Els amics imaginaris
Els amics imaginaris
Bones! Tinc una nena de 25 mesos que sempre va amb la foto del cole de suns cosins. Són pocs nens i n'hi ha un en concret a qui li té devoció.
Fins aquí tot perfecte però ara va per casa amb la foto i li ensenya tot al "roger" roger mira, roger espera, roger... I li ensenya tot i li parla com si hi fos.
Algú s'hi ha trobat? És normal?
Moltes gràcies!
Fins aquí tot perfecte però ara va per casa amb la foto i li ensenya tot al "roger" roger mira, roger espera, roger... I li ensenya tot i li parla com si hi fos.
Algú s'hi ha trobat? És normal?
Moltes gràcies!
Re: Els amics imaginaris
La meva es va crear un amic imaginari que no exisitia però tot el dia parlava amb ell com si estés al seu costat. Va preocupar una mica però se li va passar ràpid ,veig que se n' ha oblidat i a està per altres històries. Vaig llegir que era normal i els havies de deixar fer.
Re: Els amics imaginaris
Una pregunteta, si estigues assentat a una taula xerrant i prenen el "te/cafe" amb les nines/ninos/cotxes..... no ho veurieu normal? Jo crec que es una manera que tenen de desenvolupar la seva capacitat d'inventiva i crec que es força sa!!! Igual que quan juguen poder fer com si fossin diferents persones/personatges i els hi posen veus. O es que vosaltres els hi llegiu els contes amb el mateixos tons de veu tota l'estona o en feu de diferentes igual que els personatges que hi surten?
Penso que es imitacio e imaginacio. No crec que sigui preocupant. Es la meva humil opinio.
P.D: no puc possar accents!!!
Penso que es imitacio e imaginacio. No crec que sigui preocupant. Es la meva humil opinio.
P.D: no puc possar accents!!!

Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |