranquil-litzat a qui ho llegeixi i estigui a l'espera de donar a llum a la Cima.
feeling

EntradaAutor: feeling » dt. set. 02, 2014 10:53 pm

snd4dns ha escrit:Hola! corroboro el que deia Feeling. El meu nen va nèixer a la Cima ara fa 2 mesos i molt contents. També va ser cesàrea programada, i molt bé. Quan vam arribar la llevadora ens va venir a veure a l'habitació per explicar-nos com seria tot (que deixarien entrar al pare, que ens trobaríem a un box per posar-me la via i després un cop estigués anestesiada ja al quiròfan el farien entrar a ell, ens va explicar tot el personal que ens atendria, i el que li farien al nen (lo de la vitamina K, etc, per donar el nostre consentiment...).
El personal molt maco en tot moment. L'anestesista des del meu costat em va avisar quan ja anaven a treure el nen, i m'anava dient que tot anava bé. A ells gairebé no els sentia parlar. Em feia por haver de sentir-los explicar el que estaven fent (per si em donava per marejar-me), però semblava que parlessin amb senyes perque ni els vaig sentir gairebé. Ho feien tot amb molta naturalitat. I als 5 minuts de nèixer ja li van donar el nen al pare perque me'l portés i me'l posés a sobre. Després vam estar una estona al box els 3 solets i després vam pujar a l'habitació encara amb el nen a sobre (el nen va nèixer als quiròfans generals, l'altre el reserven per cesàrees dels parts no programats). El nen va estar a sobre meu hores!! Només se'l van endur un moment per fer-li no sé què. I el vam vestir quan nosaltres vam voler.
Infermers/es, llevadores, pediatres, zeladors... tots molt atents! Al nen li va costar molt d'agafar-se al pit i vam tenir a dues llevadores en diferents moments com mitja hora ajudant-nos. Una d'elles era especialitzada en lactància. I és cert que hi havia sempre alguna pediatra disponible. Una nit va passar-se a les 23 perque la vam cridar, i després a les 7 abans de marxar va tornar a passar-se per veure com anava tot. I les infermeres encara que tinguessin feina semblava com si no tinguessin pressa a marxar de l'habitació, resolent els nostres dubtes... I això al principi s'agraeix molt!
Si he de dir alguna cosa dolenta seria la incomoditat dels banys. Tenen una porta de vidre mooolt pesada, impossible d'obrir per una dona que acaben de fer-li una cesàrea (les infermeres ja ho comentàven). I a les dutxes no hi ha per deixar els pots mentre et dutxes. Jo gairebé no podia ajupir-me i necessitava d'algú que m'ho aguantés tot. Jeje. I no hi ha plat de dutxa (és terra amb una certa inclinació) i l'aigua fàcilment sortia fins al mig del passadís de l'habitació. Però la resta compensa!
Ah! el llit de l'acompanyant molt còmode!
Espero haver tranquil-litzat a qui ho llegeixi i estigui a l'espera de donar a llum a la Cima.

No se si vas coincidir amb una infermera q es diu Izascun. Tots van ser super atents i macos, però aquesta noia era un amor. Venia a veure'm abans d'acabar el torn i es preocupaba moltisim per tota 2. La resta tanbé, però aquesta noia es d'aquestes persones q et queden a la memoria ;-)
I hi habia una infermera molt joveneta q li encantaba venir a veure a l'Aitor pq el seu nuvi es deia igual ;-) jiji
DENÍS
Syl05/05/02
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 21, 2011 8:23 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. set. 04, 2014 11:19 am

Ostres noies us he llegit i m'he quedat una mica xof......jope jo tb soc de Sanitas i fa 4 anys....al principi vaig contractar una oferta de 39€ i ara ja estic pagant 56.......i gairebé sense utilitzar-la!!!
Total, he anat en vàries ocasions a visitar-me al CIMA i realment les noies de recepció són quasi totes unes inútils i super desagradables....ja sabía que feien lo del part i tal però em tirava enrere tot això.
Jo visc a 10 minuts caminant de l'Hospital General de Catalunya i ara no sé que fer, perquè aquest hospital no m'agrada gens però pel tema de lo aprop que el tinc de casa doncs em fa dubtar si un o altre.......
I després d'haver llegit tots els vostres comentaris ara estic dubtosa.....a part tampoc tinc encara ginecòleg....estic de 7 setmanes només però no paro de donar-li voltes a tot això.
snd4dns

EntradaAutor: snd4dns » dj. set. 11, 2014 10:33 pm

Ups, no recordo els noms... Com era? Eren totes molt maques. Només recordo a una que no ho era tant, i tampoc sé el nom.
Sobre el tema del personal de recepció, jo em vaig trobar a la recepció de baix amb un noi molt maco. Quan vam sortir de l'hospital vam veure que no podíem lligar bé al nen a la cadireta del cotxe, la vam treure i la vam trastejar a la recepció i ens va estar ajudant! Sí que és veritat que a la recepció de la planta on es fan les ecos m'havia trobat amb alguna noia força més "borde"... Però la doctora que em feia les ecos era mooooolt maca. Jo no em visitava allà, però ella ja ens avançava resultats, i era molt atenta i molt empàtica, fins i tot quan alguna cosa no era tan bona com hagués sigut desitjable. Crec que es deia Veronique.
A l'Hospital General de Catalunya jo només m'he visitat un cop i era per un altre tema. No tinc referències sobre parts, així que no puc comparar :( Potser en parlen a algun altre foro. Però si el coneixes i ja dius que no t'agrada...
Que vagi tot molt bé!!
Petitalinx
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm

EntradaAutor: Petitalinx » dt. set. 23, 2014 10:21 am

Doncs jo també soc de Sanitas, pero l'embaraç i el part me'l porten/portaran a Dexeus. No m'han dit res. Sabeu si també afecta a Dexeus?
Imatge
snd4dns

EntradaAutor: snd4dns » dt. set. 23, 2014 4:16 pm

A mi em van dir que Sanitas havia trencat el conveni amb Corachan per aquest tipus de servei. No sé si és generalitzat. Però fa pinta de que no... A no ser que ara es vagi estenent a altres clíniques... Jo trucaria i preguntaria, tot i que a mi quan m'ho va dir el ginecòleg i vaig trucar a Sanitas em van dir que no els hi constava res d'aquest canvi. I al cap d'un temps va ser quan va arribar la carta. Sort que m'ho havia dit el ginecòleg! I si preguntes a Dexeus?
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dg. des. 07, 2014 12:56 pm

Noies alguna de vosaltres l'ha tractat la gine esther valladares??
Deixen entrar el pare a cesarea pel que veig oi?? Gràcies!!
Imatge
snd4dns

EntradaAutor: snd4dns » dg. des. 07, 2014 10:25 pm

Sobre el tema d'entrar el pare, a mi a la clínica em van dir que depenia del gine, que ho decidia ell/a. O sigui que per ells si. No crec que en aquests 5 mesos hagin canviat...
feeling

EntradaAutor: feeling » dt. des. 09, 2014 7:32 pm

Mum15 ha escrit:Noies alguna de vosaltres l'ha tractat la gine esther valladares??
Deixen entrar el pare a cesarea pel que veig oi?? Gràcies!!

Si, a la Cima el pare pot entrar a la cesarea. El meu marit q es una mica aprenaiu es va quedar blanc quan li van dir si volia entrar jijiji
DENÍS
snd4dns

EntradaAutor: snd4dns » dt. des. 09, 2014 8:17 pm

Cap problema amb els aprensius. Al meu el van fer entrar quan ja era tot prepartr i el van fer posar directament darrera del llençol aquest que posen pe no veure res. L'unic es q no va ser amb mi per l'epidural.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::